<3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

Alkuperäinen kirjoittaja millimenninkäinen:
moi!
mie taidan siirtyä tuonne 3 viikko pinoon kun en varmaaan malta odottaa 4 viikkoon .. katsotaan jos vaikka näyttääkin negaa ja tulen vielä teidän kans jännäileen!

++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
eipä se haittaa mittään...tuu meillekin kertoo jos plussan nappaat jo ensi viikolla. en poista sua viel mihkään täältä :kieh: kyllähän se meikälläkin on niin että ensi viikolla mäkin koklaan jo herkällä huvikseen ku en malta oottaa :saint: :D :whistle:

 
täälsuuntaa sama meininki ku millimenninkäisellä...
ihmettelen tätiä tai plussaa jo ensiviikon loppupuolella
:wave:
Katotaan tapahtuuko ajoissa vai venähtääkö kuinka rutkasti..

++++++++++++++++++ |O =)
 
;) ja mä siirryn kohta viikolle 5 ellei ovista ala kuulua!

Tai voipi olla että se meni tossa perjantaina, kun naama alkoi kukkia yht'äkkiä. Muuten ei kyllä hajuakaan. Onko hormoonifinnit ovisoire?
Eilen sain tosin vasta ovistestitkin käyttöön, eikä näytä mitään!
 
Maotao : kyllä ainakin mulla naamaa kukkii ku kukkaniitty aina oviksen aikaan ja just ennen ku menkat pitäs alkaa.

(.) eilen ovistesti näytti tosi, tosi haaleeta haamua, joten ovis ollut ja nyt ootellaan, kuivaa on ku saharassa. En yhtään muista aikasemmista raskauksista tuliko oviksen jälkeen kuivaa kautta vai ei, mites muill aon ollut????
 
Mulla tota aiempaa kokemusta ei oo mutta oon ymmärtänyt lukemastani että kuivakausi tulee oli tärpännyt tai ei mutta jos tärppi on käynyt niin on lorottelee kunnolla ennen menkkoja :LOL:

Ja luin myös lämmöistä että ennen ovista lämpö laskee n.0,25 astetta normi lämmön alapulelle ja kun ovis on tapahtunut niin nousee enemmän kun lasku on ollut :)
 
Cristiina mulla kanssa testailu on viikon 4 loppupuolella. Ovista vielä odottelen, mutta eiköhän se tässä ihan lähipäivinä ole tulossa, hope so :p Ihan lupaavia limoja ja nippailuja ollut, joten toivoa on :) Tsemppiä ja +++++ :whistle: kaikille!
 
:heart::heart: SUNNUNTAI 13.1 [/u] :heart::heart:

NYYTTIÄ VAILLA:


[/b][/u]
Miilukka..........kp 25/33-40..........yk7.......haaveissa 5.
memmuli84.....kp 19/23...............yk 2......haaveissa 2.
Emppu78.........kp 19/32...............yk ?......haaveissa 1.
Maotao............kp 21/30-35...........yk 4......haaveissa 1.
JoonanÄiti........kp 22/32..............yk 4.......haaveissa 2.
felicia..............kp 23/28?..............yk ??.....haaveissa 2.
Tuisku-84-.....kp 26/28-30.........yk1........haaveissa 2.
Mivi................kp 27/33..........................haaveissa 3.
Tuulia79.........kp 28/28-93........yk1.......haaveissa 2.
Julietta...........kp 30/28-38-72 ...yk3.......haaveissa 1.
Arcatha..........kp 30/30-44........yk3.......haaveissa 1.
emunen..........kp 19/28-30........yk3......haaveissa 3.
masukki08 .....kp 20/30 ..............yk2......haaveissa 4.
Taotao -03.....kp 15/26-31.........yk3......haaveissa 3.
nti................. kp 14/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.
Tulentyttö......kp 20/28-32........ yk 1.... haaveissa 3.
amalie ..........kp 20/28............yk 1........haaveissa 3.
millimenninkäinen..kp 23/?...................haaveissa 2.
Red Dragon...kp. 21/33..........yk7.....haaveissa 3.
Cristiina........ kp 17/25-30....... yk7....haaveissa 1.
meela............kp 23/28-39...... yk 10..haaveissa 1.
HenLai...........kp 19/24-34.......yk ?......haaveissa 1.
Tinttu............kp 19/26-(31).... yk 10........................
mussu.........kp 15/28-30.......yk "mones"..haaveissa 2.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Sama täällä HenLai B) Kylvetty on ja nyt vaanodotellaan satoa.
Päästään testailee viikolla neljä =)

Ei ihme, etten oo raskautunu edellisistä kierroista, kun oon ajatellu, että ovis ois siinä viimeistään 17. päivä ja tähdänny siihen.
 
Mahtuuko mukaan? :)

Mulla eka clomifen kierto menossa, joten en osaa tarkkaa päivää sanoa milloin pitäis menkat alkaa. Jos oviksesta lasketaan 14 pvää, niin sitten menkat pitäs alkaa kp 31. Ja se osuu vko:lle 4. Eli jos viititte lisäillä mut mukaan niin kp 19/26-(31) ja yk 10. Niin ja ensimmäisestä haaveillaan.

Onko täällä muita, jotka syö clomeja?
 
Iltaa kaikille!

Tätiä ei näy, ei kuulu.
Lämmöt on koholla ja jatkuvasti on kylmä.

Etovaa oloa havaittavissa ja muutaman kerran joutunut vessanpönttöä käymään halailemassa kun joku haju on tehnyt pahaa. Rinnatkin meinaa olla aika arat.. Ja peittoja ei tee mieli heilutella lainkaan :p

Tässä nyt sitten jännäillään, että ei ainakaan tuo kp30 tätiä tuonut ;)
 
tervetuloa Tinttu :flower: mukaan mahtuu :D
meikän tollo ei malttanut sitten olla millään testaamatta kun testejä on useempia tuolla kaapissa huutelemassa :ashamed: :ashamed: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: ja negahan sieltä tietty tuli..miks pitää olla niin utelias ja malttamaton??????? :headwall: :headwall: no päiviäkään ei ole kuin 10 tuosta oviksen bongaamisesta joten eipä se kyl vielä näkyiskään kunnolla....ehkä hentona haamuna mutta eipä antanu sitäkään...blääh!!!! pitikin mennä tekemään. :ashamed: no avasin tämän testaus putken sit ajoissa :D
 
Mahtuuko mukaan? :wave:

kp tänään 15/28-30 ja yk "ties kuinka mones", menkkojen pitäisi alkaa 25-28.1, joten viikon neljä lopussa voisin testata...

Meinasin ensin, että en nyt pinoudu, mutta nyt pinotuttaa kuitenkin, vaikka vähän olen nyt pessimisti tämän kierron suhteen. Olimme viikonlopun kavereilla ja ovis oli pe-la limojen mukaan (pe illasta la päivään limoja todella paljon :x , tänään ei enää mitään). Tänään on vähän nippaillut vatsassa ja alaselässä. Vällyjen alle päästiin torstaina, viikonloppuna oltiin vieraskoreita eikä pupuiltu lainkaan, tänään voisi vielä yrittää ukkoa vällyihin ihan varmuuden vuoksi. Tokkopa sitä kerrasta raskautuu tällä yrittämistaustalla - joskin lääkärin mukaan lääkkeiden pitäisi ruveta vaikuttamaan ja "luomun" onnistua. Ukko on menossa tarkistussimppatestiin mahd. ensi viikolla, toivon tietty hyvää tulosta jo nyt.
 
mussu tervetuloa :) me taijettiin jänskäillä jo tuolla joulun viimeisissä plussissa,olikos se niin :D
minä jo täällä vuodatin ja kirosin ett ku pitikin olla taas niin tyhmä että mennä jo testaamaan kun aina on niin ikävä saada negaa vaikka nyt noita päiviäkään ei ole viel hirveesti etä toivoa en ole ihan kokonaan heittänyt vielä
:snotty: mutta aina se laittaa vähän epäilyttämään kun negan saa. laskin ett jos oviksesta menis se 14päivää menkkoihin niin mulla pitäs täti tulla sit just perjantaina tai just viikonloppuna :headwall: :headwall:
 
jep, miilukka, yhdessä jännättiin siellä. Olen tätä pinoa lueskellut alusta asti, mutta omiin piinailuihin en jaksanut uskoa, mutta nyt, kun ovis on juuri ja juuri ohi, voin alkaa vaikka oireita keksimäänkin ;) :headwall:
 
:LOL: :LOL: on se kyllä ku alkaa pieni mielikuvitus liihottamaan täällä.
mulla kyllä ajatukset luikkineet tädin suuntaan jo :snotty: :ashamed: vaikka ei vielä pidä kirvestä kaivoon heittää :whistle: mutta toi nega veti kyl toiveita itsellä alas.... :headwall:
 

Yhteistyössä