Onnea taasen uusille vauvautuneille! :heart: :heart: :flower: :flower:
Kiitos
ilmavaivalääkevinkeistä, Cuplaton tosiaan loppujen lopuksi vaan pahensi. Eilen ostettiin Disflatyliä, kaksi kertaa olen nyt antanut sitä, ja viime yö oli ainakin vähän helpompi kuin muutama edellinen, mutta aika näyttää tepsiikö se. Jos ei, niin sitten pitää vielä kokeilla sitä Probioottibabya ja Relatippoja, sekä vyöhyketerapiaa. Miehen kanssa eilen ihmeteltiin, miksei eläinten poikaset kärsi ilmavaivoista, vain ihmisten. Onko muka kaikilla eläimillä syntyessään jotenkin kehittyneempi suoliston rakenne tms. Tai sitten eläinten poikaset eivät vaan osaa ilmaista vatsakipujaan, jos niillä sellaisia on. Kaikkea sitä tuleekin pohdiskeltua.
Tuli tuosta pohdiskelusta mieleen, että mulla lievähkö babyblues ilmenee juuri pohdiskelulla, (vaikka tuo äskeinen ei tosiaankaan ollut syvällisimmästä päästä B) ) lisäksi olen paljon tavallista herkempi loukkaantumaan. Lähes joka päivä purskahdan ainakin kerran itkuun jostain mitä mies sanoo, vaikkei hän todellakaan ole edes kauhean pahasti sanonut, eilen esim. vedin herneet nenään kun hän ihan nätisti sanoi että voisin yrittää muistaa tyhjentää kuivausrummun nukkasihdin, kun se oli jäljiltäni täysain tukkeessa. Aika paljon samanlainen herkistyminen mulla oli ihan alkuraskaudessa, ja lopussakin, välillä oli vähän vähemmän herkkä kausi.. voi miesparkaa, sitten hän saa minua lohdutella, vaikkei ole alunperinkään edes mitenkään pahasti sanonut. Hormonien lisäksi väsymyskin tekee tehtävänsä. Viime yönä tosin saimme ihan suht kivasti nukuttua, Vili nukkui alkuyöstä yli 4 h ihan putkeen, ennenkuin alkoi heräillä tunnin välein.
Hehe, hauska tuo
Rockmummyn miehen hankkima lasten allasjuttu.
Jokos olet kokeillut sitä?
Vauvan kanssa liikkumisesta, Vili oli viitisen päivää vanha kun kävimme ekaa kertaa porukalla kaupassa. Autolla menimme ovelta ovelle, Vili oli turvakaukalossa. Vili oli 6 pv, kun kävimme ekan kerran vaunuilemassa. Oli aika kömpelö fiilis aluksi työnnellä vaunuja, kun ei kumpikaan koskaan aiemmin oltu vaunuja työnnelty. B) Mutta äkkiä siihen tottui.
Onkos täällä muuten kaikilla uudet vaunut? Meillä on tosiaan käytettynä ostetut, ja netistä löysin että ne ovat vuoden -00 Emmaljungat. Ovat kyllä erittäin siistissä kunnossa, mutta jostain syystä minua hävettää aika tavalla niitä työnnellä. Mieshän ne osti, minä olisin halunnut uudet, mutta sitten kuitenkin myönnyin noihin. Itse olisin ostanut ainakin muutaman vuoden uudemmat käytetytkin.. no eihän sillä periaatteessa ole väliä millaiset vaunut on, mutta varsinkin kun olen muutenkin nyt yliherkässä tilassa, tuntuu että koko ajan vaan kyttään että katsooko joku vaunuja, ja että ajatteleekohan tuo että tosi kauheat vaunut..no joo on mulla kotkotukset.
Jasmin, heh, yksikätiseksi olen minäkin tässä kovasti opetellut. Muu menee, mutta vessassa käynti on hieman hankalaa, pitäisiköhän hommata joku helpompi kotiasu, minkä saisi yhdellä kädellä pois edestä.
Toivottavasti
3xäippä saa nyytin pian kotiin!! :hug:
Nyt kirppikselle hietsun torille.
Suzyanne ja Vili Vilperi, 2 vk 3 pv :heart: