<3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

tervetuloa uusille!!!

Nyt seuraa ällötekstiä :
Aamulla kun olin vessassa niin pyyhkiessä tuli aivan järkyt limat aj seassa oli joku klöntti :x
Voiko ennen ovista irrota ns. limatulppaa???
Toivottavasti vielä ei oo ovis (tikutan vasta iltapäivällä ) kun ei päästä peti hommiin vasta kun torstaina :|
Mutta jos nyt on ovis niin onkohan mahkuja tärppiin kun viimeksi ollaan yhdytty :whistle: maanantai iltana ja seuraava kerta ois vasta torstai ilta???!!!!

+++++++ tuulia kaikille :whistle: :whistle:
 
Heippa uusille! Ja myös vanhoille!!!

Mä tulin kertomaan mun lupaavista oireista! Selkää juilii vähän väliä ja lämmöt viilettää ylhäällä, äsken oli 37 tasan ja valkkaria lorottaa kivasti.... :D

Tulentyttö: sun "järkyt limat" kuulostaa ihan hyvältä. Valkkari muuttuu runsaammaksi ja ohuemmaksi oviksen aikaan, että simpat pääsee sitten paremmin uiskentelemaan.. =) mistään limatulpista en kyl osaa sanoa...

Miilukka: Ilmottele kun testailet. Mehän voitas testailla samoihin aikoihin, kun oli oviskin samana päivänä!!! Mä taidan käydä kans ostaas jotain halpoja testejä... sit "oikeena päivänä" testaan kunnon kojeella.
 
pittäähän se kokeilla vaikka heti ens viikon alussa ku eikö ne sano että herkillä testeillä saattaa hyvässä lykyssä näkyä jo 10päivää ovulaatiosta :D eli mille päivälle se meillä nyt sitte meniskään :saint: :D varmaan tulee sillo heti kokeiltua :ashamed:
 
pakko viel lisätä ett oireita ei nyt pahemmin ole...tunnostaa kyl jotenkin kosteelta tuolta alapäässä ja ihan niinku sielt lorahtas kohta jotain huosuihin mut sit ei lorahakkaan. järkky alamaha tuska tuli myös toissapäivänä kun oli sellaset matala-lantioiset farkut jalassa :snotty:
 
sori, nyt purnaan taas:
Eli ovis ei siis ole vielä, mutta testiin tuli haamu eli tulossa, ehkä huomenna tai perjantaina, no muuttu asiat silleen että tänään päästäänkin sänky puuhiin mutta sitten ei päästäkkään kun vasta viikonloppuna, ehkä lauantaina tai sunnuntaina.
Täytyy vaan toivoa että tärppi käy =)

Miilukalle peukut pystyssä että se plussa sieltä tulee :heart:
Ja tietysti kaikille muillekkin paljon plussa tuulia ++++ :whistle: :whistle:
 
:heart::heart: TORSTAI 10.1 [/u] :heart::heart:

NYYTTIÄ VAILLA:


[/b][/u]
Miilukka..........kp 22/33-40..........yk7.......haaveissa 5.
memmuli84.....kp 16/23...............yk 2......haaveissa 2.
Emppu78.........kp 16/32...............yk ?......haaveissa 1.
Maotao............kp 18/30-35...........yk 4......haaveissa 1.
JoonanÄiti........kp 19/32..............yk 4.......haaveissa 2.
felicia..............kp 20/28?..............yk ??.....haaveissa 2.
Tuisku-84-.....kp 23/28-30.........yk1........haaveissa 2.
Mivi................kp 24/33..........................haaveissa 3.
Tuulia79.........kp 25/28-93........yk1.......haaveissa 2.
Julietta...........kp 27/28-38-72 ...yk3.......haaveissa 1.
Arcatha..........kp 27/30-44........yk3.......haaveissa 1.
emunen..........kp 16/28-30........yk3......haaveissa 3.
masukki08 .....kp 17/30 ..............yk2......haaveissa 4.
Taotao -03.....kp 12/26-31.........yk3......haaveissa 3.
nti................. kp 11/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.
Tulentyttö......kp 17/28-32........ yk 1.... haaveissa 3.
amalie ..........kp 17/28............yk 1........haaveissa 3.
millimenninkäinen..kp 20/?...................haaveissa 2.
Red Dragon...kp. 18/33..........yk7.....haaveissa 3.
Cristiina........ kp 14/25-30....... yk7....haaveissa 1.
meela............kp 20/28-39...... yk 10..haaveissa 1.
HenLai...........kp 16/24-34.......yk ?......haaveissa 1.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Hieno lista!!! Täällä on edelleen lämmöt koholla, 37 tasan! JES!! Ja nipukka on kova, kiinni ja korkeella.... :whistle: oli ihan pakko koklata.... Oottekos muut koklailleet nipukoitanne???? :LOL: toi on vaan niin hauska sana toi nipukka...

Eipä tässä muuta, tsemppiä jokaiikalle!
 
Piristävä lista, kiitos Miilukka!!!

Mä kun yleensä tikutan viiden maissa ni tänää tein jo yhen tossa ennen kahta ja heti ei tullu mitään, mut 10 min sisään tuli hiukan haaleempi ku kontrolliviiva, katotaan mitä testi sanoo taas viiden aikaan, en tiedä miksi tein jo päivällä yhen
:eek: oon kai jotenkin malttamaton kun ekaa kertaa tikuttelen ;)

Palaan taas myöhemmin lukemaan teidän kuulumisia :wave:
 
mulla ei oo oireita sit minkäänlaisia enää,jos on nyt ollutkaan |O |O
ja kaikenlisäksi en jaksais millään odottaa ensi viikolle :headwall: :headwall: aivan salettiin teen testin jo heti ens viikon alussa.... :kieh: ja taas menee sit vinopino testejä kun niitä viivoja pitää sit metsästää valoa vasten ja vaikka miten päin :kieh: :ashamed: ja kurkkii viel roskikseenkin... voi että sitä pitää olla... :whistle:
 
Nyt on lähtenyt asiat rullaamaan hyvin eteenpäin :)

Pankista saimme tänään lainalupauksen ja huomenna mennään tekemään tarjous siitä kolmiosta mitä olemme jo pitkään katselleet.
Lähes varmasti se asunto tulee olemaan meidän. Meidän oma koti! :)

Koulussa ollut pitkiä päiviä, hyvin olen jaksanut joka aamu kuudelta nousta ylös, nyt vaan näin illasta iskee hirveä väsymys ja miehelle kiukkuan ihan turhista asioista.. :ashamed: Mutta sanoihan tuo kyllä, että ymmärtää ja jaksaa kuunnella.. Toivottavasti jatkaa vielä pitkään :p

Ei olisi enää pitkä aika niin pääsisi testailemaan ;)
Ei ole kyllä minkäänlaista stressiä ollut koko asiasta,
liekkö tuo hyvä merkki :D En tosiaan ole asiaa ehtinyt tällä viikolla
paljoakaan ajattelemaan. Koulussa menee aika niin nopiaa,
ja illalla onkin sitten parempaa tekemistä ;) :whistle:

Olis se kyllä.. Ensin saataisiin kaupat tehtyä kolmiosta
ja sitten jos pikkuinen vielä siihen samaan ilmoittaisi olemassa olostaan.. :)
 
Hei vaan kaikki! :wave:
Mulla on huomenna gyne...oon varmaan ihan seonnut päästäni näiden vauva toiveiden seurauksena... :kieh:
Mulla on tosiaan toi clomifen mikä vaikuttaa munasolun kypsymiseen ja irtoamiseen(lääkäriä lainaten,sillä irtoo varmasti :eek: ) ...NO kaikki ovis oireet ja lämmön nousut mulla on ollut mutta plussia ei oo tullut ovis testissä...no oman mielenrauhan vouks haluan että lekuri kattoo että mitä toimintaa on ollut.
MiilukkaMä olen joskus aatellut että oon kyllä ihan pimee kun tsuumailen testejä valoa vasten ja tongin roskiksia :LOL: Helpottavaa kuulla etten ole ainoa.
 
TulentyttöNoista ällö lima jutuista =)
Oviksen tapahtuessa tai sen läheisyydessä irtoaa kirkasta ,venyvää limaa ja mulla sitä tuli tässä kierrossa paljon...
Osaakos joku aiemmin raskaana olevista vastata että tuleeko oviksen jälkeen kuiva kausi ihan normisti jos on tärpännyt? vai onks kosteeta koko ajan :LOL:
 
Mulla viime kierrossa täti tuli 5pvää myöhässä et oon kyllä aatellut venyä sinne kp30...paitsi jos tulee niin selkeitä oireita että voi toiveita herätellä =) mulla toi ovis oli vasta ja vielä ei oireilua voi tarkkailla...
sulla onkin kierto jo loppu suoralla ja testien teko lähellä...koskas aattelit?
Mä en noihin lämpöjen noisuun luota omalla kohdalla,mittailen vaan nähdäkseni koska ovis on... viime kierrossa olin jo aivan varma et nytkö olis kun lämmöt oli edelleenkin 37ja risat ja menkkojen olis pitänyt jo alkaa mut sit päivää ennen tippu alle 37 ja sit seuraavana aamuna sai porua vääntää kun meni vessaan...mutta toivon et sulla olis parempi onni :heart: :heart:
 
JuliettaNo sit me testaillaan samoihin aikoihin....ellei nyt huominen tuomio oo että ovista ei oo tapahtunut ja kroppa vaan v...lee :/
Mulle varmoja oireita on et jos rupeen oksenteleen... :D Perus kuvotusta mul on kierron puolesta itsestään...
Viime kierrossa kun oli melkein viikon myöhässä niin noita testejä palo...nyt jos tulee vastaava tilanne niin koitan malttaa mieleni ;)
 
Lämmöistä puhelitte niin mulla on myös ollut muutaman päivän n. 37 c. Ja mulla on kokoajan kuuma!! Ja vähän tuntuu flussaiselta hetkittäin.
Mittaan juuri lämpöjä ihan huvikseni...
Tänään täytyy heilutella lakanoita oli myöhäistä tai ei. En yhtään tiedä. Ärsyttävää :kieh: Ovis saisi olla koko kierron ajan!
 

Yhteistyössä