@rubikinkuutio , ei löydy sanoja teidän tilanteeseen. Maailma on kyllä todella epäreilu, tämmösessä tilanteessa ei kyllä ymmärrä miksi muka "kaikella on tarkoituksensa". Toivottavasti saatte pian onnistuneen raskauskokemuksen.
@hillanella , millä keinoilla olet saanut painoa parhaiten pudotettua? Upeat saavutukset kyllä sulla! Minun pitäisi pudottaa n.15kg, mutta on se vaikeaa ja hidasta.
@Jankesof , mulla on ollu oviksen jälkeen näitten n. 14 kierron aikana vailla sun mitä oireita. On tuntunut niin mahassa, rinnoissa, päässä kuin haarojen välissäkin ja on ollut myös täysin oireettomia kiertoja. Ja koskaan ne ei oo mitään merkannu. En enää muista, millaset oireet oli kuopusta odottaessa, mutta sillon olin ihan varma että olen raskaana. Nyt sellasta tunnettaei ole vielä kertaakaan tullut.
Vitsi tuota omaa päätä. Tänään oon kärsiny koko päivän oudosta pahasta olosta ja ihmeellisistä nippailuista mahassa. Miehelle jo tokaisin kotiin tultuani, että jos nyt ei tule plussaa niin en kestä, kun vointi on ollut niin huono. No, tein kaksi eri testiä, molemmat prismasta, oisko rfsu. Toinen herkkä jonka pitäis näyttää 6 pv ennen menkkojen alkua ja toinen normaali, joka näyttää menkkojen poisjäätyä. Molemmat oli negoja ja nyt oon ihan varma, etten todellakaan ole raskaana. Lähes heti negatestien jälkeen alkoi normaalit menkkakivut, jotka yleensäkin alkaa 2pv ennen vuotoa ja odottelen vuotoa keskiviikolle.. Eli kun ajattelin olevani raskaana, kehittelin mielessäni kaikki oireet siihen liittyväksi ja nyt kun selvis etten ole, niin heti "kroppa lopetti valehtelun". Kaikkeen se ihmismieli pystyykin..