S
saara
Vieras
toukokuun eka pv laitoin hakemuksen postiin eikä päätöstä vaan näy
kuinka kauan teillä muilla mennyt?
kuinka kauan teillä muilla mennyt?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KAUAN:Ihan hanurista koko kela taas - olivat laskeneet miehen palkan vituralleen (kaikki palkkakuitit oli heille viety siis), pyydettiin korjaamaan, niin sitten piti tehdä sellainen päätöksen oikaisu. No se kun tuli, niin TAAS olivat laskeneet vituralleen ja eikun UUSI päätöksen oikaisu ja nyt ei ole kuulunut mitään :headwall: Rahaa en ole saanut kolmeen kuukauteen, kun laitettiin esto etteivät maksaisi ennen kun ovat selvittäneet - kukapa olisi uskonut että näin kauan menisi prkl. Ja niiden omaa syytä, kaikki on toimitettu mitä on pyydetty, kyllä voi olla vaikeeta laskukoneen käyttö :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja KAUAN:Ihan hanurista koko kela taas - olivat laskeneet miehen palkan vituralleen (kaikki palkkakuitit oli heille viety siis), pyydettiin korjaamaan, niin sitten piti tehdä sellainen päätöksen oikaisu. No se kun tuli, niin TAAS olivat laskeneet vituralleen ja eikun UUSI päätöksen oikaisu ja nyt ei ole kuulunut mitään :headwall: Rahaa en ole saanut kolmeen kuukauteen, kun laitettiin esto etteivät maksaisi ennen kun ovat selvittäneet - kukapa olisi uskonut että näin kauan menisi prkl. Ja niiden omaa syytä, kaikki on toimitettu mitä on pyydetty, kyllä voi olla vaikeeta laskukoneen käyttö :headwall:
ai miten ne sit on viturallaan jos niillä on kaik tiedot ?
Alkuperäinen kirjoittaja p:minä kans oon laittanu kht hakemuksen toukokuun alussa ja ihmettelin kans kun ei päätöstä kuulu ei näy. Kävin sitten tänään kelassa ja siellähän ne sanoi että oottavat päivähoidon irtisanomiskaavaketta. Joo, ihan kiva että ei mulle siitä voineet ilmoittaa. Enhän minä pönttö sellasta tajunnut että semmonenkin olis pitänyt nille lähettää. Eli ap, kannattaa mennä käymään tiskillä, tiedä vaikka oottaisivat jotain liitettä ja siks ei päätös edisty.