<3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

emunen
Toden sanoakseni huolestuttaa, kun ei ole mitään tuttuja ennakoivia oireita, vaikka kuinka yrittää olla herkkänä siihen suuntaan. Eli en uskalla testata, koska takuuvarma nega tulee, ja näillä päivillä tulis muutenkin, kun on vaan tavistestejä. :/
 
mut eihän välttis olekaan mitään oireita ennen kun vasta sitten kun on plussannut. kaverikin mulle kehui että ompa kyllä niin erilainen raskaus ku edellinen...ei oo mitään oireita. ennen kuin sit muutama viikko plussaamisen jälkeen alko aivan järkyt väsymykset ja pahat olot :$
eli ei hätiä mitiä vaikka oireita ei olisikaan vielä...
 
Oli ihan pakko yks ovistesti tehä, mitähän mun päässä liikku :headwall: ei sitten yhtään mitään :LOL:
Arvatkaa mitä näytti? (8päivää oviksesta :kieh: )
No ei näyttänyt sit yhtään mitään, kapppas, kappas :LOL:

Nyt tulkaa ja ottakaa noi testit multa pois ja annatte ne vasta viikonloppuna, jooko?
Munhan piti pitää ihan matalaa profiilia tän testaamisen suhteen ja tässä sitä nyt ollaan :LOL: :LOL: :ashamed: :ashamed:
 
No niin :headwall: Tein testin ja yllätys yllätys, NEGA. Voi kettu että sapettaa. Olin jotenkin taas niin varma...

Toisaalta, menkat ei vielä oo myöhässä mutta kyllä plussa pitäs jo näkyä jos on ollakseen.. Testasin tänään jo koska ollaan illalla menossa juhliin miehen kanssa kahdestaan, poika jää mummin kanssa kotiin. Voimpahan minäkin sitten naukkailla tänään :/

Mies oli kultainen kun tulin vessasta mieli maassa, totesi mulle että "se ei ollut vielä valmis, se tulee sitten kun on valmis"... :'( :heart: Ihana mies mulla.. :heart: Mutta, se ei tietenkään tässä tilanteessa auta!!

Eli taidan sitten tuonne uuteen pinoon seikkailla.. Jospa nyt vaan alkais ne menkat sitten.

:wave:
 
LEP
Ensin oli rintojen kihelmöinti, nipistelyt, sitten älytöntä rintojan ja alamahan kuumotusta, yksi päivä oli todella kovia repäisykipuja ja vihlasuja alamahassa. Nyt tuntuu, että kaikki on kadonneet jonnekkin! :/ En tiedä oliko nuo kaikki kuviteltua vaan, mutta aika hyvin on valeraskaana jos voi kuvitella niin kovia repäisyjäkin alamahassa. :ashamed: Alkuviikosta pitäisi menkkojan alkaa. Saahan nähdä. Meillä on siis yk1.
 
:heart::heart: LAUANTAI 19.1 [/u] :heart::heart:

NYYTTIÄ VAILLA:
[/b][/u]

Maotao............kp 27/30-35...........yk 4......haaveissa 1.
Lappitar.......kp 28/32..............yk 4.......haaveissa 2.
felicia..............kp 29/28?..............yk ??.....haaveissa 2.
Mivi................kp 33/33..........................haaveissa 3.
Arcatha..........kp 36/30-44........yk3.......haaveissa 1.
emunen..........kp 25/28-30........yk3......haaveissa 3.
masukki08 .....kp 26/30 ..............yk2......haaveissa 4.
Taotao -03.....kp 21/26-31.........yk3......haaveissa 3.
nti................. kp 20/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.
Tulentyttö......kp 26/28-32........ yk 1.... haaveissa 3.
millimenninkäinen..kp 29/?...................haaveissa 2.
Red Dragon...kp. 27/33..........yk7.....haaveissa 3.
Cristiina........ kp 23/25-30....... yk7....haaveissa 1.
meela............kp 29/28-39...... yk 10..haaveissa 1.
HenLai...........kp 25/24-34.......yk ?......haaveissa 1.
Tinttu............kp 25/26-(31).... yk 10....haaveissa 1.
mussu.........kp 21/28-30.......yk "mones"..haaveissa 2.
LEP..............kp 26/27-30........yk.1............haaveissa 1.yhteinen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
TIPPUNEET: :hug:

Tuisku-84-
Tuulia79
Miilukka
Julietta
amalie

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PLUSSANNEET: :flower: :heart:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
VOI NAISET!!!KOHTA ALKAA MEIDÄN VIIKKO , TOSIN EI MUN OSALTA :snotty: MUTTA JÄNNITTÄÄ NIIN PIRSKULEESTI TEIJÄN PUOLESTA. TEHKÄÄHÄN OIKEIN PALJON PLUSSIA ETTÄ SAADAAN PINO TÄYTEEN.
:hug: NEGAN SAANEILLE MUTTA SIIS TOIVOA ON NIIN KAUAN KU SE YKS PYSYY POIS . ITSEKKIN ODOTAN JUURI ETTÄ SAAN POTKAISTA SITÄ MUMMOO SELLASELLA POTKULLA PERSIILLE ETTÄ PYSYY SIT SEURAAVAT 9KK POIS :kieh:
 
:heart: :heart: toivottavasti neganneet teillä muuttuu vielä plussaksi :heart:
Ja :hug: niille joille täti on tullut kylään,ei muuta kun uutta matoa koukkuun ja parempaa onnea =)
kyllä toi viikko tuntuu viel pitkältä odottaa..tekis niin jo mieli testata jo alkuviikosta...mulla on yks digitesti kaapissa ja sitä ei viiti käyttää ennen kun on täti myöhässä...ei kantsi ostaa halvempia testeja kaappiin, itseä kiusaan :D varmaan kerkesin viime kierrossa tekeen n.4 testiä kun menkat myöhästy 5pvällä...mä en ainakaan oo malttamaton :ashamed:
Ainut "oire" mulla ollut oikeestaan se että oon väsynyt...eilen piti mennä päikkäreille salin jälkeen |O en niitä kovinkaan paljon harrasta...nyt on vähän sama olo kun söin...
 
kuudes päivä näytti digitaalinen testi ovista ensimmäistä kertaa.
Näytti vielä seuraavanakin päivänä, eli jos siitä seitsemännestä päivästä katsotaan ne pari päivää eteen päin ja aloitetaa laskeminen siis yhdeksännestä päivästä, olisi tänään oviksesta kymmenen päivää. Milloinhan sitä uskaltaisi itse testata uudestaan?

Tosiaan se labrassa otettu näyte oli toissa päivänä negatiivinen.. Pitäisikö sitä sitten vain sitä negaa uskoa, ettei tässäkään kierrossa ole tärpännyt? Vai otettiinko se sitten liian aikaisin..? Voi kun tietäisi..

Eilen soitti se gyne yksityiseltä.. Se sanoi sitä myös, että terolutkuurin jälkeen pitäisi muutaman päivän jälkeen alkaa vuodon. Mutta ei alkanut ei.. Käski aloitaa sitten uudestaan terolutit kaksinkertaisella annoksella kun vuoto alkaa ja koittaa se kp 15. Mutta entä jos vuoto ei alakaan? Sanoi se lekuri myös sitä, että sitten jos ei ole tasoittunut vieläkään sen kaksinkertaisen teroannoksen jälkeen tai jos ei ole tärpännyt niin sitten koetetaan joitain muuta lääkettä..

Mitähän lääkettä se sitten tarkoitti?

:headwall:
 

Yhteistyössä