2vkoa ja 2kg pois

Kahta kiloa rasvaa et saa millään pois tuossa ajassa, nesteitä kylläkin. Eli vähän pidemmän tähtäimen suunnitelman tekisin. Kuvien perusteella sulla on tosin nytkin aivan upea kroppa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja -mila:
Kahta kiloa rasvaa et saa millään pois tuossa ajassa, nesteitä kylläkin. Eli vähän pidemmän tähtäimen suunnitelman tekisin. Kuvien perusteella sulla on tosin nytkin aivan upea kroppa. :)

No,mä treenan kans,mutta toki voi olla se vain neste nyt.Kiitos,mutta kyllä 52 on tavoite olla,kun tuntu myös että kuvassa olen laihempi näköinen myös kun muuten

mä luulen, että ap:n ei tarvis laihduttaa yhtään, mutta sellanen peruskiinteytys vois olla paikallaan ehkä ? pilates on tosi tehokasta, suosittelen - muokkaa kroppaa ja hävittää senttejä oikeista paikoista =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Terveiset TÖISTÄ!!! :wave:

Mahtava työpaikka, ammatti: "palstailija"?

Enasimmäinen luppohetki viiteen viikkoon täällä, jos ruokataukoja ei lasketa. Palstailen kunnes tulee yksi homma kohta, jahka toinen saa sen mulle annettavaksi. Taitaa mennäkin ylitöiksi tänään.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mä luulen, että ap:n ei tarvis laihduttaa yhtään, mutta sellanen peruskiinteytys vois olla paikallaan ehkä ? pilates on tosi tehokasta, suosittelen - muokkaa kroppaa ja hävittää senttejä oikeista paikoista =)

Jotkut mulle kans sano ettei tarvi,mutta mulla on kyvyempi olo jos olen 52 ja itsetunto parempi,kun en tykkä jos vähän ylimäräistä :D niin ja urheilu toki kans tarvin,ainakin vatsalihaksia ja käytän nyt myös seluliitti laite

Mulla kolme päivää ja -2,7 kg. :D Tosin lähtöpaino on huomattavasti suurempi ja nestettähän tämä on. Tavoitteena on mahtua lauantaina juhlavaatteisiin, joten siksi kitukuuri.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
älä savanna laihduta. tikkulauta ei ole kenenkään mieleen. ja sun viimeisetkin tissintapaiset häviää.

on mulla tissit vai pitääkö mun taas kuva laita :whistle: ,eikä ne häviä,mä olin 52 ja jopa 50 monta kerta

Sulla mitään rintoja ole, ainakaan kuvien perusteella :) ja ne ei ole edes katsojan silmässä :) kyllä sulla on suuret luulot itsestäsi, ehkä niin on hyväkin. Tunnot kohillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja 3 päivää ja -2:
Mulla kolme päivää ja -2,7 kg. :D Tosin lähtöpaino on huomattavasti suurempi ja nestettähän tämä on. Tavoitteena on mahtua lauantaina juhlavaatteisiin, joten siksi kitukuuri.

No jos sulla paino enemmän,niin sä voit ja jos mä pudotan äkkiä monet kiilot pois mutamassa päivässä,mä lihoan äkkiä takaisin,eikä mun painosille saa varma kun 500-1kg viikossa,täällä sanoivat kyllä 500,mutta luin jostan jopa 1saa =)

Heh, oletko sinä todella niin erikoinen, ettei laihdutus vaikuta kuin vyötäröön? Voisit myydä jutun vaikkapa 7-päivää lehteen; oops, laihdun vain oikeista paikoista B)

älä savanna laihduta. tikkulauta ei ole kenenkään mieleen. ja sun viimeisetkin tissintapaiset häviää.

on mulla tissit vai pitääkö mun taas kuva laita :whistle: ,eikä ne häviä,mä olin 52 ja jopa 50 monta kerta

Sulla mitään rintoja ole, ainakaan kuvien perusteella :) ja ne ei ole edes katsojan silmässä :) kyllä sulla on suuret luulot itsestäsi, ehkä niin on hyväkin. Tunnot kohillaan.

joo Savannalla kovat luulot itsestään. Se ei oo mistään kotoisin. Harva ihannoi tollasia tikkuja, jolla ei ole mitään muotoja, rintoja, mut se raukka uskoo kaikkien miesten puheita.

toi kuva oli silloin otettu just sen varten kun joku huusi sama,niin ja vaikka ne ei ole isot,niin en mä ees halua isot,vaan olen tytyväinen mitä mulla on =)
http://www.aijaa.com/v.php?i=5365849.jpg

No jos sulla paino enemmän,niin sä voit ja jos mä pudotan äkkiä monet kiilot pois mutamassa päivässä,mä lihoan äkkiä takaisin,eikä mun painosille saa varma kun 500-1kg viikossa,täällä sanoivat kyllä 500,mutta luin jostan jopa 1saa =)

Juuh, takaisin nämäkin tulevat - ja varmaan korkojen kanssa. Tavoitteena on mahtua juhlakamppeisiin, jotka ovat nyt tiukkoja. :).

Alkuperäinen kirjoittaja On:

joo Savannalla kovat luulot itsestään. Se ei oo mistään kotoisin. Harva ihannoi tollasia tikkuja, jolla ei ole mitään muotoja, rintoja, mut se raukka uskoo kaikkien miesten puheita.

eikun mä uskon palstan puhetta ja jumaloin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja On:

no eiköhän se ole itsestään selvää että toiset tykkää pienistä tisseistä ja laihoista naisista ja toiset ei. mikä on ongelma ? että ap tykkää itsekin tisseistään ?

Juuh, takaisin nämäkin tulevat - ja varmaan korkojen kanssa. Tavoitteena on mahtua juhlakamppeisiin, jotka ovat nyt tiukkoja. :).

Mutta jos tavoite ja tarvi äkkiä,niin hyvää juttu kun jaksat,tsemppiä :flower: =)

Yhteistyössä