<3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

Siis eihän se voinut muuta vielä ollakaan, kuin nega, nythän eletään vasta viikkoa 2 ja jos sä piinailet viikolla 4??? Eli ensi viikonloppuna aikaisintaan uudestaan. Vaikka tämä piinailu on kyllä taiteenlaji, kuka keksii eniten selviä oireita, kuka käyttää eniten testejä tai aiemmin, kun muut :headwall: :LOL:

Mulle voi muuten laittaa, että haaveissa toinen (eka yhteinen, mut ei sitä tarvi kirjata listaan)
 
Heippa kaikille!!!
Uusille tervetuloa mukaan jännäämään :wave:

(.) välillä on mukamas oireita ja välillä ei taas mitään, tulis jo viikon 4 viikonloppu, et vois testata, tosin meil on sillon 26 päivä hautajaiset :'(
Ja aattelin just sillon testata, mut taitaa jäädä sunnuntaille kun tuon suru uutisen kuulin, en usko et musta on testaamaan lauantaina.....

Miilukka : mä pidän sulle peukkuja ja varpaita pystyssä, että se plussa sieltä tulee :heart:
Ja must tuntuu et nyt kun aina istuu tähän koneen ääreen ja tulee tänne lukemaan ni heti alkaa tuntuu kaikkia menkka oireita :/ outoa ja ehkä vähän sairastakin :LOL:
 
Vaikka mä oon ihan masiksessa ja uskon että nega tulee, niin jotain oireita on... Masua nippailee ja yöllä tuli joku kauhea vihlaisu oikealle puolelle alamasua ja selkää on vähän juilinu. LÄmpöä on edelleen n. 37. ja on vähän vilu.
Ajattelin testailla ensi viikonloppuna, ellen ratkea ennen sitä, niinku Miilukka! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mussu:
Siis eihän se voinut muuta vielä ollakaan, kuin nega, nythän eletään vasta viikkoa 2 ja jos sä piinailet viikolla 4??? Eli ensi viikonloppuna aikaisintaan uudestaan. Vaikka tämä piinailu on kyllä taiteenlaji, kuka keksii eniten selviä oireita, kuka käyttää eniten testejä tai aiemmin, kun muut :headwall: :LOL:

Mulle voi muuten laittaa, että haaveissa toinen (eka yhteinen, mut ei sitä tarvi kirjata listaan)
joo,aloitinhan mä tän pinon ku alunperin laskeskelin etttä täti saapuu viikolla 4. mutta mulla tulikin ovis aikaisemmin mitä piti joten tietty menkatkin pitäisi alkaa odotettua aikaisemmin.laskeskelin että jos 14päivää oviksesta niin mahdollinen tädin vierailu sattuisi juuri ensi perjantaille tai viikonlopulle :( :| ja noilla herkillä testeillähän saattaa raskaus näkyä jo n.10vrk ovulaatiosta (lukenut oon myös että jollain näkynyt jo tuotakin ennen) joten siks kokeilin jo nyt testata :headwall: :headwall:

 
:heart::heart: MAANANTAI 14.1 [/u] :heart::heart:

NYYTTIÄ VAILLA:
[/b][/u]
Miilukka..........kp 26/33-40..........yk7.......haaveissa 5.
memmuli84.....kp 20/23...............yk 2......haaveissa 2.
Emppu78.........kp 20/32...............yk ?......haaveissa 1.
Maotao............kp 22/30-35...........yk 4......haaveissa 1.
JoonanÄiti........kp 23/32..............yk 4.......haaveissa 2.
felicia..............kp 24/28?..............yk ??.....haaveissa 2.
Mivi................kp 28/33..........................haaveissa 3.
Tuulia79.........kp 29/28-93........yk1.......haaveissa 2.
Julietta...........kp 31/28-38-72 ...yk3.......haaveissa 1.
Arcatha..........kp 31/30-44........yk3.......haaveissa 1.
emunen..........kp 20/28-30........yk3......haaveissa 3.
masukki08 .....kp 21/30 ..............yk2......haaveissa 4.
Taotao -03.....kp 16/26-31.........yk3......haaveissa 3.
nti................. kp 15/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.
Tulentyttö......kp 21/28-32........ yk 1.... haaveissa 3.
amalie ..........kp 21/28............yk 1........haaveissa 3.
millimenninkäinen..kp 24/?...................haaveissa 2.
Red Dragon...kp. 22/33..........yk7.....haaveissa 3.
Cristiina........ kp 18/25-30....... yk7....haaveissa 1.
meela............kp 24/28-39...... yk 10..haaveissa 1.
HenLai...........kp 20/24-34.......yk ?......haaveissa 1.
Tinttu............kp 20/26-(31).... yk 10........................
mussu.........kp 16/28-30.......yk "mones"..haaveissa 2.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
TIPPUNEET: :hug:

Tuisku-84-

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PLUSSANNEET: :flower: :heart:

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Nyt Miilukalle paljon tädinkarkotus säteitä ************* , toivottavasti näistä on jotain apua!!!! :)

Täällä on tuo suru vienyt hyvin ajatuksia pois tästä jännäämisestä, mutta tänään on jo tää jännääminen vienyt ajatuksia pois tästä surusta, jännä juttu.
 
voi kun rupeis jotain oireita ilmaantuun...mutta ei kai niitä nyt vielä kun ovis oli vasta lauantaina...ainakin vihlonnasta ja polttelusta alamasussa, päätellen...
Sitten heitän kyllä kirveen kaivoon jos se verikoe ilmottaa ettei ovista ollut :headwall: tulokset tulee vasta 2pvää ennen kun tädin ei toivottu vierailu on merkitty kalenteriin :headwall: lämmöt on kyllä noussut asteen verran ovista edeltävistä lämmöistä =)
+++++++++++tuulia täällä kaikille puhaltelen++++ :heart: :heart: :heart:
Miilukkasulle pidän peukkuja että täti pysyis kaukana :hug:
 
Cristiina: Kiva, etten oo ainut "clomisti". :D Millä annoksella sulle on clomit tehonneet? Onko montakin follia lähtenyt kasvamaan? Itselläni toimi sillä pienimmällä (?). 1 tabl/päivä, kp 5-9 ja kaksi 20mm follia oli lähtenyt kasvamaan ja kipujen/ovistestin perusteella myös toinen ainakin irronnut.

Tuisku-84: Pahoittelut tädistä. :| Voin sanoa, että tiedän miltä tuntuu.

Miilukka: Sullahan on melko lupaavia oireita jo. ;) Tsemppiä!

Omaa napaa: Täällä ei ole toiveet erityisen korkealla. Osa syynä ehkä se, että tässä vuoden yrittämisen aikana on kerennyt niin monta pettymystä tulemaan, ettei enää osaa edes toivoa raskautumista. Siksi olen päättänytkin, että oli oireita mitä tahansa, niihin EN USKO. Monia kertoja oon uskonu ja hirmuinen pettymys tullu sitten tädin kurvatessa paikalle. Meillä olis miehen kanssa perjantaina meno ekalle julkisen puolen käynnille näitä lapsettomuusjuttuja hoitamaan. Sitä odotellessa... :)
 
Tinttu: Mullakin on sama ajatusmaailma kuin sinulla: Olen myös päättänyt, että oli oireita mitä, niihin en usko. Itsekin olen saanut pettyä kuukaudesta toiseen.. Uskon vasta sitten, kun testit näyttää plussaa.. Eikä tätiä näy.

Ja ei mulla taida lämmötkään olla nyt koholla.. En kyl ihmettele yhtään, ku kipeänä olin viime viikon, kuumeessa..
Ja enää ei niitäkään.. Menis vain loppu päivät nopiaa, että pääsis yrittää taas ja taas uudestaan.
 
Miten mä oon näin jäljessä muista, ku muut jo piinaa ja mulla vasta ovis?????????? Ja te jo alatte testaamaan...

Mulla kävi vähän hasusti. Eli sen lisäks, että oli hyvä tuuri ja ylipäätään bongasin oviksen KP21 ja tänään aamulla (KP22) viiva oli vieläpä vahvempi ja aamupäivällä sattu oikeelle polelle mahaa niin, että varmaan oli munasolu joka irtos, niin mahtui mukaan huonoaki tuuria: Eli mies kaatu liki 40-asteen kuumeessa sänkyyn eilen iltapäivästä. Miten VOI OLLA, just kun ois siittäjää tarvittu. Ja mää tyhmä vielä olin pihdannu sillon aamulla, kun aattelin, et ovis olis anyway menny jo. No tänään se on vielä ihan kanttuvei tossa ja mulla aamulla testattu siis se VIELÄ VAHVEMPI ovisplussa. Jotta silleee. Kohtalon ivatsua, sanon mä. :eek:

Toivottavasti lauantaiöinen lasti ois kestäny ny tänne maantaille asti.... :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maotao:
Miten mä oon näin jäljessä muista, ku muut jo piinaa ja mulla vasta ovis?????????? Ja te jo alatte testaamaan...

Mulla kävi vähän hasusti. Eli sen lisäks, että oli hyvä tuuri ja ylipäätään bongasin oviksen KP21 ja tänään aamulla (KP22) viiva oli vieläpä vahvempi ja aamupäivällä sattu oikeelle polelle mahaa niin, että varmaan oli munasolu joka irtos, niin mahtui mukaan huonoaki tuuria: Eli mies kaatu liki 40-asteen kuumeessa sänkyyn eilen iltapäivästä. Miten VOI OLLA, just kun ois siittäjää tarvittu. Ja mää tyhmä vielä olin pihdannu sillon aamulla, kun aattelin, et ovis olis anyway menny jo. No tänään se on vielä ihan kanttuvei tossa ja mulla aamulla testattu siis se VIELÄ VAHVEMPI ovisplussa. Jotta silleee. Kohtalon ivatsua, sanon mä. :eek:

Toivottavasti lauantaiöinen lasti ois kestäny ny tänne maantaille asti.... :heart:
EI KU NYT RATSAILLE VAAN SITTE JOS UKKO EI JAKSA TEHDÄ MITÄÄN. ETT KYLLÄ PÄÄSTÄ NOIN SELVÄÄ OVISTA OHI JA TILAISUUTTA KÄYTTÄMÄTTÄ!!!
POMPPAAT KUULE ILLALLA RATSAILLE... :LOL: :LOL: JA ANNAT UKOLLE KYYTIÄ....ETSÄ OLE KUULLU ETTÄ NUHA LÄHTEE NUSSIMALLA ;) :whistle: :LOL:

 
paljos veikkaatte että montas plussaa saadaan tähän pinoon :whistle: mä veikkaan että 10 ;) ...................

ja voisimpa ne jo lisätä listaankin :whistle: eli nyt vaan täyttämään ainakin ne kymmenen paikkaa.... ja lisää tulee tarvittaessa :kieh:
 
Mulla oli eilen illalla, ku nukkumaan kävin niin ihan ihmeellisiä nippailuja tuolla oikealla puolen masua... Paikallaan makasin ja kuullostelin ja aina välillä tuli nippaus.... SE POTKII JO!!! :LOL:
Sitten yöllä, kävin vessassa ja kun tulin takasin ja vänkäsin hyvään nukkuasentoon, ni vihlas tosi kipeesti kans oikeelta ja tänään töissä mä aivastin, ni taas nippas kovahkosti..... Jaa-a.... LÄmmöt edelleen 37 ja risat, ja toiv. pysyvätkin.

Miilukka: Torstaina olis sitten 14 päivää oviksesta! Tilasin netistä 15 kpl r-testejä.... Riittäisköhän? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Mulla oli eilen illalla, ku nukkumaan kävin niin ihan ihmeellisiä nippailuja tuolla oikealla puolen masua... Paikallaan makasin ja kuullostelin ja aina välillä tuli nippaus.... SE POTKII JO!!! :LOL:
Sitten yöllä, kävin vessassa ja kun tulin takasin ja vänkäsin hyvään nukkuasentoon, ni vihlas tosi kipeesti kans oikeelta ja tänään töissä mä aivastin, ni taas nippas kovahkosti..... Jaa-a.... LÄmmöt edelleen 37 ja risat, ja toiv. pysyvätkin.

Miilukka: Torstaina olis sitten 14 päivää oviksesta! Tilasin netistä 15 kpl r-testejä.... Riittäisköhän? :D

no en tiijä riittääkö :whistle: ;) nehän voi viel puolittaa niin sit niitä on 30kpl :) :LOL: ja kaikki käytetään ;)
 

Yhteistyössä