Mintsi, mulla on tollanen käyrä, jonka mukaan vauva painas 3300 - 3500 g, mikäli oletus olisi että kasvaa tasasesti omalla käyrällään.
Eipä tainnu
Merikallakaan nämä peiton alla peuhaamiset tuoda tulosta? Pitihän se vielä itekin yrittään, kun ilta oli niin vaikea. Olin siis 110 % varma, että nyt se alkaa ja kerkesin jo todeta etten haluakaan synnyttää kun koskee niin s***'tanasti
Ei olis sit varmaan pitäny sanoa noin. Vatsakin toimi totaalisti 5 kertaa, et ihan olis voinu olla tosi kysymyksessä.
Sattuuko teillä muilla nuo vauvan liikkeet?? Siis mulla koskee ihan oikeesti, pää painuu lantioon ja kaikki vipatukset sattuu välillä ihan kamalasti. Pistää, viiltää, jomottaa...prklle.
Repa kyselit tuosta limasta, ei mulla ainakaan oo mitään limavuotoja sen tulpan menon jälkeen ollu. Ennemminkin limakalvot on ihan älyttömän kuivat. Inhottavan tuntusta on sekin :|
Aikasta erikoista on, kun aluks vaikutti vauvojen tulevan maailmaan tässä ketjussa liian aikaseen - nyt tilanne tämä et HYVIN MONI mennyt yliajalle. Ja että noita käynnistyksiä on useilla. Omaakin jo suunnittelen, se menis kesäkuun ekalle viikolle. Toivo nimittäin hiipuu. Miten voi ihmiseen sattua ensin niin paljon, ja yhä vaan porskutellaan.
Jep jep, palataanhan taase. Ja jos tosiaan rauhallinen sunnutai tois sit tulosta...Syön suklaata kilon masennukseen...
sinuhe ja ukkeli 38 + 6