<3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

:heart::heart: TORSTAI 24.1 [/u] :heart::heart:

NYYTTIÄ VAILLA:
[/b][/u]

Maotao............kp 32/30-35...........yk 4......haaveissa 1.
Mivi................kp 38/33..........................haaveissa 3.
masukki08 .....kp 31/30 ..............yk2......haaveissa 4.
Taotao -03.....kp 26/26-31.........yk3......haaveissa 3.
nti................. kp 25/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.
Red Dragon...kp. 32/33..........yk7.....haaveissa 3.
Cristiina........ kp 28/25-30....... yk7....haaveissa 1.
HenLai...........kp 30/24-34.......yk ?......haaveissa 1.
Tinttu............kp 30/26-(31).... yk 10....haaveissa 1.
mussu.........kp 26/28-30.......yk "mones"..haaveissa 2.
miinaliina.....kp36/?................yk?.........haaveissa ?



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
TIPPUNEET: :hug:

Tuisku-84-
Tuulia79
Miilukka
Julietta
amalie
meela
Lappitar
Arcatha
Tulentyttö
töpökkä
felicia
LEP

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PLUSSANNEET: :flower: :heart:

1.millimenninkäinen
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

HAAMUILIJAT: :flower:

emunen..........kp 30/28-30........yk3......haaveissa 3.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 
no niin, tämä tippu |O |O :'( :'( :headwall: :headwall: :'( :'(

Täti tuli aamulla, arvasin sen koska hikoilin yöllä, mä hikoilen aina sinä yönä kun menkkojen pitäs alkaa :/ aamulla ku heräsin niin olin varma ja vessa reissulla pyyhkiessä kirkasta verta.

huomaa että aika korkeelta tiputtiin ku meinaan karjua noille muksuille ihan mitättömistäkin asioista :ashamed: :'(
No jospa tää iltaan mennessä helpottaa....

Nyt muut tsemppiä ja ihan hirmusesti plussa tuulia teille muille, vielä ois yheksän paikkaa täyttämättä :heart:
 
:hug: tippuneille!
ja :heart: :flower: plussanneelle millille! ja emusen haamukin lasketaan plussaksi, kyllä se siitä vielä vahvenee.
mulla kierto heittää yhä marraskuisen km:n myötä ja ovis olikin myöhässä. joten perjaatteessa voisin testata vasta ensi viikolla, mutta ajattelin kokeilla onneani ensi sunnuntaina. se on kyllä liian aikaisin, että tuskin mitään näyttää, mutta testataan... :)
 
Plussia täälläkin odotellaan, kuka uskaltaa testata?

Tuulentyttö :hug:

Ittellä testit lopussa, tilasin uusia, mutta ei oo vielä tullu. Toisaalta, muuten ei malttais olla testaamatta :D :headwall:

Nyt, kun olen tuota kn alkanut ihmetellä, niin en osaa ilmankaan olla. Se kovenee, on taas ihan erilainen, kuin viimekierrossa :eek: . Alavatsassa on ilmaa täynnä oleva olo, muuten ei mitään. Rinnat ollut enemmän tai vähemmän arat oikeastaan oviksesta asti, muuten ei mitään. Tai varmaan, jos oikeen miettiin, niin oireitahan aina keksii :headwall: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
no niin, tämä tippu |O |O :'( :'( :headwall: :headwall: :'( :'(

Täti tuli aamulla, arvasin sen koska hikoilin yöllä, mä hikoilen aina sinä yönä kun menkkojen pitäs alkaa :/ aamulla ku heräsin niin olin varma ja vessa reissulla pyyhkiessä kirkasta verta.

huomaa että aika korkeelta tiputtiin ku meinaan karjua noille muksuille ihan mitättömistäkin asioista :ashamed: :'(
No jospa tää iltaan mennessä helpottaa....

Nyt muut tsemppiä ja ihan hirmusesti plussa tuulia teille muille, vielä ois yheksän paikkaa täyttämättä :heart:
voi :hug: tiedän tunteen!!! helpottaa kummasti parin päivän päästä ja kun menkat loppuu niin on miele jo aivan toinen...
*nim.merkki: täti sai just potkun persiille viimestä kertaa 9kk ;) *

 
:attn: :attn: :attn: :attn: mitääääh?!?!?! :xmas: täällähän on tiputtu jo toiselle sivulle..... eikös kellään ole enää mitään uutisia tänään...elellään jo puolessa välissä meijän viikkoa =) :saint:

pahoittelut tänään pudonneille :hug: :hug: :hug:

nyt niitä plussia siis kaivattaisiin lisää :heart:
 
Tulentyttö: Pahoittelut!! :( :hug:

LEP: Pahoittelut negasta! :(

Mulla tänään alavatsaa nippaillut ihmeellisesti. Varsinkin munasarjojen kohdilta. Verta tullut myös nenästä niistäessä (oon flunssassa). Haluaisin toki uskoa, että nuo voisivat olla oireita raskaudesta, mutta en uskalla kun pelottaa niin kamalasti tippuminen... :| Perjantaita odotellessa kauhunsekaisin tuntein...
 
:eek: Mullaki on kai menkat alkamassa jo... ihme ja kumma, ku muuten on alkanu vasta KP 35 tahi 36. Nyt KP31 ja oviskin oli niin myöhään, KP22 tai jotain...

Mutta eipäs tarttenu jännittää, eikä ees harmita hirveesti! =)
Mut pysyttelen vielä hollilla kunnes alkaa kunnol, joten älkäättes vielä tiputelko mua!
 
:hug: neganneilla ja pudonneille.

Vähän on matkaa vielä siihen 10:een plussaajaan.

).( tänään iltapäivällä testasin erittäinherkällä negan, tai kuvittelin näkeväni "viivanpaikan", mutta luulen, että se johtui vain, kun tuijotin silmät ristissä niin kauan :xmas: :headwall: Jotenkin on semmonien olo, että musta ei saa plussa pinoon jatkajaa. Vatsa juilii, kn tänään pehmeämpi, kuin eilen - se tekee, mitä tahtoo :headwall:
 
Kyllä tää ihmisen mieli on niin omituinen.. Minä väitin, että en testaa ennen kuin on tarvetta.. Ettei tätiä näy..

Mutta tällä hetkellä tekis pyytää mieheltä, että ostais mulle huomenna testit tai antais rahaa, että voisin pari testiä käydä ostamassa.. Ettei tarviis perjantaita odotella.

Tiedän kyllä, että ei kannata vielä testata, koska en haluais niin pahasti pettyä, jos testistä saan sen negan.

Tänään ja eilen kn oli kovahko ja kiinni (tai luulen niin, että oli kiinni). Tänään ehkä hieman kovempi kuin eilen.. Mutta yletin siihen hyvin.

Mutta nyt nukkumaan. Aamulla aikainen herätys, töihin kävellen.
 

Yhteistyössä