Täällä taas! :wave:
Juu kyllä tuo sää vaikuttaa ainakin meidän perheen puuhiin, ei oo tää mamma kerenny kolmeen päivään edes kunnolla avaan konetta, saatika sitten kirjottaan tänne mitään
Me oltiin tänäänkin vaatimattomat 9h pihalla...ensin oltiin rannalla ja sit siirryttiin mun siskolle grillaan ja hyppiin trampoliinilla.
Meillä oli muuten Venlalla torstaina hammasneuvola, oli sitten 3 poskihammasta tullut, eikä tää äiti oo huomannu mitään :ashamed: tai siis ei ne nyt ihan kokonaan ollu pihalla ikenistä, mutta pinnat oli kaikista puhjennu. Ja perkuleen terävät :kieh:
käpynen mulla oli Venlasta raskaana ollessa aivan -suoraan sanottuna- helvetillinen himo lonkeroon. Siis se maku, haju, kaikki! Enkä edes tajua miks, en mä siitä ennen raskautta edes hirveesti välittäny. Ja voi kerpele kun ärsytti mennä kavereiden kans ulos jos joku joi lonkeroo. Muutaman hörpyn otin kerran ukon lonkerosta kotosalla, ja neuvolastakin sanottiin, et voin mä sen yhden juoda huoletta. Join sit kuitenki loppujen lopuks greippijaffaa, eikä se ollu YHTÄÄN sama juttu :x Ja kyllähän se eka lonkero Venlan syntymän jälkeen oli ihan jäätävän hyvää.
Muuten mua on molemmissa raskauksissa lähinnä ällöttäny ajatus alkoholista ja semmosesta. Toi lonkerohimo on ikuinen mysteeri
MP Mä mietin jo nyt, et missä järjestyksessä siivoon mitäkin ja minä päivänä ennen juhlia, tänään kyselin siskolta olisko sillä tarjoiluehdotuksia ristiäismenuun. Hohhoijaa, katto siskokin vähän kieroon että mikä mua vaivaa :ashamed: Sit jo vähän tajusin, että ei nää mitkään Linnan juhlat oo
Vaikka meillä näitä prinssejä ja prinsessoja onkin, joka ikinen kullankerä :heart: Niin ja siis mä ehdin panikoimaan itteni vielä johonki laitokseen, ne meidän juhlathan on siis vasta 11.-12.7.
Kyllä toi koko päivän pihalla heiluminen on vieny voimat, selkeesti on jo pakko mennä nukkuun. Hyvät yöt ja toivottavasti aurinkoista sunnuntaita kaikille! :flower: