.

Oliko kenelläkään ollut kiinnitymisen aikoihin vuotoa? Itselläni ei kokemusta ja nyt mietinkin millaista se on jos tuleeo_Oja tietenkin herättelen turhia toiveita:)

@Tiinaliina1 Mullakin ennen o+ testi joskus ollut tummemasta haaleaan.
On ollut parissa raskaudessa, itselläni oli hennon vaaleanpunaista valkovuotoa muistuttavaa vuotoa, ei siis kirkasta verta. Ja ainoastaan pyyhittäessä jäi paperiin. Toivotaan että kertoo kiinnittymisestä.
 
  • Tykkää
Reactions: Neltsuliini
Tämän aamuinen testi jälleen aivan puhdas nega. Ei minkäänlaisia menkkaoireita. Normaalisti menkkakivut alkaa paria päivää ennen vuotoa, mutta nyt ei ole ollut mitään kipua (n) Liekköhän sitten pitkä kierto tai sitten ovulaatio ollut myöhemmin jonka takia ei näy vielä testeissä.
 
Täällä alkaa vihdoin vuoto olla lopuillaan, toistaseks sama fiilis että tää kierto mennään löysin rantein, katotaan vaan kun ovis iskee päälle niin johan on kaikki temput taas käytössä:D

Ovistesti välillä mullakin haalenee vielä uusiksi ennenku pärähtää tummat viivat.

Onnea plussanneille:love:
 
@Tiinaliina1 Nyt paljon tsemppiä oviksen hyödyntämiseen ja miehen kellistämiseen! (y)

@Haavejuttu Mikä dpo sulla siis on?

@Siltsu Tsemppiä uuteen kiertoon, toivottavasti nyt ois teidän aika!

Täällä on olo jotenkin ihan lannistunut. En edes muuten olisi mieli maassa, mutta dpo8 sain sen selkeän punertavan haamulaisen testiajalla, ja nyt enää suurennuslasilla tihrustettavia viivanpaikkoja :(Siihen CB earlyyn sain kyllä sinisen hyvin hailuraisen viivan, mutta kuitenkin. Voiko olla joku järkevä syy sille, miksi pari päivää sitten tehty herkkä testi olisi vahvempi kuin tän päiväinen? Vai onko ainoa mahdollisuus esim. kemiallinen :unsure:
 
@Tiinaliina1 Nyt paljon tsemppiä oviksen hyödyntämiseen ja miehen kellistämiseen! (y)

@Haavejuttu Mikä dpo sulla siis on?

@Siltsu Tsemppiä uuteen kiertoon, toivottavasti nyt ois teidän aika!

Täällä on olo jotenkin ihan lannistunut. En edes muuten olisi mieli maassa, mutta dpo8 sain sen selkeän punertavan haamulaisen testiajalla, ja nyt enää suurennuslasilla tihrustettavia viivanpaikkoja :(Siihen CB earlyyn sain kyllä sinisen hyvin hailuraisen viivan, mutta kuitenkin. Voiko olla joku järkevä syy sille, miksi pari päivää sitten tehty herkkä testi olisi vahvempi kuin tän päiväinen? Vai onko ainoa mahdollisuus esim. kemiallinen :unsure:

Valitettavasti itse en tiedä muita syitä, kun juurikin se kemiallinen tai että ei olekkaan tarranut kunnolla kiinni :(
 
Täällä siis vissiin kp 23/29 yk1. Testit näyttää negaa (testattu päiväpissasta). Järkyttävät vatsakivut ollu tänään, kävin lääkärissäkin. Päivittäin on ollu vahva olo et on tärpänny ja pientä jomotusta vatsassa, mut nyt näiden vatsakipujen jälkeen en enää tiedä mikä merkkaa mitäkin. Pelkään sitä pettymystä jos näyttääkin negaa Huomenaamulla vois testailla taas.. Nää päivät menee aivan tajuttoman hitaasti.
 
Itselläni tosiaan kp29/29 ja ei ole tullut lainkaan vuotoa. Yleensä minulla tosiaan tulee 2-3päivää tuhrua ennen kuukautisia, ja nyt ei ole tullut sitäkään. Eilen testasin haalean haalean haamun. Jotenkin sellanen olo kun mahaan kokoajan sattuu, että olisi ehkä tärpännyt mutta en ala rakentamaan mitään pilvilinnaa aiheesta :)

Ajattelin testata loppuviikosta jos kuukautisia ei ole kuulunut. Katsoin vaan vuoden verran kalenteria taaksepäin, ja ainakaan vuoteen ei ole ollut sellaista kp29, että ei olisi vuotoa tullut.
 
Mulle voi päivittää kp1/26-28 yk2.. menkat siis alko tänään.. :(

Me ollaan tässä miehen kanssa mietitty, et pitäiskö vaan hakeutua tutkimuksiin heti nyt alkuun, kun mulla endometrioosi ja miehellä jo 7v sitten todettu siemennesteanalyysissä normaalia vähäisempi määrä (1/2 testi normaalin rajoissa, toinen alle).. tilasin ovistestien kanssa siemennestetestin, ja nyt kun ne 2 on tehty niin molemmat on vähän vaaleampia kun kontrolliviiva.. tai enemmänkin eri sävyisiä. Vaikea sanoa.. mutta siis jos on vaaleampi niin on alle 15milj siittiötä millissä... :(
Niin tässä on mietitty että ottaakohan ne tällasissa tapauksissa heti vai pitääkö silti olla 6kk/12kk? Onko kellään tietoa?

Molemmat halutaan kovasti vauvaa ja onkin ahkerasti tehty.. jo suhteen alusta asti väh kerran päivässä.. :whistle: et ei nyt ainakaan siitä pitäis olla kiinni ettei olis simppoja mestoilla.. mut eri asia sitten jos ei olekaan tarpeeksi tai jos oma endo hankaloittaa.. äh. Masentavaa.. :(

@haaveilija92 plussatuulia sinne! Enteilisipä tuo hyvää..:love:

Muillekin plussatuulia!
 
Hyvää iltaa kaikille. Paljon tullu juttua:rolleyes: Ei pysy perässä kommentoida erikseen, vaikka mieleen tuleekin kun lukee kommentteja, Eli vastaan näin ympäri pyöreästi: plussaonnea, ovisonnea ja paljon Tsemiä kukin tilanteeseen:love:

Miehen kellistys siihen oikeaan aikaan on välillä haastavaa niin kuin täällä on juteltu. Kun haluais pitää yllä sitä rentoutta ja et puuha ois myös mukavaa ja hauskaa, no ei se kyllä aina sitä ole:whistle: voi mihin sitä tässä elämässä joutuukaan:LOL: mut vain sen suurimman haaveen ja rakkauden puolesta jota odottaa, että sais odottaa ja pitää sitten sylissä, rakastaa niin paljon et pakahtuu:love:

Itsestä: Eilen oisin voinu tunkee itteni biojäte astiaan roskapussin mukana ja jäädä sinne asumaan loppuiäiksi syöden kananmunan kuoria o_O ekan vuotopäivän helmiä. No tänään jo ihan eri meininki, taas alkaa into uutta kiertoa jännittäen " tämä on se meidän hetki ja kierto" on lause joka pomppii päässä. Hassu tämä ihmismieli, ja onneksi niin on:D
 
  • Tykkää
Reactions: Sarianne81
Mulle voi päivittää kp1/26-28 yk2.. menkat siis alko tänään.. :(

Me ollaan tässä miehen kanssa mietitty, et pitäiskö vaan hakeutua tutkimuksiin heti nyt alkuun, kun mulla endometrioosi ja miehellä jo 7v sitten todettu siemennesteanalyysissä normaalia vähäisempi määrä (1/2 testi normaalin rajoissa, toinen alle).. tilasin ovistestien kanssa siemennestetestin, ja nyt kun ne 2 on tehty niin molemmat on vähän vaaleampia kun kontrolliviiva.. tai enemmänkin eri sävyisiä. Vaikea sanoa.. mutta siis jos on vaaleampi niin on alle 15milj siittiötä millissä... :(
Niin tässä on mietitty että ottaakohan ne tällasissa tapauksissa heti vai pitääkö silti olla 6kk/12kk? Onko kellään tietoa?

Molemmat halutaan kovasti vauvaa ja onkin ahkerasti tehty.. jo suhteen alusta asti väh kerran päivässä.. :whistle: et ei nyt ainakaan siitä pitäis olla kiinni ettei olis simppoja mestoilla.. mut eri asia sitten jos ei olekaan tarpeeksi tai jos oma endo hankaloittaa.. äh. Masentavaa.. :(

@haaveilija92 plussatuulia sinne! Enteilisipä tuo hyvää..:love:

Muillekin plussatuulia!
Itse olen kyllä siinä kösityksessä, että jos kunnaööiseen haluaa niin se on se 12kk yrittämistä. Yksityinen varmastikin eri :)

Ja hei, 2kk ei ole oikeasti VIELÄ MITÄÄN <3
Nyt vaan rauha yrittämiseen
 
Mulle voi päivittää kp1/26-28 yk2.. menkat siis alko tänään.. :(

Me ollaan tässä miehen kanssa mietitty, et pitäiskö vaan hakeutua tutkimuksiin heti nyt alkuun, kun mulla endometrioosi ja miehellä jo 7v sitten todettu siemennesteanalyysissä normaalia vähäisempi määrä (1/2 testi normaalin rajoissa, toinen alle).. tilasin ovistestien kanssa siemennestetestin, ja nyt kun ne 2 on tehty niin molemmat on vähän vaaleampia kun kontrolliviiva.. tai enemmänkin eri sävyisiä. Vaikea sanoa.. mutta siis jos on vaaleampi niin on alle 15milj siittiötä millissä... :(
Niin tässä on mietitty että ottaakohan ne tällasissa tapauksissa heti vai pitääkö silti olla 6kk/12kk? Onko kellään tietoa?

Molemmat halutaan kovasti vauvaa ja onkin ahkerasti tehty.. jo suhteen alusta asti väh kerran päivässä.. :whistle: et ei nyt ainakaan siitä pitäis olla kiinni ettei olis simppoja mestoilla.. mut eri asia sitten jos ei olekaan tarpeeksi tai jos oma endo hankaloittaa.. äh. Masentavaa.. :(

@haaveilija92 plussatuulia sinne! Enteilisipä tuo hyvää..:love:

Muillekin plussatuulia!
Me tehtiin kotona simppatesti myös yrityksen alkaessa, molemmat negatiivisia. Ohjeistettiin teettämään kunnollinen analyysi mikäli raskaus ei ala 6kk sisällä. Muutama viikko sitten mies kävi klinikalla ja diagnoosina hieman alentunut hedelmöityskyky, vikaa siittiöiden määrässä/millilitra sekä liikkuvuudessa. Yksityisen klinikan mukaan ei jatkotoimille tarvetta tässä vaiheessa, kehoitettiin harrastamaan joka toinen päivä ympäri kierron. Julkiselle pääsee vasta kun vuosi on yritystä takana ja sitä me odotellaan. Yksityiselle varmaan pääsee jo aiemmin. Suosittelen miehelle vitamiineja, parantaa simppojen laatua ja kannattaa teettää uudelleen kunnon analyysi jos edellisestä on jo useampi vuosi. Tsemppiä matkaan! :)
 
@kathii , piinakamu! :) Mulla on saman tapaisia ajatuksia!:X3: tai siis kun tänään tuli sellainen sisäinen , rauhallinen ja varma tunne. Että nyt tulee vauva. Mulla oli se kuopuksesta joka todella tarttui heti ekasta yrittämästä:LOL: se mikä tässä pelottaa eniten, on se , että menkat alkaa. Koska tää tunne on niin voimakas!:love: jos se nega pamahtaa tikkuun ni en voi enää luottaa kroppaani:unsure: aiemminkin on ollut fiiliksiä että no nyt!!! -- mutta silloin on puuttunut tää tunne!:LOL: peukkuja meille!!(y)
Ja kaksosia mietin kuopuksenkin kohdalla, tavallaan toivoin että tulis niin ei tarvitsisi olla niin montaa kertaa raskaana!:ROFLMAO: ja jos nyt tulisi 2 vauvaa niin vois laittaa samalla johdot solmuun meikäläiseltä:whistle: ajattelin ennen että kaks on hyvä. Mutta kaipuu kolmannesta on aina ollut. Jopa neljännestä! Se kai on peräisin siitä kun itselläni on 3 sisarusta..:love: viisi saattais olla jo liikaa..:cautious:

Jos nyt ensin kuitenkin odottelisi että tuleeko sieltä sitä kolmattakaan!:whistle:

Voi vitsi tota muumimuki menetelemää:LOL: en oikeasti tajunnut kuinka yleistä se taitaa olla! No mikäs siinä, kaikki taplaa tyylillään!(y) @Tiinaliina1 ko se sanoi että esikoinen sai alkunsa tällä menetelmällä? :) saanko kysyä, että miten päädyitte silloin tähän ratkaisuun? Pitkä yritys takana , seksi pakkopullaa vai jokin muu kenties? :geek:
 
TOIVEENA VAUVA 2019

12.9.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

BlenQ....................kp 81/23...............yk 3
Lunart....................kp 77/24...............yk 5
Vanilla88...............kp 75/27...............yk 2
Eufemia85.............kp 56/26...............yk 6
Jeyz84...................kp 53/xx...............yk 1
KaikkiPojatJaTytöt..kp 49/25-28.........yk 1
aanskuh................kp 47/35................ya 7/17
Alinah92................kp 47/28-29..........ya 2/16
Pihlaja87...............kp 46/26................yk 7
Pauliinaha.............kp 42/?..................yk 2
Rosemarie.............kp 41/xx................yk 2
Saltsu_..................kp 39/28................yk 1
Autumnn................kp 38/xx................yk 13
Minimali..................kp 36/30-32..........yk 2
Sarianne81.............kp 33/xx................yk 1
papupata12............kp 31/29-32...........yk 2
Nelly31...................kp 30/35................yk 2
Janski26.................kp 30/26-28..........yk 3
Mustikka89.............kp 28/23-25...........yk 3
Uhups.....................kp 28/26-28..........yk 7
Vuuti........................kp 28/28-32..........ya 2/17
Luumupuu_.............kp 27/30...............yk 3
Jonxu.......................kp 25/21-38.........yk 14
Peanut_butter..........kp 25/28-32.........yk 1
Kathii.......................kp 24/28...............yk 1
Kissanainen87........kp 24/28...............yk 14
Vauvahaaveilija.......kp 24/28-30..........yk 9
Najohanna...............kp 24/29..............yk 1
Naissoturi................kp 23/23-29..........yk 6
Helinä87..................kp 21/27-32..........yk 13
Neltsuliini.................kp 21/27..............ya 5/16
W.we........................kp 21/25..............yk 4
Sofi88......................kp 19/28-32.........yk 9
Lllariel.....................kp 19/22-26..........yk 1
Tiutau13..................kp 18/26-33.........tjot
Toiveikas92.............kp 18/34..............yk 9
Emerentia................kp 18/28(?).........yk 8
Hemppanen............kp 18/29..............yk 6
Sennay....................kp 14/xx...............yk 2
Tiinaliina1................kp 14/31..............tjot
Vauvameille............kp 12/26-28.........yk 17
Beibihaaveilija.........kp 12/26..............yk 2
Lillium.....................kp 11/26-28...........yk 5
Laima......................kp 11/28................yk 3
Li88.........................kp 11/30................yk 3
Cara-mel.................kp 10/26-28...........yk 1
1986/13...................kp 10/xx................ya 8/18
Alviita......................kp 9/33................yk 1
iK............................kp 9/28................ya 5/18
MatildaJ..................kp 8/25................yk 3
Chili_.......................kp 7/28-29..........yk 3
LaTiLa.....................kp 7/32...............tjot
Siltsu.......................kp 5/25................yk 3
Janskusdff...............kp 5/28...............yk 5
Miina-......................kp 4/27...............yk 7
Ngale.......................kp 3/30...............yk 13
Ilonetsijä..................kp 3/30...............yk 5
Bubble92.................kp 3/26...............yk 3
Annanna..................kp 2/26-28..........yk 2
Haavejuttu...............kp 2/30...............yk 2
Appelsiiniomena......kp 1/33...............yk 10
Pillipöllö...................kp x/xx................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Alinah92.............dpo 30
Rosemarie..........dpo 23
Uhups.................dpo 17
Janski26.............dpo 17
Jonxu..................dpo 12
Peanut_butter.....dpo 11
Vuuti...................dpo 11
Marlen................dpo 11
W.we..................dpo 11
Naissoturi...........dpo 10
Lllariel.................dpo 10
Luumupuu_........dpo 9
Momon...............dpo 8
Kathii..................dpo 6
Tiutau13..............dpo 6
Helinä87..............dpo 5
Emerentia............dpo 3

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik, Keijukuningatar,
Ensikatse, Emppuelkku, Sarianne81
quinque, Pilvinentaivas, Herqqu,
ALLEIGRA, tylleröinen_21, Muropaketti,
midoo, tätimoonika, pandanen,
Momon, RUSKA82, opiaattina

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
@Tiutau13 Haha joo miehellä oli ollu vähä rankka päivä ja meil oli 2kk edellisestä km:stä. Olin saanu ovisplussan tikkuun päivällä ja ehdottelin töiden jälkeen sit pupuiluja ni totes vaan ettei jaksa. Mä sain ehkä kevyen kilarin:whistle: siinä sitten ja tuuppasin kupin käteen ja sanoin että sopii käydä asialla ni hoidan homman ite kotii:ROFLMAO:. Mut rakkauslapsi on:p:love:.
 
Täällä juilii mahaa sen tuntoisesti että taitaapi hanat aueta huomenna (n) vituttaa ja turhauttaa jo valmiiksi.. Tekis mieli vain luovuttaa koko vauvaprojekti, raskasta joka kuukausi odottaa ja pettyä. :cry: nostan kyllä hattua teille joilla yritystä jo useampi vuosi ja jaksatte silti pysyä positiivisena (y) anteeksi omanapaisuus, piti johonki päästä purkamaan :(
 
Huikean jännittäviä hetkiä monella käsillä. Ihana huomata että täältäkin kierto toisen perään joku aina onnekkaasti plussaa.

Mä olen kärsimätön tän kropan heräämisen suhteen. Nyt reilu 5vkoa kierukan poistosta eikä mitään tapahdu. Ei niinku mitään, ei edes sitä kuuluisaa hirveää kamalaa tyhjennysvuotoa, ei vaikka mulla oli ne hevosmenkkakivutkin. (n)
Ja kyllähän se kierron normalisoituminen voi kestää useita kuukausia mut sapettaa ettei mitään elettä. Mieli on kuitenkin jotenkin piristynyt, elämä tuntui ihanalta ja päänsärky on poissa. Olen melko varma etten hormonaalistaehkäisyä enään halua, tuntuu nyt jälkikäteen että elämä on ollut sellasta harmaata. Nyt keho ja mieli on vapaa. :)
Lämpöjä olen mittaillut huvikseen kun muutakaan ei voi, tänään oli ihmetykseksi 0,6 astetta korkeampi aamulämpö(n) Josko siis jotain eloa kropassa.
 
Se olisi huomenna keskiviikkona kp23-23/29 :eek: kp25-26 eli se yleisin menkkapäivä ois pe/la ja tuo kp29 tulee täyteen ensi viikon tiistaina. Joten aletaan olla piinailun ytimessä pikkuhiljaa:geek:
Hirvittää jo valmiiksi.
Viime kierrossa (se ehkä kemiallinen) oli kaikki oireet, rinnoista kiinnittymisvuotoon (pari vaaleanpunaista jälkeä paperissa) ja nyt ei ole juuri mitään. Voiko olla että esim yksi raskaus on oireellinen ja toinen ei?(n)
Saisi tämä viikko mennä nopeasti.
Seksikin alkanut välillä tuntumaan hieman suorittamiselta ja väkinäiseltä peiton heiluttelulta, mikä ei ole mielestäni hyvä juttu :unsure: Mennyt siihen, että peitto heiluu oviksen molemmin puolin tiuhaan, mutta heti oviksen mentyä seuraava kerta vasta uuden kierron alettua. Miten teillä muilla?(n)
Tulipa pitkästi tekstiä :whistle:

@Tiinaliina1 Miten se homma siis toimii, tuo muumimuki? :):LOL:
 
@Momon Näimpä! Mies ottaa kaiken niin lunkisti tai ainakaan ei näytä valtavaa innostusta, vaikka toki tiedän että odottaa kovasti. Itse analysoin oireita päivästä toiseen, kirjaan kaiken ylös ja pettyä saa kuukaudesta toiseen :unsure: miehelle en edes kehtaa kaikkia listoja/taulukoita näyttää :LOL: jos vielä pitää uuteen kiertoon lähteä niin ajattelin alkaa alapään eritteitäkin seuraamaan tarkemmin ja kirjaamaan, kuulostaa mielipuolelta touhulta, mutta minkäs teet kun vauvahaaveet ovat niin suuret :alien::LOL: eli lisästressiä sitä vain pitää haalia itselleen (n) Tosin tämä kierto on mennyt paljon rauhallisemmin, toisin kuin edellinen kun olin aivan helisemässä.
Eikä noista peiton heilutus asioistakaan voi miehelle kovin alkaa valittamaan, ettei käy niin että miehen kiinnostus täysin lopahtaa :unsure:
Toisaalta taas on kyllä mielenkiintoista seurata oireita yms ja oppia tuntemaan ja lukemaan kroppaansa koko ajan enemmäno_O
 
@Naissoturi juuri noin. Mies ei ole ottanut koko asiaa puheeksi aikoihin. Luulen kyllä että ajattelee että ottaisin vähemmän paineita näin.
Mä seuraan jo niitä eritteitäkino_O vaikka haluaisin saada kaikki tähän asiaan liittyvät ajatukset pois mielestä. Eikä tämä palstoilla roikkuminen kyllä helpota asiaa:whistle:
 

Yhteistyössä