@peanut_butter onpa jännä tilanne! Mullakin ensimmäinen testi näytti vähän samalta, seuraavana päivänä näkyikin sitten haalea, mutta jo selvempi viiva.
En tiedätiedä olenko viimeaikoina maininnut, mutta minä ainakin kärsin ja kuulostaa lupaavalta. onnea talletukseen ja plussatuuliaMuistankohan nyt ihan väärin vai mainitsiko joku täällä vähän aikaa sitten päänsärystä ovulaation aikana? Päähän on särkenyt tänään n. 12 asti. Sohvalla maatessa tunsin 13 aikaan vihlaisun vasemmalla ja seuraavalla vessareissulla bongasin ovislimat. Flo ennustaa ovista kahden päivän päähän. Tallettelut jäänyt tässä kierrossa vähän vähälle töiden takia mutta tänään täytyy kellistää mies
@Haavejuttu ja @W.we Mäkin oon ollut huomaavinani että päätä särkee usein noin päivää ennen ovista!
@Palleroita ja @Momon Mullakin kyllä nää puikot on aina näyttäneet hyvin sekä negat että kemialliset.
Tosiaan varmaan eilen yhtäkkiä alkanut tissikipu sai kai testaamaan, ja kun aloin epäillä niitä sofien hailuja harmaita viivoja jotka kuitenkin tuntu vahvistuvan hiljalleen. Tän aamun testi aika samanlainen kun eilisen, ruskeaa tuhruakin tuli jo.
https://aijaa.com/lUmLeh
Kuvassa alempi tän aamun testi.
Tsemppiä!@Minic Pahoittelut!
@peanut_butter kyllä tuo vahvistuneelta näyttää! Kokeile tänään jotain toista testiä?
Vuotelu voi olla ihan normaalia alkuraskaudessa!
Oon tänään menossa sinne leepiin. Kyllä taas ahdistaa koko homma
@Wintersun kiitoksia, vaikka osasin varautua ettei tässä kierrossa tärpännyt. Nyt kun asiasta mainitsit niin piti oikein laskea, näköjään olisi vielä mahdollista saada jouluvauva olisi kyllä paras lahja koskaanPahoittelut @Huldaliini uudesta kierrosta! Vielä taitaa olla mahdollisuus tän vuoden vauvaan?
@Kiemura saako kysyä millaisella dieetillä olet? Mulla tämä ruokavalion muutos sai ilmeisesti aikaan sen, että ovis tulee aiemmin. Toivonmukaan hyvä juttu! Tai luulis kun ennen ollut kp 20 tienoilla.
Oletko @peanut_butter tänään testannut?
Mikähän tilanne teillä @Beaatta ja @Delphyne