<3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

Miilukka: Suuret pahoittelut tädin johdosta!!!! Täällä ei näy sitä onneks ja lämmötkin on jopa 37.4.... Mahassa kyllä juilii sen verran, että mä seuraan sua varmaan ihan näillä näppiksillä... Mulla ei näytä kierto sitten lyhentyvän millään... Huomenna jo kp35...
 
aikka tänään aamulla oli lämpö noussut 0,2 aiemmasta ja mielestäni kn on kova (sitä en oo aiemmin pongannutkaan tuollaisena :D ) ja sit tänään on ollu ihan menkka maiset kivut ja vähän sellanen olo kun vatsa olis sekasin...vaik ei oo :kieh:
parasta on se että mulla on huomenna se verikoe ja jos sieltä tulee tieto ettei ovista oo tapahtunu; niin hyvä!...turhaa oon täs sit höyrynnyt :LOL:
 
voi Miilukka , paljon haleja sulle :hug: :hug: :hug:
Mulla on semmonen olo et mä ainakin tuun sun seuraksi tonne viikon 7 piinailijoihin :/

Toi helvetin kn pisti nyt mun ajatukset sekasin |O
Paljon ennen menkkojen alkua sen pitäs nousta ja olla kova ja kiinni?
 
Miilukka, pahoittelut tädistä. :(

Pahoittelut myös neganneille! Mutta onneksi vielä ei ole syytä masentua sen tiimoilta. :heart:

Mulle taitaa olla flunssa tulollaan... Sitähän on kyllä nyt liikkeelläkin. :| Ärsyttää. Lämmöt pysynyt oviksesta asti 36,6-36,8 eli ovat 0,3-0,5 astetta normaalia korkeammalla. Tosin, eipä noissa silti taida kehumista olla. Parempi vaan, kun jättäis suosiolla tuon lämpöjen seuraamisen. :)

Itse päätin, että testaan vasta jos niin hyvin sattuu, että täti olisi myöhässä. YHTÄÄN aiemmin en suostu testaamaan, niin monen monta nega testiä olen tehnyt tämän vuoden aikana. Kaikenmaailman oireetkin yritän jättää taka-alalle. Kun vaan pystyis unohtamaan tämän kaiken viikoksi ja sitten havahtuis, että "oho, täti on myöhässä". Mutta eihän se näin ole, valitettavasti.
 
Mä yritän Tinttu seurata sun esimerkkiä kovasti ja unohtaa tän mielikuvituksen tuottamien oireiden seurailun ja mua ottaa päähän :headwall: et menin sitä kohdunnapukkaa kokeilee |O

Mullakin on lämmöt ollu 36.8 ku normaalisti mulla on alle 36, tarkkaa en tiedä, mut alle kuitenkin.
 
tinttumä kans vähän väliä päätän etten enään seuraa mitään ja sit seuraavana aamuna huomaan että kaivan sen kuumemittarin laatikosta ja toivon ettei lämmöt olis laskenut :headwall: ...kyllä ihminen on heikko... aion kyllä kans odottaa et täti on myöhässä (vaikka päälläni seisten ) ennen kun rupeen testejä tekemään...
Ja sit toi kn mä olen ihan sekasin...eiko sen pitäs olla kierron lopussa kova ja ylhäällä jos on raskautunut??? vai oonko ymmärtänyt ihan väärin :| muakin arsyttää että sitä oon mennyt räpläämään :LOL:
 
Osaanotot tippuneille :| Tympeää, tylsää, tiedämme tunteen! Nyt ootellaan sitten ketjun ekaa plussaa!!

Ittellä nyt helppoa, kun ei tarvi edes ihmetellä onko oireita, kun ovis oli niin myöhään, vasta muutama päivä sitte. Tissit kyllä meni heti isoiks, mut se oli ilmeisesti joku jälkiovispönkötys? Ja flunssa alko tänään, mutta sitä on kyllä liikkeellä. Nyt onkin sitte viikonloppu reissussa edessä ja ens viikolla voipi jo jännäillä.

Mä en ole noita lämpöjä oppinu mittaamaan... ehkä hyvä niin

Kiva muuten, että täällä on muitakin "loppuviikkolaisia". Voisin vasta sunnuntaina testata..., sillon kai KP:t yli kolmenkymmenen...? Lähteekö joku porukkatestaukseen? B)
 
:headwall: :headwall: :headwall:

Negahan sieltä pätkähti. Toisen testin tuhlaan su-aamuna, ja jos ei vieläkään näy mitään niin sitten odottelen tätiä vierailulle. Eikä sekään ole kamalaa, ärsyttävää on tämä epätietoisuuden vaihe =)
 
:wave: :hug: kiitti kaikille pahoitteluista :snotty: pikkusen viel kirpasee mutta eiköhän se tästä... ja varsinkin kun sellanen tädin potku-pino avattiin että oksat pois :LOL:
täällä mä jännään edelleen teijän kanssa ja muistakaa täyttää vähintään noi 10 plussa paikkaa :D

plussa tuulia nyt kaikille :whistle: :whistle: :whistle: jännätään jännätään
 
Voi hitto Miilukka, :hug:
Mutta tosiaan, komia on uusi pino :D Kyllä tolla pitäis -piip- tajuta pysyä poissa!! Kovasti tsemppiä uuteen yritykseen!

Ja tervetuloa LEP :flower: :flower:

Mä voisin sillon sunnuntaina testailla, tosin nyt on kyllä ihan semmonen tunne, että en haluais liian aikasin testata... Sillon olis vasta 11 päivää oviksesta. Eli voipi olla että en uskalla vielä sillon. Mut kattoo nyt, ehkä ens viikolla mieli muuttuu ;)
 
:heart::heart: PERJANTAI 18.1 [/u] :heart::heart:

NYYTTIÄ VAILLA:
[/b][/u]

Maotao............kp 26/30-35...........yk 4......haaveissa 1.
Lappitar.......kp 27/32..............yk 4.......haaveissa 2.
felicia..............kp 28/28?..............yk ??.....haaveissa 2.
Mivi................kp 32/33..........................haaveissa 3.
Julietta...........kp 35/28-38-72 ...yk3.......haaveissa 1.
Arcatha..........kp 35/30-44........yk3.......haaveissa 1.
emunen..........kp 24/28-30........yk3......haaveissa 3.
masukki08 .....kp 25/30 ..............yk2......haaveissa 4.
Taotao -03.....kp 20/26-31.........yk3......haaveissa 3.
nti................. kp 19/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.
Tulentyttö......kp 25/28-32........ yk 1.... haaveissa 3.
amalie ..........kp 25/28............yk 1........haaveissa 3.
millimenninkäinen..kp 28/?...................haaveissa 2.
Red Dragon...kp. 26/33..........yk7.....haaveissa 3.
Cristiina........ kp 22/25-30....... yk7....haaveissa 1.
meela............kp 28/28-39...... yk 10..haaveissa 1.
HenLai...........kp 24/24-34.......yk ?......haaveissa 1.
Tinttu............kp 24/26-(31).... yk 10....haaveissa 1.
mussu.........kp 20/28-30.......yk "mones"..haaveissa 2.
LEP..............kp 25/27-30........yk.?............haaveissa 1.yhteinen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
TIPPUNEET: :hug:

Tuisku-84-
Tuulia79
Miilukka

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PLUSSANNEET: :flower: :heart:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
MUA IHAN JÄNSKÄTTÄÄ ETTÄ KUKA TEISTA AVAA PLUSSA TILIN :saint: JUST LUIN TUOLTA SYYSUNELMISTA,EN MUISTA NYT NIMIMERKKIÄ, MUTTA OLI SAANU TIETÄÄ VIIME VIIKOLLA ETTÄ ONKIN RASKAANA VAIKKA JOULUKUUSSA OLI RUSKEETA VUOTOO JNE. JNE. JA LUULI ETT MENKAT.MUT PAHA OLO YM. OIREET OLI JATKUNU JOTEN OLI KÄYNY NYT TESTIN OSTAA JA PLUSSAHAN SIELT OLI PÄRÄHTÄNYT :heart:
ITSEKKIN EILEN VIEL ELÄTTELIN TOIVEITA ETTÄ JOS NÄÄ OIS VALEMENKAT TAI JOTAIN MUTTA KYLLÄ TULEEPI TAAS KU HANASTA JOTEN ENS KIERTOON KATSE TAAS :saint: ENS VIIKKO ONKIN SITTEN TEIDÄN VIIKKO...... :heart: :heart: ALKAA KYL JÄNNITTÄMÄÄN :p
 
neganneille valtavasti haleja :hug: :hug: :hug: :hug:

).(, no kn oli sit eilen illalla alhalla ja auki (ja yön näin unia menkoista ja muutenkin oli mieli maassa), mut tänää aamulla se oli taas ylhäällä ja kova/kiinni, voiko se tolleen muuttua jos onraskutunut???
Masun vihlomiset jatkuu edelleen, ihan ku ois vatsalihakset kipeet vaikka en oo niitä ees tehny :eek:
 
Neganneille ja pudonneille :hug:

Tuulentyttö Mä alan uskoa, että mullakin kn elää ihan omaa elämää, se on kyllä oviksen aikaan selvästi auki ja nyt kierron lopussa enemmän kiinni. Tämä on kolmas kierto, kun olen asiaa enemmän tarkkaillut ja eka kierrossa se ole lopussa hyvin napakka ja kiinni (kuin nenänpää ), toisessa kierrossa se oli pehmeämpi ja melkein auki ja kaukana koko kierron, nyt se on pehmeä, lyhyt, kaukana ja kiinni. Että ota siitä sitten selvää. Olen koittanut tutkiskella lähinnä sillä mielellä, että, jos omani oppisin tuntemaan.... Vaav vaikeaa tuo tuntuu olevan.

Muuten mulla ei oireita ole, vähän mahaa nippailee, mutta niin nippaili tähän aikaan vimmekierrossakin, pidän pienimuotoista päiväkirjaa yourdays.com sivulla asiasta.
 
Hmm, tänään ollut kokopäivän alamahassa nippailuja, illalla myös alaselkä vähän. Alavatsassa pari kovempaa nippausta myös, mutta ei mitään kestämättömiä ja sitten ( :x ) vähän aikaa sitten pyyhittäessä tuli vähän keltaista paksuhkoa limaa... Ja minähän en mitään oireita mieti, en keksi, enkä tarkkaile :saint: :headwall: :p
 
haluutteko kuulla kuinka helvatun älytön idea mulla tuli päähän?
Mähän päätin et testaan vasta sunnuntaina, ni tänään keksin et jos testaisin jo maanantaina ihan vaan huvikseen |O , sillon on oviksesta 11päivää ja mulla kun on kolme mammaksin liuskatestii tuol ja kaksi ovistestii vielä, et jos vaan huvikseen :headwall:
takokaa mulle nyt järkeä ettei kannata ja että malttasin oottaa!!!

(mut jos kokeilis mitä tuo ovistesti näyttää :kieh: )
 

Yhteistyössä