<3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Miilukka:
korjattu :D sori joskus sekoilee päivissä kun numerot vaan vilisee silmissä ku päivittää listaa :ashamed:

jos joku muukin huomaa jotain virhettä niin sanokaa ihmeessä niin korjaan sit. noi kp:t saattaa joskus mennä sekasi ku päivittää
Kiitos, kiitos =)
En ois tota varmaan huomannutkaan, mutta aamulla just laskin noit päiviä et millon sen oviksen pitäs suunnilleen olla, niin pisti vaan silmään ;)
 
Heippa!!!

Minä taidan hypätä tuohon viikon3 pinoon kun en usko että maltan odotella viikolle 4.... :whistle: :snotty: Testata kun voin jo viikon 3 puolessa välissä.

Nyt on vähän oireitakin ilmaantunut joten pieni toivonkipinä nostaa päätään....Vaikka kovasti yritän sitä tampata pois jottei sitten tarvitsisi niin pettyä... :ashamed:

Mutta käyn kyllä varmasti täälläkin lukemassa teuidän juttuja ja ilmottelemassa miten kävi joten ei tarvitse listalta poistaa... =)

Plussatuulia kaikille!!!!! :flower: :flower:

 
Heips!
Mun muisti on ihan toivoton... kertoisko joku yhtäkkiä vielä sen, että kuinka nopeesti lämmöt nousee oviksen jälkeen? ihan het samanteinkö?
Kaikin muin tavoin oon koittanu ovista mettästää, vaan en tikuilla :whistle:
Tässä sitä sitten vielä ihmetellään, kp 21.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Hei Miilukka!!! Meillä oli ovis samaan aikaan!? Koskas alat plussaa metsästämään?? Ois vaan hauska tietää kun en malta olla menemättä apteekkiin..... :D
Niin, eli varmaan viikolla 4? vai aiemmin?
:LOL: :D eka mä mietin että en varppina tee ennen ku menkat on oikeesti myöhässä mutta oikeesti.... :ashamed: arvaa vaan maltanko mieleni!mulla on erittäin herkkiä testejä useempi tuolla joten aivan varppina "ihan huvikseen kokeilen" jo varmaan ens viikon lopulla,eiks sillo oo jo tarpeeksi päiviä oviksesta. vai joko se ois ens viikon alussa??? :eek: :saint: :kieh: varmaan ens viikolla sit kuiteskin,enmä malta mieltäni.vaikka karvas on pettymys jos negaa taas näyttää

 
pakko tulla tännekki tilittää vaikka asiaan ei kuulukkaan: :snotty:
:headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O kävi sit saamarin tv-lupatarkasta illalla ovella ja arvatkaa kellä ei oo ollu lupaa moneen moneen vuoteen?! .luulin ett neidit tulee ku rinkutti niin pirusti kelloa.ukko meni avaamaan ja ei sen takia katsonut ees ovisilmästä ku oltiin varmoja että tytöt tulee.
ukko sit esitteli siinä itsensä ja oli kysyny ett onks tv-lupa hankittu (telkkari huusi täysillä olkkarissa vaikka se ei kyl nähny sit ovelta mut kuuli kyllä). ukko sano että kait meillä on... :xmas: niin tv-lupaäijä oli sanonu että just tässä osotteessa ei ole tv-lupaa (näkevät kai jostain koneelta ja tulevat sit rinkuttelemaan niitten ovia) :LOL: :LOL: ukko vaan siihen että no ei meillä sit oo... :LOL: ja se on ollu pitkään korjuullakin ja nyt vasta saatu se kuukausi sitten
:whistle: :whistle:
äijä kirjotti lapun josta huomisesta eteenpäin lupa ja todennäkösesti joudutaan nyt maksamaan 100eur tarkastusmaksun, sekä tuolta "kuukaudelta" takautuvasti kaksinkertaisena maksut jotka ovat vähintään 60eur + sitten kilahtaa normi-maksu :headwall: :headwall: :headwall: ei v*ttu ett sapettaa!!!
mä oisin vaan vetäny oven kiinni nokan eestä ku sillä ei ole asiaa kynnyksen yli.ens kerran ois tullu poliisien kans niin mä oisin jo piilottanu telkkarin ;)
ei oo aikasemmin käyny oventakana vaikka meillä ei oo ollu varmaan viiteen vuoteen lupaa :whistle: :whistle:
 
(kopiota toisesta pinosta)

Kyllä on voimat poissa.. Pakko ruveta nukkuu.. Aamulla sit päivystykseen.. En mie jaksa töihin mennä tässä olossa..
37,3 oli vieläkin, vaikka tuntuu enemmältä.. Hirveän heikko olo. Pyörryttää.. Ja jos tulee yskänpuuska, ni joskus saattaa veranmaku tulla suuhun.

Ja vielä, kun on astmakin kidutteena.. Mutta jospa saisin unen päästä kii.. Eipä ole aikoihin ollut tällaista oloa..

Hyvää Yötä Kaikille! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
(kopiota toisesta pinosta)

Kyllä on voimat poissa.. Pakko ruveta nukkuu.. Aamulla sit päivystykseen.. En mie jaksa töihin mennä tässä olossa..
37,3 oli vieläkin, vaikka tuntuu enemmältä.. Hirveän heikko olo. Pyörryttää.. Ja jos tulee yskänpuuska, ni joskus saattaa veranmaku tulla suuhun.

Ja vielä, kun on astmakin kidutteena.. Mutta jospa saisin unen päästä kii.. Eipä ole aikoihin ollut tällaista oloa..

Hyvää Yötä Kaikille! :wave:
:hug: ja pikaista paranemista :snotty:

 
:heart::heart: TIISTAI 8.1 :heart::heart:

NYYTTIÄ VAILLA:


[/b][/u]
Miilukka..........kp 20/33-40..........yk7.......haaveissa 5.
memmuli84.....kp 14/23...............yk 2......haaveissa 2.
Emppu78.........kp 14/32...............yk ?......haaveissa 1.
Maotao............kp 16/30-35...........yk 4......haaveissa 1.
JoonanÄiti........kp 17/32..............yk 4.......haaveissa 2.
felicia..............kp 18/28?..............yk ??.....haaveissa 2.
Tuisku-84-.....kp 21/28-30.........yk1........haaveissa 2.
Mivi................kp 22/33..........................haaveissa 3.
Tuulia79.........kp 23/28-93........yk1.......haaveissa 2.
Julietta...........kp 25/28-38-72 ...yk3.......haaveissa 1.
Arcatha..........kp 25/30-44........yk3.......haaveissa 1.
emunen..........kp 14/28-30........yk3......haaveissa 3.
masukki08 .....kp 15/30 ..............yk2......haaveissa 4.
Taotao -03.....kp 10/26-31.........yk3......haaveissa 3.
nti................. kp 9/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.
Tulentyttö......kp 15/28-32........ yk 1.... haaveissa 3.
amalie ..........kp 15/28............yk 1........haaveissa 3.
millimenninkäinen..kp 18/?...................haaveissa 2.
Red Dragon...kp. 16/33..........yk7.....haaveissa 3.
Cristiina........ kp12/25-30....... yk7....haaveissa 1.
meela............kp 18/28-39...... yk 10..haaveissa 1.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miilukka:
pakko tulla tännekki tilittää vaikka asiaan ei kuulukkaan: :snotty:
:headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O kävi sit saamarin tv-lupatarkasta illalla ovella ja arvatkaa kellä ei oo ollu lupaa moneen moneen vuoteen?! .luulin ett neidit tulee ku rinkutti niin pirusti kelloa.ukko meni avaamaan ja ei sen takia katsonut ees ovisilmästä ku oltiin varmoja että tytöt tulee.
ukko sit esitteli siinä itsensä ja oli kysyny ett onks tv-lupa hankittu (telkkari huusi täysillä olkkarissa vaikka se ei kyl nähny sit ovelta mut kuuli kyllä). ukko sano että kait meillä on... :xmas: niin tv-lupaäijä oli sanonu että just tässä osotteessa ei ole tv-lupaa (näkevät kai jostain koneelta ja tulevat sit rinkuttelemaan niitten ovia) :LOL: :LOL: ukko vaan siihen että no ei meillä sit oo... :LOL: ja se on ollu pitkään korjuullakin ja nyt vasta saatu se kuukausi sitten
:whistle: :whistle:
äijä kirjotti lapun josta huomisesta eteenpäin lupa ja todennäkösesti joudutaan nyt maksamaan 100eur tarkastusmaksun, sekä tuolta "kuukaudelta" takautuvasti kaksinkertaisena maksut jotka ovat vähintään 60eur + sitten kilahtaa normi-maksu :headwall: :headwall: :headwall: ei v*ttu ett sapettaa!!!
mä oisin vaan vetäny oven kiinni nokan eestä ku sillä ei ole asiaa kynnyksen yli.ens kerran ois tullu poliisien kans niin mä oisin jo piilottanu telkkarin ;)
ei oo aikasemmin käyny oventakana vaikka meillä ei oo ollu varmaan viiteen vuoteen lupaa :whistle: :whistle:
:LOL: :kieh: :LOL: :kieh: :LOL: :kieh: :LOL: :kieh:
TÄMÄ SAMA TEKSTI TUOLLA MITÄS NYT - PUOLELLA SAI KIVAN KESKUSTELUN AIKASEKSI :saint: ON TULLU HUUTIA JA ARVOSTELUJA SEKÄ PUOLESTA PUHUJIA MYÖS :whistle: ;)

 
huomenta kaikille..
täällä alkoi aamu vähemmän suloisesti.. neiti 4v herätti mut huudolla "äiti! mä oksensin!" yöks! no kerran vasta oksensi ja meni nyt ite takas nukkuun vaik just sain puuron pöytään eli kipeä on.. :(

ja sit ).(
mä kun sain joulukuussa km ja just sillai ennen uutta vuotta rinnat oli palautunut normaaliks niin eilen tajusin et herranjumala ne jöhmii taas! nännipiha on laajentunut ja ne on painavammat.. mulla normisti sellaiset tyhjät pussit.. toivo nousee taas penkin alta! jos se selkäsärky sunnuntaina olikin taas jo "niitä" kipuja??
voisko alkaa oireileen näin aikaisin..
ovislimoista päätellen sekin oli jo viikko sitten.. :D
 
Miilukalle kävi sit "hyvä" säkä, meijän talos kävi kans viime syksynä noin, aattelin et irtisanon tv-luvan, ni hetken päästä alakerran kaveri soitti et niillä kävi tarkastaja ja kivat maksut tuli ku ei ollu luvat kunnossa, että jäi sit lopettamatta se lupa :whistle:

Mula ois kaikki ovis oireet: limat ja kamala paha olo, mikä on joka kuukausi ovis aikaan, mut testi näyttää negaa :eek:
Voisko se sittenkin olla niin et nää on ennakoivia oireita(? )ollu aina?

Miten vahva kontrolli viiva teil on tullu ovistesteihin???
Mul on tuolt babyplussalta tilattuja tikkuja ja se kontrolliviivakaan ei oo mikää järin tumma :eek:
 
(kopiota)

Menin aamulla lääkäriin.. Olin onneksi toinen, ettei kauaa tarvinnut odotella..

Lääkäri ihmetteli, että miksi minulle ei ole määrätty avaavaa lääkettä astmaan.. Joten sitten otettiin pef-mittaukset.. Hoitajat antoivat spiiralla jotain lääkettä.. Ja sitten 20 minuutin päästä uudelleen pef-mittaukset.. Mutta ei sen paremmat tulokset..

Ja luultavasti sen lääkkeen ansiosta kädet rupes tärisee ja sydän löi mieletöntä vauhtia :eek: . Hoitaja kävi senkin tunnustelemassa. Mittasi samalla kuumeen: 38,1 :( .

Kaikista paras oli sitten se, kun hoitaja, joka otti minut vastaan.. Lähti käymään kahvilla.. Ja sitten toinen hoitaja kävi vähän väliä kysymässä: "mikä on vointi". Mie siinä ihmettelin, että jopas kysellään usein..

Sitten odottelin aulassa sen 20 min, että hoitaja kutsuu takas ottamaan pef-mittaukset uudelleen..

Hoitaja kutsui minut takas.. Ja sanoi: "sie oot raskaana"
Minä: Siis MITÄ??!! :eek:
Hoitaja: Toinen hoitaja tuli mulle sanoo kahvihuoneeseen, että miksi sie jätit toisen sinne yksin, kun on raskaana.
Minä: Tuskin minä nyt vielä kuitenkaan olen raskaana. En ainakaan tietääkseni. Kyllähän me yritetään kolmatta, mutta kierto on kyl siinä vaiheessa, että ei se viel näkyis.
Hoitaja: Toinen hoitaja tuli sanoo kahvihuoneeseen: "miksi sinä jätit hänet sinne yksin, kun on raskaana"
Minä: Ai oon vai.. En mie vaan ole tiennyt.

Siis toi oli päivän paras uutinen! :LOL: Jos se olis vaikka enne :whistle:

Sitten menin verikokeisiin.

Sitten keuhkokokeisiin. Sielläkin laittoi varmuuden vuoksi lannesuojat, jos olisin raskaana.

Klo 15 saa tulokset.

Sairaslomalappuun merkkas: Äkillinen keuhkoputkentulehdus..

Mutta kuulema saan lääkkeet vasta sitten, jos kuvissa se näkyy? :eek:
 
ovis oireet sen kun lisääntyy ja testi on edelleen nega, no periaatteessa tää viikko ois viel aikaa, jos pitemmän kierron mukaan mennään niin ovis ois oikeesti vasta loppuviikosta, mutta tosiaan nuolisääntyneet oireet hämää :|

kaikille tärppi/plussa onnea +++++++ :whistle:
 
Mahtuuko vielä mukaan yksi nyytitön? Teitä onkin täällä kivasti!
Nyt on menossa kp 18/28-39 ja yk 10 ja esikoinen on yrityksessä. Mulla on kriittiset päivät 3 ja 4 viikon taitteessa. Toivottavasti täti ei tule vaan saisin sen kauan odotetun plussan kun olen silloin 4 viikon puolessa välissä lähdössä lappiin katsomaan Tunturiralleja..

Ovis aika on juuri käsillä kun on niiiiin liukkaat kelit, ettei hanki "hommista" tulla mitään! :headwall: Kai saan kiittää fooleja, sinkkejä ja helokkeja...
Hui kauheata! Huomasin just, että olen kaikista pisimmällä yrityskiertojen osalta!

Tv-luvasta puheen ollen mulle kävi kesällä niin, että olin lähdössä viemään koiraani ulos ja avasin oven ja kappas siellä oli tv-lupa tarkastaja!!! Ei ollut kerinnyt soittaan ihan vielä kelloa! Kyllä v*tutti! Se oli silti mukava tyyppi eikä antanut lähellekään niin pahoja rapsuja kuin olisi voinut kun sillä oli itsellä myöskin saksanpaimenkoira! Parempi pitää se lupa vaikken haluaisi. On sekin kamalaa piilotella omassa kodissaan aina :LOL: nimim. 7 vuotta tv-lupaa pakoillut
 
Meinaa mennä hermo huonoon kuntoon...ovis aika lopuillaan ja testit on vaan negaa...
Mulla ovis ollut aina (nyt tän puoli vuotta kun oon itseäni tarkkaillut) muutaman pvän heitolla...onks teillä muilla kuin monen pvän haarukka?
Laskeskelin et jos mulla olis pisimmän kierron mukaan niin ovis vois olla viel 17pvä, mut ei mul oo ikinä ollut niin myöhään, ees pidemmis kierrois...
Kyllä tää itsensä tulkinta on vaikeeta :LOL:
 
Huomenta kaikille!

Täällä on kiirettä ollut.. Tänäänkin koululla pitäisi olla kahdeksalta ja päivä päättyy neljältä.. jipii..

Tässä nyt odottelen, että päivät matelisivat eteen päin ja tulisi viikko neljä, niin pääsisi testaamaan.. Tosiaan, nythän on jo keskiviikko :D Kyllä tuo aika taitaa aika nopeasti kulkea.

Hirveä väsymys meinaa päällä olla koko ajan, mutta se taitaa olla ihan sitä, että on taas koulunpenkille palannut täyspäiväisesti..

Plussatuulia! :)
 
:heart::heart: KESKIVIIKKO 9.1 :heart::heart:

NYYTTIÄ VAILLA:


[/b][/u]
Miilukka..........kp 21/33-40..........yk7.......haaveissa 5.
memmuli84.....kp 15/23...............yk 2......haaveissa 2.
Emppu78.........kp 15/32...............yk ?......haaveissa 1.
Maotao............kp 17/30-35...........yk 4......haaveissa 1.
JoonanÄiti........kp 18/32..............yk 4.......haaveissa 2.
felicia..............kp 19/28?..............yk ??.....haaveissa 2.
Tuisku-84-.....kp 22/28-30.........yk1........haaveissa 2.
Mivi................kp 23/33..........................haaveissa 3.
Tuulia79.........kp 24/28-93........yk1.......haaveissa 2.
Julietta...........kp 26/28-38-72 ...yk3.......haaveissa 1.
Arcatha..........kp 26/30-44........yk3.......haaveissa 1.
emunen..........kp 15/28-30........yk3......haaveissa 3.
masukki08 .....kp 16/30 ..............yk2......haaveissa 4.
Taotao -03.....kp 11/26-31.........yk3......haaveissa 3.
nti................. kp 10/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.
Tulentyttö......kp 16/28-32........ yk 1.... haaveissa 3.
amalie ..........kp 16/28............yk 1........haaveissa 3.
millimenninkäinen..kp 19/?...................haaveissa 2.
Red Dragon...kp. 17/33..........yk7.....haaveissa 3.
Cristiina........ kp 13/25-30....... yk7....haaveissa 1.
meela............kp 19/28-39...... yk 10..haaveissa 1.
 
:heart::heart: KESKIVIIKKO 9.1 :heart::heart:

NYYTTIÄ VAILLA:


[/b][/u]
Miilukka..........kp 21/33-40..........yk7.......haaveissa 5.
memmuli84.....kp 15/23...............yk 2......haaveissa 2.
Emppu78.........kp 15/32...............yk ?......haaveissa 1.
Maotao............kp 17/30-35...........yk 4......haaveissa 1.
JoonanÄiti........kp 18/32..............yk 4.......haaveissa 2.
felicia..............kp 19/28?..............yk ??.....haaveissa 2.
Tuisku-84-.....kp 22/28-30.........yk1........haaveissa 2.
Mivi................kp 23/33..........................haaveissa 3.
Tuulia79.........kp 24/28-93........yk1.......haaveissa 2.
Julietta...........kp 26/28-38-72 ...yk3.......haaveissa 1.
Arcatha..........kp 26/30-44........yk3.......haaveissa 1.
emunen..........kp 15/28-30........yk3......haaveissa 3.
masukki08 .....kp 16/30 ..............yk2......haaveissa 4.
Taotao -03.....kp 11/26-31.........yk3......haaveissa 3.
nti................. kp 10/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.
Tulentyttö......kp 16/28-32........ yk 1.... haaveissa 3.
amalie ..........kp 16/28............yk 1........haaveissa 3.
millimenninkäinen..kp 19/?...................haaveissa 2.
Red Dragon...kp. 17/33..........yk7.....haaveissa 3.
Cristiina........ kp 13/25-30....... yk7....haaveissa 1.
meela............kp 19/28-39...... yk 10..haaveissa 1.
HenLai...........kp 15/24-34.......yk ?......haaveissa 1.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lisäsin itteni tuonne jonon jatkoks. En ees muista monesko yk on menossa mutta kuitenki niitä alkaa olla kohta jo 10 jos ei oo vielä täynnä. Just laskin että jos tää päivä ois se o-päivä ni tätin pitäis tulla kylään aikasintaan viikolla 4 maanantaina.

 
HenLai: Haluatko sie viel tuossa syysunelmasta 2008 -haaveilijat olla mukana? Sie oot siirtynyt kanssa sinne siitä kesävauvasta 2008 haaveilevista -pinosta.. Ja siun kierto oli jo kp yli 100 =). Kun et ollut käyny kirjoittelee..

Eli haluatko olla mukana vai poistanko?
 
Huomenta! Tai kohtahan taitaa jo päivä olla...

Tulipa tässä mieleen, kun viestejä lueskelin ja monet noita "oireita" joko oviksesta tai raskaudesta odottelevat, niin onko kenelläkään muulla kuin minulla todella vahvat pms (tai jotain..?) oireet?

Kun itselläni on nyt näissä kolmessa kierrossa ollut tosi vahvat oireet ennen menkkoja: huimaa, väsyttää, todella huono olo (täytyy ihan käydä yökkimässä), rinnat arat ulkoreunoilta, valkkaria tulee..., naama kukkii |O , kaikki nämä ihanat ystävämme ja vielä varmasti jotain lisää, mitä ei vaan nyt tule mieleen.

Elikkä siis, kovasti ovat samoja, kuin nuo niin halutut raskausoireet. Mutta ite en voi ainakaan noihin oireisiin luottaa yhtään, ennemminkin niin päin että jos alkaa yökkimään, niin tiedän että menkathan ne taitaa olla tulossa :ashamed: Tämä näin selvä pms-oireilu on alkanut vasta nyt tämän toisen lapsen jälkeen, jonka raskauskin oli yhtä vessassa juoksua alussa. Pahoinvonti yltyi niin kovaksi, että mikään ei pysynyt sisällä ja joiduin sairaalaan nesteytykseen viideksi päiväksi.

Ja Red Dragon, mullakin on peesaamassa tollanen ihana enne! (Vai oliks se vaan enne, että eivät tehneet verinäytettä tms. jossa oikeesti näkyi sun raskaus!?) Sunnuntaina mun yks kaveri soitti, jonka kanssa en oo jutellu varmaan puoleen vuoteen. Se sanoi, että nyt oli ihan pakko soittaa, kun se oli nähnyt unta että meillä oli kolmas lapsi! Oltiin kuulemma mieheni kanssa siinä unessa helisemässä, kun oli vilinää ja vilskettä ihan muillekin jakaa! Ehkä oon laittanut niin kovia toivomuksia ilmoille, että ovat kantaneet kaverinikin uniin... Tai sit oli vain hyvä enne! Hauskoja sattumuksia :)
 

Yhteistyössä