<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Mä en kyllä taida testailla kuin vasta sitten, jos on menkat tosi myöhässä ja elellään vaikka jotain kiertopäivää 40 :D En viitsi aiheuttaa itselleni turhia paineita siitä. Eri asia sitten, jos tulee jotain muita oireita :D
 
Täällä menny vkl tuskastellessa...itsekuri koetuksella, mut vielä en oo testiä tehny! :)

Vatsaa nippailee jatkuvasti, välillä vähemmän, välillä enemmän ja sillon tällön tulee sellaisia repäisykivun tapaisia tai kovia vihlaisuja. Yleensä mulla vaan pari pv ennen menkkoja kipuja ja ne on enemmänki sellasia kouristelevia. Nyt tätä nippailua on jatkunu jo viikon päivät...

Tissit on kipeet, tai nännit lähinnä. Tuntuu niinku ois paita tms hangannut nännit ihan herkiksi. Ja muuten painaessa tuntuu sit koko nännialue herkältä. (vaikka aika kovaa tullu kai ruhjottuakin oireita tutkiskellessa...) Mies väitti et rinnat ois myös turvonneet, mut ite en huomaa eroa.

Alaselkää juilii myös, mut muutenkin oon vähän selkävammanen... Ja valkovuoto on kans melko runsasta.

Mut kaikki nää voi kyllä enteillä ihan myös tädin saapumista. Mitään sellasta ennenkuulumatonta oiretta en oo havainnu. Mulla tuo kierto vaihtelee sen verran rajusti, et ajattelin malttaa vielä pari pv odotella tädin saapumista ennen ku testaan.

Niin ja tuohon galluppiin, itse kuulun myös siihen porukkaan joka keskeyttäisi raskauden, jos lapsi olisi vaikeasti vammainen. Kaikki tuntemani vammaiset ovat kyllä aivan ihania persoonia, mut tunnen vain itseni sen verran hyvin, että minusta ei olisi huolehtimaan vammaisesta lapsesta... Myönnän olevani sen verran heikko.
 
tiuhti_, kiitosta ja tsemppiä sinnekin ovisbongailuihin! :) Ja kyllähän nuo oireet kieltämättä mukavilta kuulostaa, ja ruokkivat vielä entisestään vilkasta mielikuvitusta :D Jep, pari päivää vielä (ja sitte taas rytinällä alas pilvistä...)

Toisaalta hämäävää kun ei tässä oikeastaan muuta erikoista kropassa tunnu kuin tuo tissihomma, samoja tuntemuksia kuin horrorpop mainitsi. Melkein tekis mieli ilman rintsikoita olla ettei puristais/tuntuis ahdistavalta. En oo juuri muita oireita onnistunu itselleni kehittämään ihme kyllä :D Nojaa, rauhotun muutamaksi päiväksi vielä :)
 
The Esikoisesta Haaveilevat MA 10.1.2011



AnniMu................kp 62/32.............................yk 2
Ella83..................kp 53/34.............................yk 3



Angela88................kp 33/24-38.......................yk 0/1
mimmu1984............kp 30/31-38.......................yk 7



horrorpop..............kp 29/27-34.......................yk 5
Zophie...................kp 28/34-39.......................yk 3
HelenaM.................kp 27/35............................yk 3
Jomi......................kp 26/27-35.......................yk 5
Epa_88..................kp 26/30............................yk 3
Iloksi.....................kp 26/31-33.......................yv 4,5
Chiba.....................kp 25/30-35.......................yk 8
iseeyou..................kp 25/25-29.......................yk 5
elmiju.....................kp 25/27-30.......................yk 7
Mirwu.....................kp 24/28............................yk 1
Mikella....................kp 24/32-?.........................yk 1
t84........................kp 22/26-28.......................yv 2
pöppinen................kp 21/28-30.......................yk 2



Skooby..................kp 19/28-31.......................yk 3
Lilli88.....................kp 12/?..............................yk 2
sinnamon...............kp 12/?..............................yk 1
Puna-Musta............kp 11/26-28.......................yv 1,5



Äipäksi91...............kp 9/29.............................yk 7
jonna_82...............kp 9/29-32........................yk 8
Gabrielle.................kp 8/32.............................yk 5
tiuhti_....................kp 7/25-28........................yk 4
AnniSofia................kp 4/30.............................yk 5
tiksutin...................kp 3/28-30........................yk 4
soleigh
BlueNote
Karoliina87
Uuve
Sonic
helitys
Jonna_91
Salpe




HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih





Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
 
tiuhti_ Ilman muuta sovitaan niin! ;) Tää on nyt SE kierto! Mitäs se sun ovistesti näytti? Mä oon niin monessa kierrossa tuhlannu noita testejä jostain kp 9 lähtien et josko tässä malttais vaikka lauantaille, sillon on kp 13. Voi olla että joudun siltikin viikon testaileen kun tuntuu noi ovikset myöhästyvän koko ajan. Mun on vaikee sanoo oireiden perusteella kun mua lähes koko kierron ajan nipistelee eikä limat oo koskaan runsaita...

Jomi
Oon kaipaillu sua!! Kiva kun tulit takas! Varmaan teki hyvää pikku tauko, mietin itte samaa kun tää yk kierähti käyntiin mutten vielä kuitenkaan toteuttanu sitä. Mitäs pinoa sä oot päivitelly? Tottakai täällä saa käydä harvemminkin! Toivottavasti saitte oviksen hyödynnettyä (jos sitä edes kummemmin laskeskelitte) ja nyt peukut pystyyn sille plussaamiselle!

jonna_82
Meillä näköjään aika samankaltaiset taustat, mulla vähän pidempään pillerit, mutta lopetettu ollaan ihan samaan aikaan! Melkein samanikäisiäkin ollaan jos sun nimimerkistä jotain voi päätellä... :) Aika jännä et mulla on aina ollu huippuhyvä iho ja nyt pillereiden lopettamisen jälkeen oon saanu kierron tietyissä vaiheissa näppyjä ja iho on selvästi alkanu rasvottuun enemmän, ennen tosi kuiva. Painoa on tullu helmikuusta noin 4 kiloa, toki muitakin muutoksia elämässä on tapahtunut ja liikunta ikävä kyllä vähentynyt. Huolissani en juurikaan ole, koska oon aiemmin ollu tosi hoikka, ehkä näillä lisäkiloilla on joku tarkoitus vaikken niistä tykkääkään...

Chiba
Kiitos kun helpotat tätä hommaa huhuilemalla noita kp:itä!!
Mäkin oon koko ajan odottanu jotenkin erilaista oloa kun edellisissä kierroissa, se tuntuis jotenkin lupaavalta! Ja sun oireet kuulostaa kyllä just siltä, varsinkin toi rauhallinen olo! Oon monesti miettiny et onko se niin kun jotkut sanoo et sen vaan tietää kun on raskaana. Tavallaan en kyllä pysty siihen uskoon kun oon jo monesti luullu niin... Ehkä sekin on yksilöllistä!

Mirwu
Ymmärrän kyllä testausvimman, oon itte ihan samanlainen mut yk:den karttuessa sekin on rauhoittunu. Toki edelleen oon testannu joka kierrossa! :D Eihän sitä nyt vaan kiltisti pysty odotteleen tätiä jos päivänkin on kierto venyny edellisestä, mitä mulle on kyllä käyny koko ajan. Viime kierrossa testasin vaan kerran, edistystä. Tässä ajattelin odotella ensin et täti on myöhässä.
Mut älä luovu toivosta, sullahan on vielä 5 päivää ennen kun tädin pitäiskään tulla! Mikään testi ei lupaa niin aikasia tuloksia ja luin joskus jonkun varhaisen testin ohjeita, niin niissä sanottiin et näyttää raskauden 4 päivää ennen menkkojen alkua vaan vähän yli 50 prossan varmuudella, musta se ei todellakaan oo mikään hyvä varmuus... Eli tsemppiä, kyllä se vielä plussaksi muuttuu!!!

sinnamon Tervetuloa! Olkoon visiittisi oikein lyhyt! :D Toivottavasti sun kierto tasaantuu nopsaan, hyvältä kyllä vaikuttaa jos tauon aikanakin ovuloit ja noin vähän aikaa oot syöny noita pillereitä nyt vikan kerran! Harmittaa kyllä sun ja Mikellan puolesta nuo äitien reaktiot... Sieltä kun itse saan miehen ja siskon lisäks paljon tukea. Toki taidan olla vähän vanhempikin, siks mun äiti jo vähän odottelee lapsenlapsia ja suunnittelee innoisssaan mitä tekis sen kanssa! Mutta silti ei oo äitien tehtävä päättää minkä ikäisenä ja missä tilanteessa kukin perhettä haluaa, tärkeintähän on että lapsi on rakastettu, kaikki muu tulee sen jälkeen. Töissä ehtii kyllä olla ihan riittävästi myöhemminkin!!!

mimmu1984
Ei mitään tätiä!!! Vastustan voimakkaasti!!! :attn: Jännä että pystyt sanoon sen napukan perusteella! Mä joskus kyselin mistä sen löytää ja sain vastauksenkin mut mä en kyllä ylety sinne... : /

Zophie Mä en hirveen tarkkaan oo seurannu noita lämpöjä ja silloinkin kun mittaillu niin vasta illalla muistanu. Mulla on niissä kierroissa noussu oviksen jälkeen ja pysyny koholla ihan tätiin saakka. Oon lukenu et toisilla laskee jo pari päivää ennen tädin tuloa ja osaavat siitä ennustaa sen mut mä en oo moista bongannu. Toivotaan et sun lämmöt ei laske ollenkaan!

Hyppy Kiva kun tulit meitä moikkaamaan! Tuuhan kertoon kuulumisia torstainkin jälkeen jos ehdit! Uskon, että jännittää... Siellä on ihan varmasti kaikki oikein hyvin, tsemppiä!!!

horrorpop Sulla on kyllä jännät paikat! Ihan passelin kuuloisia oireitakin! Sehän siinä hankalaa just onkin kun ne varhaisimmat raskausoireet ei välttämättä eroa menkkaoireista mitenkään! Piinavaa!! Peukut pystyssä plussalle!! Meinaatko ke testata? Tuu sit heti kertoon!!!
 
Tulin puhaltamaan plussia tänne! :whistle:

:hug: Kaikille sitä tarvitseville!

(Täällä saatiin hyviä uutisia tänään. Varhaisultrassa näkyi pikkuinen ja syke löytyi myös. Viikkoja 6+4, joten enemmän, kuin luulin. Täytyy vaan toivoa, ettei kolmatta keskenmenoa tulisi, mutta päivä kerrallaan ja pysyy, jos on pysyäkseen! Ja jos jotain "helpottaa", niin ei tämä aamusta iltaan oksentaminen kovin herkkua ole :( )

Tulkaahan ihanaiset pian perässä! :wave:
 
Gabrielle, toivotaan, en kyllä ole yhtäkään aamulämpöä ottanut kun en koskaan muista ku vasta päivällä/illalla :LOL:. Nyt kyllä on sellanen olo, et menkat alkaisikin vaan etuajassa, alavatsalla kipuja ja nipistelyjä, ja sitten on tänään taas ollut tosi runsaat, litkumaiset valkovuodot. Joten tuskinpa tämäkään oli se kierto. Tätiä odotellessa.

InnoM Hienoa kuulla, että kaikki hyvin :)
 
innoM Kiva kuulla kuulumisia! :wave: Tsemppiä teille, ja perässä tullaan! :)

Gabrielle Itselle ainakin äidin tuki olisi todella tärkeää, kun ei oikein ole ketään muuta oman miehen lisäksi jonka kanssa haluaisin puhua yrittämisestä.. Anopille/miehen sukulaisille en halua/pysty puhua, kun meidän maailmat niin erilaisia (menee mielipiteet ym aina ristiin, onneks ei kuitenkaan tarvitse riidellä). On minulla kaksi hyvää ystävää joille olen kertonut, mutta aina ei viitsisi heitäkään vaivata omilla murheilla :p

ON Kävin hakemassa valmiiksi raskaustestin (1kpl), en ole löytänyt sitä edellisestä kierrosta yli jäännyttä.. Varmaan mies heittänyt vahingossa roskiin :D Se on semmonen "tyhjien" pakkausten metsästäjä, monet kerrat heittelee menemään vaikkei tarvis, ei pidä kuulemma kun "jokapaikka" eli kylpyhuoneen kaapissa lojuu "roskia" :LOL: Muuten se ei kyllä (valitettavasti) ole kovin ahkera siivoamaan.

vielä reilu viikon ku vielä malttais "ootella tätiä", niin pääsis käyttämäänki testin.. Päätettiin vakaasti näin, että ennen kp 32 ei testata ( kökkö puhetta, ihan vissiin oon testi kourassa pissillä jo esim. sunnuntaina... :ashamed: ) Pyrkimys olis kuitenkin tuohon.. Huoh :D Kun ei vaan se täti tulis... :)

PLUSSIA meille kaikille! +++ :whistle: :heart:
 
GabrielleTeki kyllä hyvää yksi tämmönenkin kierto, olla vähän hällä väliä asenteella. Jaksoin sen varmaan vaan sillä voimalla, koska oli niin paljon muuta kivaa tekemistä.

MikellaIte kans viimeksi tänään yritin kattoo kuinka herkkiä noi testit on, mutta en löytänyt mistään sitä tietoa mut veikkaisin et 25mIU/ml..Sulla on niin jännät paikat käsillä, toivotaan plussaa!!!

Jonna_82Samaa sanoo myös mieheni, että oon kun eri ihminen seksin suhteen, nyt kun oon lopettanut diane novat, niin tekee mieli seksiä, eikä miehen tarvi ruinata. Ihana ite myös pitkästä aikaa nauttia seksistä ja seksiä tekee jopa mieli. Ihana tunne:p

sinnamonTervetuloa mukaan! =) Ja toivotaan, että heti tärppäis, on muuten aika yleistä et tärppää heti ekana kuukautena pillereiden lopettamisen jälkeen, ainakin monille mun tutuille on käynyt hyvä tuuri=)

chibaToivotaan, että ajatukset osuisivat oikeeseen ja siellä pieni on kiinnittynyt ja kasvaa!

JomiKyllä se sivustolta häviäminen vähäksi aikaa tekee hyvää, ainakin mulle teki. Antaa itelle aikaa ajatella muutakin kun vauvojen tekemistä..

Horrorpop, zophie ja Mikella Miten jaksatte odotella testaamisen kanssa. Ite ostin tänään viis raskaustestiä, jotta pystyn koko viikon vaan testailemaan joka aamu. Vitsi kun ei tota itsekuria enää oikeen löydy tähän viimesen viiikon odottelulle. Me niin toivotaan tytöt plussaa!! Kiva Horrorpop lukea sun oireista ja vertailla omiin..

Nyt pikkuriikkisen omaa napaa päätteeksi:Musta tuntuu, et olis ehkä jopa tärpännyt tällä kierrolla. Nyt siis kp27/35 ja tänä aamuna ollut pääkipua, joka loppunut päivän mittaan. Aamusta lähtien ollut semmonen etova olo, vähän niinkun oksennustauti olis alkamassa. Kestänyt nyt koko päivän ja vielä jatkuu. Vasemman munasarjan kohdalla koko ajan tuntuu painetta, varsinkin kun kävin lenkillä, niin se vaan ylty. Ja sit vielä kurkkukipu. Hope niin paljon;) Joten kävin tosiaan ostaas viis raskaustestii, joten päätin testata joka aamu:) Ei mitenkään yli innokasta!
 
Heipparallaa kaikki! Uusille lämpimästi tervetuloa! :wave:

Oon seuraillut ketjua kyllä ahkerasti mutta ei ole huvittanut itse oikein kirjoitella, kun ei ole ollut kirjoitettavaa kun mun toi edellinen kierto venyi ja venyi ja venyi... Oli hermot tosi kireällä kun odotin, että täti tulis. Koitin kaikkia mahdollisia rentoutuskeinoja, kävin saunassa usein ja lepäilin piikkimatolla iltaisin, mut mikään ei auttanut. Keskiviikkona lähdettiin miehen kanssa Ruotsiin sukuloimaan - torstaina alkoi ruskea tiputtelu, ja perjantaina VIHDOIN (!) hanat aukes. Voi vitsit sitä fiilistä!!! :cool:

Eli tänään (11.1.) on mulla menossa kp 5 ja yk 5. Tässä kierrossa mulla on ekaa kertaa clomifen -kuuri (3.-7. kp). Varasin tänään just seurantaultraa kuurin jälkeen. Toivotaan, että clomeista ja teroista (joita kans syön) olis apua!
 
Tervehdys kaikille pitkästä aikaa! :wave:

Uusia kuumeilijoitakin on näemmä jälleen liittynyt joukkoomme. Tervetuloa kaikille :)

Ei ole kerennyt viime päivinä oikein kirjoittelemaan... Kerrankin on ollut menoa ja tekemistä niin, ettei tarvitse kaiken päivää kotona nyhjätä. Nytkään en taida jaksaa muuta kuin kertoilla omat kuulumiseni : / Lupaan keskittyä paremmin kirjoitteluun tuossa parin päivän päästä :)

Oviksen pitäisi olla parin päivän päästä, mutta nyt kyllä tuntuu siltä, että se on ottanut varaslähdön ja saapuu paikalle parhaillaan! Vasen puoli juilii melko selkeästi. Täytynee siis ryhtyä tuumasta toiseen ;) Tai sitten olen tulkinnut elimistöni jälleen väärin. Pitäisiköhän ensi kiertoon hankkia ovistestejä niin voi opiskella oman elimistönsä toimintatapoja.

Varsin viime viikolla ajan lääkäriin, joka on siis 26. päivä. Olen jo valmiiksi aivan kauhuissani siitä, mitä kaikkea vikaa minusta löytyy. Pelkään siis aivan kuollakseni! Olen jo maalaillut kauhu kuvia siitä, miten saan kuulla olevani kuoleman sairas. Samana päivänä vietämme nimittäin miehen kanssa vuosipäivää ja minun tuurillani koko päivä menee pilalle käytyäni lääkärissä. Yritän kyllä toistaiseksi työntää asian pois mielestäni, koska turhahan sitä nyt on murehtia.

Pistäkääs nyt plussaten niin saadaan tämän vuoden plussa-aalto aluilleen! :) Plussatuulia kaikille!
 
Gabrielle ei tullut kuin ihan hailukka viiva näkyviin ovistikkuun :ashamed: mä jo luulin et ovis olis ollu eilen illalla kun joskus 6 aikaan alkoi koskemaan ja jomottaa masua samalla tavalla kuin menkat alkais, mä ihan säikähdin et mitä h*lvettiä tää nyt on et alkaako menkat uudelleen! mutta ei se kyl oviskipua ollut, mutta mihinkä muuhunkaa se vois liittyä? tais it se on vaan menkkojen jälkimaininkeja! en tiedä enkä edes halua tietää! tänään testaan uusiksi ovista ja silleen, kyl mä ootan et se olis KP11 tienoilla, nyt jo KP8! :D

Puna-musta, älä ressaa :) mä uskon et kaikki on ihan ok! itse opin näiden mun sairauksien kautta olla menemättä asioiden edelle terveyden kanssa, sitten vasta kun lääkäri sanoo et nyt on vikaa niin sit vasta ressataan, VÄHÄN vain :) ja otetaan päivä kerrallaan ja sulatellaa asiaa. itselläni oli maksa-arvot tuntemattomasta syystä 4 kertaa suuremmat kun saisi olla, nyt tammikuun lopulla otetaan lisää verikokeita ja ultrataan maksa, mutta en tahdo ajatella asiaa vielä, vasta kun lääkäri sanoo et nyt on hätä! toivottavasti saitte oviksen hyödynnettyä (jos se oli nyt) :) ja salamatkustaja hyppää kyytiin :heart:

BlueNotelle kovasti tsemppiä tähän kiertoon! :) toivotaan että saat lääkkeistä apua ja saatte kyytiläisen matkaan!

HelenaM. sinulle myös kovasti tärppionnea! ihanaa kun sanot vielä että nyt tuntuu että tärppäsi! se on aikas varma merkki ;) :heart:

Mikella mä oon just tollanen että lupaan etten testaa ennen sitä ja sitä, mutta välillä oon jopa jo ottanu kuset purkkiin ja avaamassa testipakkausta kunnes päätän etten tee sitä vielä, mulla meinaan tulee jo nykyää paha mieli kun sieltä se nega pamahtaa! mutta sulle kovasti plussaonnea! koita malttaa :) :heart:

Zophie älä heitä lusikkaa nurkkaan vielä! :) ei saa sanoa ettei tää ollut se tärppikierto, alamasukivut voi johtua ihan siitä, että pikkunen tarraa kovasti kiinni! tsemppiä!

Angela88, mimmu1984, horrorpop, Zophie, HelenaM, Jomi Epa_88, Iloksi, Chiba, iseeyou, elmiju, Mirwu, Mikella, t84 tsemppiä tytsyt loppukiertoon!!!!! plussapuhuria ++++++++:whistle:

pöppinen kuinkas siellä voidaan? :) :heart: sullakin kierto lopuillaan, mutta mietin sitä km (anteeksi jos on kovin arka aihe), että oliko niin että tässä kierrossa ei saanut yrittää? tsemppiä ja jaksamaisia sinulle kovasti :heart:

AnniMu ja Ella83, kuinkas teillä menee? eikö mun täti- tai plussatanssit auttanut? :D'

ON: KP8! jihaa :D eilen kylläkin tikutin oviksen mut tuli ihan hailukka viiva, mutta sitten tapahtu jotain outoa, ala mahaan alkoi klo 18 aikoihin koskee ihan samalla tavalla kuin menkoissa, se kesti noin 2 tuntia, kuumotti ja särki! mä säikähdin ihan kamalasti et mitä hittoo tää oikein on et alkaako täti uusiksi kun ei kerta tullut kunnolla ensin! mutta ei sieltä muutaku valkkaria tullut.. niin ja testasin muuten varuiksi toissapäivänä r-testillä kun nuo menkat oli niin oudot, mutta nega se oli! ei kai nyt ovis tollaselta tunnu???? meinaan yleensä mua ainaki koskee jommalle kummalle puolelle alamassua ja se on ihan kosketusarka kun painaa ja se kestää noin tunnin verran :) noh, oli mitä oli, en ehkä edes halua tietää jos siellä on jotain kremppaa!
 
HelenaM mä en halua testailla koska a) olens en verran pihi etten halua turhaan heittää rahaa kankkulan kaivoon, b) en halua negatiivisia pettymyksiä. Siinä oikeastaan kaksi syytä, miksi mulla sais olla tosiaan menkat runsaasti myöhässä ennen kuin testaisin. Varsinkin kun kaikenlaisia oireita voi olla jo siksi kun hormonitasot heittelee pilelrien lopettamisen jälkeen... Siksi siis :)
tiuhti Mä olen aavistuksen pessimisti tällasissa asioissa, mutta eikse niin ole että pessimisti ei pety :LOL:
PunaMusta äkkiä nyt hommiin sitten vaan :)
BlueNote Onnea tädistä, jos näin voi sanoa :confused:

ON: Mulla on sellanen olo ku mahatauti olis tulossa. Parilla tutulla on ollut ja oon ollut tekemisissä näiden kanssa. Lisäksi työpaikka on aika altistava tekijä... Hiukan huono olo (tosin mulla on kautta aikain ollut ajoittain aamuisin huono olo, enkä koskaan ole ollut raskaana :D), maha on ihan sekaisin ja kipeä, mouruaa hulluna. Kahvi onneks maistuu vielä :D
 
Ei itsekuri enää riittänyt, tänä aamuna tein testin ja elämäni ensimmäinen plussaviiva ilmestyi!!! :D Aamu on menny ihan vaan ihmetellessä, kädet tärisee vieläkin ja itkuhan se tulla tirahti kun testin näin.

Tilasin just eilen uusia testejä, eli testailen parin päivän sisään uudelleen, ihan varmuuden vuoksi. Ei tätä oikein ota tosissaan...

Laskin tuossa, et itseasiassa tää oli nyt jo 6 yk, oon jossain vaiheessa varmaan ilmottanu yk:t väärin.

HelenaM tuo pääkipu ja kurkkukipu on muakin vaivannut jo jonkin aikaa. Ehkäpä se sullakin sit viittaa plussaan.... Itse en yhtään osannu niitä tähän liittää.

Nyt kaikki vaan perässä plussaamaan!!
 
Horrorpop, onnea teille kovasti, ja paljon tarrasukkia ja liimaa mukaan! :heart:

Ja nyt täytyy taas myöntää, että vaikka on aina onnellinen toisten puolesta niin aina tulee se haikea ja hieman surullinen olo, että "miksi ei jo meillekin suotaisi, kun ollaan jo odotettu niin kauan.." Elämä on.. :)
 
Minäkin tuppaan tänne!! =)
Meillä olisi myös haaveissa esikoinen. Olemme molemmat 27v.
Pillerit heitettiin nurkkaan joulun jälkeen ja siitäpä sitten alkoi tämä meidän taival kohti sitä suurinta lahjaa.. jos siis meille sellainen "suodaan"!
Olemme tällä hetkellä siis ensimmäisellä yrityskierrolla ja päivillä 16/?.
Kierto on ollut todella epäsäännöllinen niin kauan kuin olen syönyt cerazette-pillereitä ja siitä tulee noin 9 vuotta.
Mutta nyt tuulta päin ja toivotaan, että ne tuulet ovat positiivisia!! =)

Plussatuulia kaikille...

PikkuHöttiäinen 16/? yk1
 

Yhteistyössä