Tulen omanapailemaan hiukan, ihan hirveät monsuuni kuukautiset! Saa tyhjentää kuppia vähänväliä, heikottaa ja pyörryttää. Nuo vielä menee mutta eipä ole ollut näin kauheita mielialan vaihteluita aiemmin, ehkä se hormonikierukka tasoitti aika paljon. Yhtäkkiä olen onnellinen ja kohta itken voileivän tekemiselle eikä tosiaan hajuakaan miksi. Kunnon raivonpuuskia myös, sitten taas kohta kaikki hyvin! Tilatkaa miulle valkotakkiset
Ihan johonkin mustaan aukkoon vajosin. Nyt on jo vähän parempi aamu onneksi! Lääkäri lupasi kirjoittaa minulle caprilonia vähentämään tuota menkkatulvaa, onneksi. Hankala mennä mihinkään kun pitäisi melkein pöntöllä istua ekat päivät.
Iloisempia asioita, miun 5v poika oli eilen tehnyt minulle rannekorun päiväkodissa, antoi sen niin hymy kirkkaana minulle, itkuhan se taas tuli
Illalla tuli vielä peittelyiden jälkeen kysymään milloin meille tulee vauva! Kysyin mikä vauva, niin hän totesi vaan että se pikkuveli! Ja hän kuulema voi kantaa sen sitten omaan huoneeseensa. Ihana poika
Te kellä on jo lapsia, ootteko ajatellut sitä, että siitä pienimmästä tulee isoveli/isosisko, ja alkaneet sääliä sitä mini-ihmistä
Miulla on nyt tää vaihe, tai sitten nää hormonit! Jotenkin koko ajan pakko halia tuota poikaa ja pitää vähän ”vauvana”
Meillä on tytöt 10 ja 13, teini ei kyllä anna yhtään halia enää
Kauhean nopeasti on mennyt aika, sain ekan vauvan 21 vuotiaana ja tänä vuonna täytän 35v. Kyllä vielä rakkautta yhdelle nyytille olisi, ja tietty miehelle se on sitten eka vauva
Ostin muuten pari vauvan vaatetta, ja siivotessa kaappeja löytyi pienen pieniä lapasia
Ehkä vähän etuajassa mutta so what
Tekisi mieli tilata myös vauva-lehti, mutta teini voisi ihmetellä mitä postiluukusta tulee ja en ehkä halua nyt sitä ragea!