<3 <3 Kullankerät 2008 <3 <3 Kesäkuu

käväsin lukemassa, mut ei oikein mitään sanottavaa oo taaskaan :ashamed:

Aliisa kävelee koko ajan enemmän ja enemmän, koittaa myöskin juosta kovasti :whistle:
Ja nyt pari päivää hälle on iskeny joku ihmeellinen himo laittaa kaikki ovet kiinni, ihan koko ajan, onko tämmöstä muuallakin liikenteessä? :D
 
mä täällä testailen että saanko emman päikkäreille klo9.30 kun herätin klo5.30...
Kun on tuo helv aika lastenpolille klo12.30 :kieh: , niin pakko yrittää jospa nukkuis ne päikkärit ensi...jotta jaksaa olla siel odottamassa lekurille sen 3h...

Yritin jopa soittaa ja vaihtaa aikaa mut, nämä päivä ajat oli ainuita tarjolla.. :kieh: ...miksi sitten kutsu paperissa lukee että, soita jos aika ei sovi!?...

No jospa kaikki on hyvin niin eipä meidän tarvi siel enään käydä...ja kyllä mä uskon että saan Emman päikkäreil siinä viimeistään klo10, niin kerkee edes nukkua hetken...

Ja HUHHU, en ooo mikään helle ihminen, inhoan NÄIN lämmintä...koko ajan hiki valuu vaikka en mitään tee.. :kieh: ...niinku 10astetta viileempää , kiitos!! :D

Niin ja huomenna vien Emman miehen äidin luo hoitoon, heti aamusta klo9, kun hänellä kesäloma, ja hän pyysi. =) ...on siel torstai iltapäivään asti.

Niin mä saan nukkua vähän pitempään aamulla ja sit on helpompi käydä kaupungis kyselees niitä keittiöremppa tarjouksia...

Eipä oikein oo nyt muuta, mä niin haluisin jo muuttaa pois täältä kerrostalosta...

Emma 1v ja 1½vkoa ja Tonttu rv17 :heart:
 
Huomenet!
Elpalle kiitokset tsempityksestä, mutta taitaa olla puheet jo pidetty. Ne johtaa meillä aina siihen, että jankataan samoja juttuja, eikä mikään kuitenkaan ikinä muutu.
Ei vaan taida jaksaa enää. Ja tää ei ole nyt mikään hetken mielijohde, kun yhteiseloa on takana lähes 20 vuotta, niin kovin pienestä eroa ei edes mieti.

Samalla taitaa olla edessä määrittelemättömän pitunen palstatauko. Turha tätä paskaa on osattomien (= teidän) niskaan kaataa.

Voikaa hyvin!
 
:hug: kaikille jotka sitä kaipaisi, ei se live-versio oo mut jos ees vähän mieltä lämmittäis...
Mun ukko meni pitkästä aikaa töihin, pätkä kylläkin mutta kyllä on ihanaa olla kahdestaan Julian kans! Kyllä se toisen naama alkaa kummasti ärsyttämään kun on 24/7 yhdessä.

Menhit meillä ollaan kans ovien kimpussa, auki-kiinni-auki-kiinni...
Täällä elellään jännnityksen aikoja, siskolla LA lähestyy ja on kyllä ollu sen näkönen että saattaa tulla lähtö millon vaan... raukalla pelottaa kauheasti, ei oikein tiedä miten tsemppais ku ei viitti valehdellakkaan... "ei se satu"... :headwall:

Kysymys niille joilla on jo muksu hoidossa: kuinka paljon lapsella on hoidossa mukana varavaatteita? Pelkät sisävaatteet, vai myös toiset ulkovaatteet (kylmemmällä haalari tms)? Ja mitä muuta kannattaa laittaa päiväksi matkaan? Hämmästyin nimittäin kun kaveri sanoi että sen muksulla on kaikkea kahdet kappaleet ja minä kyllä ajattelin pärjätä esim yhdellä toppahaalarilla... onko se hullu ajataus?

Aurinkoista päivänjatkoa B)
 
abloom- Alexilla on hoidossa tällä hetkellä yhdet verkkarit, ohut kypärämyssy, 1kpl t-paitabody ja 1kpl pitkähihainen body + sukat varavaatteina. Tarhassa on naulassa collegetakki, jos tulee viileämpää. Haalarin olen vienyt "varmuuden vuoksi" aina kun on näyttänyt siltä, että lämpötila menee alle 15 tai on kylmä tuuli ja pilvistä (ohut vk-haalari siis). Kaksia haalareita yksikotiin-yksihoitoon- meiningillä en kyllä ala vekslailemaan. Hoitopaikoissa on yleensä kurahousuja jne. joita hoitaja pukee jos näkee, ettei lapsella ole kurahousuja jne. omasta takaa mukana ( ei ole ollut vielä tarvetta, kun eivät sateella ulkoile ).
Esim. tänä aamuna, kun vein pojan hoitoon, oli päällä "caprit", sukat, sandaalit, t-paita ja kalastajanhattu. Jos sää viilenee ( :LOL: ) niin siellä on lämpimämpää päällelaitettavaa. Oma tutti ja rätti on hoidossa, tosin siellä ei kuulemma rättiä käytä ollenkaan, kun kotona se on taas 100% tuki ja turva :eek:
 
Voi Ammu :hug: :'(

Niin tosiaan, Venlan 1-v mitat 75,5cm ja 9180g. Ei menny kymppi rikki, ei lähellekään, vaikka jo ihan luulin :eek:
Neuvolantäti jaksoi taas natista, kun meillä ei lapset juo rasvatonta maitoo :kieh: Sanoin vaan, että "MUN mielestä MUN kasvava lapsi tarvii ihan normi maitoo". Piste. Kun Venla ei kuitenkaan oo mikään lihava lapsi, niin mitähän pahaa siinä kevytmaidossa on?! Voi että ne tädit jaksaa tuijottaa niitä opuksiaan...

Venla on alkanut ihan itse lopettelemaan tutin käyttöä. Tyttö on mennyt 3 iltaa peräkkäin yöunille ilman tuttia, ja neljänä päivänä päikkäreille myöskin ilman tuttia. Ei huoli muutenkaan tuttia enää niin kuin aikaisemmin. Ennen Venla metsästi tutin suuhun jo pienimmästäkin mielipahasta, nyt ei oo paljon väliä :eek:

Mutta sitten tämmönen kun isoveljen lyöminen...voe perkule mie sanon. Tää on ihan joku uus "kiva" juttu Venlan mielestä :kieh: Varsinkin jos pääsee mäsäyttään Veetiä vaikka jollain kovalla lelulla. Ollaan kyllä otettu ihan reippaasti kovat konstit käyttöön, eli heti kädestä kiinni, lelu pois, sanotaan ettei saa lyödä. Jos ei toimi, läppästään kädelle tai annetaan luunappi (juu älkää hermostuko, ei ees lujaa :) ja viedään jäähylle. Sanotaanko näin, että useimmin viedään jäähylle :/ Ja vahvasti näyttää siltä, ettei neiti aio uskoa ihan hetkeen :headwall:

Mutta nyt ulos, päiväjatkoja!! :flower:
 
:wave: Moooi!
Nyt 2 yötä ja vkonloppu huilii takana ni elämä pikkase kirkkaampi :D

Tervetuloo 1v. taaperoiden puolelle...taitaa olla nyt kaikki Kullankerät =)

Sellasta tulin huutelee...Ku tuol miun yv:ssä ei oo näkyny ku MP:n tytsyn mitat joten en pääse teitä päivittää :/
Huomennaha se on sit jonkun muun vuoro joten kiitän ja kumarran täst kk:desta.

Ammu Tiiät mist miut löytää :attn: ja iso :hug:

Elppa ja muut....yv:tä voi miullekii heittää vaik ei asiaa...jatkan viel tätä hiljaiseloo ku on paljon sielulla eikä oikee viel jaksa keskittyy palstailuun :ashamed:

ursu ja Viljami 1v 1kk :heart:
 
Ammu ja Elppa ja muut tarvitsevat :hug: :hug:
Älä Ammu jätä meitä!Ursuakin on jo ikävä,vaikka onneks sentään kävit ilmottamassa että olet hengissä :)

Lämmintä piisaa,mikä on kiva,vaikka se saakin lapset väsyneiksi=kiukkusiksi...Eiköhän tää Suomen kesä näytä vielä todellisen luonteensa eli pitää yrittää olla valittamatta B)
 
Jestas mikä kärty meillä on muuttanut tänne! En tiiä risooko sillä hampaat vai kuumuus vai mikä mutta hirveetä kitinää ja parkua koko ajan |O |O nakkaisn sänkyyn maitopullon kans, pitää nyt odotella nukahtaisko hetkeksi kun ei enää hermot itellä riitä...vaikka sit varmaan venyyki yöunille meno mutta ei voi ny mitään :/
 
Tultiin just mökiltä, joten en oo ehtinyt vielä lukea teidän kuulumisia. Aattelin tulla kysymään, että onko jollakin tarvetta vielä Bona-koodeille? Kampanja päättyy tänään, ja mä olen jo omat kirjani kerännyt. Mutta koodeja olisi tuossa vielä tarjolla. Jos ei halukkaista kuulu klo 22 mennessä, niin tyrkytän tuolla Mitäs nytin puolella ne pois. :)
 

Yhteistyössä