.

Täällä varmaan ymmärtetään nyt sekin, että vannoutuneena palstalaisena mun on heti yöllä tultava juhlistaa tänne, että miehen kellistys ilman kumia onnistui!!:whistle:.

Epäilen että onnistuis toistamiseen ennen ovista, on tuo niiin varovaisesti liikkeellä. Nytkin laskeskeli et eiks ala olee puoliväli käsillä :ROFLMAO:. Höhöhöh...:LOL:
Kp 13 kai nyt? Toivotaan oviplussaa seuraavalle 2 päivän periodille:whistle::rolleyes:.
 
Minkälaista teidän valkovuoto on muutaman pvä/viikko ennen kuukautisia?
Minulla on ollut nyt muutamana päivänä jotenkin kalvomaista tai paperiin tulee kalvomaisesti (n)o_O outoa, tosin en ole ennen kiinnittänyt edes huomiota millaista se on.
 
@jonxu Voimia sinne! Toisaalta, kuten sanottu niin monilla on myös menkkajuilimisia, vaikka ovatkin raskaana. Mutta ymmärrän sun turhautumuksen, etenkin nyt jos ne menkat sieltä tosiaan alkaa. Mutta täällä kyllä samat fiilikset, ehkä meitä molempia onnistaa paremmin ensi kierrossa? Onko sulla monesko yritys nyt menossa?

@Haavejuttu Sulle myös parempaa onnea tulevaan kiertoon! <3

@Naissoturi Voi kumpa saisit plussan! Miten sä huomasit sen kemiallisen silloin? Saitko kans plussan/haamun, joka haalistui?

@Tiinaliina1 Loistavaa että miehen kellistys onnistui! (y) Nyt toivotaan ovista piakkoin.

Omaa napaa, täällä dpo11 ja odotan vaan menkkoja alkavaksi (pitäisi alkaa vasta su-ma). Aamun r-testi oli puhdas nega. Taisi olla kemiallinen, ja muutaman päivän ajan olin niin varma raskaudesta :( Eilen tirautin pienet itkut miehelle, ja se kannusti kovasti, että jatketaan vaan yrittämistä. :love: Toiveet elää siis lokakuuta varten.

Onko teillä jotain tietoa näistä kemiallisista? Onko niiden jälkeen hyvä mahdollisuus raskautua uudelleen? Entä onko jotain poppakonsteja miten kiinnittymistä voisi tukea, oliko se punaviini joku juttu?

Niin ja ihan varmasti en tee yhtään testiä ens kuussa ennen kuin on dpo10. Tulee varmasti olemaan mulle ihan hirveää piinaa.:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Huomenta.

Lyhyesti piipahdan.
Varasin eilen gynekologille ajan, koska vuoto pysyy poissa. Raskaustestit näyttää negaa..niin ei vaan jaksa tätä epätietoisuutta. Tulen kertomaan kuulumiset. Tänään aika klo. 12. Jännittää onko kaikki hyvin:unsure:

Pahoittelut pudonneille ja onnea kaikille plussan saaneille.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
@peanut_butter
Toki en voi olla satavarma siitä kemiallisesta, mutta uskon sen silti olleen.
Eli raskausoireita oli, myös pari tippaa kiinnittymisvuotoa eli haalean vaaleanpunaista paperissa kerran ja haamun esiäiti. En tiedä liittyikö vatsakivut tähän kun parina päivänä tuli keskelle vatsaa navan alapuolelle ja oli myös kosketusarka ja en voinut olla toisella kyljellä. Kävin lääkärissäkin, mutta kivut oli aina lääkärissä käydessä jo poissa. Hoitaja mainitsi ulkoisen, jonka lääkärit tyrmäs ja raskaustesti oli nega, mutta tottakai se vielä siinä vaiheessa oli ja toisella kertaa eivät ottaneet testiä, jonka tein sitten itse sillä haamulla. Menkat alkoi silloin kun pitikin.
Toivottavasti sait selkoa, hieman kiireellä tässä kirjoitan.
 
@peanut_butter Niin ja sen jälkeen päätin että en ennen varsinaista menkkapäivää ole enää raskaustestiä tekemässä, vaikka toki voihan se senki jälkeen mennä vielä kesken, mutta jos on pienikin mahdollisuus olla huomaamatta kemiallista niin mieluiten niin. Koska pudotus oli erittäin korkea todellisuuteen.
 
@Naissoturi Juu, ymmärrän. Mulla siis hyvin samallailla; testailin innokkaana tosi varhain, sain haamun dpo8, joka siitä äkkiä lähti haalistumaan ja dpo11 ei enää mitään. Oireita oli kanssa, jotka yhtä lailla hävisivät. Päätin myös, etten enää testaa niin aikaisin, oli niin kurjaa kun oli jo herännyt toiveita. :( Jostain luin, että jopa 60% alkaneista raskauksista olisikin kemiallisia, mutta yleensä äiti ei tiedä sitä, koska ne loppuu niin varhain ja kuukautisetkin alkaa ajallaan. Toivottavasti tämä ei toistu uudelleen.. :(
 
Jännäilen @Sarianne81 sun puolesta täällä!
Mulla jo kp41 ja vuoto pysynyt poissa. Ovistesti tänäänkin kiljuvan positiivinen. Jos ei muuta niin kyllä mun kroppa on totaalisekasin (n)

Pitäisköhän sitä itekin saada aikaseks varattua gyne..

Suosittelen, mulla pillereistä kroppa täysin sekaisin. Yksi tyhjennysvuoto tuli mutta nyt kierto venynyt jo 33 pv. Mietityttää oliko ovulaatiota viime kuussa ollenkaan(n)
Mutta toivotaan parasta ja tsemppiä sinnekin(y)
 
Testiaddikti täälä hei, kp 5 ja ovistestit.näyttää jo tältä https://aijaa.com/bS6HRQ , että mitä.ihmettä. ei mulla oo koskaan tullu näin aikasin tämmöstä viivaa saati että ovis jo ois tuloillaan....onneks ei oo ku kaks enää niin en testaa sitte enää kun meen ihan sekasin näistä.

https://aijaa.com/LEtpU5 ja tämmönen on nyt 5min päästä. Mitäää
 
Viimeksi muokattu:
@Naissoturi Googlesta löytyy aika hyvin tietoa. MUTTA siis ihan ei mitään ydinfysiikkaa vaan tavara kuppiin, kuppi vaihtaa omistajaa, tavara ruiskuun ja sisälle :)
Ja muumimuki nimitys tulee siitä, että siittiöille paras olisi posliininen astia tuohon "siirtymä väliin"
Meillä tosiaan teen itselleni mukavan "pesän" sänkyyn, missä voin loikoilla sen puolisen tuntia jalat kohti kattoa :ROFLMAO:

Mukavan rentoa niihin suorituspaineisiin verraten ja meidän taloudessa ainakin aikataulujen kannalta helpompi suorittaa sen parin päivän välein kuin peittoa heiluttamalla :)
 
  • Tykkää
Reactions: Li88 ja Tiinaliina1
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja tsemppiä piinailijoille.

Peitonheiluttelupuuhista... Päätin olla tässä kierrossa kertomatta miehelle ovulaatiosta tai muutenkaan painostamatta. Huomaan, miten on alkanut stressaamaan. Toisaalta mies on aina menkkojen alettua melkein pettyneempi kuin minä. Vähän kakspiippunen juttu siis. Meilläkin puuhailu ajoittunut nimenomaan oviksen ympärille ja muuten "lomaillaan", kun kumpikaan ei jaksa jyystää kokoajan. Kuulostaa aika surulliselta ja pakkopullalta tiedän.

Sitten joku kysyi valkovuodosta ennen menkkoja... Mulla on valkeaa ja melko tahmaista ja lisääntyy menkkoja kohti mentäessä.
 
Viimeksi muokattu:
Aika jännä että kp 11 ja 12 https://aijaa.com/AeFuR7 näytti niin tummaa viivaa ja nyt kp 13 ja 14 on tämmöstä https://aijaa.com/0ly29N
Siis mun ovishan ei oo voinut olla tollon kp12 koska mulla on normaalisti 32 päivän kierto. Lyhyimmillään ollu 28 päivää ja se on tapahtunut siis kerran mun elämässä. Luteaali 14vrk. Eli eli... joko se ovis on sit viel tulossa tai sit vaan ei...en tiedä. Jos se tulee niin se tulee seuraavan 2 päivän sisään. Toivottavasti tulis, kun tallettelutkin hoidettiin viimeyönä:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
@jonxu Voimia sinne! Toisaalta, kuten sanottu niin monilla on myös menkkajuilimisia, vaikka ovatkin raskaana. Mutta ymmärrän sun turhautumuksen, etenkin nyt jos ne menkat sieltä tosiaan alkaa. Mutta täällä kyllä samat fiilikset, ehkä meitä molempia onnistaa paremmin ensi kierrossa? Onko sulla monesko yritys nyt menossa?
Kyllä ne menkat alkaa..tänään pyyhkiessä jo tuhrua ja aamun testi negatiivinen. :unsure: nyt alkaa siis 16 yrityskierto eli pikkuhiljaa alkaa tympimään koko homma.:cry:

Kiitos @Neltsuliini tsempeistä!


Edit. Mulle saa päivittää kp1, ya 8/2017
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ollaan nyt eletty tätä tylsää alkukiertoa ja vaikka päivittäin olen lueskellut juttuja täältä niin en ole kommentoida jaksanut.

Hei kaikille uusille tulokkaille, pahoittelut uuden kierron aloittajat ja
isot onnittelut kaikille plussaajille! :love:

Kp11 menossa nyt ja ovulaatioon pitäisi olla vielä 5 päivää aikaa. Nyt kuitenkin pari kertaa on vihlonut siihen malliin että oli pakko tikulla testata. Tälläinen väripläjäys tuli:
IMG_20180912_122738.jpg
Negatiiviseksi tulkitsen, mutta pitää nyt olla tarkkana ettei mene tilaisuus ohi huomaamatta. Pitää miestä houkutella nyt ahkerasti talletuksia tekemään.

Greippimehu on ollut kokeilussa tän kierron alusta ja tuossa mietinkin että voisko olla mitenkään mahdollista että se aikaistaisi ovulaatiota? o_O

Jotenkin on sellainen fiilis että tää kierto on meidän. (y) :D
 
Oma napailua, tällä kertaa nopeasti.. Tänään dpo6 eilen ja tänään ollut pientä jomotusta alamahassa. Ja tänään tuli jälleen migreeni kylään eli hormonaalisella tasolla tapahtuu jotakin muutosta, onko se raskaudesta johtuvaa vai menkkoihin viittaavaa niin vaikea sanoa. Vielä kun vklp asti jaksaisi testailun kanssa odotella.
 
Täysin omaa napaa, pahoittelen.
Eli kävin tänään gynekologilla, koska menkat ovat edelleen tulematta.. kuulin jotain mitä en yhtään osannut odottaa. Ultran mukaan munasarjani ovat täysin lepotilassa joten En ole ovuloinut viime kuussa enkä ole ovuloimassa nytkään vaikka testitikkuun viivaa sain. Tehtiin myös raskaustesti ja en ole raskaana.
Lääkärin mielipide oli että odottelen nyt rauhassa yhdet kuukautiset ja yrityksen voi sitten aloittaa. Sanoi että minipillereiden jälkeen kierto voi tasaantua kolmisen kuukauttakin:cry: lääkäri ei osannut sanoa miksi be haamut raskaustesteihin sain, mutta ilmeisesti olivat vain viallisia testejä

Minut voi ottaa pois piinailijoista, siirryn taustalle siksi aikaa kun vuoto alkaa.
Sarianne81 kp xx

Aloitamme koko homman alusta ja yk 1 koska raskautuminen viime kuussa ei ollut mahdollista.

Olen iloinen että jotain kuitenkin selvisi, toivottavasti uusi kierto käynnistyy pian, en millään jaksa odottaa että pääsemme yrittämään.

En unohda teitä, käyn täällä lukemassa, ja tsemppaamassa teitä..toivottavasti saadaan pian paljon plussia:love:
 
Viimeksi muokattu:
Apteekin ultra testin tein kun jäi hämään tuo ovisplussa ja kaksi viivaahan siihen pärähti, varmaankin siis ollut jotaki yritystä kiinnittyä. Testaan aamulla uusiksi että mitä näyttää. Edelleen siis tiputtelee mulla jotenka ei tää tästä normaaliksi raskaudeksi muutu.

https://aijaa.com/ik8rSW luonnossa ihan punainen viiva, vaikea saada kuvaan kun paska valo vessassa. Huoh

https://aijaa.com/69McOt tässä vielä luonnonvalossa nyt tämä..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: iK

Yhteistyössä