<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Huih! Tänään kp30 eikä menkkoja näy tai kuulu. Olin jo hetkeksi unohtanut nämä ylimääräiset vauvahössötykset kunnes joitakin pieniä menkkajomotuksia tuntui eilen ja tänään jatkuvasti vihloo alavatsaa jommalle kummalle puolelle. Ja poreilee kummallisesti, kuin ois elohiiri vatsassa.. testissä ei näkynyt mitään...(Ainakaan vielä? :( )
 
PunaMusta: tervetuloa mukaan keskusteluun :)

t84 Halit ja jaksuja muru!:hug:

Mulla tulee noita blogeja lueskeltuu aina silloin tällöin, tulee lähinnä surffailtua vähän kaikenlaisilla sivuilla, mut bloggerin kautta löytyy aika paljon kivoja :) Vitsit pitäskin taas käydä katselemassa tämän hetken tarjontaa kun en oo pitkään aikaan käyny lueskelemassa. Mietin yhteen aikaa et olisinko omanki blogin kirjottamista aloittanu, mut en oo saanu aikaseks..

Tohon pupusteluun.. Mies toissaviikonloppuna kännipäissään rupes hempeeks ku kotiin tultiin baarista ja ois niin halunnu heilutella peittoja.. Ite olin niin väsyny ettei todellakaan mitään pupusteluja jaksanu.. Totes sitten naureskellen kun tyrmäsin sen lähentelyt: "Mua panettaa! Pihtari ku et oo miulle antanu kuukauteen! " Kamalaa ku totuus valkeni, siis myö ei oltu kuukauteen harrastettu ollenkaan seksiä, voi mies reppanaa! :LOL: Täällä ei siis tässä kuussa stressata pupuiluista eikä lasketa päiviä.. Ootan vaan et uus kierto alkaa ja saisin aloittaa noi clomit.

Tuliko teillä muuten kellä seurattua tuota vastaparit sarjaa kolmoselta? ite jäin koukkuun siihen ja koin sen tosi puhuttelevana sarjana, harmi et sunnuntaina tuli viimeinen osa. Monesti tulee mietittyä et miten ite jos oma mies halvaantuis et miten raskasta se varmasti olis. Mun mies harrastaa sellaista lajia jossa on omat riskinsä ja viime talvena kävikin yks läheltä piti juttu ja jouduin sen sairaalasta hakemaan, se kyl pysäytti meidän koko perheen ku sitä piti jelppii pukemisessa ja kävelyki oli parin viikon ajan vaikeata. Mut onneks säikähdyksellä selvittiin ja nyt se on kunnossa.


Muoks muoks.. Siis vielä lisäyksenä: Tsemppiä anulle ultraan ja peukut pystyssä pidetään kaikille jännääjille!! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
The Esikoisesta Haaveilevat TI 30.11.2010



yina....................kp 38/33-35.........................yv 1,5



Gabrielle...............kp 30/27............................yk 3
Skooby................kp 30/28-31.......................yk 2
Hyppy..................kp 26/28............................yk 2
horrorpop............kp 26/27-34.......................yk 4
pöppinen.............kp 26/28-30........................yk 1
Karoliina87...........kp 26/28.............................yk 6
Taiska87..............kp 25/??.............................yv 2
Zophie.................kp 25/34............................yk 2
AnniMu................kp 21/32.............................yk 2
HelenaM...............kp 21/48.............................yk 2
Nannie.................kp 20/26.............................yk 3
mimmu1984.........kp 20/31-35........................yk 6
Iloksi...................kp 20/32.............................yv 4+



AnniSofia.............kp 18/35-37........................yk 3
Jomi....................kp 17/27-35........................yk 4
tiuhti_.................kp 16/28.............................yk 2
Chiba..................kp 15/30-35........................yk 7
Ella83..................kp 13/34.............................yk 3
iseeyou................kp 12/25-29........................yk 4



Puna-Musta..........kp 8/26-28.........................yv 1,5
soleigh.................kp ?/28..............................5/10
t84......................kp 5/28..............................yv 2
Lilli88...................kp 5/?................................yk 1
Arminen...............kp 2/27-28.........................yk 2
Memelisa..............kp 1/?................................yk 6
helitys..........................................................
Jonna_91......................................................
Salpe............................................................





HAAMUJENGI/RKTT




TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih
BlueNote
Äipäksi91




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
 
tiuhti_ Kiitos kun kannustat, olet ihana... Tikutin oviksen joten... :(

pöppinen
Varovaiset onnittelut! Laitetaanko sut haamuilijoihin?

Puna-Musta
Laitoinko sulle yk:t (yv:t) oikein?

Kaikille muillekin haleja, oon jotenkin nyt niin väsähtäny etten tänään kykene kirjottaan, kommentoin sit huomenna... Toivottavasti pino meni edes sinne päin, ilmotelkaa jos korjattavaa.

muoks. Anu84 tsemppiä ultraan!
Skooby Kattelinkin sua mun kanssa tuolla kärjessä (mä toistaseks, sä toivottavasti siirryt plussanneisiin!!!). Koska oot testannu? Toivon sulle plussaa, toivon sulle plussaa!!!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta kaikille.

Aamu on jo tosi aikainen ku täällä ollaan virkeänä (NoT) menossa aloittelemaan työpäivää. Mulla ei nyt ole mitään sen suurempaa vauva-asiaa vaan ajattelin keventää hieman keskustelua gallupin tyngällä. Kertokaas minkalaiset jouluvalmistelut teillä on jo menossa tai milloin ajattelitte aloitella? vai aloitteletteko ollenkaan. Oletteko joulun kotosalla, sukulaisissa jne. Mä tuun kommentoimaan omat kuvioni iltapäivällä ku pääsen töistä, muuten nyt tulee liian kiire ja myöhästyn töistä... joka ois jotenkin uutta? :LOL:

-Memelisa-
 
Hyvää huomenta kaikille :wave:

pöppinen oletko testannut uudestaan? :D kiinnostaa niin kovasti.. jännittää!

Gabrielle no mutta jos sulla vaan nousee hcg hitaasti =) tsemppiä!

Skooby sulal on kyl saakelin jännät paikat, voi ku tulis plussa!!!! +++++:whistle:

anu84 mä toivotan sulle kovasti onnea tälle päivälle :) uskon kyllä, että siellä pikkusen sydän sykkii kovasti :) tsemppiä :heart: tule kertomaan miten ultra meni!

ON juu eli pissin eilen tikkuun, ja sainkin bongattua oviksen, oli kyllä hilkulla et onko samanvahvuiset viivat! :D eli se ei ollutkaan mennyt, kierto vaan näköjää vähän pitenee, pupuiltiin maanantaina niin tänään sitten uusiksi vielä :) ja pissin tikkuun uudestaan, kunhan pääsen töistä kotiin, että olisko se viiva vielä hiukkasen vahvempi! ku harmittaa sitten, jos munis irtookin tänään niin ei pupuiltu eilen :ashamed: voi ku simpat jaksais edes 2 päivää odotella, kun noista miehen siimahännistä ei oikein tiedä kun sillä on se lääkitys päällä, et onko siellä edes 1 elinkelposta ja liikkuvaa siimahäntää.. noh mutta ei hätiä :) vasta yk2 menossa!

Galluppiin: eilen kävin ostamassa keittiöön jouluverhot ja pistin ne ikkunaankin :) ja pieniä joulukoristeita olen laittanut kans esille. viikonloppuna olis tarkoitus lähteä metsästämään olohuoneeseen jouluverhoja! pitäisi löytää jostan sinivalkoiset/sinihopeiset verhot :) ja on meillä lyhtyjä ja muita ollut pihalla jo siitä asti kun alkoi pimeä tulemaan.. sit viikonloppuna ajattelin leipoa pipareita kans :) lähdetään reissuun 13 joulukuuta viikoksi lämpöiseen, niin tullaan juuri jouluksi kotiin sitten! niin ja joululahjoja olen jo muutamia ostanut. en mä varmaan mitään ihmeellisempiä joulukoristeita jaksa laittaa kun kahdestaan miehen kanssa ollaan. ja koira varmaan repis ne :D mutta jotain pientä vielä :)
 
pöppinen
Heipä Hei ja ihanaa ku muutki kuumeilee mun haamua :) :heart: huomenna olis tarkoitus tikuttaa kun tulee kp 28. Mutta ainut pelko on nyt se että saan aamukahvin just ja just pysymään sisällä ja aamulla herätessä maha oli pirun kipiä, ryntäsin vessaan että "Ei ei ei ei ei ei ette saakelin menkat ala nyt" Eipä näy kuitenkaan verta joten jännitystä pidetään yllä. :D

Gabrielle Älä vielä laita haamuilijoihin, huomenna jos näkkyy jotain niin sitten :)
Anu84 tsemppiä ultraan ja voimahalauksia, niin jaksat ultraan asti jännittää. Mä uskon että pienellä on kaikki hyvin :heart:
Skooby, toivottavasti plussa pärähtää =)

Jännitän nyt huomiseen asti, vaikka tekiski mieli tehdä tuo Apteekin oma tuolta kaapista nyt heti pois! mut pitäs jaksaa pidätellä ainaki 4 tuntia ennenku tekis sen. Ja minä ku oon aamulla tämmöinen kahvisieppo niin ei onnistu. Paitsi nyt ei maistu kahvikaan. :/
 
Huomenta!

pöppinen, vitsit sulla on jännät paikat. Toivottavasti nyt olis tärpänny. Monesko yrityskerta teillä nyt sitte olis?

ON: Voihan haukotus, koopee 16, ovis on kait menny tai tulossa ihan parin päivän sisään. On ainakin ollut hieman kipuja mutta en oikein osaa sanoa onko valkovuotoa tullut enemmän vai vähemmän kun seksiä tullut harrastettua niin tavaraa tulee ulos. Ja jotenkin ei ole ollut ovisoireita, vain ja ainoastaan pientä vatsakipua ja seksihaluja. Viimeksi tissit tuli heti oviksen jälkeen kipeäksi, että saa nähdä onko tämä pupuilu tuottanut tulosta.

Vitsit, nyt pitää pikkusen avautua. Harmittaa kun tuntuu, että kaikki kaverit ovat löytäneet suuntansa elämässä, ovat lähteneet ja päässeet jatko-opiskelemaan ja tietävät mitä tahtovat, minä vain edelleen junnaan paikallani. Olen iloinen kaikkien ystävieni puolesta jotka ovat päässeet tekemään mitä haluavat, mutta taas toisaalta harmittaa että minä olen taas työtön kun harjoittelupaikkakin oli niin perseestä etten sinne jäänyt turhaan seisoskelemaan.
Haaveena olisi se lapsikin, jos tulisin edes raskaaksi niin voisin edes jäädä kotiäidiksi pariksi vuodeksi ja olisi ainakin joku, joka minua tarvitsee ja olisi ainakin jokin päämäärä itsellä. Mutta nyt ei ole mitään, vitsit että turhauttaa kyllä niin sairaasti tämä. Oli asia mikä tahansa, niin aina joku on minua parempi ja aina minä jään jalkoihin, ja kaikki muut saa asiat heti tehtyä ja onnistumaan, minulla kestää ja kestää. Arh.

Keskiviikkoaamun avautuminen. Te onneksi jaksatte kuunnella ettekä taida vähätellä. :heart:
 
pöppinen
Chiba, meillä on vasta ensimmäinen todellinen yritys kk menossa. Mut hedelmällistä sorttia jos sattus olemaan ja olis sit napannu... Toivossa on hyvä elää, sanoi täi .... Ja jaksamisia sullekkin :) :hug:
 
Chiba, mulla on vähän samanlaisia tuntemuksia kuin sullakin, mutta mulla on työpaikka ja on omakotitalo ja auto yms.. mutta musta tuntuu et jotain puuttuu, haluasin toisen ammatin, en meinaan viihdy yhtään nykyisessä työssäni tai ammatissani, eli munki pitäis opiskella, mutta kun on tottunut saamaan tasasin ajoin rahaa ja on asuntolaina ja muut menot niin ei ole enää helppoa lähteä opiskelemaan :| mutta kyllä tää tästä :) tuo vajaus mitä tunnen on varmasti suurimmaksi osaksi sitä, että tahdon jo oman perheen ja muun, siksi tuntuu että jotakin puuttuu! jäisin mielelläni pariksi vuodeksi lapsen kanssa kotiin ja vaikkapa koko lapsuuden ajaksi, kunhan vaan toimeentulo riittäisi. silloin ehkäpä tuntisin itseni ehjäksi, tai uudessa ammatissa! mutta näillä eväillä mennään nyt, aina ei saa kaikkea haluamaansa :) ja mä varmaan tyydyn nyt näihin, paitsi lapsia haluan! mutta onhan se hyvä pitää yllä joitakin unelmia, voipi olla että joskus ne toteutan ;) kyllä me vielä suuntamme löydetään :heart:
 
Tein nyt sitten niin, että kirjoittelin Wordiin vastaukset ja kopsaan ne tänne! Oli ehtiny niin paljon tulla kommenttia mun poissaollessa! :)

Jomi Katselimme itsekin Arenasta aiemmin sen Saammeko vauvan? ensimmäisen osan. Täytyy katsoa muutkin! Oli paljon hyvää faktaa ja vaikka siinä kuin sanottiin, et vippaskonstit ei tehia, niin arvatkaa yritänkö niitä silti! :D

AnniSofia Kiitos blogi-vinkistä! Löytyi tosi kivoja blogeja, joita alan seuraan! :) Tuo keskiarvo on aika hyvä kyllä! Voi kun itsekin sais odotuksen päätökseen 4 kk:n sisällä..

Pöppinen Toivon sulle haamun vahvistumista! Muakin kiinnostais mikä on paras ja huonoin testi, kun en ole testejä juuri ikinä käyttänyt? Jokin edullinen ja hyvä ois hakusessa!

Karoliina87 Itsekin varmaan sorrun testaamaan sitten ennen ku menkkojen pitäis alkaa..Kyllähän nuo herkimmät testit jotain voi näyttää, mut eivät tietenkään ole varmoja..

Chiba Oon tosiaan itsekin ne pillerit vasta tässä viime kuussa lopettanu. Onko asia oikeesti niin, että jos kierto on epäsaannöllinen niin ei voi tulla raskaaksi? Vai että silloin on huonompi todennäköisyys sen vuoksi kun ei tiedä välttämättä milloin ovis on jne. Äitini kun tuossa muistuttu, että mulla oli joskus ennen pillereitä epäsäännölliset kuukautiset. Pillerit tasoitti ne ja olinki jo unohtanu itse, että ne oli aiemmin epäsäännölliset. Onko mulla siis nyt huonompi mahollisuus tulla raskaaksi?? Toivottavasti ei tuo naaman kukkiminen itsellä ala! Mullakin on aina ollu niin hyvä iho niin kiva jos nyt pamahtaa finnit esiin..
Älä murehdi elämästä nyt..Kyllä se oikee suunta löytyy ajan kanssa. Mieti onko joku opiskeluala, josta oot kiinnostunu ja tutki vaikka netistä mahdollisuuksia. Ja tosiaan jos raskaaksi tulet niin siinähän sitä elämätarkoitusta on kerrakseen..;)

t84 Ihana mies ku miesten kesken puhuu vauvoista! ;) Mun mies ei aio kellekään meidän suunnitelmista kertoo kun haluaa sen olevan kaikille yllätys sitten. :) Tavallaan ihanaa sekin! Mä taas oon sellanen lörpöttäjä, että äiti ja muutama paras kaveri tietää asiasta..

Mimmu1984 Meillä on tarkotus katsoo toi Vastaparit-sarja kun vaikutti hyvältä, mut ei oo oltu tv:n ääressä ikinä kun sitä on näytetty. On kyllä ihan kauhee ajatus, et mies halvaantus..Miten sitä lapsenkin kanssa pärjäisi..Hui!

Gallup 1 Itse olin ennen tanssijatyyppiä, mutta nykyisin baareissa tulee oltua tosi vähän ja aina miehen kanssa eikä hän taas tykkää tanssia baarissa. Outoa kun hän on entinen breikkaaja. Ei vain kuulemma viitsi kaikkien nähden enää siellä heilua! :D Yleensä käymmekin nykyään vain istuskelupaikoissa.

Gallup 2 Me laitettiin sunnuntaina joulukoristeet. Tähti makkarin ikkunaan, lasipallo olkkariin, punaisia kynttelöitä ja ostin jo Amarylliksen. Pitäis vielä ostaa valosarja, joka laitetaan sellaiseen lasimaljaan olkkariin. Jouluksi meille tulee eka oma joulukuusi, johon on jo koristeet hankittu! :) Jouluna ollaan mun äidin luona ja miehen vanhempien luona. Onneksi asuvat ihan lähellä molemmat. Yövytään kuitenkin omassa kotona ja varmaan aika paljon täälläkin ollaan pyhinä. Tulispa joulu pian! Se osuukin aikaan kun voi jo testejä alkaa pikkuhiljaa tekeen ellei kuukautisia kuulu..:)

ON Edelleen tuntuu, etten voi rauhoittua ja stressi vaan kasvaa..En tajua miksi stressaan ku vasta yk 1 menossa! Tää on just tätä, että ei malta yhtään oottaa kun jotain on päättänyt haluta..Aivan kauheeta..Ei tosiaan paljon lohduta, että 85% pareista saa lapsen ensimmäisen vuoden aikana, kun tuntuu ettei paria kuukautta jaksais oottaa sitä plussaa..Jumppaa oon koittanu ja sielläkään eivät ajatukset unohtuneet. Opiskelukaan ei siihen auta..Piikkimatolla oon koittanu rentoutua kun se on ennen auttanut tosi hyvin, mut nyt se vaan hermostuttaa mua enkä voi rentoutua..Eikö kellään tosiaan oo vinkkejä miten saa ajatukset muualle? En oikeen meinaa tätä jaksaa!
Sitä on jotenkin aina ajatellut, etten minä voi kärsiä lapsettomuudesta, mutta eihän sitä koskaan tiedä! Se ois ihan kauheeta kun oon aina ollut lapsirakas ja opettajan ammatinkin oon valinnut niin, että sieltä on helppo jäädä äitiyslomalle ja työ ja perhe on helppoa yhdistää. Ainoa asia mitä elämässä haluan on perhe. Tuntuu järkyttävän pahalta jos se ei onnistuiskaan! Tiedän et tämmöisten panikoiminen on aivan liian aikaista ku yk 1 menossa ja alkukierto vielä! Muyt en vaan voi mitään et ajatukset pyörii päässä..

Loppukierron ihmiset: Plussatkaa! Pliiiis! :)
 
Lilli88, miulla on tällä hetkellä ammatti jota haluan tehdä työkseni, harmi ettei vaan löydy oikein työpaikkoja. Tokihan voisi lähteä kouluttautumaan lisää, mutta mieluusti haluaisin oppisopimuksella ja niitä paikkoja on niin vähän ettei tosi. Ja yhtä paikkaa hainkin jo syksymmällä mutten päässyt. :/ noh, eiköhän tää tästä.
Ja tuohon kiertoasiaan, niin tokihan epäsäännöllisillä kierroilla olevilla naisilla on lapsia, niiden saaminen vaan on vähän hankalampaa mutta ei mahdotonta. Sinulla varmaan kierto ennen pillereitä on ollut epäsäännöllinen sen takia, kun olet ollut vielä nuori (et sinä vielä vanha ole :D). Toki pillereiden aikaan kierto on säännöllinen kun oma hormonitoiminta on jäissä ja sitä pidetään yllä keinotekoisesti pillereillä. Nyt kun pillerit on lopetettu oma hormonitoiminta vasta heräilee ja siihen voi mennä se puoli vuotta, yleensä vuosi. Joten älä heitä kirvestä vielä kaivoon, vaan odottele rauhassa. :)
 
Kiitos tsemppaajat!

Joo, tänään tein testin. Nega. Tai olevinaan näin siinä viivanpaikan mut sit seuraavalla kerralla ku katoin nii en nähny ja sit näin taas.. huoh, silmät tekee tepposia... eli huomenna odotan menkat alkaviksi! :(
 
Galluppiin: Meillä jouluvalot on ollu jo marraskuun alusta asti, ja kynttilöitä kämppä täynnä :) Ihanaa aikaa.. Muita jouluvalmisteluja en sitten aio tehdäkään, kun joulu ollaan poissa kotoa. Aatto ollaan mun vanhempien luona ja joulupäiväksi tullaan sitten ukon siskon luokse, jossa on muu ukon puolen suku :) Oiii, ihanaa ku on jo joulukuu. Ja tiedossa kunnon valkoinen joulu! <3 Josko sitä ens viikolla sais loput joululahjaostokset tehtyä, niin ois pois alta :)

ON: Tämä tyttö se pitkästä aikaa eilen illalla vetäs itkupotkuraivarit :D Ei oo moista tapahtunu moneen kuukauteen.. :D Hormoonin hyrrää..
 
gallup1 Tykkään tanssimisesta ja aina kun mahollista niin menen kyllä kapakassa tanssilattialle.. Täällä vaan ei siihen oo mahista,kun ei oo koko himputin kapakkaa!! :D Täytyy aina sit kotipaikkakunnalla senkin eestä juhlia ;)
gallup2 Oi! Mä sain tänään paketin,missä tuli mun jouluverhokangas,eli kun pääsen illalla töistä niin voin aloittaa surruuttelun ;) Jos osaisin tehä,toivottavasti,sen näkee sitten kun on valmista! Ja mulle on iskeny ihan kamala siivous/järjestely-himo, oon pessy ja järkänny kaappeja ja yms.. Meillä joulu vietetään miehen porukoilla.. Kun en aio omaa joulua järjestää ennen kuin on oma lapsi/lapsia.. Säästää ainakin vähän rahojaan kun ei tarvii ruokaa laittaa :D

En osaa taaskaan vastailla kenellekään,vaikka oli aika paljonkin samoja ajatuksia kun mulla.. Mutta sepä siinä,että niitä oli niin paljon. Anteeks,yritän skarpata ja parantaa tapani ^^

ON: Kohta saa vissiin testailla. On vain semmonen olo,että ei siel mitää oo. Vaikka toiveet on ihan liian korkeella,kun niin monessa paikassa lukee,että toisella clomi-kierrolla yleensä tärppää. Ei oo ees mittää oireita. Paitsi tää siivoushimo,mitä yleensä on vain menkkojen aikaan :D hehe..

:hug: kaikille tädin kynsiin joutuneille ja onnea ovuloiville ja ja plussatuulia ;)
 
Gallup1: Baareissa tanssin jos oon hieman maistellut alkomahoolia, mutta kotona tykkään jammailla musiikin tahtiin ihan selvinpäinkin. Taidan aina hieman rohkaisua tarvita baarissa kun on liian paljon porukkaa näkemässä :LOL:

Gallup2 Joulukoristeita en oo vielä kerenny ottamaan esille muuta ku havukranssi oveen tein ja havukoristeen kukkaruukkuun ja siihen laitoin jouluvalot ulos. Mutta muuten tuntuu tää aika menevän niin nopeasti ettei mitään kerkeä kotona tekemään ja valmistelemaan. Joulun laitosta tykkään todella paljon, joten koti pitäisi saada lähiviikkoina jouluiseen kuntoon, meillä siis omassa kodissa jouluruoka, joulukuusi jne. Joulun aloitamme käymällä haudoilla toisella paikkakunnalla, sen jälkeen yleensä menemme syömään miehen kotiin ja saunomme siellä, sitten siirrymme siskoni kotiin johon meidän koko perhe ja aika usein myös siskon appivanhemmat tulevat ja siellä on myös jouluruoka ja joulupukki tulee lasten luona käymään. Yöllä menemme siskojen kanssa käymään oman paikkakunnan hautausmaalla ja viemme kynttilät läheisten haudoille. Yöllä hautausmaalla on niiiiin kaunista ja rauhallista! :)

Taiska: onks sulla tullut mitään sivuoireita noista clomeista? Seurataanko sulla ultralla ton clomikuurin ajan? ja minkäslaisella annoksella käytät. (en löytäny lähisivuilta, enkä muista ootko aiemmin kertonu, sori siis jos tulee uusintana tää kyssäri..)

Hyppy: Toivottavasti se viiva tulis vaikkapa huomenna tai ylihuomenna!! ;) Toivotaan myös kahta viivaa ilmestyväksi muille jännääjille :) Oon ihan kateellinen teille ku saatte jännätä! Pien teille kyl kaikki peukut ja varpaat pystyssä! Voih, menispä tää loppukierto nopeesti.. En oo kyl ikinä oottanu minkään lääkityksen aloitusta näin innokkaana..
 
Gabrielle Tänään aamulla testasin taas ja nega tuli :(

Aamulla heti herättyä tuli oksennus samantien ja kokopäivän kestänyt pieni kuvottava olo, liikkellä on paljon ollut vatsatautia, että kai tämä sitä nyt sitten on kun testikin negaa näytti. :( Harmittaa taas ihan vietävästi! Eikai tässä muu auta kuin menkkoja odotella sitten... Mutta tsemppiä jännäilijöille ja plussaa kehiin meille kaikille! :)
 
Onpas täällä ollut vilkasta :)

Gabrielle yv:t näyttäisi olevan ihan oikein.

Chiba kuulostaa niin tutulta tuo mitä kirjoitit. Itse olen työttömänä eikä sopivan oloisia töitä tuntuisi löytyvän mistään ja toisaalta taas sitä odottaa että jos vaikka tulisi raskaaksi. Voisi sitten jäädä kotiin lapsen kanssa eikä olla vain jouten. Otimme koiran tuossa syyskuun loppupuolella, joka on tarjonnut minulle runsaansti tekemistä, mutta silti tuntuu että päivät käy pitkiksi.

Pahoitteluni... Miunulla on niin laho pää etten enää muista kenelle kaikille piti vastailla :ashamed:

Täällä oli jotain gallupin tynkää ilmeisesti paristakin aiheesta. Gallup 1: Tykkään tanssia silloin kun olen sopivasti ottanut ja musiikki on oikeanlaista. Näiden kahden asian lisäksi täytyy huomioida oikeanlainen vaatetus, joka yleensä takaa sopivan tanssahtelu tunnelman :) Oikeanlaisella vaatetuksella tarkoitan tässä lähinnä kellohametta. Gallup 2: Tänä vuonna on ensimmäistä kertaa sellainen olo että jos vaikka laittaisi joulun kotiin. Aiemmin ei ole oikein innostanut mutta nyt tuntuu siltä että haluaisin ostaa kaikkea joulukrääsää. Ripustin jopa jouluvalot, jotka on odottaneet käyttöönottoa kaapissa jo kaksi aiempaa vuotta xD Meillä joulunvietto riippuu aivan miehen töistä. Todennäköisesti kuitenkin tänäkin jouluna vietämme aattoa vanhempieni luona, jonne myös siskoni ja veljeni tulevat.
 
Kiitti Tiuhti ja AnnuMu tsemppaamis sanoista:) Toivotaan, että kierrot lyhentyy ja ovikset alkavat tulemaan!

Gallup 1 Ite meen aina Baariin tanssimaan, joten yleensä tanssin monta, monta tuntia baari-illan aikana. Mieheni myös tykkää tanssia, joten vietämme molemmat paljon aikaa tanssilattialla..

skooby toivotaan, toivotaan plussaa!!!

Gallub 2 Joulua on kotiin jo laitettu. Jouluvalot pihalla ja sisälle kynttilöitä ja jouluvärejä..Ihanaa aikaa tämä joulukuu!

ON: no niin nyt on sitten lääkärillä käyty, joka on erikoistunut naistentauteihin ja synnytykseen. Tarkisti, että kaikki alapäässä on ok, ja niin siellä kaikki olikin. Puhuimme myös paljon ovulaatiosta ja mun piiiitkistä kierroista. Mut ultrattiin ja oikeassa munasarjassa lääkäri havaitsi(en muista mitä termiä lääkäri käytti), mutta havainnoit tarkoittivat lääkärin mukaan alkavaa ovulaatiota, joten lääkärin mukaan ovuloisin (ehkä) tällä viikolla, joten kuuriksi sain seksiä päivittäin viikon ajan:LOL: Lääkäri antoi myös terolut kuurin, jotta saan vuodot säännöllisiksi..Joten innolla näillä tiedoilla mennään eteenpäin. Nyt vaan toivotaan että vielä ovuloisin tähän kiertoon.

Plussa tuulia kaikille!!!
 
Viimeksi muokattu:
mimmu1984 Ei haittaa,saa kysellä ;) Eli siis syön kaks tablettia kierron 5-9päivä. Ei mulla ole tullu muita sivuoireita kuin kuumia aaltoja. Normaalisti siis nukun peiton alla ihan koko yön,niin tän lääkkeen kun alotin,on sen jälkeen tullu sellasia aaltoja,että joutuu heittää peitot veke. Eikä sitäkään kyllä ihan koko kiertoo,lähinnä sillon kun niitä tabletteja syö.. Ei seurata,vaikka monesta paikasta lukenu,että pitäis.. Lääkäri ei siitä puhunu sillon mitään ja mulle se seuranta olis kyllä äärimmäisen hankalaa,kun en oo kirjoilla tällä paikkakunnalla missä asun,vaan vieläkin kotipaikkakunnalla.. Matkaa seurantaan tulis 150km. Täällä kun ei oteta lääkäriin kun "en asu" täällä.

Niin ja joo,maha kramppaa aina satunnaisesti pikkasen enemmän mitä normaalisti on tehny.. Mutta näähän on aina niin yksilöllisiä.. Jostain keskustelupalstalta luin,että kuumat aallot on yleisin.. Ite pelkäsin niitä näköhäiriöitä.. Jos ne tulee niin lääkityshän pitää heti lopettaa... Onneks ei tullu :p Sä oot vissiin alottamassa clomit? Kerro sit jos sulle tulee sivuoireita niistä!!
 
Iltaa pinoon! Huh kun tänne tulee tekstiä hurjaa vauhtia, hyvä me :)

AnniSofia Hoo, ei ollenkaan huono keskiarvo! Varsinkin kun meillä yk 4 meneillään eli tästä kierrosta vois sitten jo tärpätä :whistle:

karoliina87 Itse oon testannut aina turhankin aikaisin… Eli joka kierrossa siis testannut turhaan useammankin kerran :D En vaan voi sille mitään. Jotenkin ne menkat ei sitten masenna niin paljon, kun on pari negaa ehtinyt tehdä ennen sitä, vaikkei se negojen testaaminenkaan oo varsinaisesti mieltäylentävää...

Tanssigallup Tykkään kyllä tanssia, mutta harvemmin tulee lähdettyä, kun en muuten viihdy ihan hirveästi baareissa. Silloin tällöin on kyllä kauhean kiva käydä joraamassa oikein kunnolla! Mielestäni oon ihan ok tanssija, rytmitajua siis kyllä on, vaikken oo mistään notkeimmasta päästä – siis niin kuin Chiba sanoi, notkea kuin näkkäri :LOL: Oon enemmän semmoinen pubi-ihminen, tykkään esim. pelailla lautapelejä ja jutella niin, että kuulee mitä toinen sanoo :)

Gabrielle :hug: Negojen testaaminen ei oo kivaa :( Toivottavasti se kuitenkin muuttuis vielä plussaksi ja jos ei, niin jospa se täti löytäis sun luo pian!

Chiba Hienoa, että ootte vaakamamboilleet ahkerasti! On mahtavaa, kun pystyy välillä aina tuon stressin ja jatkuvat vauva-ajatukset heittämään hiiteen :) Mun iho kukki ennen pillereiden aloittamista tosi runsaasti, ei nyt sentään aknea ollut, mutta omiksi tarpeiksi niitä finnejä oli aivan riittämiin. Pillereitä syödessä naama pysyi suhteellisen hyvässä kuosissa, mutta sitten kun pidin taukoa, niin taas alkoi puskea finniä toisen perään. Ja kun taas aloitin pillerit uudestaan, niin eipä ne finnit mihkään hävinneet, vaan niitä tuli ihan samaan tahtiin. Kun aloitettiin yrittäminen, kukki naama sen pari ekaa kiertoa samalla tavalla, mutta nyt tuntuis tilanne jokseenkin normalisoituneen! *koputtaa puuta*

t84 Aika ihana mies sulla kieltämättä :) Voisin kyllä kuvitella, että tuo mun mies saattaisi jonkun kanssa myös jutella vauvoista, mutta sen lähipiiriin ei kuulu kovin montaa vakiintuneessa parisuhteessa elävää.

pöppinen Voi, vahvistuispa sun haamuviivat :heart: Mä oon kuullut todella huonoja juttuja ainakin Predictorista ja CB:n Plus-testistä. Molemmat antaa tiettävästi melko herkästi vääriä plussia. Apteekin omaa monet suosittelee, siihen ei pitäis tulla viivanpaikkaakaan. Ja tiedoksi samalla muillekin, että esim. Cittareissa ja Prismoissa myytävät PregCheckit on SAMOJA testejä kuin Apteekin omat – molemmat Oriolan valmistamia! Ja mikä parasta, PregCheckit tulee pitkässä juoksussa huomattavasti halvemmiksi.

Zophie Hyvältä kuulostaa! Pidän sullekin peukkuja, että nuo oireet johtuisi ihan muusta kuin valvotuista öistä :)

Memelisa Onnea kp 1:n johdosta! :D Harvemmin tarvitsee täällä ihmisiä moisesta onnitella, mutta hienoa siis sun kohdalla. Tsemppiä aukiolotutkimukseen sekä uuteen kiertoon! Musta toi 85 %:n faktatieto oli itse asiassa jotenkin rauhoittava. Ehkä se lieventää jotenkin stressiä, kun yrittää pitää mielessä, että tärppääminen on hyvin epätodennäköistä vielä tässä vaiheessa. Täytyy yrittää asennoitua siihen, että hyvässä lykyssä meille voisi tulla vauva vuonna 2012, vaikka ei se helppoa ole.

anu84 Tuuhan kertomaan ultrakuulumiset! :heart:

Skooby Oijoi, jännäksi käy! Pysyköön täti loitolla susta!

Joulugallup Pikkuhiljaa ollaan aloitettu valmistelut, lähinnä kylläkin ajatuksen tasolla vasta. No kinkku kyllä on pötkötellyt pakastimessa jo parisen viikkoa. Meillä vietetään siis tänä vuonna ensimmäistä (ja toivottavasti myös viimeistä) kertaa joulua ihan kahden kesken. Viime vuodet ollaan oltu joulunpyhät vuorotellen mun vanhemmilla ja miehen äidillä, mutta nyt haluttiin viettää vähän karpimpi joulu kahdestaan. Mietitäänkin nyt kovasti, että millaisia joulutraditioita halutaan meidän perheelle luoda ja niin edelleen. Jouluvalot viriteltiin ehkä joskus kuukausi sitten parvekkeelle, makuuhuoneeseen ripustettiin paperitähti viikko sitten ja sunnuntaina laitoin adventtikynttelikön olohuoneeseen :heart: Ainoat omistamani jouluverhot kaivelin juuri kaapista ja ajattelin ne huomenna silittää ja ripustaa keittiöön. On sitten sopivasti joulua vähän joka nurkassa. :) Kuusi täytyy ehdottomasti hankkia, mutta en tiedä ollenkaan, mihin sen täällä mahduttais… Joku paikka sille on pakko keksiä, koska kuusen tuoksu on mulle Se Juttu, mikä saa viimeistään joulumielen nousemaan!

Lilli88 Juu, ja eihän niistä poppakonsteista onneksi mitään haittaa ole! :) Jos niistä saa lisää toiveikkuutta ja positiivisuutta, niin sehän on vain hyvä juttu. Nuo ajatukset mahdollisesta lapsettomuudesta sekä stressaaminen on valitettavan tuttuja mullekin. Nyt oon jotenkin onnistunut olemaan suhteellisen rauhallinen, tosin en oikein tiedä miten. Ainakin oon koettanut hankkia paljon muuta mietittävää, kuten joulu ja kaikki siihen liittyvä tohina. Eka yk oli mullakin kyllä semmonen, että olin kuin tulisilla hiilillä koko ajan… Se vaan on semmoista. Toivottavasti plussaat tästä ekasta kierrosta, ettei sun tarvitsis pidempään kärvistelläkään! :)

Hyppy Pahoittelut negasta :hug: Mut niin kauan on toivoa, kun tätsyä ei näy!

taiska87 Ihanaa, että pääset sinäkin testaamaan pian :) On niin kivaa, kun voi jännätä teidän muiden puolesta nyt, kun itse oon vasta ohittanut kierron puolenvälin!

HelenaM. Hienoja uutisia sait lääkäriltä! Nyt sitten ei muuta kuin toteuttamaan lääkärin ohjeita ;)

Omaan napaan ei kuulu ihmeempiä. Eilen illalla sattui alavatsaan aika kovastikin, se oli sellaista jännää tylppää kipua. Seksin aikana varsinkin tuntui tosi epämiellyttävältä :x Samaan kohtaan (ihan alas, vasemmalle puolelle) on pistänyt, tuikkinut ja jomotellut nyt muutenkin jo noin kolmen päivän ajan. Tiedä sitten mitä meinaa, olisko jotakin keltarauhasen aiheuttamia juttuja kun tänään on kp 18 (tai siis 19, kun vuorokausi on jo vaihtunut). Tänään on alavatsa ollut todella turvoksissakin. Se tuntuu olevan niin täynnä ilmaa, että asennon vaihtaminenkin vihlaisee välillä tosi kipeästi. Mulla on kyllä muutenkin nyt pari päivää ollut vatsa jotenkin sekaisin, että johtunee ainakin osaksi siitä.

Huh minkä romaanin mä taas kirjoitin! Pahoittelut teille, joille en saanut kommentoitua, ollaan vaan niin pirun suulasta sakkia, että nämäkin tekstit kirjoitin näppis sauhuten ;) Ja nyt on aivan pakko painella yöpuulle. On muuten yks maailman parhaista tunteista, kun saa kömpiä puhtaisiin lakanoihin umpiväsyneenä :)

Öitä! :wave:
 
Huomenta taas! Tuosta jouluasiasta, niin ajattelin huomenna lähteä ikeaan osteleen jotain pientä joulua kotiin, joulutähti,kynttilöitä ja soihtuja pihalle niin tuntuis ees vähän joulusemmalta :) meillä on miehen kanssa ollu semmonen että joka toinen joulu hänen vanhemmilla ja joka toinen omilla, eli nyt läksimme lappiin mun vanhempien luo muutamaksi päiväksi joulun viettoon.

Tanssigalluppiin lisään että jos ollaan iltaa viettämässä tai juhlissa niin kyllä sillon tulee tanssittua enempi, ja tietenki aina kotona jumppaan ja tanssin kun kukaan ei nää muuveja ;)
Olis kiva harrastaa ihan oikeasti tanssia mutta se on nyt myöhemmin jääny,nuorempana tuli ihan oikeasti harrastettuakin sitä.

Itsekkin olen tässä miettiny tuota mahd. työpaikan vaihtoa en viihdy nykyisessä paikassa, mutta jos meinaa nyt tätä lapsiprojektia jatkaa, ei auta vaihtaa työpaikkaa tai alkaa opiskelemaan, vakituinen työ kuitenki nyt alla niin on siinä mielessä "turvallista" edetä tän projektin suhteen..

Tänään menossa 28/28 ja maha on kyllä sen verran turvonnu että oon jo melkeen varma että tätihän se sieltä saapuu taas, laskee tää innostus vähäksi aikaa.. on se vaan niin masentavaa ku aina saa todeta tädin saapuvan pistää mielen matalaksi :ashamed:

nyt on niin kiire ettei ehdi kauhiasti muiden juttuja lukemaan eikä kysymään mutta tuun taas illalla käymään täällä jospa sitte ehtis paremmin paneutua tähän!! torstai toivoa täynnä, tosin ei omalla kohalla ;D
 
pöppinen
Tänään Kp 28, en oo tikuttanu vielä. Pettymyksen pelko on suuri joten odotan täyteen koko kierron ( mahdollinen 30 päivää saattaa tulla täyteen ennen tätiä ) MUTTA, maha ei ole ollenkaan samanlainen kuin yleensä päivää, paria ennen menkkoja. Ajattelinkin laittaa tilaukseen testejä netistä, ehtivä tulla ennen mahdolliusta tätiä, jonka pelkään kurvaavan pihaan lauantaina.

Testeistä sen verran ( intohimoinen tikuttaja kun olen )
Predictor ei ole koskaan antanut mulle edes viivan paikkaa vaikka olen miten päin kattonut
First signal kasetti antaa aina roskishaamun
Apteekin oma ei anna myöskään koskaan mulla roskishaamua, eikä viivanpaikkaa
GlearBlue digital ei anna väärää vastausta ainakaan mulle ( oon purkanu testin ja kattonu miten toimii )
Glearblue plus/miinus testiä en oo koskaan kokeillut
Elivo ( noita saa myös apteekista ) ei ole antanut mulle koskaan mitään muuta ku kontrolliviivan

Eli ensimmäistä kertaa sain haamun itselleni ( ellei lasketa first signalin väärää plussaa ), joten uskallan "luottaa" tiettyihin testeihin. Nykyisen haamuni sain Predictorilla ja testiajan sisällä, kuivuttua sen näki vielä valoa vasten, sillä se oli melko hailakka jo ilmestyessään. ( tietty ku kp oli vasta 25 ....:ashamed: )

Galluppiin: meillä ei viel ole joulujuttuja laitettuna, mut kynttilähommat oon jo kaivanu esiin :) ulos pitäs tänään laittaa jouluvalot (jos vain jaksaa ku on jotenki veto pois )
 
Huomenta!

Joulugalluppiin että haluaisin laittaa jo niin kynttelikön ikkunalle, mutta en löydä sitä muuton jäljiltä mistään. Tietenkin se on varastossa ja sieltä pitäisi lähteä penkomaan. Meinasinki että vkloppuna miehen kanssa mennään sitte varasto tutkailemaan, jos löytyisi minun yksi tärkeä kansiokin. Kiva kun kaikki on hukassa edelleen, vaikka muutosta on kohta jo vuosi. :D ei me saamattomia olla, pitäisi edelleen viedä hääpukukin pesulaan ja häistä on jo kolme kuukautta.

Puna-Musta, meilläkin tosiaan koiria on kolme kappaletta ja kyllä osa päivästä menee niiden kanssa touhutessa, mutta kyllä loppujen lopuksi aika alkaa käymään pitkäksi. Nyt oli mukavaa vaihtelua kun olin työelämävalmennuksessa eräässä eläinkaupassa, mutta jostain syystä en viihtynyt siellä kun jouduin vain takahuoneessa kyhjöttämään suurimmaksi osaksi. Enpä edes saanut asiakkaita neuvoa, vaikka olen ihan pätevä eläintenhoitaja.

Jomi, no stressaamatta ja stressaamatta. Miehelle sanoin viikonloppuna että yritetään nyt ens viikolla joka päivä harrastella kun kerta ollaan päästy vauhtiin ja jospa se tärppäis sillain. Niinhän me ollaan tehtykki. :D vaikka tosiaan ihan piristävää hommaa, noh.. jos ei tärppää niin on saanu pirun hyvää seksiä.
Itsellähän iho oli ihan hyvä kun lopetin pillerit, pari näppyä tuli sinne tänne mutta nyt puolitoista vuotta lopettamisen jälkeen niin alkanu tulla noita paukamia poskipäille ja muualle naamaa. Oon ihan teini-ikäisen näköinen. :/

ON: alavatsa on ollut nyt vähän kipeenä, samoin alaselkä ja alavatsalla tuntuu vähän painoa. Nyt olis koopee 17? olen ihan laskuissa jo itse sekaisin ja en jaksa tarkistaa. Eilen munasarjoille kävi kun miehen kanssa harrasteltiin taas himokkaita leikkejä. Eli uskoisin oviksen tulleen nyt eilen tai sitten lähipäivinä. Saa nähdä miten käy, ensiviikon lopulla jo voisi ehkä testailla jos siltä tuntuis.

Plussaa kaikille ja ovisonnea! Ja hyvät naiset kikkelöimään vaan! :D +++ :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Kp 28/28, tämmöstä täällä. Viimeks menkat alko heti aamulla, nyt ei edes tunnu siltä :( eilen illalla jomotteli hiukan, mutta ei kovinkaan kovasti mitä yleensä. En viittis testatakkaan kun eilen testasin tuskin tänäänkään on mitään...

Kysysmys perinnöllisyydestä... Äitilläni yksi raskaus ei ole näkynyt testeissä, ei apteekin eikä terkkarin testissä kun vasta toosi myöhään. Voiko tää olla perinnöllistä, tietääkö joku?

No sitten Joulusta... Oon ostellu kynttilöitä ja kaikkkea riippuvaa lyhtyä ja vaikka mitä Joulun juttuja.. kuten valoja.. :) mie tykkään ihan älyttömästi joulusta!! Ja myä kierretään vähän missä sattuu tää Joulu, anoppilassa, omilla vanhemmilla ym...

Pluussssssaaaaaaaaaa !!!
 

Yhteistyössä