Iltaa pinoon! Huh kun tänne tulee tekstiä hurjaa vauhtia, hyvä me
AnniSofia Hoo, ei ollenkaan huono keskiarvo! Varsinkin kun meillä yk 4 meneillään eli tästä kierrosta vois sitten jo tärpätä
karoliina87 Itse oon testannut aina turhankin aikaisin
Eli joka kierrossa siis testannut turhaan useammankin kerran
En vaan voi sille mitään. Jotenkin ne menkat ei sitten masenna niin paljon, kun on pari negaa ehtinyt tehdä ennen sitä, vaikkei se negojen testaaminenkaan oo varsinaisesti mieltäylentävää...
Tanssigallup Tykkään kyllä tanssia, mutta harvemmin tulee lähdettyä, kun en muuten viihdy ihan hirveästi baareissa. Silloin tällöin on kyllä kauhean kiva käydä joraamassa oikein kunnolla! Mielestäni oon ihan ok tanssija, rytmitajua siis kyllä on, vaikken oo mistään notkeimmasta päästä siis niin kuin Chiba sanoi, notkea kuin näkkäri
Oon enemmän semmoinen pubi-ihminen, tykkään esim. pelailla lautapelejä ja jutella niin, että kuulee mitä toinen sanoo
Gabrielle :hug: Negojen testaaminen ei oo kivaa
Toivottavasti se kuitenkin muuttuis vielä plussaksi ja jos ei, niin jospa se täti löytäis sun luo pian!
Chiba Hienoa, että ootte vaakamamboilleet ahkerasti! On mahtavaa, kun pystyy välillä aina tuon stressin ja jatkuvat vauva-ajatukset heittämään hiiteen
Mun iho kukki ennen pillereiden aloittamista tosi runsaasti, ei nyt sentään aknea ollut, mutta omiksi tarpeiksi niitä finnejä oli aivan riittämiin. Pillereitä syödessä naama pysyi suhteellisen hyvässä kuosissa, mutta sitten kun pidin taukoa, niin taas alkoi puskea finniä toisen perään. Ja kun taas aloitin pillerit uudestaan, niin eipä ne finnit mihkään hävinneet, vaan niitä tuli ihan samaan tahtiin. Kun aloitettiin yrittäminen, kukki naama sen pari ekaa kiertoa samalla tavalla, mutta nyt tuntuis tilanne jokseenkin normalisoituneen! *koputtaa puuta*
t84 Aika ihana mies sulla kieltämättä
Voisin kyllä kuvitella, että tuo mun mies saattaisi jonkun kanssa myös jutella vauvoista, mutta sen lähipiiriin ei kuulu kovin montaa vakiintuneessa parisuhteessa elävää.
pöppinen Voi, vahvistuispa sun haamuviivat :heart: Mä oon kuullut todella huonoja juttuja ainakin Predictorista ja CB:n Plus-testistä. Molemmat antaa tiettävästi melko herkästi vääriä plussia. Apteekin omaa monet suosittelee, siihen ei pitäis tulla viivanpaikkaakaan. Ja tiedoksi samalla muillekin, että esim. Cittareissa ja Prismoissa myytävät PregCheckit on SAMOJA testejä kuin Apteekin omat molemmat Oriolan valmistamia! Ja mikä parasta, PregCheckit tulee pitkässä juoksussa huomattavasti halvemmiksi.
Zophie Hyvältä kuulostaa! Pidän sullekin peukkuja, että nuo oireet johtuisi ihan muusta kuin valvotuista öistä
Memelisa Onnea kp 1:n johdosta!
Harvemmin tarvitsee täällä ihmisiä moisesta onnitella, mutta hienoa siis sun kohdalla. Tsemppiä aukiolotutkimukseen sekä uuteen kiertoon! Musta toi 85 %:n faktatieto oli itse asiassa jotenkin rauhoittava. Ehkä se lieventää jotenkin stressiä, kun yrittää pitää mielessä, että tärppääminen on hyvin epätodennäköistä vielä tässä vaiheessa. Täytyy yrittää asennoitua siihen, että hyvässä lykyssä meille voisi tulla vauva vuonna 2012, vaikka ei se helppoa ole.
anu84 Tuuhan kertomaan ultrakuulumiset! :heart:
Skooby Oijoi, jännäksi käy! Pysyköön täti loitolla susta!
Joulugallup Pikkuhiljaa ollaan aloitettu valmistelut, lähinnä kylläkin ajatuksen tasolla vasta. No kinkku kyllä on pötkötellyt pakastimessa jo parisen viikkoa. Meillä vietetään siis tänä vuonna ensimmäistä (ja toivottavasti myös viimeistä) kertaa joulua ihan kahden kesken. Viime vuodet ollaan oltu joulunpyhät vuorotellen mun vanhemmilla ja miehen äidillä, mutta nyt haluttiin viettää vähän karpimpi joulu kahdestaan. Mietitäänkin nyt kovasti, että millaisia joulutraditioita halutaan meidän perheelle luoda ja niin edelleen. Jouluvalot viriteltiin ehkä joskus kuukausi sitten parvekkeelle, makuuhuoneeseen ripustettiin paperitähti viikko sitten ja sunnuntaina laitoin adventtikynttelikön olohuoneeseen :heart: Ainoat omistamani jouluverhot kaivelin juuri kaapista ja ajattelin ne huomenna silittää ja ripustaa keittiöön. On sitten sopivasti joulua vähän joka nurkassa.
Kuusi täytyy ehdottomasti hankkia, mutta en tiedä ollenkaan, mihin sen täällä mahduttais
Joku paikka sille on pakko keksiä, koska kuusen tuoksu on mulle Se Juttu, mikä saa viimeistään joulumielen nousemaan!
Lilli88 Juu, ja eihän niistä poppakonsteista onneksi mitään haittaa ole!
Jos niistä saa lisää toiveikkuutta ja positiivisuutta, niin sehän on vain hyvä juttu. Nuo ajatukset mahdollisesta lapsettomuudesta sekä stressaaminen on valitettavan tuttuja mullekin. Nyt oon jotenkin onnistunut olemaan suhteellisen rauhallinen, tosin en oikein tiedä miten. Ainakin oon koettanut hankkia paljon muuta mietittävää, kuten joulu ja kaikki siihen liittyvä tohina. Eka yk oli mullakin kyllä semmonen, että olin kuin tulisilla hiilillä koko ajan
Se vaan on semmoista. Toivottavasti plussaat tästä ekasta kierrosta, ettei sun tarvitsis pidempään kärvistelläkään!
Hyppy Pahoittelut negasta :hug: Mut niin kauan on toivoa, kun tätsyä ei näy!
taiska87 Ihanaa, että pääset sinäkin testaamaan pian
On niin kivaa, kun voi jännätä teidän muiden puolesta nyt, kun itse oon vasta ohittanut kierron puolenvälin!
HelenaM. Hienoja uutisia sait lääkäriltä! Nyt sitten ei muuta kuin toteuttamaan lääkärin ohjeita
Omaan napaan ei kuulu ihmeempiä. Eilen illalla sattui alavatsaan aika kovastikin, se oli sellaista jännää tylppää kipua. Seksin aikana varsinkin tuntui tosi epämiellyttävältä :x Samaan kohtaan (ihan alas, vasemmalle puolelle) on pistänyt, tuikkinut ja jomotellut nyt muutenkin jo noin kolmen päivän ajan. Tiedä sitten mitä meinaa, olisko jotakin keltarauhasen aiheuttamia juttuja kun tänään on kp 18 (tai siis 19, kun vuorokausi on jo vaihtunut). Tänään on alavatsa ollut todella turvoksissakin. Se tuntuu olevan niin täynnä ilmaa, että asennon vaihtaminenkin vihlaisee välillä tosi kipeästi. Mulla on kyllä muutenkin nyt pari päivää ollut vatsa jotenkin sekaisin, että johtunee ainakin osaksi siitä.
Huh minkä romaanin mä taas kirjoitin! Pahoittelut teille, joille en saanut kommentoitua, ollaan vaan niin pirun suulasta sakkia, että nämäkin tekstit kirjoitin näppis sauhuten
Ja nyt on aivan pakko painella yöpuulle. On muuten yks maailman parhaista tunteista, kun saa kömpiä puhtaisiin lakanoihin umpiväsyneenä
Öitä! :wave: