Huomenta!
Täällä onkin ollut kiivas meno aamulla - toivottavasti tuloksista kuullaan pian
Itse kävin neuvolassa ja hyvä uutinen on se, että lapsivettä on kuulemma selvästi vähemmän kuin toissapäivänä. Ja neuvolatäti ei antanut enää uutta aikaa! Tosin olen menossa ä-polille ensi viikon alussa sitten kuitenkin kokoarvioon, kun vauva on niin ylhäällä. Th alkoi miettiä, että onkohan laskeutumisen tiellä jotain esteitä.
Eilen siivosin, istutin parvekekukat, saunoin (kuin hullu) ja sain illalla vielä houkuteltua miehenkin pöllyttämään vällyjä. Tuloksena muutama hassu suppari ja huonosti nukuttu yö |O Kyllä kohtu on juuri tällä hetkelläkin ihan pinkeä, mutta nyt aamulla ei ole tullut mitään edes semikunnolliseksi suppariksi hyväksyttävää.
Tytti83 - minulla on tihkunut maitoa rinnoista jo jostain viikolta 25 lähtien, joten täällä se ei ainakaan ole ollut merkki synnytyksestä. Ja viimeiset pari kuukautta sitä on tullut välillä siis ihan urakalla tyyliin liiveistä läpi, jos ei ole ollut liivinsuojia. Ja yöllä on saattanut herätä siihen, että sänky ihan märkä. Mutta ehkä se sulla ennakoi jotain! Toivotaan niin.
nisunenko kyselit vauvan liikkumisesta? Tämä neiti ainakin möyrii edelleen iltaisin todella kovasti ja pitkiäkin aikoja - mahanahka vaan venyy ja paukkuu. Myös tänä aamuna, kun heräsin joskus klo 4 aikaan, niin oli sutinat päällä.
Onnea matkaan kaikille, jotka jo jalka oven raossa ovat menossa ja isot onnittelut taas uusille vauvautuneille! :flower: Kateushan se vähän meinaa jyllätä mielessä, mutta näillä mennään. :saint:
PilkkuPantteri & Jyvä 40+3