.

:notworthy::unsure:Olen pysynyt nyt poissa palstalta sillä täällä pamahti pommi keskiviikkona: sain koulupaikan. Menin siis pääsykokeisiin takki auki sillä ajatuksella että käyn katsomassa millaiset kokeet ja ensi vuonna sitten yritän kovemmin. Luin toki mutta en nyt kovin orientuneesti. Ja sitten kävin näin, rehellisesti ensimmäinen tunne oli pettymys sillä olin niin orientoitunut siihen että jatkan syksyllä töissä ja tulen raskaaksi. Nyt pohditaan miten edetään.. koulu kestää 5v ja en todellakaan halua odottaa 5v??? Mutta toki ymmärrän että vauva ja yliopisto ei ehkä sekään paras vaihtoehto. Noh hoidetaan nyt muutto ja muut kuviot ja mietietään uudestaan. Mut voi siksi aikaa siirtää taustalle:unsure:

Tsemppiä kaikille !!!
 
@tylleröinen_21 onnea kuitenkin opiskelupaikasta! Äitiysloma lienee pätevä syy opintojen viivästymiselle, joten varmasti asiat järjestyy. Ymmärrän silti että mietityttää.

Mun ei pitänyt tässä kierrossa testata ovista, mutta tein kuitenkin nyt tänään ja kahtena edellisenä päivänä. Eilen oli vahvin testiviiva, muttei silti vielä plussa, mutta limojen puolesta sanoisin että ovis oli eilen ja pientä nippailuakin oli - mulla ei ole koskaan kovia kipuja. Käytän Life-appia kierron seuraamiseen ja sen mukaan ovis olisi ollut tänään, ja tänään testi selkeä nega. Eli huomenna lienee viimeistään dpo1.
 
@tylleröinen_21 onnea koulupaikasta! Ja todellakin ei se mikään este ole, täällä kokemuksen ääni. Kaksi kertaa vauvan kanssa valmistunut :love: sekä ammattikoulusta että ammattikorkeasta. Lykkäystä opinnoille saa äitiysloman takia, ja mikä sen hienompi fiilis onkaan kun saa olla itsestään ja omista saavutuksistaan ylpeä, mitä ikinä ovatkaan! Tsemppiä jatkoon (y)

Minä se en malta olla täältä pois :D
 
:notworthy::unsure:Olen pysynyt nyt poissa palstalta sillä täällä pamahti pommi keskiviikkona: sain koulupaikan. Menin siis pääsykokeisiin takki auki sillä ajatuksella että käyn katsomassa millaiset kokeet ja ensi vuonna sitten yritän kovemmin. Luin toki mutta en nyt kovin orientuneesti. Ja sitten kävin näin, rehellisesti ensimmäinen tunne oli pettymys sillä olin niin orientoitunut siihen että jatkan syksyllä töissä ja tulen raskaaksi. Nyt pohditaan miten edetään.. koulu kestää 5v ja en todellakaan halua odottaa 5v??? Mutta toki ymmärrän että vauva ja yliopisto ei ehkä sekään paras vaihtoehto. Noh hoidetaan nyt muutto ja muut kuviot ja mietietään uudestaan. Mut voi siksi aikaa siirtää taustalle:unsure:

Tsemppiä kaikille !!!
Minä olen saanut kaksi ensimmäistä lasta kesken yliopisto-opintojen ja minusta se on erinomainen yhdistelmä Voi opiskella omaan tahtiin vauvan kanssa, tehdä esseitä ja tenttejä. Luennolla voi käydä sit, kun lapsi isompi ja jo päiväkodissa. Suosittelen <3
 
Hei täältä taustalta kaikille!

Minun mieskin on vihdoin lämmennyt ajatukselle lapsesta. :) En halua listalle, mutta täällä on nyt 30/29. En ole vielä hakenut testiä, koska tuntuu, että ei raskaus voi vielä olla mahdollista. Ja ensi kierrossakin mies on ulkomaanmatkalla todennäköisen ovulaation aikaan.

@tylleröinen_21 Onnea myös minulta opiskelupaikan johdosta. Kannattaa aloittaa! Minullakin on kokemusta yliopisto-opinnoista raskausaikana ja pienen lapsen kanssa. Onhan se erilaista, mutta onnistuu ja tutkinto lopulta tuli.

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä plussasta haaveileville!
 
Viimeksi muokattu:
Pitää huomenna soittaa :(:cry: Ja kun niin lopetin piinailun ja olin onnellinen. Kolme päivää kuitenki testien välillä ja näiden viikkojen arvoilla jos tuplaantua hcg pitäs ni on jo tuhansista kyse, eli en mitään selitystä enää löydä kun taas sama juttu että kuihtuu pois. :cry::cry:
 
@Keppihevonen4 toivottavasti kaikki olisi hyvin!

Minulle voi vaihtaa listalle kp 3 tänään ja yk 7 :) Keskisykkeet laski normaaliksi jo 5 päivää ennen menkkoja. Eli jatkossa en enää tee testejä kunnes menkat myöhässä ja sykkeet korkealla. Vie piinailun tästä touhusta aikalailla pois mutta ehkä se on hyvä näin. Jos ensi kierto olisi meidän kierto? :whistle:
 
@Keppihevonen4 Voi kurja. Toivottavasti olisi vain väärä hälytys. Voimia! Nämä projektit on tosi raskaita odotuksineen ja mahdollisine pettymyksineen.

On. Täällä dpo 10 ja vannoin etten testaile ainakaan ennen dpo 12. Viime kierro kemiallinen antoi haamun dpo 15 kahdeksi päiväksi.
Tein aamulla ovulaatiotestin ja siinä oli hyvin haalea haamu ja yleensä mulla on se ihan tyhjä lukuunottamatta pari päivää juuri ennen ovulaatiota.
Tein raskaustestin (one step puikko) ja siihen tuli myös haalea toinen viiva. Kääk. En tiedä oliko helpompi toivoa kahta viivaa kun nyt pelätä samaa mitä kävi viimekuussa. Nyt kuulostelee jokaista menkkakipua. Menkat pitäisi alkaa vasta torstaina.
 
@Helmi30 piinaillaan näköjään samoilla päivillä, mä täällä jo mietin milloin uskallan testata ekan kerran. :D fiilis on taas että nyt pakko tärpätä, kaikki meni ovistesteistä, kivuista ja talletuksista lähtien ihan kuin oppikirjasta. Mutta eiköhän tässä vielä tulla kovaa ja korkealta.:cautious:
 
@Appelsiiniomena kiva päästä piinailemaan yhdessä, enemmän vertaistukea :D Mä en taida nyt tehdä ainakaan mitään ”en testaa ennen kuin menkat on myöhässä” -lupauksia, kun en pysty kuitenkaan olemaan testaamatta :ROFLMAO: Mutta jos nyt yli sen dpo10:n pääsis :p Vaikeaa tulee olemaan, kun näin lomalla ei ole edes töitä viemässä ajatuksia muualle...

Meilläkin meni nyt tallettelut oletetusti tosi nappiin, mutta tietty vaikea sanoa kun oviksen osalta ei voi olla ihan 100% varma. Toiveet on superkorkealla, mutta aivot himmailee ja tänään huomasin jo miettiväni ensi kiertoa ja sen ovisajankohtaa. Toivotaan ettei sitä enää tulisi (y)
 
Voi ei, toivon, että raskaus jatkuisi normaalisti... Ennen vuotoa on vielä toivoa, voimia! @Keppihevonen4

Feel you @Janet88 :poop:-fiilis aina kun uusi kierto alkaa... Ja tämä alku on aina tylsää kun odottelee vain ovista. Tsemppiä!! Toivottavasti tämä on onnistuniskierto! (y) Itsellä sattuu Ovis ehkä vain juuri viikonlopulle jolloin olen poissa kotoa niin voi jäädä mahdollisuudet tärpistä pieneksi, mutta sen näkee sitten...

Pitkää pinnaa piinailijoille ja plussia!!:)
 
@Keppihevonen4 , voi ei!! Toivottavasti olis vaan joku maanantai-versio se testi ollut. (n)

@tylleröinen_21 , onnittelut koulupaikasta! Kannattaa ehdottomasti ottaa paikka vastaan ja aloittaa opinnot, koskaan ei tiedä kauanko raskautumisessa kestää (minä toivoin, ettei enää tänä syksynä tartte töihin mennä vaan toisin kävi, nyt 1v4kk yritystä takana). Voi olla että ehdit hyvin aloittaa opinnot tai sitten et, mutta onnistuu se vauvan kanssakin.

Minä tipun tosi korkeelta, jos keskiviikkona menkat alkaa.. Yritän koko ajan vakuutella, ettei mitään kannata toivoa ennen kun menkat on myöhässä, mutta kyllä toiveita herättää pari päivää jatkuneet normaalista poikkeavat vihlonnat vatsassa, viime öinen vessaan herääminen, tänään yhtäkkiä aralta tuntuneet rinnat (ilman kosketusta), outo paha olo.. Plaah, ei pitäis innostua, niin monesti on nähty ettei nämä merkit mitään tarkoita. Huomenna ostan testin ja teen, samoin teen ylihuomenna. Silloin lähden naisten reissulle pariksi päiväksi ja siellä en pysty tekemään.
 
Hei, mä tulen varovaisesti kuumeilemaan tänne, en vielä tiedä onko musta tänne kirjoittelemaan aktiivisesti... :unsure: Meillä mieheni kanssa on takana äärimmäisen raskas alkuvuosi, menetimme rakkaan poikamme rv 38. Kohtukuolema, eikä kuolinsyytä löydetty. Hän oli meidän esikoinen. Syli huutaa tyhjyyttä, ja olisi kova halu saada lääkettä, eli uusi raskaus, tähän ikävään, vaikka mikään ei esikoispoikaamme korvaa.
Saimme nyt lääkäriltä luvan uudelle yritykselle, eli yk1 nyt, kp20/35 menossa, synnytyksen jälkeen ollu vasta kahdet menkat ja kierto pidentynyt melkein viikolla, niin en oikein osaa vielä ennustaa oviksia ym. Ovista oon nyt viikon tikutellut eikä oo vielä näkynyt, aika myöhäseks menee jos on ollenkaan... :eek:
Aivan kummallista olla tässä taas yrittämässä, kun vuosi sitten enkelin raskaus tärpännyt... Ainut toive olisi saada elävä lapsi syliinsä ja enkelipojallemme pikkusisarus <3

Onnekkaita plussauksia kaikille kuumeilijoille :love:
 
Täällä testattu taas nega, eikä menkkoja kuulu. Alamahaa juilii edelleen menkkamaisesti, mutta mitään muita oireita ei ole. Alan jo uskoa siihen, että heti karkasi kiertojen pituus, kun lopetti pillerit. :cautious: Mulle vois muuttaa dpo 12 ja kp 30/? On nimittäin se pieni mahdollisuus, että ovulaatio olikin vasta 13.6..
 
@rubikinkuutio tervetuloa mukaan! :) Osanotto kokemuksestanne :unsure: toivottavasti tärppi käy pian :love:

@Keppihevonen4 kovasti tsemppiä sinne! :love:

@tylleröinen_21 onnea koulupaikasta! Minäkin aloitin opinnot kesken vauvakuumeen ja tulin raskaaksi puolen vuoden jälkeen, sain molemmista lapsista lykkyä ja valmistuin tänä keväänä. 8 vuotta kului mutta sen arvoista :)

Täällä odotellaan ovista, digi näytti tyhjää ympyrää 2 päivää ja nyt kolmas vilkkuva päivä.
 
Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille! Tulin hieman kertomaan oireistani.. Ovis tapahtui 17-18.6 ja nyt viikkoa myöhemmin rintani ovat herkät, sekä tänää aamulla on ollu erityisen heikko olo ja pääkipua. Sekä en tiedä, olenko tulossa kipeäksi, ainakin kurkussa tuntuisi että pieni flunssa olisi tulossa. Kuukautisten pitäisi alkaa 2.7 (27-28) kierron mukaan tai sitten 29.6 (24) kierron mukaan. Mulla ilmeisesti vielä kroppa hakee kiertoa pillereiden syömisen jälkeen, mutta tosiaan on tullut kolmet kuukautiset jo, paitsi edellinen tuli kierrolla 27 ja kahdet ensimmäiset 24. Olen lukenut, että ovulaation jälkeen voi tulla myös raskauden viittavia oireita, vaikka ei olisi raskaana. Tämähän on jo äryttävää :D Olemme ottaneet jo asenteen, että lapsi tulee kun on tullakseen ja jätetty ovulaatiotestit pois käytöstä, ihan vain oman mielen takia.. vähän yritetty unohtaa se kova yrittäminen. Liika yritys ja stressi varmaan karkottaa vain tärppäämistä :D
Onko jollain muulla samanlaisia oireita ovulaation jälkeen (vaikka ei olisi kierrolla tärpännyt)? ja myös plussanneet, onko tullut noin nopeasti oireita?
 

Yhteistyössä