<3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

Kyllä se odottavan aika on pitkää kun koko ajan kuulustelee ja tunnustelee omia tuntemuksia... Viimeistään 6 tunnin päästä lapsiveden menosta pitää synnärille lähteä oli ohje mitä naistenklinikalta antoivat joten sitä tässä odotellaan kovalla jännityksellä. Onkos muuten ketään muu lähdössä tässä lähiaikoina synnyttelemään naistenklinikalle?

Malttamattomana Mustikkaa maailmaan odottava Imppu-83
 
ONNEA MayaXs!!! :heart: :heart:

Impulle tsemppiä tulevaan! :flower: =)

(.) yöt on kyllä kamalia- sattuu lonkkiin ja lantioon ja kylkeä kääntäessä häpyluu on tulessa. |O Onneks ei oo enää kauaa... :D :D MUA JÄNNITTÄÄ NIIN PALJON! :eek: :ashamed:
Mitään en osaa oikein aloittaa enää... jos tänään vaikka leipois jotain. :)

EM ja Dodoliina 39+1 :heart:


Siinä viimeinen masukuva eiliseltä rv 39+0. :D
 
Suzyanne
Onnea MayaXs! :flower: :heart:

Imppu83 Tsemppiä koitokseen!! Minä olen myös naikkarille tulossa, mutta ei kyllä ole merkkiäkään siitä että lähipäivinä olisin tulossa, vaikka tänään on L.A... :headwall: :headwall:

Kiitos vastauksista kysymykseeni käynnistyksestä, kyllä vähän luulen että lääkäri sanoo tänään että odotellaan vaan. Eikai se muu sitten auta. odottavan aika on vaan tunnetusti niin pirskatin pitkä..

Nyt suihkuun että ehtii lekuriin.Kirjoittelen lekurin jälkeen lisää.

Suzyanne 40+0 POKS!!! :heart:
 
Ei päästy lääkäriin. Seuraillaan kotona tilannetta mihin suuntaan rupee menemään.

Masussa riehutaan aika vilkkaasti joten tuskimpa syntyy ikinä! :LOL: :LOL: :LOL:

Limaa on tullut taas koko aamun enemmän ku laki sallii. Kohdun suu vihloi yöllä tosi kovin ja nyt se vihlonta alkoi taas :/ Kait se jotain edistystä aiheuttaa. EI vaan ole kivan tuntuista. :/ :whistle:
 
Suzyanne onhan se aika pitkä, mutta luulen että valitsisit loppupeleissä kuitenkin sen spontaanisti alkaneen synnytyksen. =) tietty se on ikävää jos joutuu sitten joka tapauksessa käynnistään sitkeetä asukkia, mutta toivotaan että tulis ihan isse ja pian. Itsekkin olisin toivonut spontaania synnytystä mutta rd;n ja streptokokin kannalta on nyt kuitenkin parempi että käynnistetään.

Impulle tsempit koitokseen.

ONNEA MAYA ! :flower:

Mullakin on sitten huomenna SE käynnistyspäivä, 7.30 pitää olla kättärillä! Joko se sairaalakassi pitää pakata? :whistle: tuntemukset vaihtelee toisaalta en edes tajua, että nyt se tapahtumassa ja toisaalta pinnan alla kuohuu paniikki heh APUWA!!! Mulla on nuo ajatukset niin siinä itse synnytyksessä ja kivussa että se vauva on melkein sivuseikka ihan hullua tiedän..jotenkin miettii vaan sitä kun sen vauvan on saanut ulos ja sitä HUH NYT SE ON OHI tunnetta sitten sitä varmaan tajuaa, että niin tästä sai palkinnonkin! Kai ajatukset selkiytyy sairaalassa. Turha se on miettiä asiat menee niinku ne menee voi vain toivoa parasta että kaikki menee hyvin. Tässä on 9kk panikoitu nyt hoidetaan homma :kieh: Yöllä oli pariin kertaan piiiitkiä kiristyksiä toivottavasti se kaula on hävinnyt ...

Nara ja himppu 38+5
 
Huomenta täältäkin!

Paljon onnea pojasta MayaXs :flower: :heart:

Impulle tsemppiä matkaan!

Mä jouduin nyt ekaa kertaa viime yönä valvomaan, illalla kun olin käynyt nukkumaan alko vauva rymytä mahassa ja sit alko supistelemaan tasaseen tahtiin, oli ihan mukavan napakoita ja kestivät kaikkiaan kolmisen tuntia, että kyllähän siinä ehti jo vähän innostua, että nytkö. Mutta eipä ne siitä sitten tarpeeksi voimistuneet ja lopahtivatkin pikkuhiljaa. Ärsyttäviä tollaset supistukset mitkä on sen verran kipeitä, että ei saa nukuttua ja toiveet herää, mutta mitkä ei sitten kuitenkaan johda yhtään mihinkään. No ei muuta kuin jatketaan odottelua. Ja toisaalta, en mä ehkä haluukaan vielä tästä mahasta eroon, tää on kuitenkin vika kerta niin nautiskellaan nyt vielä jonkinaikaa tuosta vauvamasusta, kohta siinä on sitten tilalla taas pelkkää ihraa :D

Muumimammalle tervetuloa!

villahousu & Sulo 38+6
 
Heips,

Ja kiitos Therean ja muutkin tilaani ja oloani kommentoineet :hug: olo on hieman helpottunut, ehkä juuri siksi että avaudun siitä muutamalle taholle. Myös maanantain neuvolakäynti tuntui pitkästä aikaa tosi kivalle. Olen tosiaan koko raskauden ajan vaan hypännyt äippäpolilla tutkimuksissa ja siellä keskityttiin vaan mun ja vaavin fysiikkaan, pääkopan tilasta ei paljon kyselty.
Voisin kai teillekin sen verran avautua että mulla todettiin lähes samaan aikaan raskauden kanssa melanooma ja siitä johtuen olen rampannut viime syksystä asti kaiken maailman tutkimuksissa ja leikkausissa. Onneksi se ei ole levinnyt mihinkään eli paikallinen poisto ja vartijaimusolmukkeiden poisto riitti. Stressiä ja huolta kyllä aiheutti niin läheisissä kuin omassakin päässä :x Eli aikamoista pyöritystä on ollut koko raskausaika ja olen kai vain jännittänyt itseni piippuun. En ole oikein ehtinyt keskittyä vauvaan kun on ollut niin paljon muuta ajateltavaa.

Mutta kuten sanoin, olo on nyt parempi. Ja uskon että olo helpottaa kun vauveli päättää syntyä.

:heart:

Tässä vielä maanantain neuvolakuulumiset:

Hemppa 113(ei ihme että ärsyttää ja väsyttää)
Pissa puhdas
Paineet 126/90(hups)
turvotus +(pohkeet räjähtäääääää)
Paino +485(taitaa jäädä kokonaissaldo minun "pikku" salaisuudekseni hehe
SF 33


Vauveli on ilmeisesti laskeutunut ainakaan terkka ei tahtonut enää käsikopelulla tuntea päätä.

Kaikille vauvautuneille superisot onnittelut :flower: LA ajan ylittäneille: se ettei mitään oireita ole ei välttämättä tarkoita mitään, minulla kakkosen syntymä lähti sitten kuitenkin yllättäen liikkeelle parin päivän hiljaisuuden jälkeen! Kummastakaan en pongannut limatulppaa tai mitään verenvuotoja, ja niitä varmasti kyllä yritin tiirailla :whistle:

Nyt aamupalalle mars...

-Leylah ja masukki 38vkoa RIKSRAKSPOKS
 
Onnea MayaXs pikku prinssistä! :flower:

Tsemppiä koitokseen imppu-83! :wave:

Tervetuloa Toukokuun tuhisijoihin Muumimamma85! :wave:

Rintapumpusta tuli mieleen että minä en ole ikinä saanu sillä pumpattua maitoa vaikka kuinka yritin, vauva kyllä sai imettyä maitoa tissistä, mutta pumpulla irtosi vain 10ml tunnin aikana!! :eek: En jaksa uskoa että se toimii mulla nytkään.. :whistle: En siis nyt tarkoita että pumppu olisi turha, toivon todella että muut saa avun pumpusta =)
Ellu80 38+4
 
Ellu mulla ihan sama juttu, mä en heru pumpulle en sitten ollenkaan. Ainoo tapa millä saa tulemaan on niin, että vauva imee toista rintaa ja samalla pumppaa toista..aikamoista sähläystä kyllä tolla tavalla.

Jaaha, neuvolaan lähtö, palaan kuulumisten kera sen jälkeen =)
 
Onnea MayaXs, näitä uutisia täällä jo osattiin odotellakin :D

ja Impulle tsemppiä matkaan!

Leylah
onpa sinulla ollutkin rankka raskausaika. Varmasti on huoli painanut mieltä. Onneksi tilanne näyttää nyt paremmalta. Eikö sinulle todellakaan tarjottu missään välissä mitään keskustelumahdollisuutta? Kuitenkin raskaus ja sairastuminen samanaikaisesti on henkisesti todella rankka juttu.

Täällä ei mitään uutta auringon (?) alla. Maha on pinkeä, kävellessä vihloo alakertaan ja on jotenkin voimaton olo.

PilkkuPantteri & Jyvä 39+1
 
Onnittelut pikkuprinssistä MayaXs ! :heart:

Muumimammalle tervetuloa mukaan! :flower:

Impulle Tsemppiä loppurutistukseen!

Naralle onnea huomiseen koitokseen!

Mantelinkukka: Kyl mulle passais tuo ens viikko tai jo aiemminkin. Mut taitaa tää kaveri viihtyä tuolla yksiössään kun mitään merkkejä ulostulon kanssa ei oo. Itellä olo kyl alkaa olee tuskanen näitten turvotusten ja vihlontojen kanssa.

Fox, 37+3
 
Voi kun täällä pinossa on jännät paikat! :D

Impulle valtavasti onnea koitokseen!! :heart: :D

Synnytystarinoita on aina ihana lukea. Ja 2h pituinen ponnistus, HUH! :xmas: Kummasti sitä naisen sisulla selviää. :whistle:

Muumimammalle tervetuloa! :wave:

Eilen illalla tuli jonkinaikaa melko kipeitä supistuksia. Mutta kiusasi vain, sehän on selvä. Ei tässä mihkään synnytteleen vielä päästä. ;)

stk ja minivitonen 37+1 :heart:
 
Onnea Maya ja Beija! :flower: :flower:

Isot tsemppaukset Impulle tulevaan!

(.) Äh, vaikka tää nyt ei varmaan moniakaan kiinnosta mutta purkaudun silti. ...Täällä myös maha pinkeänä niin kuin PilkkuPantteri sanoi. Jotenkin silti tuntuu että tää vauva on lopettanu syntymisyrityksensä ihan kokonaan. :( Kyllä täällä supistellaan mutta tää on niin turhauttavaa että eilenkin itku tirahti.
Vauvan liikkeet vähenee..hikkaa ei enää oikeen nimeksikään. Sydän kuitenkin pumputtaa.. MIelessä pyörii vaan mietteet siitä että toimiiko istukka vielä normaalisti ja jos toimii niin mahtuuko vauva syntymään alakautta kun ei minkäänlaista arviota ole tulossa..
:ashamed:
Mun oma olotila on ankea.. En pysty juurikaan hengittämään nenän kautta, ihan tukossa. Allergiaa ja loppuraskautta jipijaijee.. Surutta olen käyttänyt nenäsuihkeita jo pitkän aikaa, ei tästä elämisestä olis mitään tullut ilman kun ei ollenkaan hengittämään pysty. :ashamed:

Jalat, etenkin nilkat on tosi kipeät iltaisin. Kävely tuntuu vaivalloiselta ja ahdistaa vaan enempi kun mies sanoo että 'ei enää kauaa'.. joopajoo. Ykskin päivä tuntuu niin halvatun pitkältä nyt. :headwall: :headwall:

voi että mua ahdistaa... |O

37+6
 
Huomenta :wave:

Poika antoi nukkua yhdeksään asti, wau, jatkakoon samaan malliin!
Mua naurattaa kun täällä niin vannoin että meillä vauva tulee nukkumaan omassa sängyssä... no, olihan tuo siellä ekana yönä ensimmäiset kaksi tuntia joiden jälkeen on nukkunut meidän välissä ja kaikki ovat erittäin tyytyväisiä! :D Hitto, se on vaan niiiin paljon helpompaa kun on itse lopen uupunut :ashamed:

Mies lähti salille ja minä aamukahvittelen. Mua on vaivannut eilisestä asti ihan törkeä päänsärky! Luulen että se johtuu jotenkin noista mun pumppaus ja imetysasennoista, istun jotenkin niin jäykkänä enkä osaa rentoutua joten hartiat ja niska on tosi kovilla. :'(
Panadolit ei auta vaikka oon niitä kiskonut. Aamuyöllä lämmitin kaurasäkin ja nukuin se hartioiden alla. Ei se sitä särkyä vienyt mutta oli muuten hetken tosi hyvä olla.
Mies lupas taas hieroa tänään, jospa sekin vähän rentouttaisi. Tosi ikävää pojan hoitaminen kun tuntuu että pää räjähtää. :|

ONNITTELUT MAYA! :heart:

Ja impulle voimia matkaan, ei kestä enää kauan! :flower:

Narakin oli huomenna menossa, tsemppiä ja rohkeutta loppurutistukseen! :hug:

Täällä jännitellään teidän puolesta.

leylah :hug: sinulle ja lämpimiä ajatuksia. Murhetta on riittänyt raskausaikanasi mutta nyt siis parempaan suuntaan uusin voimin ja toivoin!

Menen tekemään toisen voileivän, ei tiedä milloin seuraavaksi ehtii taas syömään ;)


Jasmin ja aarre tasan 1 viikkoa vanha :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kissinminttu:
(.) Äh, vaikka tää nyt ei varmaan moniakaan kiinnosta mutta purkaudun silti. ...Täällä myös maha pinkeänä niin kuin PilkkuPantteri sanoi. Jotenkin silti tuntuu että tää vauva on lopettanu syntymisyrityksensä ihan kokonaan. :( Kyllä täällä supistellaan mutta tää on niin turhauttavaa että eilenkin itku tirahti.
Vauvan liikkeet vähenee..hikkaa ei enää oikeen nimeksikään. Sydän kuitenkin pumputtaa.. MIelessä pyörii vaan mietteet siitä että toimiiko istukka vielä normaalisti ja jos toimii niin mahtuuko vauva syntymään alakautta kun ei minkäänlaista arviota ole tulossa..
:ashamed:
Mun oma olotila on ankea.. En pysty juurikaan hengittämään nenän kautta, ihan tukossa. Allergiaa ja loppuraskautta jipijaijee.. Surutta olen käyttänyt nenäsuihkeita jo pitkän aikaa, ei tästä elämisestä olis mitään tullut ilman kun ei ollenkaan hengittämään pysty. :ashamed:

Jalat, etenkin nilkat on tosi kipeät iltaisin. Kävely tuntuu vaivalloiselta ja ahdistaa vaan enempi kun mies sanoo että 'ei enää kauaa'.. joopajoo. Ykskin päivä tuntuu niin halvatun pitkältä nyt. :headwall: :headwall:

voi että mua ahdistaa... |O

37+6

Hei Kissinminttu puit just sanoiksi mun turhautumisen. Ja KAIKKI samat vaivat. Eilen illalla oli taas nokka niin tukossa, että ei meinannut henki kulkea. Olin sadepäivän kunniaksi jättänyt allergialääkkeen ottamatta. No, otin sen sitten illalla... Nilkkojen sijaan mua vaivaavat kantapäät, jotka on ihan tulessa.

Haluaisin vaan niin kovati sinne synnyttämään. Vaikka sekin vähän jännittää! Ja olen ihan varma, että ainakin kerran tullaan käymään siellä synnärillä turhaan, kun toivon niin kovasti jotain tapahtuvan
:ashamed:

Tsemppiä kaikille meille tuskailijoille!!! :heart:
 
Onnea MayaXs pikku-prinssin johdosta :heart:

Impulle ja Naralle tsemppiä!!! :attn:

Muumimamma, tervetuloa :wave:

Leylahille paljon jaksamisia, onneksi tilanne parempi :hug:

Nla päivällä, kirjaan sit lisää kuulumisia..

39+3:whistle:
 

Yhteistyössä