<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Hyppy Jos ei kerran tunnu siltä että ois täti tulossa, niin nyt ei voi ku toivoa! Pidän peukkuja pystyssä! Milloin meinasit uudestaan testata? :)

ON: Jotain täällä kyllä tapahtuu, kun mahaan koskee vähänväliä. Välillä juilii alamahaa ja välillä koko maha on kipee. Kp 23/32 nii ei vielä pitäis tätikään kurvata :eek:
 
AnniMu Äsken testasin, ei mitään. Koko ajan ravaan vessassa että alkaako menkat kun tuntuu tiputtavan jotain aina housuun :D mutta ei oo alkanu nyt. Iltavuoroon meno, nii katoppa vaan nii kurvaa kesken töiden... Mutta sullahan on jännät paikat, kiinnittymiskipua? kun kerran nuin pitkä aika tädin tuloonkin!
 
Hyppy, ehkä tuossa ensimmäisessä kuvassa on viivan paikka, mutta en mie noista muista pahemmin näe, vaikka näyttöäkin kääntelin. Saattaishan kuvanmuokkausohjelmalla nähdä kun vaihtelee kontrastia ja kirkkautta, niin viivan mut nyt en näe.

Ai vitsit ku tuli alavatsa kipeeksi. Ihan jomottaa ja särkee. Onpas hassua kyllä, onkohan tullut liikaa seksiä harrastettua vai mikähän nyt mättää. :/
 
Hyppy: Miekin kyl nään ekassa kuvassa vaaleanpunaisen viivan =) toivottavasti vahvistuu!

Chiba: Ovatpas sua siellä harjoittelussa erikoisesti kohdelleet. Mulla kun on opiskelijoita niin ne kyllä laitan harjoittelemaan kaikkea jotta taidot vahvistuu ja sulla vielä jos on eläintenhoitajan tutkintokin. En ihmettele yhtään jos ei oo tuntunu kivalta harjoittelu jos ei tekemistä oo ollu :O

Taiska: joo clomit oon aloittamassa ens kierrossa. Mulle ei kanssakaan mitään seurantaa määrätty. Mun pitää ottaa niitä 1 ja 2 kierrossa 1tbl 3-7pvä ja sit 3kierrossa 2tbl 3-7pvä. Saas nähdä tuleeko niistä mitä oireita.. Noista kuumista aalloista oon miekin lueskellu et ovat aika yleinen oire. Toivottavasti sulle clomikierto tuo tulosta!
 
NiQ
Oon käyny teidän kuulumisia täällä lukemassa :)

HYPPPYYYY mä ainakin näen noissa kaikissa haaleat viivat!!!! nyt vain huomenna heti aamulla uusi testi!! :hug:

Pöppinen mikäs se siun tilanne on? :)

muillekin hirvittävästi plussaonnea! :flower:

NiQ & Pena 7+2
 
pöppinen
Testi odottaa kaapissa, odotan pidemmän kierron mukaan. En haluais pettyä, ku niin aikaisin testasin haamun niin saattaa olla että täti kuitenkin saapuu. Alavatsaa jomottelee, joten pelkäänpä että ens kierrossa taas aletaan ovista metästämään...:stick:
 
NiQ
Pöppinen elähän heitä kirvestä kaivoon... mäkin testasin silloin jo ekan haamun tosi aikaisin, siis dpo10, oli siinä hirveet piinapiinaviikko edessä odottaa että tuleeko ne menkat vai ei ja kumminki koko ajan jomotti niin ku olis menkat alkamassa. mä toivon parasta, että se paha täti pysyy poissa!! :) itellä on vieläki tosi epäuskoinen olo, että onko siellä ketään. ens viikollahan se nähdään neuvolassa sitte... ei oo yhtään sellanen olo mitä kuvitteli raskaana ollessa sitten olevan :p
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyppy Kyllä minäki siellä hailakan viivan näen! Mahtavaa, toivottavasti vahvistuu!

Tässä oon ite vähän mietiskelly et lähtisköhän sitä huomenna pikkujouluilemaan vaiko ei.. Huomenna vasta kp 24/32 niin tuskin näkyis testissäkään, vaikka paksuna olisinkin. Ja eikös ole niin, ettei näin alussa vielä pitäis sen alkoholin vaikuttaa pikkuseen? :) Taidan varmuuden vuoks kuitenkin huomenaamulla testin tekaista.. :)
 
AnniMu, ei vaikuta. :) joten ihan huoletta voit pikkujoulustella.

ON: Tein muka ovistestin ihan piruuttani, ja läsähti kaksi viivaa! Testiviiva on ehkä aivan hitusen haaleampi mitä kontrolliviiva, hyvin hyvin vähän. Täytyypi kattoa jos vkloppuna tai huomenna tekis uuden testin, mitä sitte tulee näkyville. Ja olen ihan varma että ovis on jo menny ku ollu kipuja. Mut saa nähdä.
 
Hypylle peukkuja haamun vahvistumisesta ja pöppiselle myöskin plussaonnea. Skoobylle peukut pystyssä, mitä sulle kuuluu? Tuun huomenna kommentoimaan kaikille muillekin, anteeks että nyt vaan pikavisiitti. Tänään siis kp 1 taas... Ryömin nyt sinne nurkkaan nyyhkyttään... :'(
 
Viimeksi muokattu:
Chiba Kiitos tsempeistä! :) Varmasti juuri sen takia onkin kierto ennen pillereitä ollu epäsäännöllinen kun olin niin nuori. Toivon mukaan ne ois nyt säännöllistyneet.

HelenaM Tosiaan aika hyvän reseptin oli lääkäri määränny sulle! Ei mutta kun tositoimiin! ;)

Jomi Kiva kuulla, että muillekin on eka yk ollut vaikea! Luulin, että oon itserakas kun en muka malta yhtään oottaa ja muilla odotus kestää vuosia. Jos ei heti tärppää niin toivon mukaan kuitenkin helpottaa seuraavassa kierrossa ettei hermoile ja mieti niin paljon..Mullakin on muuten ollut vatsa sekaisinja kipeä muutaman päivän. Jotakin tautia kai liikkeellä kun en kai oikein voi raskaana tässä vaiheesa kiertoa olla. Tai sitten keho temppuilee pillereiden lopetuksesta.

Hyppy Voi kun jännittävää! Minäkin siellä hailakan viivan näen! Voi kun se vahvistuis!=)

AnniMu Mullakin on juuri tuo juominen mietityttäny. Ei vasrmasti vielä tosiaan haittaa jos jonkin verran juot. Mutta ihan överikännejä ei kannata vetää kun eihän sitä koskaan tiedä..Itselläni kierron viimeiset päivät osuvat joululle ja kovasti oon pohtinu juonko vai en. Päätin sitten, että juon yhden viinilasin aattona ruuan kanssa jos ei siihen mennessä ole varmuutta tullut olenko raskaana.

ON Ostin sitten jo ekan raskaustestin varastoon kun Prismassa kävin. Merkki on Pregent. Onko tuo hyvä testi? Aion vielä hakee apteekista herkän testin nii voi alottaa sillä jo vaikka paria päivää aiemmin. Tiedän, että ne saattaa antaa väärää plussaa, mut en malta oottaa et pääsen testaan..:ashamed:

Plussatuulia!:whistle:
 
The Esikoisesta Haaveilevat TO 2.12.2010



yina....................kp 40/33-35.........................yv 1,5



Skooby................kp 32/28-31.......................yk 2
Hyppy..................kp 28/28............................yk 2
horrorpop............kp 28/27-34.......................yk 4
pöppinen.............kp 28/28-30........................yk 1
Karoliina87...........kp 28/28.............................yk 6
Taiska87..............kp 27/??.............................yv 2
Zophie.................kp 27/34............................yk 2
AnniMu................kp 23/32.............................yk 2
HelenaM...............kp 23/48.............................yk 2
Nannie.................kp 22/26.............................yk 3
mimmu1984.........kp 22/31-35........................yk 6
Iloksi...................kp 22/32.............................yv 4+
AnniSofia.............kp 20/35-37........................yk 3



Jomi....................kp 19/27-35........................yk 4
tiuhti_.................kp 18/28.............................yk 2
Chiba..................kp 17/30-35........................yk 7
Ella83..................kp 15/34.............................yk 3
iseeyou................kp 14/25-29........................yk 4
Puna-Musta..........kp 10/26-28........................yv 1,5



soleigh.................kp ?/28..............................5/10
t84......................kp 7/28..............................yv 2
Lilli88...................kp 7/?................................yk 1
Arminen...............kp 4/27-28.........................yk 2
Memelisa..............kp 3/?................................yk 6
Gabrielle...............kp 1/31..............................yk 4
helitys..........................................................
Jonna_91......................................................
Salpe............................................................





HAAMUJENGI/RKTT




TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih
BlueNote
Äipäksi91




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
 
anu84 Ihana kuulla että siellä päin on kaikki hyvin :) Tosi nopeesti aika menny, kun kohta vaihtuu sullakin jo kahdeksannelle viikolle :eek:

Gabriellelle Suurensuuri :hug:

Vitsit miten nopeesti on menny tosiaan aika, tuntuu että vasta äsken päätettiin lasta rueta "yrittämään" ja nyt alkaa jo toinen kierto olla lopuillaan :) Toivottavasti meillä kaikilla tärppäis pikapikaa! :)
 
Viimeksi muokattu:
Joo, näinhän siinä kävi et eilen sit unohdin tulla tänne kirjottelemaan tuosta jouluhommasta. Yleisesti mun joulunodotus alkaa jo syy-lokakuun taitteessa kun alan miettimään millasia joulukortteja ajattelen lähetellä. Ostelen vähän tarvikkeita ja alottelen lokakuun puolivälin jälkeen niitä väkertämään. Tänä vuonna on tullu tehtyä jo jokunen 60 korttia, vielä pitäs joku 10-15 tehä. Ensimmäiset jouluvalot kaivoin tänä vuonna vasta marraskuun 12 päivä. Muita joulujuttuja en oo oikein vielä jaksanu kaivaakkaan. Ehkä vähän pitäs siivoilla ennen niiden kaivamista. Yleensä tähän aikaan vuodesta kaikki joulukoristeet on esillä, lahjat ostettu ja kaikki valmiina joulua varten, mut ei tänä vuonna. Yleisesti vietetään joulua mun miehen kotosalla. Nyt ollaan vähän jumituttu töihin molemmat joulupyhiksi eikä päästä reissuun, ehkä sekin on hieman lannistanut joulutunnelmaa. Joulua ei ehkä tulla nytkään kaksistaan viettämään vaan mun sisko ja sen poika on mahdollisesti tulossa joulupyhiksi. Se piristää ees vähän. Mutta en jaksa jaaritella enää pitempään, ettei tule romaania :D

KP3 menossa, tylsää on :p

hyppy: Voi itkun itku testin negatiivisuudesta. Mites sulla asiat nyt näin illalla? Toivotaan ettei täti ole vielä tullut paikalle, eikä tarttis tullakkaan. En tiedä, mutta toivotaan et oisit raskaana ja testit eivät vaan näytä sitä. Tuo vois olla ihan mahdollistakin et tuo periytys, geeneissähän tuollanen kulkee. Jahas ja kun tekstejä pitemmälle lukkee niin täähän menee ihan jännitystarinaksi (tässä viestejä lukiessa kirjottelen)... varovaisesti kuiskaan onnea :) Itse nään ekassa testissä viivan, jossa vähän väriä muissa en.

HelenaM: Ihania uutisia. Nyt ei ku joka päivä harjoitelemaan ja täällä ainakin pidetään peukkuja et harjottelu tuottas tulosta. Täällä vasta tylsä kp3 :( Terolutit kyllä auttaa noihin pitkiin kiertoihin, itellä on niistä kokemusta :)

Jomi: Kiitoksia onnitteluista, otan ne mielelläni vastaan. Mutta noihin prosentteihin vielä, mä oonki luonteeltani sellanen et heti-kaikki-mulle-heti-tässä-ja-nyt :D Ja tää lapsiasia on meillä pariskuntana ollu tapetilla yrityskiertojen ajan, mutta mä oon sitä lasta ruvennu toivomaan jo alkusyksystä 2009, vasta siitä puol vuotta myöhemmin aihe tuli vakavammaksi ja siitä peri kuukautta eteenpäin mieski innostui, vaikka hangoitteli 4kk osittain vastaan.

Mimmu1984: Vaadi ihan ehottomasti sitä seurantaa. Mulla pamahti yhdestä clomista kolme munasolua, ja sain lääkäriltä seksikiellon koska kolmoisraskauden riski on aivan liian suuri. Ihan jo ittesi kannalta kannattaa tuo seuranta. Ja tuota mä en ymmärrä ollenkaa et kolmannessa kierrossa pitää ottaa jo kaks tablettia????? Mulle sanottiin väestöliiton lääkärin toimesta (ovat erikoistuneet lapsettomuushoitoihin). Et ehottomasti alotellaan pienellä määrällä kaks kuukautta, sit kuukauden tauko ja sit nostetaan annostusta, jos näyttää et mitään apua ei ole ollut. Kuulostaa kauheen välinpitämättömältä ja riskiottoiselta lääkäriltä :(

Chiba: siellähän jännäillään kans. Oijoij tää alkaa mennä taas aika herkuksi tää palstan seurailu :)

Anu84: Kiva kuulla et kaikki menee niinkuin pitääkin :)
 
Pahoitteluni kaikille kuukautisten kouriin joutuneille ja onnittelut niille joilla toivo elää vielä! :hug:

Chiba Itsekkin haluaisin laittaa kynttelikön, mutta meillä on melko vähän sopivia paikkoja kynttelikölle. Pelkään myös että tuo koira saattaisi tykätä siitä hieman liikaa...
Tuosta morsiuspuvun pesusta täytyy sanoa että meillä on nyt 4 kuukautta häistä ja molempien vaatteet edellen odottavat pesua xD Ehkä mie vielä joku päivä saan aikaiseksi.
Aika ikävästi ovat kohdelleet sinua siellä harjoittelupaikassa : /

Meillä meno on aika hiljaista... Ei sitten niin mitään kerrottavaa :| Paitsi kävinhän mie ostamassa raskaus ja imetys vitamiineja ja oon syöny niitä nyt joka päivä. Tiiä sit onko noista mitään hyötyä mutta kai se on kokeiltava. Kaikki keinot käyttöön siis :p Olis niin kovin mukavaa jos pääsis jouluna kertomaan vauvauutisia. *huoh*

Plussatuulia kaikille! :)
 
Memelisa: Hui, nyt ihan säikytit miut! Ei se tosiaan mitään seurantaa määränny, sano vaan et jos kolmen kuukauden kuluessa ei clomit oo tuottanu tulosta niin sitten yhteys häneen ja sit tutkitaan miehen sperma. Miulla meni nuo annostukset siellä käydessä ihan ohi ja olin ihan et WHAAT ku kävin apteekissa ja siin reseptissä luki vaan et 1-(2) tbl 3-7 kiertopäivä. Sit soitin sinne uudestaan siitä annostuksesta ja pyysin tarkistamaan ohjeet ni tuommoset ohjeet mie sain... Kävin yksityisen lääkäriaseman kautta, jossa käy keskussairaalasta gynekologi muutamia kertoja kuukaudessa. Oon ymmärtäny hänen todella pätevä olevan, ainakin pitkä kokemus alalta on ja kaikilta oon kuullu vaan kehuja..
 
Voi hurjaa. Nyt oon kyllä ihan sekasin kirjottamaan ja kommentoimaan kaikille mihin mun alkujaan piti. Teen sen siis myöhemmin :D Mutta, aamulla teen uuden testin, toivottavasti viiva vahvenee.

Kaikista hauskinta tässä on se, että mullahan on ollu oireita joita en oo ees tajunnu raskausoireiksi (mikäli tää nyt raskaaus on) mm. Tuntu kun 20 elohiirtä ois ollu alamahassa, ennenku menin nukkumaan. Mehu maistuu ihan oudolle! joka aina on ollu mun lempparia, sitten hirvee nuha..

oon kyllä vieläki ihan sekasin...
 
Hyppy mä kyllä näin ekassa varsinkin punaisen viivan! tuu heti kertomaan kun oot testannut uudestaan :D jänskättää!!!!!!! mut sua varmaan jänskättää iha hirveesti!

Naurattaa ihan ku jos tiiän et aamulla pitää testata ovista tai r-testillä niin mä en saa nukuttua kunnolla ku jännitän itse sitä aina niin kamalasti :D onko täällä muita?

Memelisa mäkin tein viime vuonna itse joulukortit, tänä vuonna tuskin edes lähetän :) kun en ole jaksanut alkaa väsäämään mitään, enkä kehtaa lähettää valmiiksi ostettuja kun normaalisti olen itse tehnyt :)

Gabrielle voi paska paska paska täti :hug:

ON: joo vissiin ovis meni nyt kun mulla on tissit tooooosi arat! en ymmärrä, ei viime eikä sitä edellisessä kierrossa ollut :confused: ja mahaa nippailee, oliskohan keltarauhashommeleita? meinaan ihan erilaselta tuntuu kun 2 aikaisemmassa kierrossa! mutta viime kierrossa mä taisin saada kemiallisen niin en usko nyt sitten että tää olis tärppikierto.. meinaan YK2 ei yleensä tuota kellää tulosta :D noh.. en edes tiedä mun KP! en oo yhtään laskenu :D pitääpä käydä tarkistaa tuolta listalta!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä