<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Jäi viestin kirjoittaminen kesken ja täällähän oli sillä välin tapahtunu vaikka mitä! Tein korjaukset tämän päivän listaan kun täällä vielä pyörin... :D

AnniSofia :hug: Pahoittelut tädistä...

mimmu1984 ja chiba Noi niskasäryt on inhottavia! Mullakin äärimmäisen harvoin on mitään, mutta pari kertaa on ollu superjumi.. Kyllä mäkin ajattelin ihan Buranaa käyttää siihen asti kunnes tärppää, se tehoaa niin paljon Panadolia paremmin. Ja nythän on ollut lehdissä juttua sen Panadolinkin haitoista että mene ja tiedä noista...
 
Gabrielle, kyllä sie taidat olla laskuissa paremmin perillä entä minä, heitin vain Mikellalle ensimmäisen muistamani luvun. :D enkä jaksa nyt alkaa tarkistamaan/laskemaan että onko se 22 vai 21, joten sovitaan että se on se 22. ;) Ja jos viitsit kysäistä niin kiitos, mitä mie tuossa sitä nettiajanvarausta vilkaisin niin kyllä siellä oli joka päivälle joku aika vapaana. Että sen näkee sitten kummalle saa ajan.

Ja minun puolesta ne alkupään tyypit saa siirtää taustailijoihin. Toki elämäntilanteet muuttuu jne, mutta olisihan se kiva että kävisi ilmoittamassa edes jollain tapaa, että onko mukana pinossa vai ei.
 
Galluppiin sen verran, että olen jo nuorena tehnyt päätöksen, että raskauden keskeytys olisi minulle ainoa vaihtoehto, jos kävisi ilmi että syntyvä lapsi on kehitysvammainen. Ei minusta olisi siihen, ja totta puhuen, en jaksaisi sitä, että pahimmassa tapauksessa olisin vuosikymmeniä vastuussa vaikka kolmevuotiaan tasoisesta ihmisestä, joka on aikuisen kokoinen ja jolla on aikuisen voimat. Ei, se ei olisi reilua lapselle, eikä meille.

Mun puolesta alkupään ihmiset saa myös siirtää taustailijoihin. omakin kirjoittelu toki on välillä tiuhempaa ja välillä harvempaa, mutta varsinkaan kierron alussa nyt ei mitään edes tapahdu :D Kunhan kaikki ilmoittais tilanteestaan, olis kiva.

ON: Eilen ja tänään on tosiaan nipistellyt jonkun verran ja eilen sitten touhujen jälkeen tulikin se pieni määrä punertavaa vuotoa, ihan kuin runsasta valkovuotoa jossa punainen sävy. olisko ollut ovisvuotoa ja ovis olis vasta nyt....? Mene ja tiedä :confused:
Viime menkathan mulla oli superniukat ja -lyhyet, ihmeellistä. Onko teillä muilla ollut ovulaation aikaan vuotoa, siis muuta kuin valkoista :LOL: ?
 
Moikka taas pitkästä aikaa kaikille, ihana taas huomata, että uusia kuumeilijoita on tullut rutkasti mukaan. Toivonmukaan saadaan yhtä paljon plussia tammikulle kun saatiin joulukuullekin:) Nyt olis itelläkin sitten jo 25/35 ja aika on taas onneksi mennyt nopeemmin kun on saanut pidettyä itsensä kurissa, enkä oo vieraillut näillä sivustoilla:D Tällä kierrolla en oo tikuttanu ovista enkä oo syönyt teroja, joten olen minimoinut kaikki vauva jutut ja mennyt vaan fiiliksen mukaan ja levännyt..Tällä kierrolla kun on ollut lomaa pari viikkoa ja juuri tultiin aurongon paisteesta takasin suomeen, niin en oo kyllä tressannut mistään, toivotaan että siitä olis ollu apua..

G1 oon syönyt ehkäsypillereitä n.10vuotta(diano nova) ja siitä n.puoli vuotta käytin nuva ringiä, joka ei kuitenkaan sitten sopinut mulle. Nyt kun rupee laskemaan vuosia, niin kylläpä niitä on tullut popsittua:O

G2 Oon harrastellut Dobermannini kanssa hakua(ihmisetsintää metsässä) ja tottelevaisuutta ja siihen menikin suurin osa vapaa-ajastani. Viime keväällä kuitenkin koirani kuoli kasvaimeen, joten oon toisen koirani(kotikoira)kanssa lenkkeillyt ja ollut metsällä. Pyrin käymään salilla pari-kolme kertaa viikossa, jotta saan pidettyä painona normaalipainossa ja se on hyvää treenausta myös raskausaikana. Mulla on ollut aina huono selkä, joten pakko myös pitää se kunnossa ja vahvistaa lihaksia..

En itseasiassa tiedä mitä tekisin mikäli saisin tietää, että vauva syntyisi vammaisena. Oon lukenut erityispedagogiikkaa yliopistolla, joten joku haisu on siitä millaista vammaisen lapsen kanssa on elää. Luulen, että päätös olisi vaikea, mutta uskon, että oikean ratkaisun silti löytää, mutta ei aborttikaan ole ikinä helppo ratkaisu..

tiksutinPee kun tädin piti tulla kylään. :kieh:

plussa onnea!
 
The Esikoisesta Haaveilevat LA 8.1.2011



AnniMu................kp 60/32.............................yk 2
Ella83..................kp 51/34.............................yk 3



Angela88..............kp 31/24-38.......................yk 0/1



mimmu1984...........kp 28/31-38.......................yk 7
horrorpop..............kp 27/27-34.......................yk 5
Zophie...................kp 26/34-39.......................yk 3
HelenaM.................kp 25/35............................yk 3
Jomi......................kp 24/27-35.......................yk 5
Epa_88..................kp 24/30............................yk 3
Iloksi......................kp 24/31-33......................yv 4,5
Chiba.....................kp 23/30-35.......................yk 8
iseeyou..................kp 23/25-29.......................yk 5
elmiju.....................kp 23/27-30.......................yk 7
Mirwu.....................kp 22/28............................yk 1
Mikella....................kp 22/32-?.........................yk 1
t84........................kp 20/26-28.......................yv 2



pöppinen................kp 19/28-30.......................yk 2
Skooby..................kp 17/28-31.......................yk 3
Lilli88.....................kp 10/?..............................yk 2



Puna-Musta............kp 9/26-28........................yv 1,5
Äipäksi91...............kp 7/29.............................yk 7
jonna_82...............kp 7/29-32........................yk 8
Gabrielle.................kp 6/32.............................yk 5
tiuhti_....................kp 5/25-28........................yk 4
AnniSofia................kp 2/30.............................yk 5
tiksutin...................kp 1/28-30........................yk 4
soleigh
BlueNote
Karoliina87
Uuve
Sonic
helitys
Jonna_91
Salpe




HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih





Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
 
Moikka! Laitoin nyt vaan listan yläpäästä ne, joista ei ole mitään kuulunut tuonne alas kun jossain muissa pinoissa olen jotain heidän kirjoituksiaan nähnyt ja kierrot on olleet ihan eri vaiheessa kun mitä nuo isot kp:t täällä näytti. Helpompi seurata, keiden testauksia jännäillään kun lista pysyy suunnilleen ajan tasalla! Kaikki saa täällä edelleenkin kirjotella niin harvoin tai usein kun vaan itsestä hyvältä tuntuu! Ymmärrän täysin, että alkukierrosta ei paljon päivitettävää ole ja kyllähän toi touhu välillä niin kovaa on, että en välttämättä ittekään täällä niin aktiivisesti aina jaksais pyöriä jos ei olis näitä päivityshommia.

Chiba Mä kysyn sitä hintahaarukkaa, voin laittaa sulle vaikka yv:nä (jos osaan) kun saan vastausta. Halusin vaan varmistaa noi sun kp:t, etten keksi täällä ihmisille niitä ihan omasta päästäni... :D

HelenaM Kuulostaapa hyvältä tommonen stressitön kierto ilman tikuttelua ja teroja! Pystyisinpä samaan! Mut luulen et stressaisin enemmän sitä etten tietäis millon ovis on, nyt tavallaan rauhoittaa se kun noilla tikuilla oon saanu sen bongattua ettei tarvi epäsäännöllisen kierron kanssa niin tarkkaan itseään ja nipistyksiään syynätä. Tietty jos koko ajan pystyis harrastaan seksiä 2-3 päivän välein niin ei olis niin väliäkään tietää koska se on, mutta me ei ainakaan jakseta... :p Toisaalta, eipä ole tää tikuttelu ja ovikseen ajoitetut pupuilutkaan tulosta tuottaneet ainakaan vielä...

Eikö ookin hurjaa tajuta, että on vedelly jotain hormooneja nassuun yli 10 vuoden ajan?? Sikäli ei yhtään ihme että kierto hakee mun kohdalla vähän pidempäänkin paikkaansa, mutta lopettamisesta on kyllä jo kohta vuosi...
 
Heti vähän omaanapaa; Tääl mahassa kiertää kun ajattelen että "vain" 10 pvää niin on kohtalon hetket viimestään käsillä tämän kierron osalta :) Saatan kyllä malttamattomana testata jo pvä aikasemmin niillä herkillä testeillä, mutta saa nyt nähdä uskallanko..

Onko muuten tietoa, kuinka herkkiä nuo s-marketista saatavat testit ovat? (Lila/valkoinen? pakkaus, en muista nimeä enkä voi tarkistaa kun ollaan anoppilassa..) Semmonen ois yksi jäljellä, ja ajattelin että sen voisi ehkä raaskia uhrata ensimmäisenä...

Muoks. Laskeskelin tuossa, että (oletetusta) oviksesta ois jo perjantaina 13-14 pvää.. Eli voisko uskaltaa testailla jo ensviikonloppuna? :O Hermo hermo hermo, tai sitten odottelen vaan maltillisesti pidempään :)
 
Viimeksi muokattu:
Gabrielle Aika samalla päivällä mennään ja kiertokin saman pituinen. Pidetään peukkuja, että päästään jännäämisen jälkeen plussaamaan :)

Itsekin ehtisin syömään Diane Novaa kymmenen vuotta. Rengasta kokeilin pari kuukautta välillä, mutta se ei sopinut yhtään vaan aiheutti rakkuloita. Tai siis toimihan se täydellisenä ehkäsynä, koska ei todellakaan tullut mieleenkään touhuta mitään :LOL: Viime vuoden helmikuussa jätin pillerit pois eli kohta vuosi takana. Hirvitti pillereiden lopettaminen, että millanen kierto löytyy tai löytyykö ollenkaan. Tyhjennysvuodon jälkeen menikin neljä kuukautta ilman menkkoja, mutta sen jälkeen on ollut tasainen kierto. Ihmeen vähän näppyjä on tullut vaikka ennen pillereitä kärsin todella pahasta aknesta, jonka pillerit poisti. Omasta olosta ja mielitiloista huomaan nyt jälkeen päin, miten paljon hormonien syöminen vaikutti. Olin pillereiden aikana melko haluton pirttihirmu. Niin kauan tuli pilereitä syötyä, että luulin olevani vaan äksy luonteeltani... :ashamed: Pillereiden jälkeen tasaantu mielialat ja halutkin palas ja tais ottaa kymmenen vuoden puutteetkin takasin :LOL:
 
heips! täällä yksi uusi kuumeilija! ensimmäinen luomukierto tässä juuri meneillään ja ovulaatiota odottelen lähipäiville - jos nyt ei kierto ole aivan sekaisin pillereiden lopettamisesta mennyt...

yksi outo oire vaan ihmetyttää, nimittäin alavatsan menkkakipuilu, mikä on jatkunut nyt jo viikon, eli menkkojen loppumisesta lähtien. onko teillä muilla ollut tällaista ongelmaa, kun ootte hormonaalisen ehkäisyn lopettaneet? viime viikolla ythsllekin soitin, muta ei siellä oikein haluttu mua tutkiakaan. kävin kyllä viime viikolla virtsatietulehdusepäilyn takia antamassa kaikkia mahdollisia näytteitä ja kaikki tulehdusarvoja myöten oli kunnossa. gynen ehdin jo aikoja sitten varaaman nyt kahden viikon päähän muttamutta tuntuu että aika kuluu vaan niin hitaasti:p panikoinkohan nyt ihan turhasta vaan.. voiko toikin olla joku pillereiden lopettamisen oire? anteeksi nyt, kun heti aloitin vaan omanapailulla!
 
taidankin vastailla noihin viimeisimpiin gallupeihin kouluhommiin keskittymisen sijasta:p

G1 ehkäisynä oon käyttäny pillereita yhteensä nyt varmaan 5 vuotta. aloitin diane novalla ja sen aloitin lähinnä iho-ongelmien takia. vuosi pari sitten pidin siitä muutaman kuukauden tauon ihan vaan sen takia kun en jaksanut hakea uutta reseptiä (oon välillä vähän aikaansaamaton:LOL:) ja tuo aika meni kortsulla. tuon tauon jälkeen aloitin yasminit ja nyt oon pillereita sitten syönyt tuon jonkun reilun vuoden. en varsinaisesti ois jaksanut enää pillereiden syömistä, mutta gyne suositteli, että aloittaisin, kun kärsin sen verran kovista ovisoireista. tuon ensimmäisen tauon aikana siis kuukautiset alkoivat heti ihan normaalisti ja oviskin tuli erittäin selkesti:p toivotaan, että nyt käy yhtä helposti!!

G2 varsinaisesti en voi sanoa, että olisin viime kuukausina harrastanut juuri mitään... laiskakausi + liikaa opintoja = ei liikuntaa. nyt yritän kyllä ottaa itseäni niskasta kiinni ja jatkaa taas jumppaa ja kävelylenkkeilyä. en oo vielä ajatellut, miten jatkan liikkumista raskautumisen jälkeen. kyllä sitä varmasti sitten huomaa, mitä pystyy ja mitä ei pysty tekemään. noi mun lajit nyt ei toki oo mitään superrankkoja muutenkaan, eli ei joudu sinänsä sitä miettimään:)

G3 ollaan kanssa miehen kanssa tultu siihen tulokseen, että mikäli kävisi ilmi, että masukilla olisi joku häiriö ja mahdollinen kehitysvamma, keskeyttäisimme raskauden. zophien kanssa samoilla linjoilla: ei olisi reilua kellekään osapuolelle.

mikella mulla kävi mun äidin kanssa vähän samalla tavalla. ajattelin että äiti olisi ihan varauksettoman innoissaan mun puolesta, jos kertoisin olevani raskaana, mutta kun viimeksi hieman vauvayrityksista vihjailin, oli tuloksena lähinnä ihmettelyä, että onko tää tilanne (molemmat vielä opiskellaan) nyt aivan järkevä ja eikö kannattaisi odottaa. enkä siis todellakaan edes sanonut, että tosissaan yritetään, heh. noh, jospa se siitä vielä.....
 
Huomenta :)

Tervetuloa uusille :wave:

Yläpään porukalle tsemppiä kovasti :) alkaa olee jännät paikat jo osalla!

ON nyt jo KP7 :rolleyes: kohtahan alkaa ovis olemaan jo lähellä jos se nyt tulee KP11, tuntuu et se tulis jo aikasemmin ku nippailee ja limoja on alkanut tulemaan! sitte jää kyl kierto lyhyeks!

täällä on taas parin sivun verran tullut tekstiä, nyt on töissä kova kiire ku on tilinpäätösaika niin luen paremmalla ajalla teidän tekstit läpi! :)
 
Tervetuloa Sinnamon! :)

Kiinnostuneena kyselee Angela miten sulla menee?? entäs horrorpop??

ON: täällä kp 30, viime kierto oli tämän pituinen ja siltä tuntuu nytkin että huomenna varmaan tulee tätsy visiitille. Kohdunnapukka ainaki on ihan pehmy ja pikkusen verta valkovuodon mukana samalla tuli. Nyt hieman selkää ja alamasuu jomottelee tätimäisesti. Alkaa olla jo niin turta olo et ei tunnu kyllä miltään vaikka se täti nyt tuliski. Tosin positiivisena ajattelen et tää on vasta eka clomikierto ja toisaalta positiivista jos tääki kierto jää tällee normimittaseks....!
 
:wave:

Tervetuloa vaan kaikille uusille, pinon päivittämisen takia laittakaahan niitä koopeitänne ja kiertoja esille, jotta Gabriellen ei tarvitse niitä erikseen huudella! :)

jonna_82
, monet ihmiset ei tajuakaan monesti hormonaalisen ehkäisyn tuomia sivuvaikutuksia, yleensä selittelyjä just on että "joo oon aina ollu äksy" tai vastaavaa, muttakun ehkäisyn lopettaa niin huomaa muutoksen.

sinnamon
, on ihan normaalia nuo alavatsakivut. Itsellä oli kanssa tuollaista ja varsinkin ovulaatiokivut olivat tuohon aikaan todella kovat. Katsos eipä siellä munasarjoissa ole mitään tapahtunut kenties vuosiin (riippuen toki kauan käytit hormonaalista ehkäisyä). Ja voi olla että kierto hakee paikkaansa, siispä ei ole mitenkään epänormaalia jos kierto vaikka venyykin. :)

ON: olis sitte koopee 25 menossa ja aamusta oli vähän alavatsakipeä, mutta eipä oikeastaan muuta ole ollut. Tissit on toki kipeät, myös ummettaa ihan oikeasti. Vatsa on kuin pallo kun ei vaan toimi, pittää yrittää aktiviaa syödä taas. :D ja aivastelen, nyt aivastuttaa, hetkii sitte aivastelin, koko viikonloppu tullu pärskittyä. Myös jos en nyt kuvittele, kun makaa kyljellään niin tuntuisi alavatsalla pientä paineen tuntua. Mutta voi olla että kuvittelen ja se on vaan ilmaa joka kupruilee, jospa sitä odottelisi lauantaihin asti jos ei täti tule kylään niin tekis testin. Yleensä tässä vaiheessa kiertoa on tullut olo että ei siellä mitään ole, tulis se täti mutta nyt on jotenkin sellaista, että ehkä siellä saattaisi olla joku.
On myös muutes närästystä ollu ja pientä etomista iltaisin, mutta tiedä sitte. Muuten on ollu normaali olo.
Myöskin yleensä tässäkin vaiheessa on tullu koettua kaikki maailman valeraskauden oireet, mutta nyt on ollu jotenkin normaali ja rauhallinen olo. Jännää :D
 
Tervehdys kaikille! Heti vähän purkautumista, täällä kiukuttaa niin vietävästi ja ei tahdo muutenkaan nahoissaan pysyä. Vajaan viikon olin kotipuolessa ja elin siis kivasti mamman sapuskoilla ja söin koko ajan, joten mukavasti turvotti yms ja siitähän tietysti aloin jo jotain kuvitella... oire jota en varmasti kuvittele ( :LOL: ) on nyt jo useamman päivän turvoksissa olleet ja kipuilleet rinnat... en muista että koskaan olis olleet näin arkana edes menkkojen aikana tai ennen, ja varsinkin nännien alueelta melkein jopa pakottaa. Varsinkin kävellessä/liikkuessa rintoihin sattuu ja usein jopa paikallaan ollessa alkaa outo pakotus. En osaa edes oikein kuvata tuota tunnetta mutta samassa kohtaa on aina ja epämiellyttävältä tuntuu. Muutenkin on semmonen varma tunne että on tärpänny, ja tietysti tohkeissani jo aamulla testailin aivan liian aikaisin kalliilla testillä kun ei oo kärsivällisyyttä ei niin yhtään :headwall:
Testin näyttö huusi taas "ei raskaana". Silti en jaksa uskoa ja yritän olla varovaisen optimistinen... jos nyt muutaman päivän pystyisi odottelemaan ja testailisi uusiksi.

Mukavaa maanantaita kaikille ja tsemppiä! ;)
 
Chiba Jännät oireet, toivotaan parasta :)
Mikella Malta, malta, malta vielä :)
Uusille tervetuloa :)

ON ja kyselyä: Kuinka kauan teillä on lämmöt olleet koholla yleensä ovulaation jälkeen. Kun mä oon nyt hiukan pihalla. Nimittäin, nyt on siis jo kp 28. Torstaina oli se kp 23 ja silloin tuli sitä pientä punertavaa vuotoa, jota kesti perjantaipäivälle asti. Kierrot siis olleet 34 ja 39 päivää.
Lämmöt olleet lauantaista alkaen(tai mistäs mä tiedän, silloin ekaa kertaa mittasin :LOL:) koholla, silloin 37,2 ja nyt ollut 36,9-37 kun normaali on 36,6. Alamahaa polttelee välillä ja eilen oli nivuskipua. Mietin vain, voivatko nämä olla vielä ovulaation jälkitiloja ja -lämpöjä, jos vaikka se ovulaatio on to/pe ollut?
 
Heippa kaikki! Vieläköhän mut joku muistaa :whistle: Pyydän anteeksi, että olen vähän niin kuin kadonnut koko palstalta, mutta ymmärrätte varmaan... Viimeksi uuden yk:n alkaessa oli hajotus niin maksimaalista ja täällä Kaksplussalla vierailu aiheutti vaan pahemman olon joka kerta. Niinpä sitten päätin, että lopetan päivittäjän hommat toisessa pinossani, jotta mun ei tarvitse täällä käydä joka päivä tai edes joka toinen. Ja se on auttanut ainakin siinä mielessä, ettei mulla nyt ollut kiertopäivistäkään ihan tarkkaa tietoa. Ilokseni huomasin, että nyt on vissiin jo kp 26, joten ehkä jotain tapahtuu jo viikonlopun aikana. Nyt yritän vielä työntää asian vähäksi aikaa taka-alalle, etten taas rysähdä liian korkealta vuodon alkaessa... Listalla haluaisin vielä pysyä, jos ei tämmöinen hiljainen kausi teitä haittaa. Käyn ilmoittamassa kyllä tämän kierron tuloksen :) Viime yönä näin unta, että tein raskaustestin. Siihen alkoi aika pian piirtyä haalea testiviiva ja ehdin sanoa miehelle, että taidan olla raskaana, kun huomasin, että niitä viivoja tuli enemmänkin. Lopulta laskin, että testiin tuli 15 viivaa :LOL: Jospa se vaikka tarkoittais, että olen erittäin vahvasti raskaana :D

Tervetulotoivotukset uusille sekä oikein paljon plussaonnea teille kaikille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Chiballe kiitos rauhoittelusta! Tiedän, että panikoin aina vähän liian aikaisin ja (toivottavasti) ihan tyhjästä:LOL: Viimeksi tosiaan pilleritauolla oviskivut oli ihan uskomattomat ja ihmeellistä välivuotoakin tuli ja nyt jälkeenpäin oon jo ehtiny diagnosoimaan itselleni endometrioosin...Ehkä nyt kuitenkin yritän rauhassa odotella ensi viikon gyneä ennen kuin keksin lisää oireita:p

Pinoon voi mun kp:ksi laittaa 12, mutta kierron pituudesta ei nyt vielä ole varsinaisesti tietoa. Ja yk 1 siis menossa.

Ootteko muuten oviksen tikuttelun/bongailun lisäksi muita raskautumiskikkoja käyttäny?
 
Zophie, lämmöt nousevat ovulaation jälkeen(kun munasolu irtautuu) ja romahtavat alas kun kuukautiset alkavat. Jos on raskaana niin lämmöt eivät laske vaan pysyvät korkealla.

Edit: Sinnamonin kysymykseen vielä, että greippimehua olen itse käyttänyt, raskausvitamiinit käytössä ja meinasin ostaa noita vehnänalkioöljykapseleita. Plus tietenkin jalat ylös seksin jälkeen 10minuutista puoleen tuntiin, riippuen kauan jaksan köllötellä.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikille pitkästä aikaa!! :)

Muutamalla teillä onkin jännät paikat eessä! Tsemppiä! Vois vuoden ekat plussat tulla kehiin :whistle: ;)

Täällä ootellaan lääkärineuvola aikaa, joka on torstaina ja hitto miten jännittää ja pelottaa...
Mutta PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA TEILLE! tulkaa pian perässä!!

Hyppy ja kirppunen 9+3 (8+4) :heart:
 
Jomi heippa :wave: mukava kulla sinustaki! sulla kierto kohta lopuillaan, tsemppiä testaukseen ja loppukiertoon! toivotaan kovin et ois tärpännyt! :)

Gabrielle kiitos kaunis tsempityksestä oviksen bongaukseen! eihän sullakaan ole ku reilu viikko enää, äkkiä se aika menee! :) mäki ihan ällistyin ku tajusin et on jo KP7! tänään ajattelin jo dippaa ekan ovistestin ja katsoo mitä se sanoo ku limaa tulee ja alamassu kipuilee! sovitaako et tää on se kierto mistä me plussataan? ja kaikki muut kans!!!

Mirwulle tsemppiä, sullahan on mukavan kuuloisia oireita! ja kun kerta uskot et tärppi on käynyt niin eiköhän se ole ;) tuu heti kertoon kun oot testannu uusiksi, yritä malttaa kummiski pari päivää vielä! :)

nyt pistän tästä oikein kunnon plussa ja ovis puhurin menemään +++++++++++++++:whistle:
 

Yhteistyössä