<3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

Nisunen Täällä kanssa pukamia :wave: Ollut jo ennen raskautta ja satunnaisesti ovat kipeät. Esim. ummetus pahentaa niitä. Varmaan synnytyksessä ponnistaa pukamatkin isoiksi ja kipeiksi :kieh: Sheriproct-voide mullakin on tehokkain apu.

Suzyannelle tsemppiä huomiseen :heart: :heart:

Beijalle kiitos synnytystarinasta. Onneksi reagoit "kakkahätään" :heart:

Tytille onnea käännökseen ja vauvalle kuperkeikkoja. Tai siis yksi :D

Täällä oli tänään synnytystapa-arvio 36+4 :heart:
Kaikki oli kunnossa, Nuppu pysynyt raivotarjonnassa ja lantio on kuulemma hyvänkokoinen. Nupun painoarvio oli 2800 g. Ei siis lähellekään niin iso kuin neuvolassa veikkailivat.
 
Beija Aika jännästi sulla meni toi synnytys.

Itse pelkään juuri sitä että jos avaudunkin ilman suurempia kipuja jo kotosalla. Silloin lauantaina mulla oli juuri tuo kakkahätä tunne ja en uskaltanut enää vessassa käydä. Jonka seurauksena virtsarakko täyttyi ja työnsi vauvaa pois kohdunsuulta. Joten ehkä juuri siksi ei siitä synnyttämisestä tullut mitään. Synnäriltä kun pääsin kotiin menin suoraan vessaan pissalle ja volaa sen jälkeen tuli pari napakkaa supistusta mutta vauveli oli jäänyt ylös. Näin olen homman ajatellu ja näin sen on oltava. :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku-Rouva:
Tervehdys

Onkos teillä muilla tuskaisilla ongelmana hikoilu? Siis tää on jotain käsittämätöntä olen litimärkä vaikka vaan istun. Kämmenistäkin tihkuu oikein hiki on koko läppis märkä kun koneella kirjottelen. :/ Yöks.

Limaa on tullut taas koko päivän. :whistle:

Mäkin olen väsynyt tähän valppaana oloon ku joka ikinen päivä on jotain oloja ja kun on toi neitikin tuossa ja sit mies töissä ja auto rikki (meni eilen) niin ei oikein uskalla mennä mihinkään kävellen jos rupee siellä tapahtumaan. Ja mihin neiti viedään ja tuntuu että kaikki voimat menee vauvan syntymisen miettimiseen.

Mulla on huomenna neuvola. Johon en ajatellu mennä vaan ajattelin olla jo nyytti kainalossa osastolla. Joopa joo toiveajattelua. Neuvolantäti nauraa hiukan kun kuulee mun turhasta käynnistä synnärillä. :LOL: :LOL: :LOL: :whistle:
Joo mulla on niin sama juttu tuon hikoilun kanssa!! Nytkään en oo koko päivänä tehnyt muuta kuin maannut sohvalla ja istunut koneella ja äsken oli pakko ottaa paita pois kun tuli niin kauhee hiki!!!! :LOL:

 
Välillä se unohtuu että kyllä ne miehetkin on omalla tavallaan "raskaana" :p varmasti heilläkin risteilee kaikenlaisia ajatuksia päässä ja välillä voi tulla ylilyöntejä ja me naisethan sitten syvästi loukkaannumme ei nyt sillä ettei siihen olis aihetta ,,, oon mä kyllä itekin päästellyt suustani ties mitä :D ihmisiähän me vaan ollaan. Varmaan pilkkupantterinkin mies pyytelee anteeksi käytöstään. Itse loukkaannuin viimeksi eilen miehen sanomisista...

palstalla tulee nyt niin paljon asiaa ettei edes muista kaikkea tosin mä oon niin paniikissa muutenkin ettei aivot raksuta yhtään mitään...välillä helpottaa ja taas sitä on ajatukset huomisessa...tänään supistelikin niin kipeesti että pelot vaan ylty...pakko kai se on sitä spinaalia huudella sitten heti kättelyssä :D mä ottasin mielelläni kivuttoman avautumisvaiheen ainakin sairaala olosuhteissa sehän ois oikein ihanne siihen sitten vaan pari ponnistusta päälle jo homma ois hoidettu.

en oo vieläkään pakannut sairaalakassia pitäs ladata puhelin kamera..mihin tää päivä menee?
 
Pikainen tervehdys...

Onnea vauvaantuneille! :flower:

Liityn vauvaantuneiden joukkoon:
Meille syntyi sunnuntai aamuna 3.5 poikavauva. Herra päätti sittenkin tulla maailmaan ilman käynnistelyitä rv39+1. Synnytys käynnistyi lapsiveden menolla kun kello kääntyi sunnuntain puolelle, siitä sitten lähdimme heti sairaalaan ja 7 tunnin päästä pieni prinssimme (3680g ja pituutta 53cm) tuhisi rinnallani. :) Olo on ihanan onnellinen. Eilen pääsimme kotiin sairaalasta.

 
On mahtava lukea synnytyskertomuksia, kiitos niitä laittaneille!
Beijalla kuulosti olevan helpohko synnytys supistusten osalta, ainakin minun synnytksiin verrattuna :)
Suzyanne: kaikkea hyvää koitokseen

Täälläkin esiintyy öisin kamalaa käsien puutumista, onneksi pienen syntymään ei ole kauaa.

Sori, kun en vielä oikein pysy kommenteissa mukana :ashamed:

Keisha ja vaavi
 
:wave:
Keisha TERVETULOA
Tytti ONNEA käännökseen! :)
Tsempitykset Suzyanne huomiseen! =)
Beija ja muutkin jo synnytystarinansa kertoneet kiitos niistä.. kiva lukea niitä, mutta aikas pelottavalta kuulosti se 2h ponnistus.. Hui! beijalla kuulosti olevan suht helppo synnytys.. Jännittää aikaslailla oma synnytys.. kun ensimmäistä täällä ootellaan! :D

nyt on useemmin supistellu tai en tiiä onks nää suppareita, semmosta menkkakipua mut ei maha kovetu tai mitään.. säteilee reisiin ja selkään välillä.. Kovasti ootetaan jo miehen kanssa että saatais pieni kotiin tai päästäis nyt edes sinne synnärille! :heart: mut NOT JET !
Täytyy asennoitua niin että ei turhia oottele.. eikös se sillon yleensä ala jotain tapahtua..?! :p
Täälläkin ollaan herkästi räjähtäviä.. mies saa kuulla kunniansa liiankin usein ja aivan turhasta!! :ashamed: ONNEKS kohta jo helpottaa.. ainiin vauva taitaa painaa jo tota rakkoa niin pahasti että yöllä semmoset yli 10 kertaa saan juosta vessassa.. !! ärsyttävää..

nyt lenkille..

tytsy+masukki 39+3 (4 PÄIVÄÄ LA:han!! ) :heart: =)
 
Onnea tosi paljon Karkille!!! :flower: :hug:

Toukotytsy, mullakin tuo vessassa ravaaminen öisin on mennyt ihan älyttömäksi.. keskimäärin 10 kertaa yössä saa käydä, joskus jopa 15. Ei ihme että päivällä väsyttää ja masu on ihan kipeä aamuisin!

PilkkuPantteri, tiedän niin tuon tunteen kun mies ihan syyttä suotta kilahtaa.. Ihan kun niilläkin tosiaan jotkut hormonit heittelis välillä.. :kieh: Olin itsekin aivan järjettömän käärmeissäni äijälleni yksi sunnuntai kun suuttui jostain ja paineli ulos kämpästä. En meinannut millään saada itseäni rauhoittumaan vaan raivolla siivosin ja itkin vaan koko päivän aivan iltaan asti.. Toivottavasti saatte riidan sovittua niin voi paremmin mielin odotella synnytystä! :hug:
 
Kaikille vauvaantuneille onnea!!! :flower:
Nyt vaan merkkailen kun en vielä saa ajatuksia niin kasaan että saisin synnytyskertomuksen kirjoitettua. :D Myöhemmin sitten. Ja kaikille vielä mahaisille suppareita ja jaksamista. =)

Jonz&Tessu 3vrk
 
olipas tullut paljon tekstiä eilisestä =) Nytkun vaan muistaisi mitä piti kommentoida ja kenelle...

MayaXs ja Karkki-82 olivat ainakin vauvautuneet. Onnea molemmille pikkuprinsseistä :heart:

Suzyannekin pääsee/on päässyt tositoimiin, tsemppiä koitokseen. Samoin Naralle lycka till huomiseen käynnistykseen ja Tytille kääntämis-yritykseen.

Uusille tervetuloa minunkin puolestani.

(.) Tänään käyty neuvolassa rv 39+2

painoa tullut 1,167 kg/vko (yhteensä nyt 19 kg alusta :ashamed: Onko enkat??)
turvotukset + (normaalia jo)
RR 133/80
Pissassa oli proteiinit ja glukoosi(?) molemmat yhdellä plussalla (ekaa kertaa,mutta ei aiheuttanut mitään toimenpiteitä :eek: , käski vaan juomaan vettä...)
Sf 35 cm
RT ja syke 130.

Kysyin neukkutädiltä että mitä arvioi koo'ksi, niin sanoi että ihan normaalikokoinen vauva. Näin sitten yhtä toista terkkaria (kävin kyläilemässä ) ja hän kokeili mahaa ja arvioi, että iso olisi (4300g heitti painoksi ja pituudeksi yli 52 cm). En tiedä sitten kumpaa pitäisi uskoa, kun isoksi olen itse epäillyt koko ajan (oma ja miehen syntymäkoko, rakenneultra), mutta neuvolatäti ei ole ottanut sitä koko aikana todesta. Sanoi vaan, että "et sitten pääse pientä vauvaa hoitamaan" Että GREAT sanon minä... :kieh:

-pallomaha ja peikko 39+2 (39+6 alunperin)
 
Onnea vauvan saaneille :flower: :heart:

Voitteko uskoa että täällä ollaan yhä edelleen YHDESSÄ kasassa :attn: Maanantaina sain taas kolme cytotecia, nyt niitä on annettu yhteensä jo 17pilleriä, muttei mitään edistystä :kieh:

Tänään pääsin sitten taas kotilomalle, pitää vaan käydä joka päivä sairaalassa sydänäänikäyrässä ja seurannassa. Tää alkaa olla aika turhauttavaa jo :/ Kohdunsuun tilanne niin epäkypsä että menee varmaan ainakin viikon yli, varmaan enemmänkin.

Siksakkia 39+5
 
karkki82 onnittelut :hug: :flower:

Ja jaksut kaikille kärvistelijöille :hug:

Ei ollut onneksi mun turvotus ainakaan myrkytystä,paineet ja pissa oli ok,eli kärsitään sitten hamaan loppuun asti kaiken maailman vaivojen kanssa :snotty:

BV ja P 36+3
 
Kiitos kaikille ymmärryksestä! On tämä loppuodotus varmaan jännää aikaa miehellekin, mutta edelleen olen vähän nöpsilläni. No, eiköhän tämä kiekkopeliin mennessä helpota...

Täällä oli äsken ukkonen. Erikoista.

Siksakkia, sinua alkaa varmaan jo aika kivasti kypsyttää tuo tilanne. Koita jaksaa!


Karkki82
Onnea vauvasta!

Naraakin varmaan jännittää aika hulluna huominen käynnistys. Tsemppiä siihen.

Kauhea päänsärky iski, täytyy laittaa kone kiinni. Olenkin tänään taas jaksanut hiimailla täällä palstalla aika kiitettävästi..
 
Suuren suuret onnittelut MayaXs!! :flower:

Ja oliko se imppu jolla pienokainen on rinnalla hetkenä minä hyvänsä!! =)

Lämpimästi tervetuloa uusille! =)

Tsemppiä Naralle matkaan huomenna! Ajatella, että saat jo ihan pian nupun kainaloon!! :heart:

Beijalla tuo synnytys kyllä edennyt aika rytinällä! Tilaisin myös tänne suht´ nopean toimituksen, kiitos! ;)

Karkille myös isot onnittelu halit!! :flower:

Paljon tsemppiä mukaan myös Suzyannelle !! Ihanaa kun toiset pääsee jo tositoimiin!! =)

Siksakkia Vauvalla on niin hyvät oltavat, että ei ole kiirettä pois. Toivotaan kuitenkin, että antaisi jo periksi ja syntyisi!! :hug:

Neuvolassa taas käyty. Kaikki ihan ok. Ensi tiistaina (40+5) olisi sitten mentävä sairaalaan "yliaikaiskäynnille". Sairaalakassi kuulemma mukaan, koska jos vauva alkaa olla hyvän kokoinen, luultavasti sitten aletaan käynnistellä. No, ei auta kun odotella.
Eipä ole järin supistuksia koko odotusaikaan kuulunut, mutta nyt neljästä asti on supistellut tasaisen epätasaisesti 10-15min välein. Mutta kun eivät pirulaiset ole edes kipeitä!! :eek: No, toivossa on hyvä elää! Mies jo sanoi, että lähtee lämmittämään saunaa, että saadaan supistuksiin ytyä! :LOL: Tuskimpa vain auttaa, kun ei ole auttanut vielä tähänkään asti.

Pikku potilas kutsuu!

Mukava lukea jo toisten vauva arjesta!! =)

nasu ja nipsu huomenna 40+0 :heart:
 
voi ihanaa vauva uutisia tulee kokoajan.Suuren suuren onnittelut kaikille! :heart:

Naralle stemppiä huomiseen. Mäkin olen nyt tulevaa synnytystä miettinyt ja ajatukset on tyyliin vaan ja ainoastaan siinä kivussa.Ja jännittää voiko kaikki mennä hyvin. Sitte vasta pysähtyy miettimään,että palkinnoksi saa vauvan.

Imppu ja Suzyanne tais päästä tosi toimiin.Paljon stemppiä!

niin paljon asiaa,etten millään muista kommentoida kaikkea.

Sompio: sulla oli ilmeisesti synttärit.Onnea! Vauva oli kivan kokoinen. Kertoiko ne ultrassa sukupuolta? Teille kyllä on jo monta kertaa sanottu,että tyttö tulee.

auts mun pitää tehdä yks juttu....mut pistän tähän muistiin että muistan mistä mun piti kommentoida.Siitä maidon herumisesta rintapumpulle.
 

Yhteistyössä