<3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

Tippusinhan se miekin! :kieh:

Mutta onni onnettomuudessa kierto on lyhenemään päin, eli 32 pv vaan!
Seuraavaksi sitten paremmalla onnella! =)

Toivotan lopuille erinomaista plussaonnea ja muitten kanssa varmaan tavataan tulevissa pinoissa!
 
:heart::heart: SUNNUNTAI 27.1 [/u] :heart::heart:
NYYTTIÄ VAILLA:
[/b][/u]

Mivi................kp 41/33..........................haaveissa 3.
masukki08 .....kp 34/30 ..............yk2......haaveissa 4.
Taotao -03.....kp 29/26-31.........yk3......haaveissa 3.
nti................. kp 28/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.
mussu.........kp 29/28-30.......yk "mones"..haaveissa 2.
miinaliina.....kp39/?................yk?.........haaveissa ?
keltsi ..........kp 29/28-37 ........................................
Tiiwi............kp 29/28-29..........................................



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
TIPPUNEET:



Tuisku-84-
Tuulia79
Miilukka
Julietta
amalie
meela
Lappitar
Arcatha
Tulentyttö
töpökkä
felicia
LEP
Maotao
Tinttu
HenLai
Red Dragon



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PLUSSANNEET:



1.millimenninkäinen
2.emunen
3.Cristiina
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

HAAMUILIJAT:




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Cristiina: viel haluisin udella sen verran ku oviksen bongasit niin mites te pupuilitte sillo?niinku monena päivänä ja monta kertaa :kieh: :snotty: ei oo pakko vastata jos et haluu mut mua kiinnostais tietää kun itse tällä hetkellä odotan ovista. aikaisemmista kierroista olen bongannut oviksen ja pupuiltu aina saman päivänä ja seuraavana mut ei oo tulosta tullu :snotty: :ashamed:
 
Kiitos Miilukka ja kyllä mä voin vastata :D
kun kävin siel ultrassa sillon niin se rakkula oli siinä koossa et puhkee parin pvän sisään eli ovis plussa olis tullut samana päivänä =) pupuitiin samanlailla kuin teillä ollut aiemmin eli oviksen pongauspvänä ja seuraavana...sen jälkeen ei oo pupuilut paljon kiinnostanut :LOL: onnea teille tälle kierrolle...toivottavasti nähdään tuolla syysmassukoiden puolella pian :hug:
kaikille oikein paljon++++tuulia!!! :heart: :heart:
Tulen kyllä teitä tänne moikkaamaan usein =)
Ja muistakaa oireettomuus voi olla se oire =)
 
Ihanaa Cristiina :flower: :flower:

Ja Maotaolle :hug: :hug:

Tässä ite vähän sekavin tuntein jännittelen... Kun kaikki oireet viittaa ihan selvästi tätösen tuloon :kieh: Kauhee finniarmeija hyökännyt otsikkoon ja mahassakin ihan menkkafiilikset. Jopa niin paljon että "suojauduin" jo viime yöksi. Mutta ainakaan vielä ei ole tullut. Ja, tänään kun uhkasin sen testin tehä, niin tein sitten. En kauheesti sitä kyttäillyt, kun on niin vahva fiilis, että ei oo tärpännyt. Ei siihen ainakaan heti mitään viivaa tullut, mut nyt ku katoin just ennen koneelle tuloa uudelleen, niin kyllä siinä tää kuuluisa roskishaamu nyt sit ihan selkeesti on. Mulla on Mammaksin liuskatestejä (ja en ole omasta mielestäni ennen edes roskishaamua saanut, tosin en oo niitä ihan hirveesti kyttäillytkään). Että tiedä häntä, vähän alko jännittämään. Mutta ei vissiin kannata nyt ihan vielä liikaa innostua :/ Odottelen rauhassa. Voihan se tätikin sieltä vielä ihan hyvin tulla.

Nyt vaan sormet ja varpaat tiukasti ristiin!!!! Ja plussatuulia!!! Kaikille muillekin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taotao -03:
Ihanaa Cristiina :flower: :flower:

Ja Maotaolle :hug: :hug:

Tässä ite vähän sekavin tuntein jännittelen... Kun kaikki oireet viittaa ihan selvästi tätösen tuloon :kieh: Kauhee finniarmeija hyökännyt otsikkoon ja mahassakin ihan menkkafiilikset. Jopa niin paljon että "suojauduin" jo viime yöksi. Mutta ainakaan vielä ei ole tullut. Ja, tänään kun uhkasin sen testin tehä, niin tein sitten. En kauheesti sitä kyttäillyt, kun on niin vahva fiilis, että ei oo tärpännyt. Ei siihen ainakaan heti mitään viivaa tullut, mut nyt ku katoin just ennen koneelle tuloa uudelleen, niin kyllä siinä tää kuuluisa roskishaamu nyt sit ihan selkeesti on. Mulla on Mammaksin liuskatestejä (ja en ole omasta mielestäni ennen edes roskishaamua saanut, tosin en oo niitä ihan hirveesti kyttäillytkään). Että tiedä häntä, vähän alko jännittämään. Mutta ei vissiin kannata nyt ihan vielä liikaa innostua :/ Odottelen rauhassa. Voihan se tätikin sieltä vielä ihan hyvin tulla.

Nyt vaan sormet ja varpaat tiukasti ristiin!!!! Ja plussatuulia!!! Kaikille muillekin!
:heart: :heart: NYT TSEMPPIÄ JA MULLA AINAKIN KAIKKI SORMET JA VARPAAT RISTISSÄ SUN PUOLESTA :heart:

 
:heart::heart: SUNNUNTAI 27.1 [/u] :heart::heart:
NYYTTIÄ VAILLA:
[/b][/u]

Mivi................kp 41/33..........................haaveissa 3.
masukki08 .....kp 34/30 ..............yk2......haaveissa 4.
nti................. kp 28/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.
mussu.........kp 29/28-30.......yk "mones"..haaveissa 2.
miinaliina.....kp39/?................yk?.........haaveissa ?
keltsi ..........kp 29/28-37 ........................................
Tiiwi............kp 29/28-29..........................................



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
TIPPUNEET:



Tuisku-84-
Tuulia79
Miilukka
Julietta
amalie
meela
Lappitar
Arcatha
Tulentyttö
töpökkä
felicia
LEP
Maotao
Tinttu
HenLai
Red Dragon



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PLUSSANNEET:



1.millimenninkäinen
2.emunen
3.Cristiina
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

HAAMUILIJAT:


Taotao -03.....kp 29/26-31.........yk3......haaveissa 3.





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miilukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Tipuin :'(
VOI,MINÄ NIIN JÄNSKÄSIN SUN PUOLESTA ERITYISESTI JA TOIVOIN ETTÄ TÄSTÄ KIERROSTA OLISI TÄRPÄNNYT :|
Itse ajattelin toisaalta, että oisko tärpännyt.. Minkä helkutin takia kiertokin alkaa temppuilee..

Mutta ei voi mitään. Pidän taukoa nyt jonkin aikaa. Nykyisen kierron loppuun ainakin :LOL:
 
Cristiina hirmusesti onnea, toivottavasti itse joskun saan myös sen plussan ja pääsen tuonne odotus puolelle :heart:

kaikille tippuneille hurjasti :hug: :hug: :hug:

kenelläs on suraavaa piina viikolla 8???
mulla olisi :wave:
 
LEP
Tulentyttö Täällä ainakin olisi yksi joka jännäilee viikolla 8 myös! :wave: Kunhan ensin tässä oviksenkin vielä bongaisi tai sen läheisyyden, että olisi jotain jännättävääkin. Valeraskausoireidenkaan ei tartteisi tulla nyt, ainoastaan oikeiden oireiden! :kieh:
 
saa nähdä nyt mun kierron kans ett mitä se on tässä kuussa. saattaahan se mullakin venähtää kasi viikolle. riippuu nyt millo saan oviksen bongattua. vielä ei oo ovistuntemuksia lainkaan vaikka 28päivän kierron mukaan se olisi tässä lähipäivinä. mut ku mulla tosiaan toi kierto on ollu reilusti yli 30päivää tässä viime kuukausina ja viime kierto on lyhin jonka mukaan nyt olen menossa :whistle:
 

Yhteistyössä