<3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

:hug: tippuneille!

(.) tissit ihan törkysen kipiät, eilen illalla jopa suihkusta oli säädettävä pehmeämpi "putous" jotta sai pesulla käytyä. muniksista nippailee. pahaolo jo toista päivää sekä ummetus vaivaa. mutta jalat maassa, voi olla jotain muutakin. joskos vaikka vatsatauti tulossa ;)
 
LEP
Täällä tosiaan eilen nega testattiin. Nyt menkat myöhässä jo. Eilen töissä luulin menkkojen alkavankin, kun kävin vessassa niin papruun tuli ihan vähäsen vaalean ruskeaa tuhrua. Kaksi kertaa kävi näin ja ajattelin, että jahas sieltä se nyt tulee! :/ Mutta eih... Tipan tippaa ei ole siteeseen asti tullut ja enää ei tule mitään edes pyyhkäisemällä. Mitähän tämäkin nyt siis taas on?

Ja täältä edelleen plussaonnea kaikille!! ++++++
 
felicia
Menkat alkoi sittenkin, vaikka olin varma et raskaana ollaan. Paha olo
vaivaa vielakin yms. oireet, raahauduttava siis lekurille. En muista
koskaan aikaisemmin ennen menkkoja oireileeni niin paljon, yleensa
ne vaan alkaa ilman kipuja yms.
Onnittelut plussanneille!
 
Ääh felicia :hug: ja kaikki muut pudonneet :hug:

Älä nyt felicia vielä vaan liikaa masennu. Ne oireethan voi olla ihan tavallisia pms-oireitakin... Vaikka kumma kyllä jos ei oo aikaisemmin ollu. Mutta kuten tuolla aikasemmin kirjottelinkin, niin mulla on kyllä noi pms-oireet niiiiiin samanlaisia kuin raskausoireetkin, joten en voi oikein oireisiin luottaa. Nytkin on oksettanut jo parina päivänä :x Ja mahaa nippailee yms. Mutta en tosiaan vielä laittais niitä raskauden piikkiin! (tosin nyt en ihan tiedä, että millasia oireita sulla oli ollu...)

Ite ajattelin nyt että testaisin sillon sunnuntaina, vaikka sillon on vasta 11 päivää oviksesta. Kun tekis niin kauheesti tällä hetkellä mieli päästä testaamaan! En noissa aikasemmissa yrityskierroissa testannu, vaan odottelin vaan menkkojen alkavan. Mut nyt haluan testata! Tuli sit nega tai ei. Eli sunnuntaihin siis :whistle:

Tsemppiä vaan vielä kaikille!! Ja pudonneille kans!!
 
LEP
Jep jep!! Kp1 täällä sitten. Nyt se täti hyökkäsi ja rytinällä. :/ Erittäin mukavan vatsakivun saattelemana. Oltiin sitten ilmeisesti erittäin hyvin valeraskaana, kun sellaiset oli oireet ja repimiset mahassa. :ashamed:
 
Pahoittelut tippuneille! :hug:

Pahoin pelkään, että itsekkin huomenna joudun liittymään tuohon pudonneiden listaan. Tai, mistä sitä tietää vaikka alkaisivat jo ens yönä. :| Jänskättää ja pelottaa kamalasti.
 
:heart::heart: TORSTAI 24.1 [/u] :heart::heart:

NYYTTIÄ VAILLA:
[/b][/u]

Maotao............kp 32/30-35...........yk 4......haaveissa 1.
Mivi................kp 38/33..........................haaveissa 3.
masukki08 .....kp 31/30 ..............yk2......haaveissa 4.
Taotao -03.....kp 26/26-31.........yk3......haaveissa 3.
nti................. kp 25/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.
Red Dragon...kp. 32/33..........yk7.....haaveissa 3.
Cristiina........ kp 28/25-30....... yk7....haaveissa 1.
HenLai...........kp 31/24-33.......yk ?......haaveissa 1.
Tinttu............kp 30/26-(31).... yk 10....haaveissa 1.
mussu.........kp 26/28-30.......yk "mones"..haaveissa 2.
miinaliina.....kp36/?................yk?.........haaveissa ?



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
TIPPUNEET: :hug:

Tuisku-84-
Tuulia79
Miilukka
Julietta
amalie
meela
Lappitar
Arcatha
Tulentyttö
töpökkä
felicia
LEP

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PLUSSANNEET: :flower: :heart:

1.millimenninkäinen
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

HAAMUILIJAT: :flower:

emunen..........kp 30/28-30........yk3......haaveissa 3.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Muutin itelle kp:t ja samalla tuon normaalin kp määrän. Mietin et oon aina ennenki ottanu heti sen päivän kp1 ku on alkanu tulla ees muutama tippa verta ja nyt en kuitenkaan ottanu vaikka vuoto alko pienenä sillon illalla. Eli pari päivää vielä voi maksimissaan oottaa että vuoto pitäis alkaa ja sitte on virallisesti menkat myöhässä.
 
emunen
Tänään en testannut, alkaa olla liuskat vähissä, enkä viitsi tilata uusia. Ei ole mitään oireita mihinkään suuntaan, vähän ihmetyttää. Mullekin varmaan iskemässä "palstatauti" eli menkat myöhässä, mutta r-testiplussaa ei silti kuulu...

En testaa kyllä huomennakaan, jos ei ala mahaa painaa tms. Vasta la-aamuna.
 
No niin, täälläkin ollaan tippumassa... Ja korkealta. :ashamed: Kokeilin äsken kn ja sormeen jäi verta. Paperiin asti ei oo vielä tullu. Yöllä tai viimeistään huomenna varmaan hanat sitten aukeaa kunnolla.

Masentaa...
 
Tylsää miten palljn tippuneitä. Mä roikun viellä toisella jalalla mukana, vaikka vähän epäilyttävältä tuntuu... taidan testata sittenki jo huomenna, jos ei ny yöllä menkat ala, koska testaaminen on oikeestaan aika hauskaa ja testitkin on tuolla kaapissa. Pahaa pelkään vaan että se on menoa ny yöllä jo seuraavaan kiertoon... :headwall:
 
Musta on tullut ihme aamuvirkku :D
Ensimmäisenä suuri hali kaikille negan saaneille ja tädin yllättäneille :hug: :hug:
Täällä sitä tätiä ootellaan ja jos ei kuulu niin sitten sunnuntaina kaivan testin esiin...Mulla ei kyllä mitään oireita suuntaan jos toiseen...ei tosiaan myöskään mitään oireilua menkkoihinkaan mutta vielä vähemmän siihen raskauteen,ainoastaan lämmöt on korkeammalla kun viime kierrossa samaan aikaan...Toivon suuresti sitä plussaa mutta oon jotenkin varma että se täti sieltä puskista hiipii ja heittää oireet hetkessä päälle :/
Tänään mun pitäis saada tulokset siitä verikokeesta...vähän jännittää! Jos niissä ei toi ovulointi näy niin sitten joudun ruveta piikittämään hormonia...ja se tuntuu jotenkin kauheelta ajatukselta :'( mutta täytyy toivoo että kaikki toimii niinkun pitääkin ainakin oireet viittaa että ovis tapahtu...

Eiköhän tuolta listoilta vielä muutama plussa tule tän viikonlopun aikana mutta 10 jää varmaan vähän auki toivotan vielä loppuviikon piinaajille ++++++ onnea!!! :heart: :heart:

Ja vielä sellasta kysysin että....ostin ensimmäistä kertaa Predictorin testejä,onko niissä joku viivanpaikka??? Etukäteen kyselen jos niitä pääsen käyttämään ... =)
 
:heart::heart: PERJANTAI 25.1 [/u] :heart::heart:
NYYTTIÄ VAILLA:
[/b][/u]

Mivi................kp 39/33..........................haaveissa 3.
masukki08 .....kp 32/30 ..............yk2......haaveissa 4.
Taotao -03.....kp 27/26-31.........yk3......haaveissa 3.
nti................. kp 26/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.
Red Dragon...kp. 33/33..........yk7.....haaveissa 3.
Cristiina........ kp 29/25-30....... yk7....haaveissa 1.
HenLai...........kp 32/24-33.......yk ?......haaveissa 1.
Tinttu............kp 31/26-(31).... yk 10....haaveissa 1.
mussu.........kp 27/28-30.......yk "mones"..haaveissa 2.
miinaliina.....kp37/?................yk?.........haaveissa ?
keltsi ..........kp 27/28-37 ........................................
Tiiwi............kp 27/28-29..........................................



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
TIPPUNEET:



Tuisku-84-
Tuulia79
Miilukka
Julietta
amalie
meela
Lappitar
Arcatha
Tulentyttö
töpökkä
felicia
LEP
Maotao

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PLUSSANNEET:



1.millimenninkäinen
2.emunen
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

HAAMUILIJAT:




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
emunen
Edelleen "vain" vaaleanpunainen, mutta ihan selkeä. Huh, kävi jo huolestuttamaan, aiemmilla kerroilla plussat näkyneet selvinä jo paljon aiemmin.

En vielä käy tanssimaan kuin Sambalele, kun marraskuussa oli varhainen km, mutta tästä on hyvä alkaa! ;)

Mutta monta :hug: :hug: :hug: :hug: pudonneille.
 
:heart::heart: PERJANTAI 25.1 [/u] :heart::heart:
NYYTTIÄ VAILLA:
[/b][/u]

Maotao............kp 33/30-35...........yk 4......haaveissa 1.
Mivi................kp 39/33..........................haaveissa 3.
masukki08 .....kp 32/30 ..............yk2......haaveissa 4.
Taotao -03.....kp 27/26-31.........yk3......haaveissa 3.
nti................. kp 26/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.
Red Dragon...kp. 33/33..........yk7.....haaveissa 3.
Cristiina........ kp 29/25-30....... yk7....haaveissa 1.
HenLai...........kp 32/24-33.......yk ?......haaveissa 1.
Tinttu............kp 31/26-(31).... yk 10....haaveissa 1.
mussu.........kp 27/28-30.......yk "mones"..haaveissa 2.
miinaliina.....kp37/?................yk?.........haaveissa ?



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
TIPPUNEET:



Tuisku-84-
Tuulia79
Miilukka
Julietta
amalie
meela
Lappitar
Arcatha
Tulentyttö
töpökkä
felicia
LEP

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PLUSSANNEET:



1.millimenninkäinen
2.emunen
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

HAAMUILIJAT:




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


En uskalla vielä itteeni laittaa tuohon haamuilijoihin ku en tiiä tuliko testissä haamu vai viivanpaikka. Pitäis varmaan hommata joku testi apteekista johon ei tulis viivanpaikkaa. Harmittaa ihan vietävästi sitte jos tulee viivanpaikka jossa on olevinaan väriä ja kumminki täti tulee kylään.

Onneks ollaan lähössä reissuun pariks päiväks joten testaus jää välttämättä ens viikkoon koska tuolla reissulla ei voi testata.
 
keltsi
Haluaa myös tulla tänne jännäilemään!!!
Mulla on ko 27/28-37 menossa. Ovulaation mielestäni bongasin kp 15, ja viikko oviksesta alkoi seuraavat oireet
- nännit kipeät viidettä päivää (yleensä vain päivän tai pari ennen menkkoja)
-vilun väristykset ja hillitön palelu etenkin iltaisin
- päänsärky
- nyt parina viime päivänä on ollu menkkamaisia kouristuksia vatsassa, mutta ei tietoakaan vuodosta
- ei lisääntynyttä valkovuotoa kuten normaalisti ennen menkkoja
- mielialan vaihtelut
- krapula parista viinilasillisesta

Yritän olla järkevä, et kuvittelen vaan oireet, mut minkäs teen kun toivoo niin kovasti!

Kuulostaisko yhtään samalta kuin jonkun oireet?

 
Allekirjoitan nuo sun oireet. Meillä vieläpä samoissa kiertopäivissä mennään:)
Minulla 27/28-29. Yleensä verilöyly alkaa siinä sunnuntai iltapäivänä. Lauantai- iltana voi jo nähdä tuhrun |O Eli SUBER jänniä päiviä täälläkin.

Minun oireisiini voisi lisätä vielä:
- Pahoinvointia lounaan jälkeen :eek:
- tihentynyt wc- ravia
- ihme mielitekoja
- seksihalut ihan nollassa

Nyt sit vaan jännäämään:)
 
testasin negan äsken, tai pari tuntia sitten. Koska täti ei saapunut tänään.

Olen joutunut tänään syömään särkylääkkeitä, että jaksoin olla töissä. Eivät kyllä tainneet auttaa yhtään mitään.

Minua väsyttää, olen kuin horroksessa. Tuntuu, etten ymmärrä mistään mitään ja sanat meinaa mennä sekaisin. Väsyttää ihan mielettömästi. Huono olo ja heikottaa.

Testailen seuraavan kerran vasta ens viikolla.. Jos siis täti ei tule.

Mies sanoi kyl tänään, että olisin raskaana. Mistähän se niin on päätellyt.

Parempi lähteä nukkumaan jo nyt, koska huomenna on pitkä päivä. :wave:
 
kerrankin hyviä uutisia vauva haaveen suhteen...sain tänään ne verikokeen tulokset ja arvo oli erinomainen :D ette usko kuinka onnellinen oon kun tiedän et ovuloin varmasti...tää alku kun on ollu yhtä epävamuutta asiasta...
 
Tippusinhan se miekin! :kieh:

Mutta onni onnettomuudessa kierto on lyhenemään päin, eli 32 pv vaan!
Seuraavaksi sitten paremmalla onnella! =)

Toivotan lopuille erinomaista plussaonnea ja muitten kanssa varmaan tavataan tulevissa pinoissa!
 

Yhteistyössä