Huomenta!!
Täällä supistellut kipeesti eilis illasta lähtien tooosi inhasti, nää on sit ilmeisesti niitä kunnollisempia supistuksia B) Semmoisia, kun mikään asento ei auta, kuuma suihku ei auta, Panadol ei todellakaan auta, herään unesta (mikä mulle on harvinaista, nukun ku tukki) ja siis koko vatsan seutu menee ihan kivikovaksi ja kipu levii reisille ja selkään polttavana. Ja siis sattuu ihan oikeasti
Mitään pitkäaikaisempaa säännöllisyyttä ei oo ollut viel, tunnin saattaa supistaa viiden minuutin välein, sit loppuu, nukahdan ja sit taas uudestaan... Noooh, nyt mä oon saanut oikein into paukun persuksiin, eilinen lääkärin sisätutkimus ja super-seksi on ilmeisesti saanut jotain aikaan
Katsotaan, katsotaan... Väsyttää vaan ihan vietävästi, kun ei saanut nukuttua juurikaan koko yönä :|
Majj Me puhuttiin juuri eilen illalla noista vakuutuksista ja mennään sit vauvan synnyttyä kattelemaan paras vakuutus, mikä meitin perheelle sopii. Meinattiin ottaa jo valmiiksi syntymättömälle vauvalle, mutta ei sitten jotenkaan saatu aikaan... Parempi myöhään, kuin ei milloinkaan...
LC :heart: :heart: :heart: Ihana kuulla susta :heart: :heart: :heart: Hyvä, että ootte kunnossa, ainakin suurin piirtein ja hirmuisen pikaisia paranemisia!!!
* * * * * * * * * * * * * * * *
Koirat ulos, jso täs vaika alkais tapahtuun jotain, ei tartte tuol pururadal sit synnnyttään, ni ku manasin jossain vaiheeessa