<3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

Tekis niin mieli tes-ta-ta!
En silti usko yhtään plussaan, eikä testejäkään ole kuin yksi ainoa niin ei viitsisi haaskata sitä. Mitään oireita ei sen kummallisemmin ole muuta kuin lämmöt on ylhäällä 37.1-37.2 ja kurkku on kipeä. Myös rinnat on ollut kipeänä oletetusta oviksesta asti. Nää on sellasia "oireita" että ne on samat joka kuukausi eikä siitä mitään pysty päättelemään :/

Kukahan avaa plussatilin?!?!
 
emunen
No ny mä tyhymä testasin... :D kun on "ylimääräsiä" kaapissa, nettiapteekista muutaman paketti. Selkeä nega heti, mutta nyt kun vielä määrätyn ajan puitteissa sitä tihrustelen kirkkaassa valossa silmät ristissä, en oo ihan varma, oisko siinä viivanpaikka vaiko haamu, oikea haamuista haamujen haamun esiäidin kalpeampi versio... :whistle:

Luota en kyllä tuohon vielä yhtään. Näyttääpi enemmän viivanpaikalta.
 
emunen mä pidän sulle peukkuja, että se ois oikea haamu ja että vahvistus kunnon plussaksi :hug: :heart:

Mun tekis mieli testata maanantaina, siloon ois tosiaan se 11päivää oviksesta, mutta en haluisi pettyä :(
Yritän malttaa viikonloppuun :kieh:
Kn on edelleen ylhäällä ja kova, mutta voiko se noin vaikka ois menkat tulossa???
*yrittää pitää toivoa yllä * :saint:
 
LEP
Täällä ollut aika oireetonta nyt pari päivää. Tänään illasta on alkanut tosin taas hieman rintoja kivistää sekä mahaa nippailemaan. Ja kaiken kruunasi american idolssin katsominen, kun repesin itkemään sitä katsoessa! :LOL: En tiedä mikä tuli edes? Joko aika vahvat tädin tulo oireilut tai sitten tässä tosiaan ollaan raskaana. Tiistaina jos testaisi.
 
Pahoittelut neganneille!

Mulla on semmoinen tunne, että mä en pääse testailemaan ollenkaan. Ainakaan en meinaa testata kun korkeintaan kp 32 jos sinne asti pääsen.

Flunssa meinaa olla riesana, varsinkin aamuisin ja iltaisin. Ei mikään paha flunssa, ainakaan vielä tässä vaiheessa. Toivottavasti ei semmoiseksi menekkään. B)

emunen: Eiköhän se viiva ollut haamu joka vielä tässä alkaa vahvistumaan. ;)
 
hei.. mun piti olla viikon 3 plussaajissa ;) mutta ei oo menkkoja ja ainaki lauantaina negaa näytti.. mutta pyörin täällä kunnes täti tai plussa tulee paikalle...oireita on..vaikka kuinka paljon.. tiedä sitten enteileekö menkkoja vaan...
 
Olin eilen rohkea ja lähdin pubiin mieheni kanssa :D oon aika tarkkana ollut tän loppukierron kanssa ton alkoholin käytön suhteen kun ei ikinä tiiä että jos yksi vekkuli olis perille päässyt :LOL: eipä sitä hirveitä tullut nautittua muutama lasi viiniä ja pari olutta...kai sitä jotenkin toi alitajunta koko ajan hakkaa niin ettei oikein ees maistu ;)
Mulla ei oikeestaan oo hirveitä oireita ollut...lämmöt yli 37 ja ajoittain polttelee mahaa...mutta taitaa ne raskaus oireet olla niin rinnastettaviks menkka oireisiin ettei niistä oikein voi ottaa tolkkua....hyvä merkki on jos lämmöt ei oo laskenut tädin oletettuun vierailupäivään vaikkei sekään oo taattua....että eikun jännäämään koko porukka ensiviikkoa!!! :D

neganneille ja tädin yllättäneille :hug:
 
Yllätykseks huomasin että huomenna on 10pvää oletetusta oviksesta...ja nopeesti kävi mielessä että sehän vois näkyä jo herkässä testissä mutta pyyhin äkkiä sellaset ajatukset mielestä!!!! vasta sunnuntaina...viikko kärvistelyä :D
 
Tipuin kyydistä, eilen alkoi vuoto vaikka ma vasta odottelin. Onneksi oli muuten kiva päivä ja paljon tekemistä niin ei ehtinyt harmitella, ja muutenkin ei oo kova kriisi, nyt yks työhomma tässä selvitellään ja pidetään vähän taukoa. Plussaonnea kovasti muille!
 
:heart::heart: MAANANTAI 21.1 [/u] :heart::heart:

NYYTTIÄ VAILLA:
[/b][/u]

Maotao............kp 29/30-35...........yk 4......haaveissa 1.
felicia..............kp 31/28?..............yk ??.....haaveissa 2.
Mivi................kp 35/33..........................haaveissa 3.
emunen..........kp 27/28-30........yk3......haaveissa 3.
masukki08 .....kp 28/30 ..............yk2......haaveissa 4.
Taotao -03.....kp 23/26-31.........yk3......haaveissa 3.
nti................. kp 22/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.
Tulentyttö......kp 28/28-32........ yk 1.... haaveissa 3.
Red Dragon...kp. 29/33..........yk7.....haaveissa 3.
Cristiina........ kp 25/25-30....... yk7....haaveissa 1.
HenLai...........kp 27/24-34.......yk ?......haaveissa 1.
Tinttu............kp 27/26-(31).... yk 10....haaveissa 1.
mussu.........kp 23/28-30.......yk "mones"..haaveissa 2.
LEP..............kp 28/27-30........yk.1............haaveissa 1.yhteinen
miinaliina.....kp33/?................yk?.........haaveissa ?
töpökkä......kp. 35/28-44.......Yk. 7 tai 8...haaveissa 6.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
TIPPUNEET: :hug:

Tuisku-84-
Tuulia79
Miilukka
Julietta
amalie
meela
Lappitar
Arcatha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PLUSSANNEET: :flower: :heart:

1.millimenninkäinen
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
LEP
Miten nämä päivät näin matelee, kun odottaa sitä että alkaisi joko ne menkat tai pääsisi testaamaan! :/ Millään enää malttaisi odotella testaamista, mutta kai tuo pitää kun ei testiäkään ole kaapissa! :p Huomenna jos kävisi testin ostamassa tiistai aamuksi odottamaan. Jos siis menkat ei ole alkaneet ennen sitä jo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miinaliina:
hei.. mun piti olla viikon 3 plussaajissa ;) mutta ei oo menkkoja ja ainaki lauantaina negaa näytti.. mutta pyörin täällä kunnes täti tai plussa tulee paikalle...oireita on..vaikka kuinka paljon.. tiedä sitten enteileekö menkkoja vaan...

heips :wave: laitoin sut listaan :saint: onks kp:t oikein ku se teijän lista oli vissiin päivitetty viim. perjantaina (tai ainakin päivämäärä oli perjantain)
 
täällä sama meininki kuin sinulle Tulentyttö.

Sorruin taasen tänään testailemaan :ashamed:
Kn on kova, visusti kiinni ja lähes ulottumattomissa.

Tuolla toisella puolella sanoin, että täysin tyylipuhdas nega tuli,
mutta aivan kuin olisi vaaleaakin vaaleampi haamu, mutta voihan se olla, että viivan paikka on tuossa clearbluessa.

Jospa nyt kun arki alkaa huomenna ja koulussa menee päivät niin malttaisin olla testaamatta, että sitten loppu viikolla uudemman kerran jos ei tätiä näy.

Perhesuunnittelun sivujen mukaan pitäisi tädin tulla tiistaina tai keskiviikkona vierailulle, mutta saa nähdä kuinka käy.

Mielialavaihteluita meinaa olla aika paljonkin ainakin miehen mukaan ja tippa tuli äsken linssiin kun salkkareiden uusintoja katselin. Jännäksi käy :)
 
Arcatha mulla ihan samoja mielialan vaihteluja ilmassa, pakko olla niitä :saint: tai sit oikein mega rajut menkat tulo oireet :/
Pakko yrittää malttaa just sen takia kun en halua sitä negaa nähdä, alkas vaan menkat ennen ku testaan jos ovat alkaakseen!
 
tulentyttökoita säkin pysyä kovana ja odottaa ne 14pvää oviksesta täyteen...vaikka tiedän hyvin tunteen kun testit polttelee kaapissa =) ja myös arcathatoivottavasti se viiva vahvistuu kun muutaman päivän maltat :D Mulla ihan sama tilanne kun teillä kn ylhäällä viime kierrossa oli tosi alhaalla loppu suoralla ja muistaakseni jo tässä vaiheessa kiertoa ;) myös oon ollu pinna kireellä ja väsynyt, nukkunut päikkäreitä tässä muutamana päivänä vaikka kunnon yö unet on ollut takana....jännää tää on!!! :whistle: pidetään toisiamme ajantasalla :D
 
hyvä tulentyttöoon ylpeä susta :D mullakin olis vielä 5pvää siihen et olis se 14pvää täynnä mut jos pystyis pitään mielen kurissa ja testais sit vasta vkonloppuna :kieh:
leptoivotaan et kipuilut johtuu jostain ihan muusta :heart:
 

Yhteistyössä