Epalle hurjasti voimia, ja jaksamista mennä pohrata surussa eteenpäin! :hug:
Onnea hyvistä ultrakuulumisista tasapuolisesti kaikille! Älyttömän paljon kaksosia tulossa
Kauheasti tullut taas tekstiä, yritetään pysyä mukana....
Äitiyspakkaus otetaan, vaikka minusta edellisvuoden oli kyllä jotenkin ihanampi. Tein myös huomion, että tästä puuttuu info-lappuset, liukkari ja yösiteet, miksiköhän
Vaikka eihän ne tietty ne tärkeimmät oo, mutta oishan ne siel voinu edelleen olla..
Katkaravut pitää ainakin pakasteesta ottaessa keittää pikaisesti uudestaan, mut en kyllä osaa mennä sanomaan tuohon mitään. Kannattaa varmaan kysyä ensin neuvolasta, ja sitten vielä kysyä laivan hlökunnalta miten kyseiset on käsitelty..
On: Äklöttää, yököttää, väsyttää ja päätä särkee. Ja toi päänsärky on jotain kamalaa. Ruoka onneksi maistuu kuitenkin aina kun sitä vaan on tarjolla
Huomenna poksuu jo viikolle 12, jes kohta on riskeimmät ajat ohi! Ens viikon keskiviikkona ois niskaturvotus, pääsee kurkkaamaan pientä <3 Mie oon jotenkin niin uskalias, etten etukäteen osaa pelätä että ois jotain vikana. Aattelen kaiketi niin, että iloitaan niin kauan kun voidaan, ja huolitaan sitten jos aihetta annetaan
Esikoinen ei anna öisin oikein nukkua, niin vähän tuppais tuplasti väsyttämään.. mutta kyllä sitä taas kerkiää.. joskus.. nukkua
Illalla ei malta kuitenkaan heti mennä sänkyyn, kun saa omaa aikaa, sekin tekee niiiin hyvää välillä
Hyvin tuo esikko vie ajatukset pois raskaudesta, kun miettii kuin paljon omaa napaa tuijotti viimevuonna. Nyt hyvä että muistaa aina olevansa raskaana
On se vaan niin ihmeellistä ja ihanaa että meille tulee toinen vauva! (huiui, taitaa olla rakkaus hormoonit liikkeellä kun kuulostaa jotenkin siirappiselta nää mun tekstit.
) Ja joo, hormonit heittelee kivasti mielialoja. Ei niin selvästi kuin viimeks, olin esikosta kauhea itkupilli, ja nyt en oo itken viel kertaakaan.
Santara + Mönninkäinen 10+6 ja
poikaolo