<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Pikaisesti kirjoitan..

Onnea kovasti haamuilijoille ja plussanneille! :heart:

Täällä on vähä surku mieli päällä, eilen sain haalukan viivan testiin (apteekin oma) ja tänään en mitään :'( aamupissasta siis testattu.. eli kesken varmaan menee.. soitan 8 terveyskeskuksee ja saavat ottaa veritestin..
 
Voi tiuhtimuru, jaksamisia. :( Ehkä ne asiat selviää kun käyt verikokeissa jos vaan alkavat ottamaan. Olisikohan se sitten voinut olla kemiallinen, jos ovis on ollutkin myöhempään? Vai bongasitko ovista? :hug:

ON: Aaaapuva, olisi 25.päivä tätä kuuta gyne. Eilen sitten varailin aikaa ja päätin että eiköhän se ole aikakin jo mennä ja olisi kyllä aikaa sitten jo pitäny mennä. Vähän kyllä jänskättää ja varasin sen kiertopäivä kahdelletoista. Eiköhän se vuoto ole kerennyt jo loppua, ei se yleensä ainakaan veny ja jos venyy niin ainahan voi vaikka peruuttaa ja varata uuden ajan. Ihan hirveetä, mutta nyt se on tehty. Saapi vähän selventyvyyttä tähän asiaan ja ainakin selvää, onko kaikki ok vai ei. Vai ollaanko me vaan oltu epäonnisia.
 
en mä tikuttanut viime kierrossa ovista kun oltii siellä reissussa! kun sitä edellisellä viikollahan mulla oli ne menkat ja siksi sit testasin kun koski alamahaan viime viikolla ja sain sit perjantaina tuloksen raskaan 1-2 viikkoa, nyt ei mitään :( en osaa yhtää sanoo koska oliv ollut ovis.. alkais edes vuoto niin olis vähä edes kartalla tästä tilanteesta.. tai pääsisin sinne veritestiin :'( eniten vituttaa miehen puolesta joka ehti kans innostuu, se on ihan maassa..
 
tiuhti, mutta hei älkää nyt ihan masentuko. Vaikka menisikin kesken niin teillähän on aina ns. "hyviä" uutisia, voit tulla raskaaksi. Onneksi teillä on hyvä suhde ja kestätte yhdessä, varmaan kuulostaa aika kliseiseltä ja vastaavalta nämäkin mitä mie yritän hölpötellä. Ehkä sitten alkiossa on voinut olla kehityshäiriötä, jonka takia sitten menee kesken. Sitä kun ei voi tietää. Mutta tärkeintä on se, että voit tulla raskaaksi :) :hug:
 
tiuhti, mie oon aina ollu tämmönen että ihan sama kuinka paska olo itsellä on, kunhan muilla on hyvät mielet ja muita saa piristää/auttaa, niin se riittää minulle. :) Varsinkin teini-iässä tuli pidettyä kaikki se paha olo ja teiniangsti sisällä mutta sitte muita parisuhteissa avustettua, nykyisin ehkä sitä osaa jo vähän päästää ilmoille tuntemuksia. Rakkaus ja parisuhde opettaa.

Eräs kaveri sanoikin joskus yläasteella, että minulle varmaan tulee täydellinen parisuhde kun alan seurustelemaan, ja ihmetteli kuinka mie osaan näin hyvin avustaa ja kuunnella häntä. :D Ja onhan tämä täydellinen, ensimmäinen kunnon seurustelusuhteeni ja ensirakkauteni, ja naimisissa nyt ollaan ja lasta yritetään, joten asiat taitaa olla paremmin kuin hyvin. :D :heart:
 
ON: Täällä edelleen täti myöhässä. Toisen testin tein eilen joka näytti negaa, 20min testiajan jälkeen siihen kyllä ilmesty plussa. Olis vaan pitäny jättää se testi roskiin ilman, että käyn sitä tiirailemassa sieltä. : / Testi oli Clearbluen raskaustesti.

Voimia tiuhtille :heart:
 
Ansku83 Tervetuloa!

tiuhti_ Voi ei :hug:

iseeyou Oliko se siis CB:n Plus-testi? Eli se johon tulee aina vaakaviiva ja raskaana ollessa myös pystyviiva? Ne antaa kuulemma aika paljon vääriä positiivisia tuloksia :( Itse en enää noita aio ostaa, sillä oon kuullut niissä pääasiassa pelkästään huonoja kokemuksia, vaikka mulle ne molemmat tekemäni antoivat ihan selkeän negatiivisen niin kuin pitikin.

ON Tää tais nyt mun osalta olla tässä. Haamulainen ei ole vahvistunut vaan haalistunut ja vuoto alkoi kramppien kera. Ei jaksanut pieni alkio tarrata kiinni eli kemiallinen raskaus taisi olla. Olo on sanalla sanoen aivan paska.
 
mä testasin juurikin ekat testit tolla clearbluella ja sain keskiviikkona sen haamun testiajalla, torstai haamun ja perjantaina plussan ja eilen sit apteekin omalla haamun joka oli haalea ja tänää apteekin oma oli nega ja clearbluehen tuli tosi haalea viiva hieman testiajan jälkeen eli tulkitsi sen negaksi..

kävin nyt sit verikokeissa ja joudun huomiseen asti oottelee tuloksia.. ei ole edes oikein oireita, alamahassa tuntuu välillä jotain ja tissit on hiukka kipeät, mutta ei muuta :( kun taas keskiviikko-lauantaina mulla oli masujuilintaa ja tissit kipeytyi perjantaina iltana tosi kipeiks.. eli kyllä mä nyt alan uskoo et kesken menee.. vuotoa odotellessa..
 
tiuhti_ ja Jomi voi ei miten kurjaa kuulla teidän tilanteista! Pitää vaan uskoa, että kaikella on tarkoituksensa, vaikka tuo varmasti epäreilulta tuntuu ja on tietenkin helpommin sanottu kuin tehty... Paljon voimia molemmille :hug:

Ansku83 tervetuloa mukaan kuumeilemaan!:) Mulla on ollu vähän samanlaisia kokemuksia lääkäreistä, jotka ei millään haluaisi tutkia ja jotka lähinnä ovat saaneet mut tuntemaan itseni vainoharhaiseksi.. No nyt on ylihuomenna gyneaika ja aion kyllä tällä kertaa pysyä kovana ja vaatia kaiken mahdollisen:D
 
tiuhti_ ja jomi Voi ei! Valtavasti voimia teille :hug:

Ansku83 tervetuloa kuumeilemaan! Lääkäreiden välinpitämättömyys on niin raastavaa, mutta toivotaan että uusi lääkäri tekee tutkimuksia eikä vaan arvaile =)

iseeyou niin kauan on toivoa kun täti pysyy poissa. Plussapuhuria sinne teille :whistle:

Tryffe Onpas sielläkin harmillinen tilanne : /

Chiba hyä, että sait gynelle ajan. Pidetään peukkuja, että kaikki kuitenkin olisi kunnossa. Itsellä suunnitelmissa, että jos tässä kierrossa (yk8) ei tärppi käy varaan ajan gynelle. Pääsisi tutkimuksissa alkuun ja ainakin muutamat ongelmat saisi joko karsittua pois tai hoidettua.

).( Ovistesti näyttää edelleen selvää viivaa, mutta ei ole vieläkään yhtä vahva saatika vahvempi kuin kontrolliviiva. Aikaisemmissa kierroissa on aina tullut todella vahva viiva. Limat kyllä aavistelee, että ovis olisi aivan nurkan takana. Jatketaan testaamista ja harjoitttelua :p
 
Ensiksikin suuret onnittelut plussanneille ja iiiso :hug: tädin kynsiin joutuneille!

tiuhti_ ja jomi Voimia teille minultakin!

En oo nyt täällä käynyt kommentoimassa kun ajattelin, että tuun vasta kun on raportoitavaa. E tajua, missä ovis viipyy..Oon tässä kierrossa juonut greippimehua. Eilen tuli kyllä oikeanlaista limaa, mutta mitään kipuja ei ole ollut ja viime kierrossa luulin kipuja raskaudeksi, kun olivat niin vahvoja. Mulla siis ilmeisesti kierto on taas siinä 34 päivän tienoilla eli oviksen aika olis nyt. Joka tapauksessa ollaan peittoja heiluteltu nyt parin päivän välein tai joka päivä. Eihän se mitään haittaa, vaikka ovista ei bongaiskaan kunhan touhuaa tarpeeksi. ;)

Plussaonnea! :whistle:
 
Isot onnittelut kaikille plussanneille !:flower:

tiuhti_ ja jomi Voimia kovasti teille molemmille!

En ole kerennyt / jaksanut käydä kirjoittelemassa kun kauhea flunssa :snotty: painaa päälle. Kaikki touhut jääny vähemmälle ja töissä on pakko käydä vaikka olis kuinka kipee :mad: Toimin kirjanpitäjänä ja nyt on kiirein aika käsillä :|

Kaikille kovasti tsemiä ja toivottavasti tämä tauti paranee nopeasti ettei tarvi kauaa nokka punasena istua työpöydän ääressä!
 
Tiuhti: Voi ei :| Toivottavasti testit vaan temppuilee ja veritesti näyttäisi positiivista! :heart: On se kyllä hankalaa tää vauvan saaminen..

Pikkuhöttiäinen: Paranemisia sinne, itsekin olin viikko sitten korkeassa kuumeessa ja yskässä. Vielä nuha vaivaa, mut onneksi kuume meni nopeasti ohi! :)

Jomi: Pahoittelut. :'(

ON: Toivon todella, että tästä kierrosta ei tule yhtä pitkää kuin edellisestä (34pv). Sitä edelliset kierrot olivat 30 ja 28 ja sen suuntaista nytkin toivon. Laskin, että jos kierto on nyt 28 vrk, niin oviksen pitäisi olla torstaina tai perjantaina. Taidan aloittaa ovistikut huomenna. Noh, kunhan saan miehen kellistettyä parin päivän välein niin pitäisi olla aina tärppi valmiina ovista varten. :LOL:

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille kuumeilijoille :wave:
 
PikkuHöttiäinen Flunnsan paranemisia sinulle. Tämä vuoden vaihde on aina kiireistä taloushallinnon puolella, kun vuodenvaihde ja tilinpäätökset koputtelee ovella. Itse samalla alalla. :)

jonna_82 ja Lilli88 Ovis-bongaus-onnea. :)

Jomille Voimia :hug:
Voimia myös tiuhtille_ Kerro sitten tiuhti_ uutisia tuloksista kun tulevat :hug:

ON: ei mitään uuttaa. Kierto senkun venyy ja paukkuu. Tänään tuli postista testit. Saa nähä, koska niitäkin pääsen kokeilemaan. Nyt ollaan jossain kp 46/37. Yritä tässä sitten laskea taas keskiarviota ensi kuulle. Saa taas tikuttaa ovista harvase päivä. :stick:
Olen tässä vähän muistellut menneitä viikkoja ja luulen, että päivät jotka oletin viime kuussa olevan ovispäiviä eivät sitten olekkaan ollut vaan ne onkin ollut vasta viikko pari sen jälkeen. Ja mä kun luulin niitä tätien aloitusinfoksi.

Lilli88 Kerrootko vähän lisää tästä greippimehu-jutusta? On mulle aivan uutta. Miten vaikuttaa ja mihin? Mikä siinä on homman pointtina ja koska sitä pitäisi juoda? :popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
Tryffe Vastaan noihin greippimehu kysymyksiin. Itse juon ison lasillisen (ehkä 3dl) ja olen huomannut positiivisia tuloksia. Eli greippimehu lisää ja vahvistaa ovislimoja, joka taas auttaa simppojen liikkumista oikeeseen paikkaan nopeammin. Mehua pitäis juoda kp1:stä ovikseen. Itse olen havainnut ovislimat paremmin niissä kierroissa, joissa olen greippimehua juonut. Toisilla tepsii, toisilla ei.
 
Viimeksi muokattu:
Gabrielle Ei mitään hoppua, mutta kunhan ehdit, niin mulle voi päivittää kp 1/30-32 yk 6. Luulisin, että kierrot pysyy aika lailla tuossa haarukassa! Kiitos :)

Chiba Hienoa, että sait varattua gyneajan. Toivotaan, että käynnistä on hyötyä!

Lilli88 Mä en kyllä bongannut ovista viime kierrossa (osaksi senkin takia, että olin tyystin kuulostelematta kroppaani ja "oireita"), mutta todistettavasti se tapahtui kuitenkin. Paljon pupuilua nyt vaan! :)

Tryffe Harmillisen pitkäksi venynyt sullakin kierto. Greippimehusta sen verran, että sitä pitäisi juoda menkkojen alusta ovikseen saakka. Sen tehtävänä on ainakin paksuntaa ovislimoja, jotta siittiöt jäis paremmin haaviin :) Muistaakseni greipissä on myös foolihappoa, joka on tärkeää
alkion kehitykselle joskus kuudennella raskausviikolla, jotta hermoputki sulkeutuisi kunnolla. Muoks. Jonna ehtikin mua ennen! Tosiaan, mä join sitä semmoisen 2 desin lasillisen päivässä kahdessa tai kolmessa kierrossa. Ensin mulla oli käytössä Valion greippimehu ja sitten vähähiilarisempi ja mun mielestä paljon paremman makuinen Rybb & Deckers. En mä itse mitään merkittävää eroa huomannut, mutta ei siitä varmasti mitään haittaakaan ole!

ON: Kiitos kovasti myötätunnosta. Mä suutuin tädin vierailusta niin paljon, että kirjoittelin pari sivua gradua :D En tiedä oikein itsekään, miten siinä noin kävi, mutta jotain hyvää siis tuostakin seurasi. Ja jotenkin olo on tässä päivän mittaan muutenkin parantunut, mitä nyt menkkakrampit on jumalattomat. Mut nytpähän on varmuus siitä, että ovulaatio ja hedelmöittyminen on tässä kropassa mahdollista! Toivotaan vaan, että mahdollisimman pian kävisi uusi tärppi ja, ennen kaikkea, että pieni pysyisi sitten matkassa sen yhdeksän kuukautta. Optimismiakin siis löytyy pikkuriikkisen, vaikka onkin koopee yks ;)
 
Viimeksi muokattu:
Tryffe Täällä jo tulikin vastauksia tuohon greippimehu-asiaan. Itse juon sitä n. 3 dl päivässä ja aloitin kun menkat alkoi. Lopettelen sitten kun/jos tiedän, että ovis on mennyt. Tykkään greipistä, että sinänsä se ei oo mikään suorittaminen sitä juoda! :D Mut jos inhoo greippiä, niin ei varmaan kannata turhaan kärsiä kun ei mitään tieteellisiä todisteita sen vaikutuksista ole. Itse olen juonut vaihdellen eri mehuja: Rybb&Decker's, Valio ja Granini verigreippi. Eipä siinä mitään menetä jos testaa..:)
 
Greippimehu on kyllä hitsin hyvää. Alkuun kun Valion sinisellä aloitin niin hieman se puistatti, mutta nykyisin tuntuu että oikein himoitsee greippiä. Mietin tässä että vois varmaan kokeilla ihan, että ostais oikeita greippejä ja söis niitä sitte. Onhan se aina paljon tuoreempaa ja aidompaa tavaraa, entä mehu.
R&D:n mehusta en niin välitä, kyllä se valion sininen on <3

Eli hyvää tiistaihuomenta vaikka onkin huonosti nukuttu. :) |O
 

Yhteistyössä