Äh.. Kokeilin sitten hätäpäissäni ovistestin aamun tokasta pissasta. Räikeä viiva. Tuskin nyt kuitenkaan kp8 vielä olisi ovis? Varmaan se keskenmeno siellä häiritsee mun testailuja, kun r-testi näytti vielä haaleaa haamua..
Voi kun täältä tultaisiinkin perässä!Samanlainen viiva tuli mulle dpo 6 alkaen, koskaan ei tuommosta ole tullut ilman syytä
Auts, no jo on virheelliset viivat Tätä juuri vähän pelkäsin, kun ovistestitkin kyseisellä merkillä huonohkot. Testikaupoille tosiaan suunta ja uudella kokeilu huomenna!@Pioni85 minä taas poikotoin one stepin raskaustestejä.
Tein aamulla ihan huvikseen ovistestin seurana sen ja selkeä viivanpaikka näkyi pimeässä kylppärissä, luonnon valossa vielä selkeämpänä.
laitan myös toisen kuvan muutaman kierron takaa jonka tein kp3 tavallisten menkkojen jälkeen
Toivottavasti sinulla on vauvamasussa
Tsempit teille että tärppäis meillä just toi tilanne, mies menee huomenna Simppatestiin ja mä meen jännää odotustilaan. Ens kuussa ois mun aika tk lääkärille ja katotaan tilannetta. Siis jos tässä kierrossa tärppää niin oon ikionnellinen yks kemiallinen ollu joulukuun aikaan, joten kyl jotain yritystä mussa tapahtuu@Liilja Jep! Mää en tosiaan tikuttanut ovista tässä kierrossa, kun ajattelin että otetaan yks "stressitön" kierto ennen letrojen aloitusta. Tosin ajattelin että ovis olisi ollut jo viikko ennen tuota kuudennetta päivää, mutta voihan nuo kivut tosiaan olla vasta ovulaatiokipuja. Limoista en oo oikein koskaa osannut sanoa, kun tuntuu että yleensä mulla on aika liukasta koko kierto
Jospa sitä huomenna vielä testais, sitten jos mitään ei näy nii odottelen vaan tätiä tulevaksi ja toivottavasti tuliskin pian, ei ole mukava kun kierrot venyy
Ps. Ei sais Itelle luoda näitä toiveita, mutta viimeksi kun raskauduin oltiin juuri aloittamassa tutkimuksia ja juuri siinä kierrossa mies kävi simppatesteissä, jospa tässä olisi sama kaava ja kun nyt on letrot tulossa niin ihme olisikin tapahtunut