Meillä on kans manduca joka päiväisessä käytössä, kun tehdään minilenkki koiran kans aamuisin. Ja mä oon kantanu etupuolella, kun en yksin saa sitä selkään viritettyä :kieh:
Se on yllättävän yksinkertasta virittää selkään...koitappas ajan ja iloisen lapsen kanssa ...nii ja tietty ohjeet o hyvä olla lunttinaAlkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:Meillä on kans manduca joka päiväisessä käytössä, kun tehdään minilenkki koiran kans aamuisin. Ja mä oon kantanu etupuolella, kun en yksin saa sitä selkään viritettyä :kieh:
Kiitoksia päivityksestä, tännehän taaperopuolelle sitä nyt kuulutaan.. =)Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:Nooan mitat päivitetty =)
Kuinka likat kasvaakin samoilla käyrillä =) (2cm ero,taas?)Alkuperäinen kirjoittaja Bamse:Mä laitan tännekin puolelle meitin neitin 1-vee mitat...
Pituus 73,7cm ja paino 8460g
Bamse ja Leona (ylihuomenna 1v.)
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:Mei yö ol ku vanhan kertausta...ensimmäisen 3h unien aikana heräs jo 4 kertaa vaik maidottomalla r.valiol nukku ekan pätkän 4-5h heräämättä.
No tietää sit taas varautuu noihi huutoihi ja merkataan ylös ni saadaan kerrottuu mitä toi maitoaltistus meille tekee.
urs ja Viljami 1v 10pvää
Toi on niiin perseest et kela vaatii sen altistuksen vaik verikokeest näkee että allergine...ku ei tarpeeks isot luvut ni altistusta vaanAlkuperäinen kirjoittaja Elppa:Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen:Mei yö ol ku vanhan kertausta...ensimmäisen 3h unien aikana heräs jo 4 kertaa vaik maidottomalla r.valiol nukku ekan pätkän 4-5h heräämättä.
No tietää sit taas varautuu noihi huutoihi ja merkataan ylös ni saadaan kerrottuu mitä toi maitoaltistus meille tekee.
urs ja Viljami 1v 10pvää
Toi on kyl oikein kidutusta. Jos toinen on tyytyväisempi ilman sitä maitoa, miksi se altistus pitää jo nyt tehdä?! Koitahan jaksella :hug:
Mitäköhän mä täällä teen? Mulla on vielä vauva B) Viikko vielä!!
Tein muuten eilen loistolöydön kaupasta: IMUKUPPILAUTANEN! :attn:
Meiän neiti on pikkasen lyhyen läntäAlkuperäinen kirjoittaja Mamitzu RautaPerse:Kuinka likat kasvaakin samoilla käyrillä =) (2cm ero,taas?)Alkuperäinen kirjoittaja Bamse:Mä laitan tännekin puolelle meitin neitin 1-vee mitat...
Pituus 73,7cm ja paino 8460g
Bamse ja Leona (ylihuomenna 1v.)
Niiden pitää kyllä tavata joskus toisensa B)
Mä mitään muista näköjään... Nyt kun katoin, niin rinkassa lukee Brevi Rocky. Vaunut on Gracot. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Tiktu:Meillä on kans Manduca ja sit vielä kantorinkka (muistaakseni Graco jotakin).