@Wintersun niin moni muukin täällä jo sanoi, niin teillä on kyllä ollut jo todella raskas taival takana. Toivotaan nyt, että ei olisi sattunut ovuloimaton kierto ja menkat ehtivät kurvata kylään ajoissa.
@Pauliinaha minulla oli esikoisesta ensimmäiset testit suunnilleen tuota vahvuusluokkaa ja testasin juuri noilla sofin testeillä. Suosittelen, että testailet vaikka joka toinen päivä, silloin viivojen pitäisi kyllä alkaa testeissä ihan silmin nähden vahvistumaan.
@W.we @Hemppanen @iK meillä noiden halujen suhteen vähän samanlaista. Hyvin saatiin ovulaatio hyödynnettyä, mutta taisi olla miehelle hieman "pakkopullaa".. Noh nyt ovulaation jälkeen mulla on halut ihan tipotiessään niin mies olisi kiinni vaikka joka päivä.. Ilmeisesti yritys stressaa jonkin verran miestäkin ja reagoi siihen näin. Onneksi meillä kuitenkin onnistuu nuo tallettelupuuhat, vaikka mies ei ihan aina innoissaan olisi niihin ryhtymässä.
@LaTiLa toivottavasti selviää, mikä sinua vaivaa! Voi kun ei olisi mitään vakavaa, tsemppiä sinne!
ON: Piinailu jatkuu... Minulla on aika pessimistinen asenne raskautumisen suhteen, ajattelen jotenkin loogisesti, että on paljon suurempi todennäköisyys etten ole raskaana kuin että olisin. Lisäksi tiedostan täysin, ettei oireet vielä voi liittyä raskauteen dpo5 kohdalla... Mähän olen muuten ollut täysin oireeton, mutta eilen illalla närästi ja tajusin, että niin oli tehnyt edellisenäkin päivänä, sama närästys jatkuu tänä aamuna. Minua kun ei yleensä koskaan närästä. En vielä edes eilen hoksannut tämän asian "mahdotonta" yhteyttä mahdolliseen raskauteen
lisäksi en tiedä mistä tällainen omituinen tunne kumpuaa, mutta minusta tuntuu, että JOS olen raskaana, niin mahassa saattaa olla kaksi yhden sijasta
Luultavasti minun vilkas mielikuvitukseni laukkaa ja en todellakaan on kaksosraskaana