.

Onnea @johannnaa ja @Lilja<3 :love:

Tervetuloa uusille! (y)

Kaksoishormoni digit otettu käyttöön tänään, saa nähdä tuleeko tälläkään kertaa plussaa. Mies soitteli yksityiselle ja kyseli simppatestejä, sanottiin että lääkärin lähetteellä vaan pääsee o_O mitä sille lääkärille sanoo? Varmasti ihmettelee miksi näin pian tullaan, mieskin ”vasta” 35v.. ehkä kannattaa suoraan sanoa että kotitesti on ollut negatiivinen ja halutaan varmuus.
 
Onnea @johannnaa ja @Lilja<3 :love::love::love:
Ihanan paljon tullut plussia tähän ketjuun viime aikoina, toivotaan plussatuulien jatkuvan (y) Tervetuloa myös kaikille uusille!

Täällä odotellaan ovista, joka melko varmasti nyt viikonlopun aikana. Tarkoitus oli olla testailematta ovista tämä kierto, mutta huomaan pähkiväni sitä nyt kuitenkin ohan liikaa kun aika oireettomia mun ovikset olleet, joten taidan nyt sit kuitenkin testata ainakin pari päivää. Vaikka tikutus stressaa monia, niin voi kai se olla niinkin, että stressaa tikuttamattomuutta vielä enemmän :LOL:

Mulla on muuten yhden päivän heitto listassa, eli huomenna 22.6. on kp19.
 
@MäSäMe Minulla oli Mirena-kierukka ennen tuota kolmatta raskautta n.3vuotta (tästä aikaa yli 5v). Silloin kierto tasoittui heti 27 päivään ja neljännestä kierrosta sai pieni alkunsa. Nyt taas minipillerien lopettamisen jälkeen kierto on ollut kaikkea 48 ja 21 päivän välillä.... Nyt menossa 5.yrityskierto ja toivon, että kierto olisi vihdoin tasoittunut. Tänään tuntemusten mukaan ovulaatio, eli piinapäivät alkaa :) Toivottavasti sinullakin pian kierto tasoittuu!
 
Täällä testattu odotetusti tyylipuhdas nega RFSU:n herkällä puikkotestillä dpo 11. Oli niin paljon kaikenlaisia oireita, että päätin vastoin ajatuksiani testata jo nyt. Ei harmita, koska en pahemmin ovistakaan bongannut. :whistle: Sunnuntaina pitäis alkaa menkat, joten mielenkiinnolla odotan, että kuinka pitkäksi kierrot venyy. :rolleyes: :) Hyvää juhannusta kaikille!
 
Jännän äärellä elelen. Pakko jonnekkin päästä puimaan tätä oloa.

Aivan semmoinen olo et menkat alkaa just, menkkajomltuksia ollut jo kolmatta päivää (ei yleensä ole ennen menkkoja). Päänsärkyä myös ilmaantunut ja alaselkä särkyä. Hajutkin on välillä pahoja.
Niin ja olen tosi itkuherkkä ja pahantuulinen. Koko ajan tiuskimassa.

Tänään kp25/28 ja oiskohan dpo11.
Testasin ennen kotitöihin lähtöä mammaksin herkällä liuskatestillä.
https://img.aijaa.com/t/00356/14584335.t.jpg


Takana on kkm 02/02 rv17+ : menetimme pojan ihan liian aikaisin.
Ehkäisyä ei ole ollut käytössä ja on ainakin yritetty raskautua mut liekkö liikaa.
 
Onnea kaikille ihanille plussille! :love:

Täällä oltu vähän hiljasemmin, ei oo ollut oikeen päivitettävää. Vuoto loppui eilen ja nyt siis kp6. Mies lähti juhannukseksi kalaan ja itse paiskin töitä. Jospa sunnuntaina päästäis alottamaan tallettelu.

Tilasin jopa ovistestejä, vaikka niin ajattelin mennä aluksi ihan "fiilispohjalta" ja katsoa tuleeko mitään.. No, voi olla että testit jää vielä kaappiin odottamaan, ehkä :D
 
@Miina- minun mies kävi juuri viime viikolla testeissä yksityisellä eikä lähetettä tarvinnut (eikö tämä ole yksityisten idea? o_O) En siis tiedä onko eri käytäntöjä eri firmoilla me käytettiin Ovumia Fertinovaa, pystyi ihan netissä ajan varaamaan ja kuulemma oli ystävällinen palvelu :)
 
Onnea <3 @Lilja<3 kyllä jo uskallat siirtyä plussanneisiin:love:

Täällä eilen alkoi tuhru ja tänään varmasti alkaa kunnon vuoto eli Toiveli yk12 kp1/27
Seuraava kierto on eka 3kuukauteen ilman teroluteja katson millainen kierto on ja jos ei plussaa näy otan yhteyttä omaan gyneen ja kysyn mitä seuraavaksi. Huolestuttavaa kun plussaa ei kuulu:(
Toivottavasti muilla piinailijoilla lopputulos parempi<3 hyvää juhannusta kaikille!!
 
@Persikka123 kiitos kovasti vinkistä! :) Sattuu olemaan vielä lähellä tuo toimipiste. Ihmettelin itsekin et miksi täytys lääkärillä käydä ensin selittelemässä jotakin, varsinaisesti mitään hoitoja tässä kohdassa ei tarvita. Tämä siis terveystalossa, oli ajanvarauksessa vielä naurahtanut kun mies kyseli näistä :mad: mies muutenkin stressaantunut ajatuksesta et jos hänessä onkin jotain vikaa..:unsure:
Menikö kauan tulosten saamisessa?
 
Tänään näytti ovistesti ihan blancoa ja eiliset kivut viittaa siihen, että ovis oli eilen. Onnistuneet talletukset eilen oviksen aikaan ja kaksi vuorokautta aikaisemmin. Eli kaikkemme ollaan tehty, nyt vaan toivotaan parasta :)
Tiukunen1982, kp 17/29, dpo1, yk5
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja<3
Testasin päivällä ovista ja tuli tasavahvat viivat, ajattelin että huomenna tulee plussa mutta onneksi testasin vielä nyt illalla koska räikeän selkeä plussa pamahti, ovis tuli tässä kierrossa ajoissa. :) täällä siis tänään dpo -1.

Hyvää juhannusta kaikille!
 
Moikka.

Onnea taas plussanneille! :love:

Omaa napaa sen verran, että nyt dpo 7(?) mulla tissit iha tosi kipiät ja hellät ja nännit nöpöttää lähes kokoajan :ROFLMAO::LOL:

Mahassa tuntunut myös nippailuja. Testin teen kuitenki vasta sitte ku menkat on myöhässä.

Tsemppiä taas kaikille. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukunen1982
Onnea @johannnaa plussasta ja tervetuloa uudet! Tsemppiä yritykseen ja piinailuun kaikille! (y)

Täällä huolestunut anovuloija mietiskelee, että mistä/minkä merkkisiä ovistestejä kannattaa tilata? Siis luotettavuus nyt etusijalla. En ole koskaan aiemmin ovista tikutellut, niin siksi kyselen. :geek: Raskauskeijustä oon tilannut aiemmin raskaustestit ja olen ollut tyytyväinen varsinkin palvelun nopeuteen. Tarkoitus oli siis tjottaillen edetä, mutta tuskin auttaa sekään tähän stressiin, jos en (taaskaan) ovuloi ku sillon tällöin. Anovulatoorisia kiertoja ollut useita vuosien varrella, koska PCOS. Painoa pitäisi saada rajusti pois, mutta kun tuntuu, ettei se lähde millään. :( Ääneen kun tänään pohdin näitä asioita, totesi avokki, että "No tilaa niitä ovistestejä, niin tietää vähän, että tapahtuuko sitä koko ovista vaiko ei? Turhaan sitä heitellään rojuja torveen, jos sulla ei tuu koko ovulaatiota!". Mä vaan nyökyttelin harmissani, jonka jälkeen avokki hetken päästä totesi, että "kyllä hänkin näistä asioista jotain tietää." :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukunen1982
Onnea kaikille plussanneille :love:
Itsellä viivan vahvistuksesta en tiedä, en ole uskaltanut vielä uudestaan testata pettymyksen takia :oops: Nyt vanhan kierron mukaan olisi kp 26/28 & uuden mukaan 12/28, mutta tänään tuli valkovuodon mukana veristä limaa :eek: Ei siis juurikaan mitään mutta pyyhittäessä paperiin valkovuoto oli vaaleanpunaista :cautious: Ihan sekaisin kyllä jo pääkin tästä kierrosta.
 
Onnea kaikille plussanneille :love:
Itsellä viivan vahvistuksesta en tiedä, en ole uskaltanut vielä uudestaan testata pettymyksen takia :oops: Nyt vanhan kierron mukaan olisi kp 26/28 & uuden mukaan 12/28, mutta tänään tuli valkovuodon mukana veristä limaa :eek: Ei siis juurikaan mitään mutta pyyhittäessä paperiin valkovuoto oli vaaleanpunaista :cautious: Ihan sekaisin kyllä jo pääkin tästä kierrosta.
Mulle edellises plussa kierros tuli muutama päivä ennen menkkojen alkua mikkä ei sit alkanukkaa, eli tsemppii(y)(y)(y):love::love:
 
@Sennay kokeilemalla selviää. Kaikilla ei kaikki testit toimi, riippuu siitä onko testi herkkä vai epäherkkä. Joillakin hormonia on niin paljon että herkkä näyttää koko ajan plussaa jolloin epäherkkä toimisi paremmin ja joillain taas hormonia on vähemmän jolloin epäherkkä ei näytä ikinä plussaa kun taas herkkä näyttäisi paremmin oviksen.

Itse olen tilannut raskauskeijulta herkkiä testejä (herkkyys 20) ja ne toimii.
 
Kiitos @Appelsiiniomena vastauksestasi. :) Pitääpä tilata ja testailla, kunhan pääsee uuteen kiertoon. Ei ole yhtään sellainen olo, että olisi tärpännyt. Dpo 11 tein sen negan, eikä ole enää muita oireita kuin nyt pari päivää jatkunut alamahan jomotus. Aamulämpö tänään 35.2, kun mun normilämpö on 36,3-36,6 :LOL: Ensimmäiset luomumenkat pitäis siis alkaa huomenna, joten niitä odotellessa. Testailen sit uudestaan, jos ei huomenna ala.
 
Onnea @johannnaa plussasta ja tervetuloa uudet! Tsemppiä yritykseen ja piinailuun kaikille! (y)

Täällä huolestunut anovuloija mietiskelee, että mistä/minkä merkkisiä ovistestejä kannattaa tilata? Siis luotettavuus nyt etusijalla. En ole koskaan aiemmin ovista tikutellut, niin siksi kyselen. :geek: Raskauskeijustä oon tilannut aiemmin raskaustestit ja olen ollut tyytyväinen varsinkin palvelun nopeuteen. Tarkoitus oli siis tjottaillen edetä, mutta tuskin auttaa sekään tähän stressiin, jos en (taaskaan) ovuloi ku sillon tällöin. Anovulatoorisia kiertoja ollut useita vuosien varrella, koska PCOS. Painoa pitäisi saada rajusti pois, mutta kun tuntuu, ettei se lähde millään. :( Ääneen kun tänään pohdin näitä asioita, totesi avokki, että "No tilaa niitä ovistestejä, niin tietää vähän, että tapahtuuko sitä koko ovista vaiko ei? Turhaan sitä heitellään rojuja torveen, jos sulla ei tuu koko ovulaatiota!". Mä vaan nyökyttelin harmissani, jonka jälkeen avokki hetken päästä totesi, että "kyllä hänkin näistä asioista jotain tietää." :LOL:
Muakin on neuvottu pudottamaan painoa, mutta ei ole helppoa. :( Mitään varsinaisia ongelmia ei ole vielä todettu, mutta ylipaino saattaa sekoittaa kroppaa kaiken kaikkiaan. Menkkojenkin kanssa on ollut ongelmia.

Olen käyttänyt pääasiassa Clearbluen digitaalisia ovistestejä. Ovat kalliita mutta ohjeiden mukaan voi testata heti aamun ekasta pissasta. Eikä tarvitse yrittää tulkita viivoja. Hinnan lisäksi miinuspuolena on ollut ainakin omassa käytössä se, että paketissa on vain 10 kpl. Ekassa testikierrossa käytin 13 eikä ovista löytynyt, tokassa hymynaama tuli vasta 10. tikulla.
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay

Yhteistyössä