<3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

meela ja Lappitar :hug: :hug:

).( mulle tuli tossa salilla käynnin jälkeen semmonen olo et oon sata varma et en oo raskaana :(
Muistui mieleeni kun aloin tutkimaan tota kn ja sillon ei vielä yritetty lasta (ehkäsynä kumit) niin mul oli kn tosi ylhäällä, kiinni ja kova (ihan niinku nytkin) ja silti menkat alko.
Ja ovis aikaan ei päästy ku kerran peiton heilutus puuhiin, joten olen jo melkein kuin tippunut!
(ai mullako nyt epätoivonen fiilis :ashamed: :( )
 
Mä muuten menin kokeilemaan sitä kohdunnipukkaa, vaikka taisin sanoa, että siihen en koske... :ashamed: En meinannu ylettyä siihen ollenkaan. Enkä todellakaan saanu varmuutta, että oliko se kova, pehmeä vai siltä väliltä. Aiemmin en siis ole sitä mennyt sorkkimaan. Mutta kiinni se ainakin taisi olla. Millainen sen pitää olla jos on raskautunut? :/
 
tinttu : jos on raskautunut sen pitäs olla just ylhäällä, kova ja kiinni, vaikka se ois semmonen (niinku mulla nyt) niin se voi laskea ja aueta pari päivää ennen menkkojen alkua.
Mulla on just semmonen olo et niin käy....
Ja mulla kans todella vahva olo nyt et ei oo tärpänny :(
 
Tulentyttö: Kiitos kn infosta. :) Täälläkin tosi negis olo. Ja varmaan tää flunssakin tekee, kun tympäsee. Mä en kyllä uskalla ajatella mitään tosta kn:stä, koska en tosiaan ole ennen sitä kokeillut niin en voi tietää millainen se mulla ennemmin on ollut. Parempi vaan, ku jättäis suosiolla nyt vaan kokeilematta.
 
Tinttu mä yritän sen kn tutkimisen jättää omaan arvoonsa, mut taas helpommin sanottu ku tehty :headwall:
Se kn pitäs pysyä siellä ylhäällä jos on raskaana, mut oon kuullu et jollain voi olla ihan päin vastoinkin, tiedä siitä sitten :/
Ärsyttää ku on ees alunperin menny sitä ronkkimaan |O
 
LEP
Nyt se viikko sitten jo alkoi!! Huiii! :whistle: Täällä ei vielä ainakaan tätiä näy eikä kuulu, eikä ole sen aiheuttamaa turvotustakaan ollut. Kun malttaisi odottaa rauhassa ennen kuin testaa, niin ehtisi täti tulla jos on tullakseen. Mutta voihan se olla, että huomenna tulee aamulla testailtua jo. :p
 
emunen
Puolitin sitten liuskatestin niinkuin kunnon palstamamma ainakin... :LOL: raaskin testata kun jäi viivanpaikkahaamu vaivaamaan. Mutta ei sen parempaa tulosta: edelleen vasta hetken päästä hyvällä mielikuvituksella havaittavissa oleva viivanpaikka, jos toiveikas olisi, niin ehkä siinä viivankohdalla pari punertavaa säiettä näkyi siellä sivussa... :/ Ei vielä siis selvyyttä. Tänään tosin ruvennut vähän hengästyttämään, mikä on lupaavaa. Eli epätietoisuudessa odotellaan, odotellaan...
 
Joo kyllä tulee jännä viikko...ja piiitkä!!!! :LOL: oma mieli on yhtä vuoristorataa välillä tuntuu et kyllähän se plussa vois sieltä tulla mutta suurimman osan ajasta pidän sitä mahdottomana :/ nyt tuli 10pvää oviksesta täyteen ja tekis niin mieli hakea testi ja testata...pitäsköhän harrastaa tota puolittamista :whistle:
mulla oli tänään aamulämpö taas hiukan noussut...nyt vaan jännään koska ne tippuu...sekun tapahtu viimekierrossakin parissa päivässä :ashamed:
Oikein ++++++ onnekasta viikkoa kaikille!!! täytetään nuo kaikki 10 paikkaa :D
 
niin, nyt se viikko sitten alkoi..

tätiä ei kuulu ei näy *koputtaa puuta*

nipkkaa yritin kokeilla, mutta hyvä kun just ja just siihen ylettää kun on niin takana ja ylhäällä.. Kait se kova on tai ainakin jotain sinne päin.

Saa nähdä kuinka käy..
 
felicia
Huono olo jatkuu, oksentanut en ole viela, mutta lahella on. Luulin jo et
menkat alko pari pv sitten, mutta oli vain sellasta verensekaista ihme
vuotoa. Viime pe testi oli taas nega, apteekin omaa kaytin, kierron 28/28
paivana. Nyt olis jo 31pv, eli myohassa, joten tilasin mammaksin testeja,
tulee huomenna, jolloin taas testailen jos ei menkat ala.
Nyt siis viela oireina huimausta, iltalampo nousi taas ylos, vasymys,
rinnat arat ja oksetus fiilis. Jos en ole raskaana, pitaa kayda lekurilla
kattoo mika on vialla.
Plussa onnea lopuille!
Tippuneille :hug:
 

Yhteistyössä