<3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

Nojanda: Jos sulla ei ole kipuja niin varmaan on kyse ihan harmittomasta vuodosta. Voin kyllä kuvitella, että olet aivan hermona. Mulla on muutama tuttava jotka on vuotanut tolleen ihan samalla tavalla ja niitä hulahduksia jatkui pitkään ja silti on ihan terveet lapset maailmassa tällä hetkellä. Kohdussa voi esim. olla hematoomaa joka vuotaa ulos. Oman mielenrauhan takia mä kyllä tunkisin itseni päivystykseen. Tsemppiä.

Täällä on siirrytty äitiysvaatteisiin ja tänään varmaan tulee asiasta julkista tietoa kun ihmisiä on tulossa meille vappua juhlimaan niin tän mahna ja juomattomuuden kanssa en saa mitenkään asiaa salattua. En mä sitä nyt muutenkaan ihan kamlasti ole salaillut.

Hauskaa vappua kaikille

Siisu kera Kustin ja Kostin 9+5
 
Voimia papulle tiedon odotteluun. Toivotaan et kyseessä vain harmiton tarkistusasia :hug:

Nojanda varmasti säikäyttää ja ihmetyttää. Kerron oman tarinan tähän. Viime raskaudessa aloin seksin jälkeen vuotaa kuin seula. Olin n. rv 20 menossa silloin. Verta tuli todella paljon. Pyyhkeitä meni, lakanat meni, mieskin ihan kauhuissaan. Soitin aamulla neuvolaan. Vuoto oli hieman rauhottunut mut edelleen siteeseen tuli. Sydänäänet kuului. Meni päivä ja vuoto näytti loppuvan kunnes alkoi taas. Ei runsaana mut niin et sitä tuli siteeseen. Osittain oli jo ruskeaa, vanhaa verta. Mulla oli edellisessäkin raskaudessa näitä selittämättömiä mutta hyvin pientä vuotoa rv 23 ja 26 muistaakseni. Tää oli jotain hirveää tää vuoto. Viimein pääsin ultraan ja ei löydetty muuta selitystä kuin et kohdunsuulla/emättimessä tai siellä jossain oli pintaverisuoni katkennut seksin aikana. Kohdunsuus täysin kiinni ja istukka paikoillaan eli oli väärä hälytys. Säikäytti kyllä aivan kamalasti. Toivotaan et sullakin olisi vain jotain harmitonta :hug:


).( Mies kertoi tänään äidilleen. Pari päivää sitten kerroin omalle äidilleni. Anoppi oli aika shokissa :( Ja täytyy myöntää et ei mun omatkaan ajatukset ole samanlaiset kuin muita odottaessa. En tunne kauheaa onnea ja iloa. Järkytystä ja pelkoa...ehkä jonkin sortin häpeääkin. Pahalle tuntuu et tunnen näin vaikka ilo pitäisi olla suuri. Odotamme vauvaa mikä sai alkunsa ilman mitään lääkitystä mut en vaan osaa oikein iloita. Ultrassakin oli hieno nähdä pieni mut ei se nostattanut mitään suurempaa tunnemyrskyä kuten yleensä :ashamed: Älkää lynkatko minua ja pitäkö idioottina. Se otetaan mitä annetaan mut tän asian sulattelu vaan kestää kauemmin....

Tuomenkukka rv 9+4 tai rv 11+0
 
Ohhoh, ompas täällä nyt monella hankalaa :(
reverialle papu82lle ja nojandalle paljon paljon paljon jaksamisia :hug:

ON:
Aivan järkyttävä väsymys jatkuu.. Täälläkin olen käynyt aina lukemassa juttuja mutta en ole jaksanut kirjoittaa mitään : /
Eilen grillattiin ekaa kertaa tälle vuodelle ja tuli kyllä niin kesäinen olo vaikka illalla olikin jo aika kylmä grillata. Mutta ainakin mieltä lämmitti :)
Kämppä on kuin sikolätti, kun en saa mitäännyt tehtyä. En ymmärrä mistä tämä väsymys nyt on tullut.. Ja flunssaakin ilmeisesti meinaa puskea päälle. Vali vali nyyh... :D Kehtaankin kitistä väsymystä ja flunssaa kun toisilla täällä ihan oikeita murheita raskauden kanssa :(
Jospa nyt kone kiinni ja keräämään voimia jotta saisi edes imuroitua..

Tiukutus&Masi 13+4 :heart:
 
Hyvää vappua kaikille :) ja parempaa vointia kaikille, jotka joutuu sydän syrjällään elämään :/
Kumikvatilla kans ihania ultrakuulumisia.

Höh, en saanu viime viikoks doppleria *kärsimätön*

Vappua viettelen yksin, suunnitelmia oli ja ei ollut. Mut koska osasin varautua että kaikki suunnitelmat muuttuu ja lupauksia ei pidetä niin en edes tiedä miksi jaksan kiukuta siitä että jäin yksin..ehkä siksi että jäin yksin TAAS.

No ei siitä sen enempää, valittaja häipyy taas viettämään vappuaan :D parempaa sellasta tosiaan muille!
 
Ja pakko hehkuttaa..
Olen nyt ihan varma että nämä kutinat ja "kuplinnat" taitavat olla liikkeitä :heart: Tuntunut nyt niin pitkään jo säännöllisesti päivittäin että en taidakaan olla hullu :D

Tiukutus&Masi 13+4 :heart:
 
Nojanda Mä olisin sen kannalla, että suuntaa päivystykseen kuulemaan, että kaikki on varmasti kunnossa. Toivotaan, että löytyy joku harmiton selitys tuolla vuodolle :hug:

Tuomenkukka :hug: Ei me sinua lytätä ajatuksiesi perusteella.

Onnea hyviä ultrauutisia saaneille ja iso hali niille, joita elämä koettelee tällä hetkellä :hug:

Tiukutus Ihania uutisia, liikkeitä tunnet jo :heart:


ON: Täällä herättiin eilen kurkkukipuun. Yhdistetty siitepölyallergia ja flussa päällä yhtä aikaa :snotty: Illalla nousi pienen lämmön puolelle ja eilisen illan aikana niistin yhden vessapaperirullan verran. Tänään näyttäysi menevän toinen. Mustaaviinimarjamehua ja pari Panadolia on mennyt kuumeen rauhoittamiseksi. Muuta ei sitten tähän oikein voikkaan syödä. :snotty: Huh ja puh sentään. *aatsiuh* :snotty:

Flunssankourissa pärskivä Tryffe ja pikkuinen 13+5
 

Yhteistyössä