Kiitos tsempeistä! Tsemppiä myös teille hoitoihin, jahka niitä pääsette aloittamaan.Mukava kuulla sinusta! Toivottavasti saatte pian plussan ja vauvan sitten v. 2020. Tsemppiä myös painon pudottamiseen!
Hyvä että ens vuoden ketju on jo tehty!
Kiva kuulla, että teillä asioita selvitellään ja on sillee suunnitelmat Mulla on auttanut painonpudotukseen runsas kasvisten syönti. On paljon kaikkia ihania kasviksia ja ne on hyviä ihan raakana. Myös veden juonti on hyvä, pitää suurinta nälkää pois ( ettei meinaa kerralla syö liian isoja annoksia) vesi kannuun oon laittanut välillä kurkkusiivuja tai sitruunaa tuo makua ja sitruuna vesi on kuulemma hyvä painonpudotukseen. Mutta muistaa myös että syödä pitää ihan ruokaa, tekee vaan karhunpalveluksen jos jättää pääruoat väliin, mulla ainakin tulee helpommin syötyä epäterveellisesti jos on liian pitkät ateria välit. No ehkä en liikaa romaania kirjoita Mutta tsempit sulle, se on hyvä että sulla on motivaatio ja asenne kohdillaanHeipat täältä taustoilta! En ole ollut millään listoilla enää hetkeen, mutta olen kuitenkin käynyt lukemassa teidän kuulumisia aina silloin tällöin. Eihän täältä osannut enää olla pois.
Ensimmäiseksi haluaisin onnitella plussan saaneita. Ihana nähdä, että varsinkin pitkään yrittäneet ovat saaneet plussia. Seuraavaksi tietysti pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Teille, joilla homma siirtyy varmuudella vuoteen 2020 voin huomauttaa, että sille ON JO TEHTY oma ketju. Bongasin sen juuri itsekin.
https://kaksplus.fi/keskustelu/threads/haaveena-vauva-2020.2519086/
Omaa napaa sen verran, että kävimme alkuviikosta ensikäynnin lapsettomuuspolilla julkisella puolella. Miehen spermanäyte myös lähtenyt tutkittavaksi. Jatkan Terolutin syöntiä, jotta kuukautiset tulisivat, eikä kierrot venyisi. Molemmat munasarjat on erittäin rakkulaiset, toisessa ainakin 25 ja toisessakin vajaa 30 rakkulaa. Eli PCOS pahentunut. Oireetkin kyllä pahentuneet pillereiden lopettamisen jälkeen. Kohtu minulla on taaksepäin kallistunut. Painoa pitää pudottaa vähintään seitsemän kiloa, jotta saan aloittaa uudestaan Letrozol-kuurin. Sekin aloitetaan vahvemmalla annoksella, koska ilmeisesti yksi tabletti päivässä ei riittänyt.
Käyn ensi viikolla sokerirasituskokeessa, jonka jälkeen katsotaan Metforminin aloitus. Mikäli kokeessa ilmenisi 2. tyypin diabetekseen viittaavaa, määrää lääkkeet ja annostuksen tk-lääkäri. Muutoin sen tekee lapsettomuuspolin lääkäri. Metforminin tarkoitus on boostata painonpudotusta ja hoitaa samalla PCOS-vaivaa.
Mietteliäänä tuskaillut, että millä keinoin alan taistoon kiloja vastaan, jotta saisi pysyvämpiä tuloksia. Motivaatiota on tietysti, koska panoksena on kuitenkin se mahdollisuus saada oma lapsi. Rennolla mielellä kuitenkin eteenpäin. Lääkäri suositteli kokeilemaan Donaferty-nimistä valmistetta. Sillä on kuulemma saatu hyviä tuloksia PCOS:n hoidossa.
http://www.donaferty.fi/index.html
Hyvää viikonloppua kaikille ja tsemppiä taas kaikille! Tapaamme osan kanssa varmasti tuolla 2020-ryhmässä.
Kiitos vinkeistä. Olen aiemmin onnistunut pudottamaan painoa pienillä muutoksilla 12,5kg puolessa vuodessa, joten keinot on tiedossa. Nyt pitäisi siis lähinnä valita, että millä keinoin alan tällä kertaa pudottamaan. Tietysti myös täytyy räätälöidä elämäntapoja sen verran, että tällä kertaa paino myös pysyisi siellä tavoitteessani. En aio kokeilla mitään kitudieettejä, vaan ihan perusruokaa terveellisemmällä twistillä, liikunnan lisäämistä ja säännölliset ateriavälit pienemmillä annoksilla. Säännöllisyys itsellä isoin ongelma. Painonpudotus onkin mielestäni "helppo" homma, ku on tarpeeksi motivoitunut, mutta tosiaan se ylläpitovaihe.. Mutta hyvällä motivaatiolla ja suunnittelulla pääsen eteenpäin. Näin uskon!Kiva kuulla, että teillä asioita selvitellään ja on sillee suunnitelmat Mulla on auttanut painonpudotukseen runsas kasvisten syönti. On paljon kaikkia ihania kasviksia ja ne on hyviä ihan raakana. Myös veden juonti on hyvä, pitää suurinta nälkää pois ( ettei meinaa kerralla syö liian isoja annoksia) vesi kannuun oon laittanut välillä kurkkusiivuja tai sitruunaa tuo makua ja sitruuna vesi on kuulemma hyvä painonpudotukseen. Mutta muistaa myös että syödä pitää ihan ruokaa, tekee vaan karhunpalveluksen jos jättää pääruoat väliin, mulla ainakin tulee helpommin syötyä epäterveellisesti jos on liian pitkät ateria välit. No ehkä en liikaa romaania kirjoita Mutta tsempit sulle, se on hyvä että sulla on motivaatio ja asenne kohdillaan
Voi olla että joo.. ei tällä seksin määrällä oo mitään mahollisuuksia raskautua en kyllä oo valmis ehkäsyä(ainakaan) hormonaalista alottaa vielä vaikka ne veis menkat poikkee..Oliko se niin, että meinasit(te) lopettaa yrittämisen? Tsempit päätöksentekoon!
@KengulleRuu Taustaile vaan! Tuu välillä kertomaan kuulumisia!