Sainpas tämän kuun tekstinne luettua =)
Tuplien odottajia onkin yllättävän monta =)
Pitäisiköhän pieni taustapaketti itsestäni laittaa
Viime sunnuntaina teimme viimeinkin raskaustestin. Raskausoireita oli kyllä monta viikko sitä ennen mutten halunnut kiirehtiä kun kierrot on olleet tosi pitkiä eikä moniakaan menkkoja vielä ollut tullut.
Netin laskurin mukaan sain la:ksi 3.12. Eilen kävin varhaisultrassa ja sykkivä :heart: löytyi ja möhkäle olikin vanhempi. Eli la onkin 28.11. joten hyppäsin joulukuisista tänne
Esikoinen on 2,5v poika ja kuopus 1v tyttö.
Bola-koru on jo esikoisen raskausajalta ja samaa käytin viime raskaudessa ja aion tässäkin käyttää.
Isyyspakkauksen tein ensimmäisen raskauden aikana. Tokassa en enää tehnyt. Enkä varmasti nytkään. Ei ehkä olisi enää niin erityinen juttu kun on jo isä
Enkä
äitiyspakkaustakaan ota. Kaikki esikoisen pakkauksen tavarat ja vaatteet käy vielä.
Isovelipakkausta mietin viime raskaudessa, mutta tuleva isoveli oli niin pieni ettei olisi siitä mitään ymmärtänyt. Nyt poju kyllä ehkä ymmärtäisi. Mutta sitten tuleva isosisko ei kyllä isosiskopakkauksesta mitään ymmärtäisi. Harkitaan..
Ei olla
kerrottu vielä kenellekään. Vasta np-utran jälkeen varmaan läheisille.
Jotenkin on sellainen pelko että kaikki ei mene hyvin.. Aikaisemmat raskauden ovat alkaneet suht nopeasti eikä koskaan ole ollut tuulimunaa tai keskenmenoa niin nyt sitä ajattelee että nyt varmaan voi jotakin sattua :/
Pääsiäisenä meille tulee parit ystävät yökylään. Voi olla että silloin on "pakko" kertoa heille jos oiereilen..
).( Oireita on vähän. Ekoilla viikoilla paleli ja hajut teki ällöä oloa sekä tissit olivat välillä kipeät.
Nyt onkin outoa kun olen todella pirteä (aikaisemmissa raskauksissa olen alussa ollut älyttömän väsynyt). Tosin iltaisin olen kyllä väsynyt mutta laitan sen huonosti nukkuvan kuopuksen piikkiin.
Makeaa ei tee mieli. Suolaista välillä. Enemmän ei tee mieli syödä mitään.
Fetasalaattiin on himo. Ja äsken oli pakko saada sulanutta juustoa
"Kunnon" oireita odotellessa
Biana kolmas 28.11. KOKS 7+3