Onko ok vai mun painosille ei saa enemmän pudotta,per viikko?
No, kuitenkin olen tytyväinen että sain jo sen verran pois =)
Nyt olen 171 ja 59
No, kuitenkin olen tytyväinen että sain jo sen verran pois =)
Nyt olen 171 ja 59
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Terveiset TÖISTÄ!!! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Terveiset TÖISTÄ!!! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja -mila:Kahta kiloa rasvaa et saa millään pois tuossa ajassa, nesteitä kylläkin. Eli vähän pidemmän tähtäimen suunnitelman tekisin. Kuvien perusteella sulla on tosin nytkin aivan upea kroppa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Terveiset TÖISTÄ!!! :wave:
Mahtava työpaikka, ammatti: "palstailija"?
Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä luulen, että ap:n ei tarvis laihduttaa yhtään, mutta sellanen peruskiinteytys vois olla paikallaan ehkä ? pilates on tosi tehokasta, suosittelen - muokkaa kroppaa ja hävittää senttejä oikeista paikoista =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:älä savanna laihduta. tikkulauta ei ole kenenkään mieleen. ja sun viimeisetkin tissintapaiset häviää.
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:älä savanna laihduta. tikkulauta ei ole kenenkään mieleen. ja sun viimeisetkin tissintapaiset häviää.
on mulla tissit vai pitääkö mun taas kuva laita,eikä ne häviä,mä olin 52 ja jopa 50 monta kerta
Alkuperäinen kirjoittaja 3 päivää ja -2:Mulla kolme päivää ja -2,7 kg.Tosin lähtöpaino on huomattavasti suurempi ja nestettähän tämä on. Tavoitteena on mahtua lauantaina juhlavaatteisiin, joten siksi kitukuuri.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:älä savanna laihduta. tikkulauta ei ole kenenkään mieleen. ja sun viimeisetkin tissintapaiset häviää.
on mulla tissit vai pitääkö mun taas kuva laita,eikä ne häviä,mä olin 52 ja jopa 50 monta kerta
Sulla mitään rintoja ole, ainakaan kuvien perusteellaja ne ei ole edes katsojan silmässä
kyllä sulla on suuret luulot itsestäsi, ehkä niin on hyväkin. Tunnot kohillaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:älä savanna laihduta. tikkulauta ei ole kenenkään mieleen. ja sun viimeisetkin tissintapaiset häviää.
Sulla mitään rintoja ole, ainakaan kuvien perusteellaja ne ei ole edes katsojan silmässä
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja 3 päivää ja -2:Mulla kolme päivää ja -2,7 kg.Tosin lähtöpaino on huomattavasti suurempi ja nestettähän tämä on. Tavoitteena on mahtua lauantaina juhlavaatteisiin, joten siksi kitukuuri.
No jos sulla paino enemmän,niin sä voit ja jos mä pudotan äkkiä monet kiilot pois mutamassa päivässä,mä lihoan äkkiä takaisin,eikä mun painosille saa varma kun 500-1kg viikossa,täällä sanoivat kyllä 500,mutta luin jostan jopa 1saa =)
Alkuperäinen kirjoittaja On:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:älä savanna laihduta. tikkulauta ei ole kenenkään mieleen. ja sun viimeisetkin tissintapaiset häviää.
joo Savannalla kovat luulot itsestään. Se ei oo mistään kotoisin. Harva ihannoi tollasia tikkuja, jolla ei ole mitään muotoja, rintoja, mut se raukka uskoo kaikkien miesten puheita.
Alkuperäinen kirjoittaja On:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:joo Savannalla kovat luulot itsestään. Se ei oo mistään kotoisin. Harva ihannoi tollasia tikkuja, jolla ei ole mitään muotoja, rintoja, mut se raukka uskoo kaikkien miesten puheita.
no eiköhän se ole itsestään selvää että toiset tykkää pienistä tisseistä ja laihoista naisista ja toiset ei. mikä on ongelma ? että ap tykkää itsekin tisseistään ?
Alkuperäinen kirjoittaja 3 päivää ja -2:Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:Alkuperäinen kirjoittaja 3 päivää ja -2:Mulla kolme päivää ja -2,7 kg.Tosin lähtöpaino on huomattavasti suurempi ja nestettähän tämä on. Tavoitteena on mahtua lauantaina juhlavaatteisiin, joten siksi kitukuuri.
No jos sulla paino enemmän,niin sä voit ja jos mä pudotan äkkiä monet kiilot pois mutamassa päivässä,mä lihoan äkkiä takaisin,eikä mun painosille saa varma kun 500-1kg viikossa,täällä sanoivat kyllä 500,mutta luin jostan jopa 1saa =)
Juuh, takaisin nämäkin tulevat - ja varmaan korkojen kanssa. Tavoitteena on mahtua juhlakamppeisiin, jotka ovat nyt tiukkoja..