<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Heh, mullekin on nuo pettymykset jo tuttuja, vaikka nyt siis vasta ensimmäinen yrityskierto menossa... Jo pari viime kiertoa olen ollut hyvin pettynyt, kun ei taaskaan pillerit ja kortsu vahingossakaan pettänyt:LOL: (kyllä, tiedän että tuplaehkäisyllä on kuitenkin hyvinhyvin epätodennäköistä tulla raskaaksi:p)

Miten muuten, onko muille käynyt samalla tavalla, että kun ensimmäinen yrityskuukausi on alkanut/lähestynyt, onkin yhtäkkiä ollut epävarma, onko sittenkään vielä valmis..? Vai oonko nyt itse vaan tosi outo?? Kai normaali jännitys kuuluu kuitenkin asiaan. Ehkä tää epävarmuus johtuu siitäkin, kun ei tuttavapiirissä ole vielä ollenkaan lapsia eikä lähimmät ystävät muutenkaan oikein lapsi-ihmisiltä vaikuta. Lisäksi nyt tuo äidinkin nihkeähkö suhtautuminen yrittämiseen jäi harmittamaan. Ehkä vaan ajattelen liikaa muiden mielipiteitä... Plaah, voihan tunteet.
 
Gabrielle, epäilen itsekin että tämä testausinto laantuu aikojen ja yrityskertojen kuluessa... Fiksuna lueskelin noita hormoonien erittymisiä ja testien herkkyyksiä vasta testailun jälkeen, ja totesin että kaiken järjen mukaan ei vielä pitäiskään näkyä testeissä ja toivo heräs. Kuitenki pessimismi puskee päälle ja tuntuu että ei voi olla, ei oo voinu vielä napata... :ashamed:

InnoM, onnea matkaan ja voimia jokaiselle päivälle! Onko muuten oireillu ku pahoinvoinnilla? Osaatko kuvailla eroaako tämä pahoinvointi jotenkin esim. oksutaudin aikana yökkäilystä? (Ymmärrän jos et halua ajatella sitä olotilaa, uteliaisuuttani vain kyselen)

Mikella, mä meinasin kans jo eilen ostella testejä valmiiksi, mutta "onneksi" olivat lähimarketista loppu... Hillitsi vähän tätä hössäystä :D

HelenaM, tuo "musta tuntuu" ja oireet kuulostaa kyllä lupaavalta, toivotaan plussaa sinnekin :)

Puna-Musta, ei kai nyt maalailla vielä piruja seinille, toivotaan että lekurilla on vain hyvää sanottavaa terveydestäsi! :) Mullakin on kaikki kauhukuvat päässä että täytyis käydä lääkärissä ja gynellä mahd pian ku vielä raskautumista yrittää, mutta en tajunnu sitäkään ajoissa. Muutenkaan en ihan pienestä lääkäriin lähde (sukuvika :ashamed: ) , ja jotenkin toisaalta pelkään kaikkia tarkastuksia vaikka tajuankin että ovat vaan omaksi parhaaksi. Ristiriitaista :(

Tuo salamatkustaja on muuten aivan ihana termi :heart:

horrorpop, hirmuisen paljon onnea matkaan :heart: :flower:
Varmasti herkistää kun viimein ymmärtää loppuun asti tuon viivan merkityksen!

Moikkelis PikkuHöttiäiselle!

sinnamon, se on kyllä jännä kun sitä pettyy vaikka on viimeiseen asti ehkäissyt (meillä ollut vain kumit) :D meidän vauvapuuhat lähti oikeastaan nyt viime kierron raskausepäilystä, ja kaikki suunniteltiin valmiiksi ku oltiin olevinaan niin varmoja raskaudesta. Sitten ku täti tuli niin mietittiin että no hitto, koitetaan ihan oikeesti miten käy.

Mulle on tullu kans välillä semmonen olo että hitto mihin liriin tässä vielä joutuu kun lapsesta vielä haaveilee... mutta kaikesta selviää, järjestelykysymyksiä ovat asiat lopulta vain, eikös? :) Ja itse otan painetta kovasti siitä mitä omat vanhemmat ajattelee (ovat joissain asioissa niin konservatiivisia), ja miettiny valmiiksi mistä kaikesta mahdollisesti mäkättävät jos ilmottaisin raskautumisesta. Niinkin älyttömän oon keksiny että saattavat kritisoida sitä kun ei olla miehen kanssa ku "vaan" kihloissa. Tiedän kyllä että ihan turha ajatus stressata. Mutta nyt ensimmäisen yrityskerran aikana on tullu semmonen päättäväisyys että mun ja miehen elämä, oon aikuinen ihminen vaikka pikkusisko ja ikuinen vauva oonkin. :heart:

ON: Eilen heti kaupassakäynnin jälkeen tuli huimausta, ja illemmalla sama. Innostuin ostamaan ruokaa varulta pahan päivän varallekin, ja kannettavaa tuli reilusti. Tuntui ettei jaksa kantaa täyttä reppua ja muovikassia, hengästytti ihan :| Pidempään on jo vihlonu sillon tällön päätä ja vielä ne tissikivutkin. Välillä ollut toooosi lievää pahoinvointia, lähinnä huimauksen tyyppistä, välillä niinku ottas mahanpohjasta, ja samalla suussa maistuu oudolle ja kuivaa. Kahvia ei oikeastaan edes tee mieli enää, ennen oon onnessani vetäny sitä ku sieni. Eli kaikkea epämääräistä, voi mennä siis myös mielikuvituksen piikkiin. :D Tänään alko selässä juilinta, meinaakohan perhanan täti sieltä olla tulossa :kieh:
 
Sinnamon: Kaikille varmasti tulee niitä epäilyksen hetkiä kun tosi toimet koittavat.. Onhan se todella suuri muutos, kun lapsi tulee taloon. Ja itsekin epäilin ja moneen otteeseen mietin, että haluanko edes lapsia, mutta kyllä se "sisäinen äiti" huutaa läpi järkeviä =)

Mirwu: Moikkelista vaan Mirwu!
Mekään ei olla miehen kanssa ku "vaan" kihloissa, mutta miksi sitä nyt sitten pitäisi olla naimisissa? Mulla itselläni oli joskus ajatus, että lapsia en edes harkitse, jos en ole naimisissa tulevan isän kanssa. Aika on kuitenkin opettanut, että kaikkea ei saa mitä haluaa! Meillä on oma koti ja muutenkin elämme kuin aviopari ja se riittää minulle.(ja ehkä syy siihen, ettei olla jo menty naimisiin, on että ajatuksemme eivät kohtaa häiden koon suhteen. Minä haluaisin todella pienet ja mies todella isot =) ) Ainoa harmitus on ehkä se, että jos meille lapsi suodaan, niin sukunimi tulee olemaan ainoastaan minulla eri =/ jotenkin niin olisi mukava kun me kaikki olisimme sitten "samaa sukua" =)

Minäpäs lähden tästä kotiin ja jos vaikka liehittelisin miestä =) Harjoitus tekee mestarin !
 
PikkuHöttiäinen mutta toivottavasti et viihdy täällä kauaa ja pääset odottajien puolelle ;)

Sinnamon, mua jännitti ihan hirveesti se eka YK! ja mietin kovasti noita asioita, nyt YK4 menossa ja tuntuu jo pahalta kun ei ole plussa pärähtänyt omalle kohdalle, enää en mieti että katuisinko joskus, nyt sitä ihan tosissaan olis valmis tekemään mitä vaan, että saisi sen oman nyytin! noita asioita on hyvä miettiä tarkkaan :) jokaista varmasti pelottaa vanhemmaksi tuleminen! se joka väittää muuta, niin valehtelee :D siitä se vanhemmaksi kasvaminen minusta jo alkaa kun miettii noita asioita! aikuismaista toimintaa :)
 
Chiba ymmärrän niin täysin sun ajatukset. Mut kyllä vielä teillekkin se päivä koittaa, ihan varmasti.

Mä oon ollu vähän ku sumussa koko päivän. En yhtään tajua vielä koko asiaa. Mieli tekis testata uudelleen, mut ei oo testit vielä tullu. Ehkäpä huomenna sit. Mut melko monesti oon tuon aamuisen testin tarkastanut et onko siinä oikeesti viiva vai ei... Ei se vieläkään oo siitä hävinny.

Ja nyt se vasta paniikki on iskenytkin, et onko musta äidiksi...
 
horropop Paljon onnea!!! :flower:
PikkuHöttiäinen Tervetuloa :)
Sinnamon Kyllä niitä pelkoja tuli, ja tuli mieleen mitä kaikkea olis sittenki pitänyt tehdä ennen vauvan yritystä, mutta ne meni nopeasti ohi, ja nyt vaan hulluna odotellaan plussaa sitten kun sellainen joskus tulee...
 
Onnea Horrorpop, niin mahtavaa:O En voi edes yrittää ajatella miten onnellinen oot! Tervetuloa uudet joukkoon!

ON: Tein testin aamulla, joo varmaan aivan liian aikasin tai ainakin haluan niin uskoa, sillä kirkas nega tikkuun tuli:kieh: ja sit oireet eilisestä on kyl vähentynyt. Ihan siis perseestä! Tänään semmonen oksennustauti olo tuli suuhun vasta 12.00 ja se päivän mittaan vaan vähentyy, sit vas.munasarjas ei tunnu enää niin kovaa vihlontaa kun eilen, mut kurkku on kyl vielä kipee, mut se ny on kaikilla vaikkei raskaana oliskaan.

Mutta toivo pidetään yllä kaikkien meidän yrittäjien osalta!
 
The Esikoisesta Haaveilevat TI 11.1.2011



AnniMu................kp 63/32.............................yk 2
Ella83..................kp 54/34.............................yk 3



Angela88...............kp 34/24-38.......................yk 0/1
horrorpop..............kp 30/27-34.......................yk 6



Zophie...................kp 29/34-39.......................yk 3
HelenaM.................kp 28/35............................yk 3
Jomi......................kp 27/27-35.......................yk 5
Epa_88..................kp 27/30............................yk 3
Iloksi.....................kp 27/31-33.......................yv 4,5
Chiba.....................kp 26/30-35.......................yk 8
iseeyou..................kp 26/25-29.......................yk 5
elmiju....................kp 26/27-30.......................yk 7
Mirwu.....................kp 25/28............................yk 1
Mikella....................kp 25/32-?.........................yk 1
t84........................kp 23/26-28.......................yv 2
pöppinen................kp 22/28-30.......................yk 2
Skooby..................kp 20/28-31.......................yk 3



PikkuHöttiäinen.......kp 16/?.............................yk 1
Lilli88.....................kp 13/?.............................yk 2
sinnamon...............kp 13/?.............................yk 1
Puna-Musta............kp 12/26-28......................yv 1,5



Äipäksi91...............kp 10/29...........................yk 7
jonna_82...............kp 10/29-32......................yk 8
Gabrielle................kp 9/32.............................yk 5
tiuhti_...................kp 8/25-28........................yk 4
AnniSofia...............kp 5/30.............................yk 5
BlueNote................kp 5/?...............................yk 5
tiksutin..................kp 4/28-30........................yk 4
mimmu1984...........kp 1/31-38........................yk 8
soleigh
Karoliina87
Uuve
Sonic
helitys
Jonna_91
Salpe




HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih





Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
 
Mun oli pakko tulla jakamaan näitä mun "muka" oireita joita taas riittää. Parin päivän päästä ootellaan tätiä kylään mutta tällaisia oireita löytyis; kylmä koko ajan, hetkittäin sitten tuskahiki ( ja siis oikeasti niin kuuma että hikiläikät kainaloissa, vaikka normaalisti en hikoile). Alaselkää jomottelee ja eilen illalla nukkumaanmennessa oikealle puolelle kohtua pisteli ja nipisteli. Sitten löytyy lämpöä n. 37, normaalilämpö 35,8-36,2. Paha olo jos ei syö tasaisin väliajoin, nälkä jatkuvasti ja jano myös koko ajan. Äsken yskäisin niin lirahti oikeasti pissaa housuun, ei oo ikipäivänä mulle vielä tollaista sattunut. Ja olin just veskissä käynyt ni ei voinut olla siitäkään kiinni. Omituista :ashamed:
No, kyllä ne oireet taas katoaa kun täti suvaitsee saapua :headwall:
 
horrorpop :heart: Tuhannesti onnea plussaamisesta!!! :heart: Aivan ihanaa, vuoden ensimmäinen plussa! Joko sut siirretään plussanneisiin? Tällä päivämäärällä? Onnea!!!

mimmu1984
:hug: Pahoittelut tädistä...

HelenaM
Kyllä se sieltä vielä plussaks muuttuu!

Mirwu NIIIN lupaavia noi oireet! Mulle tuli sun kirjoitusta lukiessa jotenkin ihan semmonen tunne, että oot raskaana... Hassua...

innoM Ihanaa kuulla, että kaikki on hyvin!! Toivottavasti pahoinvointi helpottais mahdollisimman pian, tässä aina vannoo kun ei tärppää että kestäis kuinka paljon mitä vaan tommosta tahansa kunhan vaan sais olla raskaana, mutta uskon että ei oo yhtään kivaa...

Zophie Ei mitään tätejä!!! Ei käy!!

Mikella Ymmärrän, mulla ihan sama tilanne. En oo halunnu kertoa kun parhaalle kaverilleni kun jotenkin aavistelin ettei tää niin helposti käykään ja sitten joutuis koko ajan selitteleen että ei vieläkään ja puimaan sitäkin. Sikskin asiasta on kiva puhua äidin kanssa.. Toivotaan että sunkin äiti lämpenis asialle ja saisit sieltä tukea. Pidetään peukut pystyssä että saisit sunnuntaina (jos maltat niin pitkään odottaa) plussan!

BlueNote Anteeks, että sut oli tiputettu pinon pohjalle, en arvannu että sun kierto venyi NOIN pitkäksi. Sua kyllä onnittelen tädistä poikkeuksellisesti! Toivotaan että clomit ja terot auttais ja tässä kierrossa tapahtuis! Mulla nyt kolmen terokierron jälkeen eka ilman, saas nähdä...

Puna-Musta Onko ovistuntemukset vahvistunu? Vaikka monet sanoo, että ovistestit luovat stressiä heille niin mulla on kyllä päinvastoin, eipähän tarvi arvailla. Paljon onnea oviksen hyödyntämiseen ja virtuaalitukea tätä kautta lääkärireissulle, ihan varmasti jännittää kun ei haluais mitään huonoa kuulla. Uskon kans että siellä on kaikki hyvin ja saat mielenrauhan sen suhteen!

tiuhti_ Toivotaan että sun ovis saapuu ajoissa! Ettei tarvi odotella. Tiedätkö, mulla on kans ihan samanlaisia oireita! Vaikka kuinka vannoin etten koske noihin ovistesteihin niin pakko oli kun kauheet vihlonnat nivusissa ja kohdussa, en tajua mitä tää on! Testiin tuli kontrolliviivaa haaleempi, mutta normaalia hailukaista (joita yleensä tässä vaiheessa saan) selvästi tummempi viiva... En tajua... Selkääkin vihloo ja muutenkin tuntuu menkkamaisilta oireilta...

Chiba
Mäkin ymmärrän sua kyllä! Haleja...

sinnamon Mulla tuli vähän paniikkiolo silloin kun ittekseni mietin et puhuisinko mieheni kanssa et aletaanko yrittään ja tuntu kamalan lopulliselta. Mut sit kun päätös tehtiin yhdessä ja alettiin yrittää, kaikki se epävarmuus ja ahdistus katos. Päätös tuntu hirveen oikeelta ja tuli semmonen hassu levollinen, varma olo. Ja sit se halu saada lapsi räjähtikin saman tien kattoon! Uskon että noi mietteet on tervettä harkintaa, jotka osaltaan kertoo että asian kanssa on tosissaan ja sitä on mietitty!

PikkuHöttiäinen Tervetuloa! Toivottavasti et oo täällä niin kauaa et kierron pituutta tarvis edes päivittää!! ;) Oon kans kuullu et eka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen on ollu monelle onnekas!!

ON: Ihme vatsakipuja ja nipistelyjä nivusissa ja kohdun seuduilla. Pakko oli tehdä ovistesti ja siihen tuli normaalia tummempi viiva mut ei yhtä tumma kun kontrolli. Ovis ollu aina kp 15 jälkeen aikaisintaan, nyt kp 9...
 
elmiju Toivottavasti ei ole vaan muka-oireita :)
HelenaM Nyt malttia, etkä testaa yhtään ennen sunnuntaita :D
Gabrielle Toivotaan, toivotaan, ettei täti tule...kiitos tsempistä :)

ON: Ihme vihlontaa nivusten tienoilla, ja asentoa kun vaihtoi sohvalla istuessa nopeasti, vihlaisi vasemmalta kunnolla. Lisäksi alapään seutu ajoittain jomottelee. Hassua, nämä kun voivat tosiaan olla ihan menkkojen alkamistakin enteileviä, toisaalta tuntuvat oviskipujen tapaisilta, mutta se nyt on jo ollut ja mennyt...MITÄÄN sellaista fiilistä ei kyllä ole, että joku olis kyydissä. Joten, edelleen uskon siihen tätiin :stick:
 
Gabrielle :D josko sun ovis tuliski tässä kierrossa ajoissa ja päästäs jännää samaan aikaan loppukiertoa! meinaan eihänsitä koskaa tiedä kuinka se kierto menee! mulla ei koskaan ole ollut ihan prikuullee samaa kiertoa, aina heittäny parilla päivällä molempiin suuntiin! nyt ihan hirveesti ovisonnea sinulle :heart: lupaavalta meinaan kuulostaa kun kerta sait jo vahvaa viivaa tikkuun :) tai josko sulla onkin tullut tuplaovis viime kierrossa ja siellä onki pikkunen tarrannut kiinni? :) sepäs se vasta mukavaa olis!

Zophie sinun oirees kuulostaa kovinki lupaavilta! tsemppiö nyt siihen testaamiseen :)

elmiju toivotaan että siellä olis matkalainen kyydissä :) kovin on lupaavia sinun oireesi! koska meinaat testata?

HelenaM., jos sulla kierto on 35 päivää ja eilen oli KP28 niin kyllä sä aika aikaseen teit testin, eli mä kyl uskon siihen tosissaan ettei se testi vielä vaan voi näyttää raskautta :) tsemppiä uuteen testaamiseen!

Chiba sulla on paljon enemmän yritystä takana ku mulla, mutta kyllä mäkin ajattelen noin että miksei meillekkin voisi jo tulla, kyllä sitä aina hieman itseensä pettyy kun ei se olekkaan niin helppoa kuin kuvitteli ja se halu vaan on niin suuri! mutta toivotaan että tää olisi sun plussakiertosi! :) tsemppiä muru! :heart:

ON KP9 :) eilen ei ovistikkuun tullut mitään testiajalla, pelkkä viivanpaikka :O miten se on mahdollista? aina mulla sentään on siihe jonkunäkönen viiva tullut! voiko asiaan vaikuttaa se että olin juonut paljon teetä ja pissa ehti olla ehkä sen 2h rakossa, oli kyl tosi laihaa kun tein sen testin.. meinaan ovisoireet on aika selvät jo, vasenta puolta nippaa, mutta limaa ei silti tuu vielä ihan niin hirveesti! :confused:
 
Kiitos kaikille tervetulo-toivotuksista! =)

Gabrielle: Toivotaan todella ettei tarvitse kierron pituutta päivitellä. Olen myös kuullut että yrittäminen kannattaa aloittaa heti pillereiden lopettamisen jälkeen, kun joillakin voi kestää hetken ennen "luomutädin" saapumista! Ja taidan olla niin malttamaton, ettei se onnistuisikaan =)
 
Horrorpop: Onnea paljon plussasta! :heart:Toivottavasti pikkuinen pysyy koko matkan kyydissä! Ja varmasti susta tulee hyvä äiti, sulla on 9 kk aikaa totutella pienen tuloon! :hug:

Toivon kovasti muillekin jännäilijöille PLUSSIA! :D

Itsellä on KP 6 menossa, menkat ohi ja ovista odotellessa. Mietin vaan sitä, että voiko luteaalivaihe vaihdella yhdellä henkilöllä? Kun eikös sen pitäisi olla aika vakio? Aiemmissa kierroissa se on ollut 15-16 vrk, mutta tässä viimeisimmässä (kierto oli 34 pv), se olisi ollut oletetun oviksen mukaan 18 vrk. Luulen, että ovis oli kp 17. Tietysti en voi olla täysin varma oviksen ajankohdasta, koska en testannut sitä millään, vaan luotin omiin ovisoireisiin (limat loppuivat, oviskivut ja herkät nännit pari päivää oviksen jälkeen).

Lisäksi menkkakivut olivat hiukkasen kovemmat kuin normaalisti. Vuoto oli kuitenkin normaalia. Mietin myös sitä yhtä raskaustestin haamua, joka tuli testiajan jälkeen ja seuraavissa testeissä ei mitään! Siitä meni pari päivää ja alkoivat menkat. Voisiko tämä olla kemiallinen raskaus? Eli jotain oli tapahtunut, mutta kuitenkin meni kesken..

Tietty turhahan sitä enää on pohtia. Uutta yritystä vaan kehiin! Mieskin vaikutti tässä kierrossa jopa hieman pettyneeltä kun ei tärpännyt. Luuli, ettei siihen tarvita kuin yksi kerta ja se on siinä.. :headwall: Meillä on tarkoitus mennä ”tulee jos on tullakseen meiningillä”, tai mulla nyt ehkä vähän enemmän yritystä päällä. Jouduin tartuttelemaan mieheen vauvakuumetta parisen vuotta, joten en uskalla kauheasti alkaa vouhottamaan ettei se vaan muuta mieltään tästä vauva asiasta!

Pikkuhöttiäinen tervetuloa joukkoon! :)
 
Kiitos vielä kaikille! :)

Pahoinvoinnin lisäksi on todella arat rinnat(+nännit), juilimisia, väsymystä, finnejä, paleltaa jatkuvasti ja mitähän vielä. Oireita ei todellakaan tarvitse hakea, vaan ne kyllä näyttäytyvät päivittäin :D Pahoinvointi ei taida paljoa erota oksutaudista, jos se oksutauti on lähes 24/7 kestävää :D Ei pysy aina edes vesi sisällä, kuten tänään aamulla :( Ehkä tämä tästä. No, jos jotain hyvää tästä tarvii hakea, niin ainakin on paino tippunut, eikä noussut ja hyvä niin :) (innoM + Pulla 6+6)
 
Kiitos kaikki ihanat tsemppauksesta! Se on totta, että mahdollinen uusi elämäntilanne jännittää aina. Välillä vaan tuntuu, että olisi helpompaa, jos lapsi olisikin iloinen vahinko, niin välttyisi tältä suunnittelun suunnittelulta ja odottamisen odottamiselta:)

Mirwu, elmiju ja Zophie erittäin lupaavan kuuloisia oireita! Toivottavasti HelenaM. sunkin oireet vielä palaisivat ja olisivat sitä itseään:)

tiuhti_ hyvin voi olla tuo tee, joka vaikutti tulokseen. Ootko nyt tänään vielä testannu? Mun mielestä toi ohje, ettei sais juoda kahteen tuntiin ennen oviksen tikuttelua on kamalan vaikea toteuttaa, en ainakaan itte pysty olemaan puolta tuntiakaan juomatta:p

ON: haalean oviksen tikutin eilen ja muutenkin alavatsan nippailu oikealta sekä lisääntynyt valkovuoto viittais aika selkeästi siihen, että nyt kannattais toimia! MUTTA en tiedä päästäänkö sittenkään tositoimiin tässä kuussa, miehen polvi meni nimittäin rikki, joten sänkytoiminta voi olla hieman hankalaa..........

tiksutin meillä kanssa mennään tuolla tulee jos on tullakseen -meiningillä. Tai siis ainakin miehen mielestä:D Pakko oli itse kuitenkin testata ovista ihan vaan kokeilumielessä hehee. Onhan se hyvä tietää milloin suurin piirtein on parhaat mahdollisuudet:saint:
 
Viimeksi muokattu:
sinnamon Kiitti, toivotaan toivotaan...vaikka edelleen oon sitä mieltä että pessimisti ei pety :D
Nyt teillä vaan mielikuvitus laukkaamaan, kyllä sille polvelle sopiva asentokin varmasti löytyy ;)
InnoM auts, sun pahoinvointi kuulostaa kyllä sietämättömältä...mutta tuloksen takia sen jaksaa varmasti :) Tsemppiä :)

Mulla jatkuu hieman etova olo, syön ja juon kyllä ja ei pelkoakaan oksentamisesta mutta ihmeen etova olo. Samoin edelleen nipistelyt ja juilimiset alamahassa jatkuu. Pienenpieni toivo välillä herää, kunnes pessimisti-minä kaataa sen kumoon :LOL: Tuntuu että alkaa etsimään oikein oireita, ja mullahan on tunnetusti superhyvä mielikuvitus :D
Pari yötä oon nukkunut aamut levottomasti ja nähnyt painajaisia, mutta mä nyt olen aina ollut välillä huonouninen ja painajaisherkkä...Palelua ei voi laskea, kun olen aina ollu vilukissa...
Edelleen siis odotan tätiä vaan saapuvaksi... Antakaa anteeks, mä vaan olen tällanen :whistle:
 
sinnamon testasin nyt aamulla uusiksi ja tulihan sieltä jonku näköinen viiva :) ei tumma mutta silti! eli sieltä on varmaan tulossa ovis! pitää testaa illemmalla uusiks ja kokeilla toteuttaa toi ettei juo 2h ja pidättää sitä pissaa vähän aikaa :)

Zophie kyl mä nyt luulen et on tärppi käyny ;)
 
Zophie onneksi sun ei niin kovin montaa päivää enää tarvitse odotella:) Paitsi jos tietty meinaat oikeasti olla niin kärsivällinen, että jaksat odottaa. Ymmärrän kyllä, ettei sitä viiti liian aikaisinkaan olkaa testaamaan. Pahimmillaan joutuu yhden kierron aikana pettymään monta kertaa:p Ja juu mä luulen, että isketään kylmäpussi miehen polven päälle, niin jospa ei tekis niin kipeää;D

InnoM ei tosiaan kivan kuuloinen tuo olo... Eihän tuollaisessa kunnossa varmaan pysty normaalisti edes elämään enää, töissä käymään/opiskelemaan tms? Vaikka siis ihan varmasti on sen arvoista, kun sen nyytin saa sitten syliinsä:) Voimia sulle tuon olon kanssa, toivotaan että pian helpottaa ja pääset nauttimaan raskaudesta!!
 
Kiitos kaikille teille ihanille!!! Gabrielle elä ihan vielä siirrä plussanneisiin, haluan tehdä vielä uuden testin. (Kunhan ne joskus tulis postissa...)

Zophie tuollaiset äkilliset vihlaisut kuulostaa kovin tutulta. Mulla tuntuu et niitä on koko ajan vaan useemmin, just ku nopeesti kääntyy, nousee sohvalta, aivastaa ym. Taitaa sieltä tulla vuoden toinen plussa....

HelenaM taisit tosiaan tehdä testin vaan turhan aikaisin, sulla kuitenkin kiertoa vielä jäljellä. Eiköhän sieltäkin vielä toinen viiva ilmesty, kunhan maltat jonkun päivän odotella.
 
Heips vaan taas kaikille, tasapuolisesti! :wave:

Kävin tänään hakemassa apteekista toisen testin jonka kuuluis olla erittäin herkkä (voi tehä jopa 4 pvää ennen menkkoja). En kyl aio tehä sitä siltikään ennen ku vasta kp 30.. :p Jos tohin sillonkaan!! Välillä mulla on ihan semmonen tunne etten haluais tehä testiä ollenkaan tai toivon ettei kp:t etenis, kun pettyisin vaan siihen negaan kumminki....? : / Välillä taas on semmonen olo että iihiihihii, vauva vauva vauva, tulispa se kp 32 JO! :p

Sen kummosempia "oireita" ei oo kuulunu, kuin että nippailee alamassua aina silloin tällöin, semmosia teräviä ja aika nopeita nipsasuja, kuin joku pienillä tylsillä saksilla yrittäisi leikata palasia sisältäpäin.. Yhtenä päivänä töihin kävellessä vasenta rintaa jomotti kummasti, ja illalla nännejä kutitti aivan että ois tehny mieli rääpiä verille? :confused: Sekin loppui kuitenkin melko pian. Lämpö oli aamulla vähän koholla, en siis oo muuten koko kierron aikana mittaillut mutta normaalisti on joku 36.5 ja 36.7 välillä, nyt siis 37.3.. Mittailin kun pää niin kipee etten ois töihin menny jos ois ollu kuumetta.. Ihan tuo ei vielä kuumeesta (valitettavasti) käynyt :p
 
PikkuHöttiäinen, sama ajatus oli mullakin ennenmuinoin, että ei lapsia ennenku naimisissa ollaan, mistä lie se kaava pinttynyt päähän. Sitten ku budjettia laskeskeltiin ja juteltiin häiden ohjelmasta jne niin ajattelin että aikaa on vielä mutta esim. rahaa ei. Että turhaa hätiköimään, vielä ehtii kyllä. Mitenkäs sä, meinasitkos ottaa miehesi sukunimen sitten joskus? Ymmärrän kyllä tuon, ja varmasti tulee olemaan "orpo olo" kun itsellä vielä oma sukunimi ja mahdolliset lapset saavat iskänsä nimen. Ehkä se tärkein on kuitenkin se tunne ja tieto että samaa sakkia ollaan :) Ja tsemppiä miehen liehittelyihin ja sellaisiin puuhiin ;)

Komppailen tiuhti_a, jotain siellä korvien välissä on pakko tapahtua ku alkaa miettiä noita juttuja :) mies on sanonu että pelkää isyyttä, sitä ettei osaa olla ja toimia "oikein", ja kertoi että esim. pienenpienen vauvan syleily pelottaa koska pelkää satuttavansa (tuo pelko tuli esille "vahingossa" eräässä keskustelussa, joskus tosiaan kannattaa jutella kun miehestäkin ilmaantuu ihan uusia puolia :D ) Eihän sitä vanhemmuutta kukaan osaa automaattisesti, yhtälailla kaikkien on opeteltava.

Gabrielle, voi kun tuo sun ja mun fiilis ois se oikea! Nyt vaan tuntuu että ei voi olla pientä kasvamassa... :headwall:
 
Netti hittolainen ei ole moneen päivää toiminut kunnolla :mad:

Uusille tervetuloa, toivottavasti visiitti täällä on lyhyt ja pääsette pian odottajien puolelle :wave:

horrorpop Paljon onnea!! Saatiin meidän pinoon vuoden ensimmäinen plussa :heart:
Täällä on monella jännät päivät ja todella lupaavia oireita! Plussatuulia :whistle:

).( Hiljais eloa. Ovista odottelen ensi viikolla vasta, mutta sitä odotellessa harjotukset jatkuu :p
 
Netti hittolainen ei ole moneen päivää toiminut kunnolla

Uusille tervetuloa, toivottavasti visiitti täällä on lyhyt ja pääsette pian odottajien puolelle

horrorpop Paljon onnea!! Saatiin meidän pinoon vuoden ensimmäinen plussa
Täällä on monella jännät päivät ja todella lupaavia oireita! Plussatuulia

).( Hiljais eloa. Ovista odottelen ensi viikolla vasta, mutta sitä odotellessa harjotukset jatkuu
Olin juuri samat asiat tulossa kirjoittamaan! ;)
 
Toivon todella että horrorpop ja tiuhti olis oikeassa... mutta...

sinnamon Niin, kohta alkaa itsekin miettimään, koska sitä testaisi. Sunnuntai olisi kp 34, eli ensimmäisen kierron pituus, toinen taas oli 39 pvä pitkä, eli se menisi ensi viikon perjantaille... Melkein tekisi jo mieli tän vkon pe, mutta en taida kuitenkaan. Mulla on siinä mielessä tyhmä työ, kun joudun heti kertomaan täällä raskaudesta, sitten kun sellainen käy, koska tietyt työtehtävät on sitten jätettävä muille. Se on toki itsen ja lapsen kannalta paras, mutta km:n pelossa ei taas ole kiva.

horrorpop Luetteles kaikki oirees nyt tänne, kun kerran vauhtiin pääsit :D Kiinnostaa vaan ;)
jonna82 harjoitus tekee mestarin ;)
 

Yhteistyössä