<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Heipppppa kaikki!

Ihan ensiks, t84 sulle jos kenelle nyt toivos plussaa tälle kierrolle!! :heart: Toivottavasti se nyt sieltä tulee!!

Paaaljon on tullu tekstiä, oon kyllä päivittäin käyny lukemassa mutta tosi vaikee aina kommentoida..
Chiba Joo, tiedän itekki tuon tyyppisen perheen missä ei oo rajoja ollenkaan, perkele ja vittu vaan raikaa ja lapset on kurittomia.. Sillon oon monestikki miettiny et haluunko oikeesti tuommosen :D :confused: mutta niinku sanoit, se on ihan kasvatuksesta kii.

Lilli88 Heh, mieki mietin et tärpääisköhän jos tosiaan joka toinen päivä pupuilis kierron loppuun asti.. Onko tää mun yrittäminen sittenki vaan yrityksen puutetta :D

Blogeista... Nii, jos jollain on tiedossa hyviä blogeja niin kertokaa ihmeessä, musta ois kiva niitä lueskella.. :)

Omanapa... kp 25 nyt.. ja tulihan ne tissit kipeiks vaikka sitä tuolla aijemmin ihmettelin :D no, tekis mieli testata jo (Myönnän testasin jo viimevkolla ihan huvikseen) ;) ja nega pärähti, joten tuskimpa on mitään matkassa. Mutta näin viime yönä ihan sekavan unen, tooosi sekavan ja vähän pelottavanki mutta siinä unen lopussa kävelin kotiin päin raskaustesti kädessä joka näytti plussaa! :D eikä raskaustesti mitenkään kuulunu siihen uneen, se kertoi ihan muusta.. aamulla sitten herätessä mietin että nyt on pakko testata, mutta en sitte testannu :D Kyllä siinä oli ihmetteleminen.. ehkä nää vauva jutut jää niin alitajuntaan että tuleevat uneenki sitte... nyt varsinki ku oon yrittäny olla stressaamatta koko hommaa..

Mutta plussarikasta viikkoa nyt, alkupään porukka Millon testaatte??
 
Moi taas :) Täällä on lähtenyt päivä käyntiin erittäin verkkaisesti, aamukahvinkin join nimittäin tuossa puolisen tuntia sitten vasta :D

Gabrielle Jokojokojoko oot testannut? Täällä oottelen tietoa jo malttamattomana... Onnittelut joka tapauksessa syntymäpäivän johdosta! :hug: Mä yritänkin joo vähän "pitää kirjaa" siitä, mitä oon syönyt, jos noita kipuja vielä tulee. Eilenkin vähän tuntui siltä, että taasko se alkaa, mutta lyhyellä lepäilyllä meni onneksi ohi.

Memelisa Toivotaan, että täti siellä pikkuhiljaa kolkuttelee ovea, niin pääsette taas jatkamaan yritystä oikein luvan kanssa! :D

karoliina87 Mulla on sama juttu, joka kierrossa on aina ties mitä tuntemusta ja kremppaa eli ei voi kyllä kroppaansa luottaa siinä mielessä. Viime kierrossa mulla oli se kemiallinen (tod.näk.) ja se loppukierto olikin kyllä vähän erilainen... Ehkä sitten joskus vois päätellä raskautuneensa, jos samantyyppisiä oireita löytyy.

AnniSofia Mä oon lukenut sellaista blogia kuin Odottamaton odotus, jossa kylläkin lapsi syntyi jo kesällä, mutta oon lukenut blogin kirjoitukset alusta saakka. Lisäksi oon lukenut sellaista lapsettomuutta käsittelevää sarjakuvablogia kuin Meinasin kaatua. Siellä olikin nyt onnellisia uutisia, kun vihdoinkin tällä pariskunnalla oli tärpännyt :heart:

tiuhti_ Harmillista, jos ovis meni hukkaan. Mutta tyttösimpathan on pitkäikäisempiä, joten älä vielä luovu toivosta! Me saatiin todennäköisesti ovis hyödynnettyä, mutta enpä voi ihan varma olla... Eilen oli kevyttä menkkamaista jomottelua alavatsassa ja -selässä, samoin aavistuksen verran tänä aamuna. Seksiä harrastettiin viimeksi lauantai-iltapäivänä, joten täytyy vaan toivoa, että se olis riittänyt. Toki tänään voisin taas kellistää miehen, ihan jo siks kun tekee mieli :p Jos tuota kipua vielä tulee, niin täytyypä sitten mennä vaikka päivystykseen samantien!

t84 Hienoa, että sait nollattua tilanteen. Tuli itsekin remuttua lauantaina, kun vietettiin tyttöporukalla pikkujouluja. Eilen olikin sit vähän haikia huomen herätessä, mutta onneksi iltaa kohden alkoi elämä voittaa :D

Arminen :hug:

AnniMu Ootko tikuttanut kerran päivässä vai miten? Se LH-huippuhan voi näkyä ovistesteissä niin vähän aikaa, ettei sitä kerran vuorokaudessa tikuttamalla välttämättä saa kiinni. Hyvä kuitenkin, että ootte heilutelleet peittoja ahkerasti, niin niitä vauvoja tehdään! :D

Hyppy Pidän peukkuja, että plussaat pikapuoliin :heart:

ON Katseltiin illalla miehen kanssa Yle Areenalta Saammeko vauvan? -sarjan ensimmäinen osa. Suosittelen teille muillekin, jos ette ole jo nähneet. Uusintanahan tuo tulee, mutta viime kerralla meni multa ohi. Tänään taitaa tulla telkkarista osa 2/4. Vaikutti tosi mielenkiintoiselta. Siinä todettiin muun muassa, että 85 % naisista tulee ensimmäisen vuoden sisällä raskaaksi ja suurin osa lopuista seuraavan vuoden aikana. Voi kun sitä osais asennoitua itsekin niin, että ehkä jo joskus ensi vuonna voisi olla raskaana! Edelleen siinä todettiin, että mitään oikotietä onneen ei ole, vaan tärkeintä on todellakin vain se, että sitä seksiä harrastetaan paljon, mieluusti 2-3 päivän välein. Hyvä neuvo kaikessa yksinkertaisuudessaan ja itsestäänselvyydessään :)

Lauantaina iltapäivällä harrastettiin kyllä niin tajunnanräjäyttävän hyvää seksiä, ettei oo tosikaan. Totesin jälkeenpäin miehelle, että jos ei tällä saatu vauvaa alulle, niin ei sitten millään :D Eilen aamulla oli kevyttä menkkajomottelua alavatsassa ja -selässä, ja toivonkin nyt kovasti, että se olis ollut ovulaatio ja siellä olis ollut simpat odottelemassa :) Tästä ne piinaviikot tais taas alkaa, voi huoh :D

+++ Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ja PLUSSATKAA nyt, hyvät naiset! +++
 
Blogeja: Maailmannapa, jos meette lukeen esim tota blogia, niin sieltä löytyy linkki: "näitä seurailen", sieltä löytyy samantyyppisiä blogeja paljonkin...:)

Laskin tässä muuten huvikseni nopeasti tän pinon keskiarvon raskautumiselle (en ottanut mukaan yli yk 12 onnistuneita..), sain keskiarvoksi 3,52 :attn: Aika nopeaa toimintaa ollut, ois kiva laskea mikä muissa pinoissa on ollu keskiarvo...
 
Jomi Juu, kerran päivässä tikuttelin :) ..tänäänki vielä tuli melko vahva viiva. Mut enää en jaksa tikuttaa, ens kierrossa sitten uusiks :) Ja pitää ens kierrossa (jos sitä ees tulee :D) tikuttaa pari kertaa päivässä ja vaan keskellä kiertoa, nyt alotin vähä liian aikaseen.. Meni testejä hukkaan :D Toivotaan että niin teidän kuin meidänkin tajunnanräjäyttävän hyvän seksin ansioista oltais molemmat kohta maha pystyssä :D Ja tietysti kaikki muutkin palstalaiset!

ON: En muistanu viimeks kirjottaa, että maha on tosiaan jo muutamia päivinä tuntunu tosi oudolta, välillä pistää oikein kunnolla ja välillä tuntuu et koko maha on tulessa.. Tosi erilaisia kipuja on aina päivän mittaan..
 
Täälläpäin alkaa olla testiajat käsillä. :) Tänään tein yhden testin ja joka valossa katselin, mutta eipä siellä juuri mitään näkynyt, huomenna sitten uudestaan... Voi voi. Tänään tuli yhtäkkiä menkkajomotusta, mutta meni heti ohi. Olisi jo huominen niin saisi käydä apteekista testin hakemassa! :D Muuten ei kummoisempaa. Tuntuu että miehen kanssa välit jotenkin "viilentyneet", ehkä miestäkin vähän stressaa tämä vauvatohina? En ole hänen suustaan kuullut oikein kommenttia juuri mihinkää viimeaikoina. On ollut niin mahdottomasti kaikkia kiireitä ettei ole toista ehtinyt oikein huomioimaan...
 
pöppinen
Hellou!! :) onpas tänne taas tullu tekstiä! pitää aamulla lukea ajan kanssa :) täällä flunssaa pukkaa, nenä tukossa, kolottaa ja lämmöt koholla..... ja jotain paljastelua; liian aikaisin ehkä, mutta jonkinlaisen haamun sain testiin. Äitikin sen huomasi ( noloa mutta piti kysyä mielipidettä etten vaan omiani nähnyt ) eli nyt odottaa alkaako vuoto vai ei. Kp25 :D
 
Annimu, sori kun en muista mutta onko niin että olet vasta lopettanut e-pillerit?
Mulla tuli muutama vuosi sitten, kun pidin kuuden viikon tauon pillereistä, koko ajan pientä vuotoa.

Nyt lopetin pillerit tasan 2 kk sitten ja näytti jo käyvän onnellisemmin, eli eka kierto oli siististi 28 päivää eikä mitään ylimääräistä vuotelua. No nyt sitten kävi niin, että viime keskiviikkona alkoi pieni tuhruilu ja kuvittelin jo tosiaan että olisin ehkä raskaana (kiinnittymisvuotoa). Olo oli myös ihan megaturvonnut ja huonovointinen välillä. Mutta ei, vaan testasin eilen sunnuntaina negan ja tänään, siis 5 päivää tiputtelun alkua myöhemmin, alkoi menkat ihan kunnolla. Toivon että tässä kierrossa homma tasoittuu taas normaaliksi...

Mutta nyt olen yrittänyt googlailla että mistä tämmöinen johtuu ja yksi selitys on alhainen progesteronitaso. Kävin gynellä viime keväänä ja silloin jo otin asian esiin (siis että näin on joskus mulle käynyt), ja gyne vaan ylimalkaisesti totesi että voi mennä puolikin vuotta että oma kierto löytyy... En tajunnut silloin ruveta kyselemään tarkemmin syytä, mutta en aio jatkossa samalle gynelle mennä! Mutta siis tosiaan yksi (maallikon) selitys tiputtelulle olisi ehkä alhainen progesteronitaso tai korkea estrogeenitaso, joka ehkä voi sitten johtua pillerien lopettamisesta...
 
Viimeksi muokattu:
Puna-Musta Tervetuloa mukaan=) Tänne on hurjasti tullut taas uusia vauvakuumeilijoita..Ihana kyllä lueskella muiden kuumeilijoiden ajatuksia ja vauvan yrityksiä=)

Murmeli88 Onnittelut plussasta!

AnnuMu Voi harmi kun ovulaatio on kadoksissa. Ite en ole myöskään löytänyt ovulaatiota, ja uskonkin etten ole ovuloinut kummallakaan yrityskerralla:/ Toivotaan meille molemmille paljon ovulaatioita=)

AnniSofia Ihan mielenkiintonen keskiarvo.. Toivotaan, että itekki pääsis keskiarvon sisällä plussaamaan;)

ON: oon nyt onnistunut olemaan sivuilta pois vähän aikaa ja tää kierto on mennykki ihan hurjan nopeeta, kun oon keskittynyt ihan kaikkeen muuhun: joulun tekoon ja työhön..nyt on tosiaan menossa jo kp20, oon tikutellut joka päivä kp10 alkaen, enkä oo vielä ovuloinut, joten pahoin pelkään etten ovuloi tässäkään kierrossa:/ Oon huomenna menossa mehiläiseen Hanna Linnun vatsaanotolle. Kyllä vähän huolestuttaa kun tää on nyt jo yk2 , enkä ole luultavamminkaan ovuloinut kummallakaan kierrolla..

Mutta plussa onnea kaikille=)
 
Puna-musta tervetuloa meidän joukkoon kuumeilemaan ja jakamaan oloja/fiiliksiä =)

Tätä varmaan onki kyselty jo moneen kertaan mutta testailetteko aina loppukierrosta ennen menkkoja vai odotatteko että on myöhässä? Millon meinaatte testailla loppukiertolaiset?

Itse olen pariin otteeseen sortunu testaileen jo pariki päivää aiemmin,mutta järkevämpihän se ois säästää testejä ja testata vaikka päivän myöhässä.. mulla polttelis Clearbluen normitesti kaapissa, joka lupailee jopa 3 päivää ennen menkkoja vastauksia. en kyllä tiedä uskoakko tuohon.. jos sitä perjantaina testais. nyt siis menossa kp 26/28.. tosiaan olis kaverin synttärit lauantaina ja ennen sitä olis hyvä tietää voiko ottaa boolia vai ei :p
 
pöppinen onnea haamuilusta :) toivotaan et viiva vahvistuu! sulla on kyl jännät päivät meneillään!

mites muut loppukierrossa olijat? :D koskas testialette? +++++:whistle:

karoliina87 tsemppiä ihan hirveesti testin kanssa, testaa silloin kun menkat pitäis alkaa niin eiköhän se testi ole aika luotettava silloin :)

Nannie toivotaan tosiaan että olis jotakin hyvää väsymystä :D voiko sellaista ollakkaan?? VOI :)

HelenaM., joillakin voi mennä jopa vuosi ennenku kroppa alkaa toimimaan normaalisti hormooniehkäisyn jälkeen.. toivottavasti sinä et kuulu niihin :) jospa et vaan ole saanut ovista kiinni kun se LH piikki on tooooosi lyhytaikainen! :) toivotaan näin..

Jomi hyvä hyvä :) toivotaan et sulla tärppää nyt! mä kellistin miehen eilen illalla ;) oli oikein antoisaa kun ei miettinyt yhtään vauvajuttuja kun oviskin on mennyt todennäköisimmin..

Hyppy tsemppiä tsemppiä :)

ja kaikille muillekin onnea oviksen bongaukseen ja plussien metsästykseen :)

ON joo eli mitä ilmeisemmin ovis on mennyt jo, vai onkohan :confused: tänään aamulla meinaan poltteli oikeaa munista ja en pystynyt edes varttiin kävelemään vaan jouduin menemään makuuasentoon! oliskohan sittenki ovis??? tuskin sitä testillä enää saa kiinni kun oli jo aamulla ja varmaan LH piikki sitten eilen, eli pieni toivonkipinä on.. seksiä harrasteltiin miehen kanssa eilen ja oli kyllä mukavaa mennä ilman paineita kun tosiaan elän/elin siinä uskossa et ovis meni jo :D no, mutta saas nähdä, en odota mitään ihmeitä tässä kierrossa.. nyt olis mun laskujen mukaan KP16 :)
 
pöppinen
Huomenia ja aamuhalauksia ! =)

Aamukahvikupin kanssa piti alkaa jo lukemaan teidän kirjoituksia, jotta saa rauhassa lueskella. Vaikkakin on kummallisen huono olo, jotenkin palan tunne kurkussa. Nenä edelleen tukossa, mutta muutoin olo on hyvä ( alavatsa oudon tuntoinen, toivottavasti täti ei ole tulossa :/ )

tiuhti_, kerroit nuista peruukeista. Onhan ne turhan tyyritä kun miettii mihin tarkoitukseen ne tulee ( lähihoitajille ne ovat apuväline, siinä missä esimerkiksi kyynärsauvatkin. Joten on typerää kun sinun tilanteessasi ei tulla tarpeeksi vastaan ) ja toivon että olisitte ukon kanssa saanu oviksen hyödynnettyä!! :)

Hiushommista tulikin mieleeni. Mulle on "siunaantunut" hemmetin ohuet hiukset, ei pitkänä näytä oikeen miltään, joten oon aina leikkauttanut lyhyeksi poikatukaksi omat... Mut nyt ku kerran kokeilin Clip-On pidennyksiä niin mun sydän jäi sille tielleen, ja ne on nyt sit juhlakäytössä itellä :) Saa kauniit ja näyttävät hiukset kun on tummaa ja vaaleaa sekaisin. Kaiken lisäks oon todella laiska värjäämään hiuksia, nytkin varmaan 5 cm juurikasvu :LOL:

Täällä on kyllä jännät paikat, malttaa odottaa viel muutama päivä jotta haamu vahvistuis eikä häviäis pois. En oo ukolle uskaltanu haamusta sanoa kun pelkään että tuotan pettymyksen jos menkat alkaakin .. :(

Puna-Musta Tervetuloa joukkoon, täällä kyllä saa tukea asiaan ku asiaan :) :heart:

Gallup: Mielenkiinnosta kysyisin, että millaisia tanssinaisia meillä on joukossa. Jäätkö vaikkapa baarissa reunoille seisoskelemaan/pöytään istumaan biisin pärähtäessä soimaan ? vai valloitatko tanssilattian liikkeilläsi?
Ite meen melkeinpä aina tanssimaan, en valtaa koko lattiaa mutta en osaa paikoillenikaan jäädä :p
 
Kiitos tiuhti, t84 ja Jomi kun kyselette mun kuulumisia, ootte ihania! :flower: Mitään hyviä uutisia mulla ei ole kerrottavana, negat testattu sunnuntaina ja tänä aamuna (dpo 12 ja 14) :ashamed: Tätiä siis odotellessa, miks senkin pitää kestää jos ei kerran raskaanakaan ole... Vetäydyn nuolemaan haavojani...

Anteeks kun en nyt kommentoi mitään, lukenut oon kaiken. Päivitän pinon illalla.
 
Huomenta!

Voi argh, menin sitten vahingossa sohaisemaan hiiren edellisnappia kesken kirjoituksen... Noh, jospa koittais vääntää uudestaan kaiken tekstin. :headwall:

Mutta teille jotka olette vasta lopettaneet hormonaalisen ehkäisyn, että tosiaan siinä voi mennä vuosi ennenkuin tilanne ja kierto tasoittuu. Yleensä se on puoli vuotta, että oma kierto alkaa olla hereillä. Tilannetta on hankala alkaa korjaamaankaan kun yleensä siihen tarvitaan hormoneja, ja koska oma hormonitoiminta on muutenkin jo sekaisin niin lääkärit ja terkat kehoittavat vaan odottamaan sen vuoden, sitten katsovat tilannetta uudestaan.
Itsekin olen ollut puolitoistavuotta jo ilman laastaria ja nyt voin sanoa, että kierto alkaa olla ihan ok mitoissa. Edelleen kyllä ennen menkkoja saatan tiputella pari päivää, tai se riippuu ihan kierrosta. Välillä tiputtelen, välillä en.

Galluppiin, olen paska tanssija ja yhtä notkea kuin näkkäri. :D haluaisin oppia tanssimaan mutta tunnen itseni todella kömpelöksi pituuteni takia, kotona tuleekin pyöriteltyä pyllyä ja harjoiteltua salaa, että olisi sitten parkettien partaveitsi lattialla. Kun itse ihmejuomaa ottaa niin kyllä sitä sitte tanssahtelee vaikka kuinka. :D

ON: Tänään on jopa jo koopee 15, eilen oli alavatsa hieman kipeä että jospa se ovis on sitten tuloillaan. En ole jaksanut tikutella ja stressata, mutta joka päivä ollaan harrasteltu vaakamamboa. :D eilenkin väkisin makasin melkeinpä miehen, kun se oli jo raukkanen silmät ristissä peittojen alla. Kauhea vaimo olen. :whistle: :D
Voi jessus, naama kukkii kuin pahimmallakin teini-iässä olevalla. Kiva kun tulossa miekkosen firman pikkujoulut perjantaina ja ne varmasti odottaa jotain söpöä pientä saamelaistyttöä mutta tuleekin vastaan iso finninaamainen rumilus (olen siis miestä viitisen senttiä pitempi). Noh, ehkä tää naama tästä tasoittuu. Hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen jälkeen alkanu tulla poskille ja kasvojen sivuille ihania ihonalaisia finnejä. Puuh.
 
t84
Kukkuuta taas!
Vitsi mun ukko on höpsö <3 Se oli eilen jonkun kaverinsa kanssa kahvilla ja tänään aamulla se vaan heitti että ne jutteli vauvoista, ja saatiin kuulemma hyviä vinkkejä... Jotenkin multa lähti ihan jalat alta, vapaaehtosesti juttelivat kahdestaan vauvoista, isot miehet :D :heart:

AnniMu Toivottavasti teillä jää tää kierto viimeseks, ei tartte enää tikkujen kanssa pelleillä :D Kauan sulla on kyllä viivat näkyny, jos jo monta päivää aika vahvana. Mulla se tuli ja meni tosi nopeesti, ellen olis aamun lisäksi päivällä testannut, en olis löytäny sitä varmaan ollenkaan...

Hyppy toivotaan että toi oli enneuni, ja kohta oikeesti kävelet plussatesti kädessä :D

Jomi oikeen paljon tsemppiä sullekin, vähänkö olis jo aika sustakin päästä eroon :D

skooby Jännää! Toivotaan että sieltä plussa tulee!
Toi on muuten tylsää, meilläkin tulee välillä kausia kun tuntuu että välit on vähän viileemmät. Kun ei vaan aina jaksa ja kerkeä toista huomioimaan niin paljon kun haluaisi, ja kyllä siitä huono omatunto tulee... Mä varsinkin oon semmonen että tartten paljon hellyyttä :)

pöppinen huiui! Paljon onnea haamukaisesta!! Toivotaan että se plussa sieltä pärähtää! Noi oireethan sopii, hyvältä kuullostaa ;)

karoliina87 Järkevintähän olis odottaa sen testaamisen kanssa kunnes menkat on myöhässä, mutta mä en vaan malta :D Mä joka ikisessä kierrossa testaan pari päivää ennen (ja joo myönnetään joskus melkeen viikko ennen, ihan huvikseen, tiedän ettei siitä mitään voi näkyä :D)
Toi on huono puoli kun ostaa noita testejä tukkupakkauksissa, niitä tulee käytettyä kun niitä on kaappi täynnä :D

tiuhti toivottavasti saitte oviksen hyödynnettyä, hyvältä ainakin kuullostaa!

Ja Gabrielle tuu nyt jo kertomaan, mä halkean jännityksestä :D
 
t84
Siis vähänkö oon hidas, tännehän on kerenny tulla vaikka mitä väliin :D

Gabrielle höh, pidän ihan hirmusti peukkuja ettei täti tuu vaan se plussa!

Galluppiin Mulla se riippuu ihan päivästä, seurasta ja varmaan kuun asennosta ja vaikka mistä... Joskus hengailen vaan pöydässä, joskus käyn välillä tanssimassakin ja joskus mua ei saa lattialta pois millään. En mä varmaan sen kummemmin tanssia osaa mutta kivaa on aina :)

Ja chiba munkaan iho ei tykänny yhtään kun lopetin pillerit, ei olis ikinä pitäny alottaakaan. Ennen oli melkeinpä täydellinen iho, pillereidenkin aikaan tosi hyvä mutta ei helvetti kun ne lopetti... Nyt on onneks vähän rauhottunu mutta olin kyllä sellanen paukapää yhessä vaiheessa... Kyllä niitä vieläkin tulee, ja ärsyttää varsinkin kun olkapäille ja yläselkään tulee. Ei voi mitään avonaisempia paitoja käyttää kun eipä niitä oikeen voi meikkaa piiloon niinkun naamasta... Nytkin olis pikkujouluihin ihana paita, mutta avonainen olkapäiltä, enpä sitä laita jos iho on huono just sillon :(
 
pöppinen
Chiba tuo oli hyvä! " notkea ku näkkäri ", nauroin itekseni vaikka kuinka kauan :LOL: itellä notkeutta löytyy, spagaatti ( hienosti kirjotettuna ) menee kylmiltäänki.. mut venyteltynä tottakai paremmin. Ukolla on joskus petipuuhissa hauskaa ;)

Antakaa anteeksi, oon tosi huonomuistinen niin joutuisin eka kirjottaan paperille ja sitte tänne jos meinaisin osata kaikille sanoa jotain :ashamed: :stick:

Tulin plussatuulia lähettämään kaikille kun osalla kierto on jo lopussa, toivotaan että pärähtää paljon plussia joulukuun kunniaksi!!!! :) :heart: mä yritän itekki täällä pitää näppini erossa tikuista, koska oon niin himotestaaja näköjään ettei mitään järkeä.

Kertokaas; mikä on paras/huonoin testi teidän mielestännee ? mulla on taas vissii kyselyikä ... :ashamed:
 
pöppinen mulla sama vika, menee ikuisuus jos vastaan kaikille kun en muista yhtään jälkikäteen muiden kirjoituksia ja tosiaan ne saisi ensin copypasteta wordille ja sieltä onkia sitten tänne :D Mutta haamusta sinulle varovainen onnittelu :)
Koetetaas nyt kuitenkin vastata jotakin...
t84 Toivon todella todella plussatuulia sinne päin, olisit ne toden teolla ansainnut!
karoliina87 malta siihen asti kun menkkojenkin tulisi alkaa :) Niin minäkin teen :)
chiba Täällä kohtalotoveri, jäykkä ja kaikkea muuta kuin notkea tanssija, mutta sopivasti juhlajuomaa ja jo tanssii tämäkin näkkäri :LOL:
jomi ja tiuhti toivottavasti saitte hyvödynnettyä oikean ajan :)

ON: kp 25, mahaa pari päivää jomottanut, mutta tein juuri töissä yövuorot ja silloin yleensä kroppa menee sekaisin (paha olo, päänsärky jne), joten eipä tästä tiedä. Menkkojen pitäisi reilun viikon päästä vasta alkaa(jos samat koopeet on edelleen...), joten taidanpa juhlia ensin pois alta miehen synttärit viikonloppuna ja odotella sinne ensi viikon torstaille ainakin testailun suhteen, ellei nyt sitä ennen kurvaaa tätsä kylään. Ei ole mitenkään aavisteleva olo edes, joten tuskin kyydissä mitään muuta on kuin liikaa ruokaa :LOL:
 
Galluppiin :D joo eli ainakin jos oon tarpeeksi ottanut alkomahoolia niin sitten kyllä tanssijalka vipattaa, jaksaisin tanssia koko ajan silloin! en mä kyllä välttämättä ole mikään hyvä tanssimaan, mutta eikö ole pääasia että on hasukaa? :D kyllä mä saatan selvinpäinkin jos oon esim. kuskina niin käydä pyröthää tanssilattialla mutta silloin tanssi on hieman hillitympää :)

siis täällähän on ihan tosissaan monella todella jännät päivät meneillään, mä jännään teidän kaikkien puolesta! :D

pöppinen, sanoit saman asian ku mä olen monesti ajatellut :D eli olen pahoillani jos en muista kaikkia kirjoittaessani, kun musta kans tuntuu et tarviisin paperia ja kynän, että muistaisin kaikki.. :ashamed: mulla on tooooosi laho pää (puupääksi kutsutaan kotona) :D

Gabrielle no höh :hug: älä nyt kummiskaa vielä lannistu, en muista tikutitko ovista, mutta jos et niin mitäs jos se onkin ollut myöhempään :p hyvä on kummiskin olla maltillinen :) jos ei tästä niin ensi kierrosta sitten! tsemppiä tyttö! mutta silti älä vielä luovuta, sit vasta kun täti tulee kylään!!!!!!! :)
 
Pikaisesti taas päivitystä ennen töihin juoksemista. Mulla saa päivittää KP 1 o// \\o o// \\o Oon nyt aika happy, happy, happy. Nyt soittelee aikaa siihen aukiolotutkimukseen ensiviikolle :)

Tiuhti_: No sitähän mä toivoinkin et ois siihen yhteen tärpänny, mut nyt tuli sellanen takapakki et tätihän sieltä tuli kylään. No onni se sekin on :)

t84: meillä on nyt taas sama projekti, eiks niin et nyt joululahjaksi hankitaan ne
kauniit niin toivotut plussat, muuta joululahjaa en sit enää toivokkaan :)
Sulla on kyllä mahti mies, joka osaa yllätää, Mun mies on tuollanen tavallinen jörrikkä, joka
ei paljo ulkopuolisille juttele :(

Hyppy: eihän sitä tiiä vaikka alitajunta koittas sulle kertoa et matkassa olisikin
pienen pieni salamatkustaja :) Toisethan ei oireile yhtään ;)

Jomi: eihän tuo paljoa lohduta jos 85% naisista tulee raskaaksi ensimmäisen
vuoden aikana ku jokainen kuitenkin haluaa sen plussan tikkuunsa välittömästi
haaveilun alettua :/ . Tottahan se on et valtaosa naisten raskautumisongelmista
liittyy pään sisäisiin ongelmiin. Eli toivotaan liikaa ja sit kroppa sulkeutuu.
Toivottavasti teillä nyt tärppäsi noin hienosta suorituksesta, ja toivottavasti
saat positiivisia oireita ettei olis ihan niin piinaavaa :)


Valtavasti plussatuulia kaikille!!!! Tää menee nauttimaan työpäivästä ja tädin saapumisesta!!!! :)
 
Arminen Lokakuun alussa tosiaan vasta pillerit lopetin, että varmaan johtuu ihan siitä tuo vuoto. Mutta ei se kovin mukavaa ole :(

HelenaM. Voihan sentään kun ei ovista ole sulla löytynyt.. Toivottavasti se ois ollu, vaikka et sitä päässytkään varmistamaan :)

Gabrielle Älähän vielä lannistu, toivoa vielä on! Pidän peukut pystyssä!

Pöppinen Toivotaan että haamu vahvistuu! Jännittää kovasti :D

Galluppiin Silloin kun baarissa vielä pyörin, niin paljon tuli tanssittua (alkoholia tarvis kyllä vähän :S). Tanssitaitoa ei kyllä kovin ole, mutta eipä ole kukaan tullut valittamaan :D En oo nyt moneen kuukauteen kuppilassa käynytkään, välillä tekis mieli lähteä sinne ihan sen tanssimisen takia. Muuten baari-ihmisiä kyllä en ole. :)

ON: kp 21/32. Maha ollu koko päivän kipee :( Aamupäivän poltteli oikein kunnolla koko mahaa ja nyt illasta on vihlassu oikein kunnolla pari kertaa. Ei pitäis vielä menkkojenka alkaa, mitä lie.. Muuten kyllä virkeä ja mukava olo, joulufiilistä jo :)

Pidän koko porukalle peukkuja pystyssä, nyt tytöt plussataan! :)
 
^AnniMu, ei tosiaan ole kivaa kun koko ajan vuotaa jotain... Voisin vaikka vannoa että silloin kun pillerit aikanaan aloitin, ei näistä lopettamiseen liittyvistä "tasoittumisoireista" puhuttu sanaakaan. Olisi kyllä kiva tietää että mistä vuoto johtuu, kyllä kai sille joku syy pitäisi olla (siis että joku hormoni koholla tai liian matalalla tms.), ettei tarttisi sanoa vaan että tämmöistä se nyt vaan on. Tai mua ainakin helpottaisi lisätieto.

Plussaonnea kaikille, toivotaan että mahdollisimman moni saisi kaksi viivaa tikkuun vielä tämän vuoden puolella :wave:
 
Tuun pyörähtämään täällä sen verran, että huomenna olis varhaisajanultra, hitto että jännittää!!!!!! Tulkaa nyt pian jo loputkin täältä tuonne odotuspuolelle!!!

Jännittää niin että kuolen!!! Toivotaan että sieltä sydämenlyönnit löytyy!!

anu ja pikkuinen 7+3
 

Yhteistyössä