.

@sucrine voi harmi, että jouduit palaamaan takaisin. :(

@Miina- kuten muut tuossa sanoikin, ehkä mies ei oikein tiennyt mitä sanoa. Täällä ainakin se on tyypillistä miehelle ja sitten muutaman päivän päästä ehkä tulee jotain. Niin kuin nyt tästä plussastakin alkoi vöyhöttämään vasta eilen kun mulla se oli jo maanantaina. Tuli alkuun olo, että eikö nyt olekaan iloinen, mutta siinä nyt taas meni pari päivää.

Minut voi varmaan siirtää plussanneisiin, tänä aamuna vielä testasin ja kyllä se viiva siellä vahvistuu koko ajan. Vielä olisi yksi digi kaapissa jäljellä, josko sen tekisi sitten ensi viikolla. @Tiutau13 minä tilasin netistä noita digejä 2kpl paketin niin maksoi saman verran kun apteekissa 1kpl. Toki kielenä on englanti.
 
iK
Huomenta! Eilisen talletuksen seurauksena alamahaa jomottaa ja kaikki alamahan liikautukset ja yskäisyt sattuvat oikealle. Voi viiiiitsi että mä toivon että nyt olis jo ovis! Jännä nähdä onko testi voimistunut. Ainakin on nyt vahva fiilis siitä että oikea puoli ovuloi tässä kierrossa, koska en muista kuukausiin olleen tämmöisiä näin voimakkaita yskäisykipuja! Ja ennen ne oli oviksen aikaan ihan normi. (y)

Voi toki olla nyt vaan petipuuhien jälkimaininkeja, mutta ei silti oo ollut kuukausiin tämmöistä. Kiva että keho herää taas!:giggle:

EDIT: limoista piti vielä! Toki aamulla tuli vielä vähän miehenkin tuotoksia mutta myös ihan kirkasta ja venyvää. Voi olla että se on jotain meidän sekoitusta mutta siitäkin mietin voisko ovis olla tulossa. Toivotaantoivotaantoivotaan!

@Uhups Ihanaa plussa vahvistuu! Koska sulla on ensimmäinen ultra?
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
@Sarianne81 Tylsiä uutisia, mutta toisaalta nyt tiedät taas vähän missä mennään oman kropan kanssa. Toivon sulle pikasta kierron normalisoitumista!

En oo ite kanssa viittinyt sit vielä sinne gynelle mennä kun pillereiden lopetuksesta vasta 3kk. Sanois vaan kuitenkin, että vielä täytyy odottaa (n)

@sucrine Olen niin pahoillani! Toivottavasti uusi visiitti täällä ei kestä pitkään.
 
@najohanna huippua, onnea kovasti!:love:

@iK ootko siis vielä tänään tehnyt ovistestiä? Toivottavasti ovis nyt osuis hyvään saumaan!(y)

Täällä menossa dpo10 ja testasin ekaa kertaa rfsu:n liuskalla. Ihan kuin näkisin siinä jotain, mutta voi olla myös omaa mielikuvitusta.. Ja oliko sitä paitsi niin, että näihin testeihin tulee lähes poikkeuksetta jonkinlainen viivanpaikka?o_O
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: mimmik ja najohanna
@Miina- Tiedän kuinka inhottavalta tuntuu, kun tuntuu että miestä ei "kiinnosta" tämä projekti. Ainakin meillä mies on jotenkin tosi huono puhumaan näistä asioista. Kyllä hän lohduttaa mua ja huomaan että häntäkin tämä tilanne vaivaa, mutta ei me kauheati puhuta tästä lapsettomuudesta tai edes keskenmenosta. Mies vaan luo minuun uskoa, että kyllä se vauva vielä meillekin suodaan. Itse oon ainakin oman miehen kohdalla huomannut sen, että avun pyytäminen on vaikeaa ihan kaikessa asioissa niin olen ajatellut sen olevan vaikeaa myös tässä lapsettomuus asiassa.

@najohanna Onnea! :love:

@iK Toivotaan, että olis tärpännyt! Luulis oireiden perusteella talletusten onnistuneen

ON: Mulla täällä ristiriitaiset tunteet, menkat nimittäin alkoivat toissa päivänä keskenmenon jälkeen. Toisaalta olen innoissani että päästään taas yrityshommiin, mutta toisaalta taas tympii aloittaa kaikki alusta. Minut voi siis nyt lisätä listalle Persikka123 kp 3/28-30 ya 5/2017
 
  • Tykkää
Reactions: najohanna
Hirmusti tullut tekstiä parin päivän aikana!:)

Pahoittelut kaikille negan saaneille ja uuteen kiertoon joutuneille:(

Itsellä on nyt kai dpo2 ja huvikseen tein ovistestin,joka on tummenemaan päin vaikka maanantaina sain plussan(n) mitä ihmettä? Ja muutenkin jotenkin kuivempi olo kuin ennen oviksen jälkeen.
Aika kuluu hitaaaaaasti mutta eksyin youtubeen katsomaan videoita,joita naiset on ottanut esim dpo8 eteenpäin että miten on viiva lähtenyt tummumaan:LOL: yhelläkin naisella oli muistaakseni 3eri valmistajan testejä pöydälle levitettynä.. onneksi ote en oo vielä niin hurahtanut testaamiseen vaikkakin houkuttaisi jo ensi viikon loppupuolella testata:whistle:
 

Attachments

@Wintersun teidän tarina on kyllä niin raskas ja kuoppainen, ettei mikään ihme, että on sinulla tunteet heittelee ja mieli on maassa. Teidän tilanne on koskettanut ainakin itseäni kovasti ja ehdottomasti olisi kiva kuulla jatkossakin teidän tilanteesta. Tsemppiä ja jaksamisia kontrollin odotteluun!

@iK lupaavia oireita siellä, toivotaan ovista sinne, niin saitte talletettua oikeeseen aikaan! :)

@najohanna onnea plussasta! :love:

@Miina- miehet on kyllä välillä kunnon jöröjä. Mä luulen, että sinun miehessäkin herättää paljonkin tunteita tuo asia, mutta ei vaan osaa/uskalla näyttää niitä tunteitaan sinulle :(

@janskusdff haamu näkyy(y)

@Sarianne81 hyvä, että sait lääkäristä vastauksen kierron venymiseen. Kyllä se kroppa sieltä vielä käynnistyy, toivotaan että mahdollisimman nopeasti! :)

@sucrine voimia sinne:( Toivottavasti tämä uusi visiitti täällä puolella ei kestä kauan!

@ambre pahoittelut negasta:(

Tänään dpo7, eilen alkanut päänsärky jatkuu, tosin ei kovin ärhäkkänä. Mahaa juili eilen illalla, mutta tänään ei ole ainakaan vielä juilinut, josta heti päättelin pessimistinä, että menkkoja kohden ollaan menossa. Minulla on jokin selittämätön tunne siitä, että olisin raskaana. En tosin luota ollenkaan noihin tunteisiin, luultavasti viikon sisällä tiputaan takaisin lähtöviivalle.
 
Luen ahkerasti kirjoituksia, mut jotenkin mun on hankala lähtee kellekkään henkilökohtaisesti kommentoimaan, en tie mikä siinä on. Mut toivon Tsemiä kaikille:p ja onnea yritykseen missä vaiheessa kukin on.

Miesten kiinnostuksesta kun on juteltu, niin voi olla, kun tää kaikki kuitenkin tapahtuu naisen kehossa ja me typyt ollaan siinä sille ittensä tuntojen ja olojen kanssa koko ajan, niin mies voi tuntea olevansa avuton ja siks ehkä hiljaisempi osapuoli. Vois kuvitella, et on miehelle aika pelottavaakin koska ei voi muuta tehdä kuin talletella, tukea henkisesti, mikä toki se on ihanaa, kun halaa ja hellii:love: Näin minä mietin yleisestikin.
Mut tähän liittyen, mun mies kerto eilen, että on ottanu käyttöön oman salaisen kalenterin mihin on merkannu mun kuukautiset ja muuta mitä haluu pistää ylös mein vauva yrityksestä. Musta niin hellyttävää :p

Voimia kaikkien meidän päivään(y)
 
@iK mä en ole uskaltanut edes neuvolaa vielä varata, odotan että olen jossain 5+ tai jopa 6+ viikolla että uskallan antaa itseni kunnolla uskoa, että tämä on totta. Jotenkin se edellinen keskenmeno kummittelee mielessä niin paljon, että haluaisi ainakin ylittää sen ajan kun se oli.. Että en vielä tiedä ultrista.

@najohanna onnea plussasta! :love: toivotaan että kaikki menee hyvin!
 
  • Tykkää
Reactions: najohanna
@peanut_butter Kaks liuskaa on vielä jäljellä - toinen pc:n ja toinen rfsu:n. Ehkäpä testailen huomenna illalla uudestaan, vaikka järkevintä varmaan vaan olis suosiolla odottaa menkkojen alkuun.:rolleyes:
Tsemppiä sulle tylsään vaiheeseen! Vaikka saattaahan ne menkat vielä jäädä tulemattakin.(y)
 
Onnea plussanneille! :love:

@sucrine Ikävä kuulla :unsure: Toivottavasti et kauaa joudu täällä olemaan! :)

Dpo 4, aika matelee.. :cautious: Ollaan koko perhe oltu nyt tässä lähipäivinä vatsataudissakin :sick: Mies sairastui ekana, ensimmäinen ajatus oli, että onneksi ovulaatio ehdittiin hyödyntää :D
 
Onnea @janskusdff :love:


Täällä edelleen raskaustestissä kaksi viivaa, saman vahvuinen kun eilen mutta sellanen kutina että tää kierto venyy ja.mulla hormonit laskee hitaasti. Ärsyttää vaan kun viimeksi varhaisen km jälkeen testi näytti negaa heti pari päivää vuodon alusta.
 
Ihania plussia tullut, paljon onnea kaikille:love:

Mulla sen verran harvinainen mies että pysäyttää omat hommansa että voi kuunnella mun vuodatusta, ja on niin täpöillä mukana tässä yrityksessä:love:

Arvatkaa mitä, mun menkat alkoi tänään ja nyt starttaa yk 1 ja toivon todella että kroppa ymmärtäisi ovuloida tässä kierrossa. Taisi gynekologi käynti auttaa kun rentouduin uutisten jälkeen. Kierto oli kaikenkaikkiaan 33pv.
Mulle voi päivitellä kp 1/27-33 yk 1
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
Siis mitääääh!!!!???? Mähän vuodan :ROFLMAO: Ihan parasta! Eli täällä tänään Kp 1/? Yk 1
Tuntuupa hyvälle! Kiva @Sarianne81 et sulla myös yritys alkakoon.

Ja tosiaan, lämpöiset onnittelut plussanneille. :)
Näin tänään 2vko ikäisen vaavelin, voi taivas:geek: Oli pieni ja ihana. Onnellinen äiti siinä kysyi tuleeko vauva kuume? Tajusin siinä kohtaa vetää pääni sieltä kopasta ja vastata tuttuun tapaan ettei ole ajankohtaista kun just vähän näiden kanssa helpottaa elämä:ROFLMAO: Meni varmaan läpi.(n)
 
  • Tykkää
Reactions: iK ja chili_
oi onnea @najohanna ja @janskusdff :love::love::love: Ihanaa alkuraskautta ja toivottavasti kaikki menee hyvin :):) Täällä on osteltu ekat ovistesti odotteleen. Tein ekan ja haaleaa oli ja hyvä niin, koska mies reissussa sunnuntaihin asti :rolleyes: Ens viikolle voisi ovista odotella, siinä se on vaihdellut kp14-20 :D Sit kun alkaa viivat liuskoissa vahvistuun niin testaan varmuudeks vielä digillä, haluan saada sen hymynaaman testiin :LOL: Greippimehu on ollut loppu tämän päivän, täytyy huomenna hakea, toivottavasti yhden päivän tauko ei haittaa :whistle:
 
Kiitos @Tiutau13 @iK @Uhups @rosemarie @Miina- @Emerentia ja @Wintersun. Pitää toivoa, ettei kroppa mennyt ihan sekaisin.

Onnea @janskusdff ja @najohanna!

@Uhups Mä odotin viikon ennen kuin uskalsin varata neuvolan. No, se pitikin sitten perua. Mutta onhan sekin tosi piinaavaa, kun plussa on vihdoin tullut ja pitää vaan odotella. Siis kun plussan odottaminenkin on. Tein aika ison kasan testejä parin viikon aikana. Toivottavasti kaikki menee sulla nyt hyvin! :love::)
 
Nyt on mahassa poltteen tunnetta, joten menkat alkanee jos ei tänään niin huomenna :(
Tietääkö kukaan oikeesti onko jotain testejä mitä kannattaisi mennä gyneltä kyselemään? Jossain luki että jos on 35v-> niin ois hyvä hakeutua tutkimuksiin jo puolen vuoden yrittämisen jälkeen (n)
Käskevätköhän heti ensimmäisenä alkaa pudottaan painoa :unsure: en ole lihava, mutta ylipainoa on kuitenkin aika paljon (n)
Julkiselle pitää vissiin odottaa vuosi ennen kuin pääsee, mutta entäs yksityinen (n)
 

Yhteistyössä