<3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

En ole ehtinyt tänne mitään kirjoitella koko kiertona ja oviskin oli (jos oli) luultua myöhemmin, niin tiputtaudun tästä pinosta, kun ei ole ensi viikolla vielä mitään testailtavaa.
Kaikille teille plussaonnea kovasti!!!! Käyn kurkkaa vielä miten kävi kellekin.. =)
 
Hellurei!!!!

Mikkuli: Huomenna ois sitten 2vko oviksesta! Maltatko muka pitää testit kaapissa??? :D

Mä saan toivottavasti jo huomenna ne r-testit postista... Tilasin 15 testiä joten on sitten millä testailla, ja nehän saa puoliksikin....

Ei ole kyllä pahempia oireita... Kämmöt edelleen 37.1. Mies löysi tosin eilen kamalan paljon jotain näppylöitä mun rintapielestä... Saa luvan olla hormoni-semmosia ja oire kans!
Alamasusta nippailee, mut sehän voi olla "teidätte kyllä kenen" merkki....

No, jos loppuviikosta olen sit viisaampi...
 
Kiva Tulentyttö ja mussu, että on muitakin kavereita häntäpäässä jännäilemässä!

mussu, toivottavasti simppanäytteestä tulee hyvä tulos. Meillä tuolla miehellä on selvästi alentunut siittiömäärä, joten tarvii oikein ekstrapaljon onneakin tähän raskautumiseen. Ja senkin takia noiden petipuuhien ajoitus taitaa olla erityisen tärkeää. Mutta meillä siis on onnistuttu 2 kertaa ilman hoitoja, joten kaikki on tosiaan mahdollista! Tämä "historia" jarruttaa ihan sopivasti näitä plussatoiveita ja jos ei tärppää, niin ei oo ihan hirveä yllätys. Aikoinaan, kun asiaa tutkittiin, niin oli vaan helpotus kun tiesi missä vika on kun ei "heti" tärppää. :)

Mut nythän niitä plussia siis tulee, meille kaikille!!!! :flower:
 
Voisin veikata, että pinoon tulee 6 plussaa :heart:

Omat olot ja oireet ovat aivan samat kuin aiemmissakin kierroissa, eli ei niistä voi mitään päätellä. Ajattelin testata sunnuntaina sillon on kp:t 30/30 kuten parissa viimeisimmässä kierrossa. Nyt pääsee sitten näkemään onko foolit, helokit, kalanmaksat, multitabsit ja sinkit tuottaneet tulosta.. vitamiinit on ainakin monipuoliset :LOL:

Millon meinaatte testata???
 
tulentyttömulla sama juttu ton salin kanssa et koko ajan vähän mittii että kuin paljon viitti tehä jos se raskaus oliskin alkanut...
mulla ei oo mitään ihmeellisiä oloja tai sen ihmeellisempiä kun yleensäkään tässä vaiheessa kiertoo,sellasta ihmeellistä vihlontaa alamasusta -selkään on mutta eipä näistä tiiä :headwall: :headwall:
oviksesta 5-6pvää et kiinnittymis ajankohdassa mentais jos se simppa olis löytänyt sen muniksen :D
ja häntäpään testaajat ajattelin itse että jos ens su ei tätiä kuulu niin siitten otetaan testit kehiin...sillon olis kp31/25-30 :eek: että jännäillään sitten yhdessä ;)
mulla sillon siel ultrassa katottiin et se vasen munarakkula on puhkeemassa ja nyt mulla vihloo oikeeta puolta :/
 
Iltaa kaikille!

Tänään on ollut aivan mahtava päivä!

Meillä piti olla huomenna näyttö erääseen kerrostalo-kolmioon 75neliötä katutasossa. Näyttö siirtyikin tälle päivälle.

Ja voi apua sitä tunnetta kun astuttiin sisään asuntoon.. Se oli jotain aivan upeaa. Mulla meinas kyyneleet tulla silmiin kun se tuntui niin täysin meidän kodilta.

Välittäjä sitten sanoi, että myyjä odottaa vielä meidän tarjouksen mukaan kun kaksi muutakin korkeaa tarjousta on tehty.

Minun rakas sitten soitti pankkiin ja varmisti vielä lainalupauksen ja kun kuuli, että asia on kunnossa, soitin minä välittäjälle ja tein tarjouksen.

Kymmenen minuuttia niin välittäjä soitti takaisin, että myyjä on hyväksynyt meidän tarjouksemme.

Se on unelma, meidän uusi koti on unelma!
Ei tarvitse hätäillä tulevasta putkiremontistakaan kun sellainen on jo tehty, sekä julkisivuremontti on tehty, parvekkeet uusittu ja lasitettu. Ja kylpyhuoneessa on lattialämmitys! Keittiö on iso kuin mikä, samoin kylppäri!

Viimeistään maaliskuun alussa pääsemme muuttamaan :)

Olen pirun onnellinen! :D

Tätiäkään ei näy, pelottaa koko ajan, että tulee, mutta sitten hyvä ystäväni sanoi, että sekin voi olla yksi merkki, että on tärpännyt jos tuntuu, että menkat alkaa :D
 
Julietta ne on varmasti hormooni näppyjä :D
Mulla on niitä aina naama täys kun on ovis, menkat tulossa tai olen raskautunut ja varsinkin sillon niitä on ollut ;)

Cristiina : jännätään sit yhessä sunnuntaina :saint:
Jos mä nyt sinne asti ees pääsen, jotenkin on semmonen olo et ei onnaa, vaikka omituista vihlontaa on alamasussa ja välillä tietyssä asennossa pahaa semmosta, mut voihan se olla mitä vaan :headwall:
 
Mä oon NYT niin varma että "tiedätte kyllä kuka" tulee huomiseen mennessä.... Tuntuu vaan semmoselta mahassa ja selässä.... :headwall: :headwall: :headwall:
Toivottavasti ne testit tulee huomena, ni saan ees yhen niistä käytettyä...
Joo, näpyt on varmasti hormoninäppyjä! Mutta taitaa olla sellasia ferrarinäppyjä kuitenkin.... :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
Nyt lähetän sulle Julietta ison parven tädin karkotus säteitä ********************************************************************************, toivottavasti auttaa :hug:


muoks. johan meni hassuksi tää teksti :eek:
Kiitti avusta!!!! Mä yritän sitä kans nyt tässä parhaani mukaan hätistellä pois!

Yks juttu mua kyllä oikeesti häiritsee.... Ennen ku mulla oli menkat tulossa ni mun tissit oli aina tosi kipeet yms... Kesällä kun tulin raskaaksi niin ne oli ihan räjähtämäisillään... Nyt sitten keskenmenon jälkeet mun rinnoissa ei ole ollut mitään eloa. Ne vaan löllyy tossa.... Tuntuu muutenki et ne on ihan rupsahtanu sen lyhyen raskauden aikana.... Mitäs ne sitten on kun oikeesti joskus saan vauvan ja imetän yms... Niistä tulee varmaan jotku majavanhännät.... :headwall:
 
Täällä on kans kaksi tyhjää nahkaläpyskää, kiitos kahden raskauden ja vaikka en ole edes voinut imettää montaa päivää, niin silti :headwall:
Joo, mitähän ne on sit joskus kolmannen raskauden jälkeen :LOL: taitaa nää läpyskät kadota olemattomiin :|
 
Julietta & Tulentyttö: Te piristitte päivää kommenteilla rinnoista. :D . Olen sen verran väsynyt, että alkoi pakostakin naurattaa, ku rupes miettii miltähän näyttäis, kun rinnat heittäis olalle :LOL:

Itse en tiedä miltä mun rinnat näyttäis, jos joskus tulisin vielä raskaaksi. Olin viime vuonna rintaleikkauksessa, jonka takia en pysty enää imettää (kai..), niin olen ainakin ymmärtänyt.

kaikille plussatuulia toivotan! :whistle:
 
:heart::heart: TORSTAI 17.1 [/u] :heart::heart:

NYYTTIÄ VAILLA:
[/b][/u]

Maotao............kp 25/30-35...........yk 4......haaveissa 1.
Lappitar.......kp 26/32..............yk 4.......haaveissa 2.
felicia..............kp 27/28?..............yk ??.....haaveissa 2.
Mivi................kp 31/33..........................haaveissa 3.
Julietta...........kp 34/28-38-72 ...yk3.......haaveissa 1.
Arcatha..........kp 34/30-44........yk3.......haaveissa 1.
emunen..........kp 23/28-30........yk3......haaveissa 3.
masukki08 .....kp 24/30 ..............yk2......haaveissa 4.
Taotao -03.....kp 19/26-31.........yk3......haaveissa 3.
nti................. kp 18/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.
Tulentyttö......kp 24/28-32........ yk 1.... haaveissa 3.
amalie ..........kp 24/28............yk 1........haaveissa 3.
millimenninkäinen..kp 27/?...................haaveissa 2.
Red Dragon...kp. 25/33..........yk7.....haaveissa 3.
Cristiina........ kp 21/25-30....... yk7....haaveissa 1.
meela............kp 27/28-39...... yk 10..haaveissa 1.
HenLai...........kp 23/24-34.......yk ?......haaveissa 1.
Tinttu............kp 23/26-(31).... yk 10....haaveissa 1.
mussu.........kp 19/28-30.......yk "mones"..haaveissa 2.
LEP..............kp 24/27-30........yk.?............haaveissa 1.yhteinen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
TIPPUNEET: :hug:

Tuisku-84-
Tuulia79
Miilukka

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PLUSSANNEET: :flower: :heart:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 

Yhteistyössä