25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Aprilli-iltaa kaikille!

Juksasin miestä tänään, että oltiin voitettu keittiöremontti, kun sellaseen arvontaan tossa vähän aikaa sitten osallistuttiin.Täydestä meni! ;) no.. kyllä se oli pettymys kun se olikin fuskua.. mut pakko oli jotain kekata ja mulla ainakin oli hauskaa :LOL:

Ei yhtään virpojaa käynyt! Höh. olin suklaapatukoitakin ostanut.. no saapa taas masu täytettä ja kasvaa sit muuten ainakin jos ei vauvan taholta.. :eek: no höps!

ÄITSY80: Kiitti tiedosta! Mulla nyt RFSU:n ovistestejä.. mietin vaan et kandeeko ne "tuhlata" nyt samaan kiertoon, kun tänään jo tikutin 11:n negan! Mut tietty jos nyt kaikki peliin, muutenhan ne edellisetkin ihan hukkaan menee jos vielä tuliskin. ja sit unohtaa ens kierrossa tikut!

Ajattelin vaan et voiko tosiaan näin myöhään kierossa tulla vielä ovis..oliks se jo 20. kiertopvä.. Mutta hei ISOT ONNITTELUT sulle!!! Ihanaa kuulla et ovis on tosi vahva, hyvä juttu!!

Sit sitäkin mietin, et kun yhes tikus oli "haamu" mut aikas vahva testiviivakin ja seur. päivänä ei taas mitään näkynyt, et oisko se LH ollu vähän koholla vai unelmoinko vaan ja ei oo ollu viel mitään ovista. Ehkä näin jos sullakin tosi vahva se testiviiva, et kyl sen näkee sit kun se

on. Luulen ma =)

KIVAA tulevaa viikkoa kaikille! Toivotaan et ihana aurinkosää jatkuu;)
 
Mä en tänä vuonna aprillannu ketää ja taitaakin olla ainutlaatuista sillä yleensä olen aprillannut kaikkia mahdollisuuksien mukaan =)

Katherine, voihan se olla et se ovishuippu oli likillä sitä kun sen haamun sait mut sehän saattaa olla niinkin hetkellinen ettei välttämättä tikkuun saa. Mulla toki oli ovis viime kierrossa vasta kp 22 eli vielä myöhemmin kuin nyt mut toki kiertokin venyi 31 päivään. Voithan sä parin päivän ajan kokeilla vielä josko sullekkin kunnon ovisviiva tulisi =)

Mä luulen et näiden tikkujen jälkeen en enää lisää hommaa kun olen tavoitteeseeni päässyt eli osaan yhdistää ovikseen muitakin oireita ja tunnistan sen kyllä kipujen perusteella jatkossa.

No mutta huomiseen ja toivotaan että saataisiin vaikkapa taas plussauutisia :D
 
Lellu pitkästä aika tulee kertoilemaan meidän kuulumisia kun on ollut vähän taukoa yrityksessä ja oikein pilleritkin (mini) ehdin aloittaa tuossa kp1 (selitän vähän tarkemmin tuolla lopussa miksi. No olen vuotanut melkein koko tään kaikki 13 päivää ja tänään aukes hanat ihan kunnolla uudestaan. Olen myös ollut kuin persiiseen ammuttu karhu jo monta päivää ja taistellut välillä itseänikin vastaan joten pillereden syönti loppui eiliseen. Ei siis sovi mulle nuo pillerit ei sitten alkuunkaan. Kaikke amuutakin pientä on ollut kuten väsymys ja kuvotus.

No eli tuossa kävin yhdessä työhaastattelussa ja sain siellä selville, että mut haastateltiin samalla pariin muuhunkin toimeen samalla ja kahteen eri pitkään sijaisuuteen. No päätettiin äkkiä miehen kanssa että yritys siihen asti seis, että tiedetään miten tää mun työtulevaisuus tästä muodostuu ja kuinka nuo toimet/sijaisuudet jaetaan. No mitään ei ole vielä kuulunut, mutta koska nuo pillerit aiheuttaa vain itkua ja hammasten kiristystä ajateltiin, että saapi tuo vauva tulla jos on tullakseen. Tänään on siis kp1/? (vaikka taitaa tässä vielä alkaa tyhjennysvuotokin kun noita pillereitä ehdin vetämään 12kpl.) ja yrityskierto olkoon se toinen kun ei tässä nyt niin isoa taukoa tullut että pitäis ihan alusta aloittaa. Täytyy sanoa, että helpottaa ihan mielettömästi oloa kun saa taas kuumeilla vapaasti. Eihän mun tartte ilmoittaa töihin vasta kuin parikuukautta ennen la:ta että äitiyslomalle jään ja kuitenkin viimeistään heinäkuun lopulla työt näyttäis nyt joka tapauksessa alkavan joten sopimus kirjoitetaan ennen sitä. Tyhmä minä, kun edes aloiin nuo pillerit :p , jotenkin vain tuli sellainen ajatus että ododtetaan hetki ja heti kun selkiää tuo työtilanne niin mietitään sitten uudemman kerran. Mietittiin tosiaan nyt vähän etuajassa. Mitä sitä nyt estelemään. Eihän sitä edes tiedä tärppääkö koko vuonna.

No puheripuli iskee, täytyy paeta paikalta.

Lellu
 
Onnea Riinuskalle haamusta! :flower:

).( Täällä sitä edelleen kärvistellään ja odotellaan. Raskaana en siis ole, sen utopisen toiveen olen nyt hylännyt tässä kierrossa, mutta ilmeisesti kierto nyt vaan venyy ja venyy. Koko ajan on sellain olo, että nyt lorahti, mutta ei näy vuotoa, niin ei. Tulis nyt täti paikalle, niin pääsis yrittämään tammivauvaa alulle! ;)
 
Onnea Riinuskalle :heart: !

Täällä vuoto alkoi eilen eli nyt on kp 2/32-37. Masentaa aivan mielettömästi, eilen jo alkoi tuntumaan ettei ole näköjään edes mahdollista että meille vauvaa suotais. Vielä tämä kierto yritetään ja sitte on kyllä hakeuduttava jo johonki tutkimuksiin.
 
MAANANTAI 2.4.2007


Nanna81: kp 2/32-37
Lellu1: kp 2/?
Jahvetti: kp 3/26
Piipi79: kp 8/24-29
Robotti Ruttunen: kp 10/24-29
Unico: kp 10/31
Minski25: kp 10/24-29
Papunen: kp 11/24-27
Kälättäjä: kp 13/30
Mints: kp 14/29
Repa: kp 16/29-31
Peppi1981: kp 16/28-30
Neppis 17/32-42
Taika-79: kp 18/30
Helsku: 19/29
Viena: kp 20/28-33
Äitsy80: kp 21/26-31
Katherine: kp 21/28-30
Sitä saa mitä tilaa: kp 22/24-31
Iita82: kp 23/37-63
Inessa kp 26/31
Schätzchen: kp 26/28
Miina: kp 27
Vähän väsynyt: kp 27
Juku juku: kp 30/31
Miuku79: kp 33/29-28
Mila-80: kp 35
Ciba: kp 35/42
Veeruska-81: kp 35/28
Tresum: kp 40/28-38
Sunshine: kp 43/38
SnowTiger : kp 46/35-55
Hipsu: kp 54/28(?)
Hobitti2003: kp 64/27


Emilia: kp
Haahuilija: kp
Sini: kp
Hilipati: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81



<br><br>
 
Huomenta =)

Jopas Lellulle oli ehtinyt tapahtua mutta mukavaa kun olet taas kuumeilemassa =)

Nannalle iso :hug: Eiköhän meille kaiklle ne plussat vielä joskus suoda, parempaa onnea toivotan uuteen kiertoon vaikka tiedän että mieli kun on maassa niin uutta kiertoa ei edes ajattele. Jaksamista sinulle :hug:

Mä luulen et pettymys on valtava täällä jos täti tän kierron jälkeen tulee vaikka toki tiedän et se on ihan hyvin mahdollista. Mut jostain syystä omat toiveet on nyt niin korkeella :ashamed: Ensi viikon tiistaina odottelisin tätiä saapuvaksi eli sittenhän sen näkee.

Sunshinen tilanne toivottavasti selviää pian, mieluusti tietenkin plussaa testiin mutta jos ei sitä niin tulisi se tädin mokoma niin pääsisitte uuteen kiertoon :hug:
 
:flower: Onnittelut Riinuskalle ja miehelle :flower:
Mulla taitaapi olla nyt kp27 viime yönä ravasin pissillä ja nänniä kutitti ihan törkeesti..tuollasta ei ole ennen ollutkaan mutta kun pillerit olen pari kuukautta sitten vasta lopettanut niin voihan se olla kai jotain hormoonihäiriötäkin :\|
Pääsiäis plussa onnea kaikille!!!
 
Heipä hei! Mulla onkin tänään kp 19/29, kun tuota almanakkaani tarkastelin. Kaiken näköistä oirehdintaa tässä on ollut pillereiden lopettamisen jälkeen. Pari päivää sitten vatsaa turvotti ihan älyttömästi ja nyt kahtena päivänä nännit ovat olleet niin arat, että tiukkoja urheiluliivejä en edes viitsi laittaa päälle.

Jännittää ihan kamalasti nämä seuraavat viikot :D
 
Miuku79
Moi taas kaikille!

Täällä vaan tylsiä aikoja elellään kun nyt menossa kp 33/?, eikä oviksesta mitään havaintoa vielä, haamuja tietty välillä ovistestissä. Lämmöt pysyneet alhaalla, tänään amulämpö 36,3. Ajattelin et odottelen sinne kp 50 asti ja sit käännyn gynen puoleen tarkistuttamaan et kaikki ok, jos mitään ei oo tapahtunut.

Mulla siis ongelmana se, et joka toinen kierto näyttäis olevan tällainen ovuloimaton ja huomattavan pitkä, viimeksi 58 päivää. Nyt menossa yrityskierto 3 ja näistä kierroista vain edellinen normaali 29 päivää ja ovulaatio tapahtui. Kaikki toivo taitaa siis sirtyä seuraavaan kiertoon, kun vaan nyt nopeasti menkat alkais ni uus kierto pääsis aluilleen:)
 
Luonnon uuden elämän kunniaksi hirrveästi plussa tuulia! Ja selvyyttä epäselviin tilanteisiin

Miukulle ovis onnea, kyllä se sieltä vielä

Ei käynyt virpojia ei. Vähänkö mä oon pettynyt.

Mitäs muuten no onneksi aurinko paitaa ja on sillai ihan piristävä keli. Tää kierto mennän vähän tuurilla kun ei olla yhtä aikaa hireesti maisemissa :d et ei varmasti tärppää, mut jos sattuu onnellinen "vahinko" niin onhan se kiva mut ei jaksa laskea. Kuulostelee omaa kroppaansa jos vaikka jotain oppis =)

Miten muuten te greippeilijät jos ei ovista bongaa niin onko haittaa juua sitä mehua koko ajan? vai tuleeko siinä sitten jotain?<br><br>
 
Hyppäsin tännekkin ilmoittamaan että tänä aamuna sain hyvin hailakan punaisen viivan, siis tosi hailakan.
Toivottavasti Advanced 10 testi vahvistuu huomenna enemmän sillä siitä testistä olen lueskellut että näyttäisi vääriä haamuja,mutta minulla ennen on tullut siihen vain vaalea viivan paikka ja silloin en raskaana ollut.
Mene ja tiedä???
:p
 
Täällä elellään kai kp 3/26 :ashamed: Tai niin ainakin luulin, että täti tänne pörhälsi, mutta taas tänään ei ole mitään tullut :\|
Tissitkin on NIIN kipeet :snotty:
Piinaviikon 17 listaan kirjoittelinkin noista ihme tissioireiluistani :ashamed: :whistle:

Aletaan tässä nyt siis kuumeilemaan tammi-08 vauvaa :heart:
 
Heips!!

Olipa tullut taas tekstiä.... :eek: =)

Riinuska ja juku juku,paljon onnea!!! Eiköhän ne siitä vahvistu ne viivat!! :heart:

Joku kyseli greippimehusta,ei muista enää kuka :ashamed: mutta kuitenkin..En tiiä onko siitä muussa mielessä haittaa,kuin että hampaissa kiilteet kärsii jos ihan koko ajan juo,on meinaan aika happopitosta. Itse luovuin juuri siitä syystä mehun litkimesestä :)

Täällä ovis oireita sunnuntaina havaittu ja oikeestaan koko viikonlopun ollu alavatsalla tuntemuksia...Nyt siis selkeesti lievemmät oireet kun yleensä kirpasee ihan tuntuvasti...mitä lie merkkaa :/ Normaalia kuitenkin,luulempa vaan että ei tärppiä...

Virpojia ei käynyt,eikä kukaan aprillannutkaan,et siinä mielessä tylsä viikonloppu ;)

Hyvää päivänjatkoa ja alkanutta viikkoa :wave:

Niin ja pikaista paranemista sitä saa mitä tilaa!!!<br><br>
 
Juku juku ja Riinuska onnea kovasti! :flower:
Onnea toivottelen myös plussia vielä odotteleville, toivotaan että niitä alkaa sieltä ilmestyä!

Täällä mennään edelleen odotellen! Mitään ihmeempää ei ole tapahtunut. Rinnat on edelleen kipeät mikä on ihan outoa, aika kauan ovat olleet jo! Yks aamu meinasi taju lähteä, ehdin onneksi sohvalle ja laittaa jalat taivasta kohti, sitten helpotti. tuotakaan en osaa raskausoireeksi laskea kun joskus on ollut samanmoista, mutta menkkojen aikaan kylläkin. Mitäs lie... no testejä on tilattu ja testaan varmaan heti kun saapuvat eli ehkä huomenna!

Mullakin on vähän hankala paikka työn osalta tää raskautumis haave niinkiuin lellulla(ko?) myös jotain "onkelmaa". Olisin ehkä vaihtamassa syksyllä työtä tai ollaan kyselty olisinko valmis jatkamaan eri "pisteessä". Joo olenhan minä, mutta saattaa jäädä homma kesken jos sattuis tässä raskautumaan. Toisaalta ei viitsis sen takia kieltäytyä kun ei ikinä tiedä jos vauvaa ei ehkä saadakaan alulle! Nää on vähän hankalia tällaset. No mutta asioilla on tapana järjestyä!!

Tulipahan taas asiaa pitkät pätkät!!! Hauskaa viikonalkua kaikille!!

"Snoukku"

 
Onpas täällä oolut vilkas päivä ja taas hyviäkin uutisia olis tullut eli varoivaiset onnittelut :heart: ja viivanvahvistusta toivottelen Jukujukulle =)

Miinan ja Helskun päivät korjasin listalle. Toivottavasti Miinan nänniipu olisi ihan sitä itteensä ;)

Jahvetille pahoittelut tädistä ja toivotaan et tämä kierto toisi sen toivotun plussan :hug:

Sitäsaamitätilaa, paranemista sinulle :hug:

Repalle intoa ovisajan hyödyntämiseen ja toivotaan et se tuottaisi toivotun lopputuloksen!! =)

Snoukulle plussatuulia, sullahan on tosi jännitävä tilanne, tulehan heti huomenna kertomaan mitä testi näyttää =)

Itse olen typerän toiveikas, en tiedä miksi. No ensi viikolla sen näkee et miten käy, tiistaina tietämillä pitäisi siis tädin tulla :kieh: Pysyköötkin poissa! Testailla voisin ehkä tiistaiaamulla niin saapahan taas yhden testin ainakin tuhlata :LOL:
 
Moi,

ja juku jukulle peukkuja, että viiva siitä vahvistuisi! Johan näitä plussia alkaa taas tulemaan... Odottelen myös Snoukulta testituloksia innolla, jotenkin nimimerkkis on jäänyt erityisesti mieleen, kun samoihin aikoihin nää kuumeilut kai aloteltiin B)
Tsemppiä myös Repalle ovikseen!

Eilen ja tänään on vatsaa myös täällä nippaillu ja sorruin sit aamulla ovistestiin, vaikka niin lupasin olla tikuttamatta. Mutta tulihan siihen jo lähes kaksi tasavahvaa viivaa, joten taitaa olla parhaat päivät kohta myös täällä käsillä =) Ilmankos sitä viikonloppuna peittojakin niin mielellään pöllyteltiin :whistle:
 
Maanantai iltaa :wave:

Jukujukulle onnittelut :flower: Eiköhän se viiva siitä kirkastu :heart:

Snoukku tulehan heti kertomaan testitulos... ai minäkö utelias :p

).( Viikonloppuna oli jotain pientä nippailua, mutta sekin meni ohi kun jätin sen omaan arvoonsa ja unohdin kokoa asian.. Kysyin eilen mieheltäni, että testaisko ennen pääsiäistä, jos tätejä ei kuulu. Mies oli sitä mieltä, että testailisin vasta pääsiäisen jälkeen :whistle: . Katsotaan nyt maltanko olla testailematta :p . Toisaalta, jos nyt odottelis ainakin tuohon viime kierron eli kp 44 saakka ja alkais sitten vasta testailla... on tämä niin "vaikeaa" :D

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
 
Aurinkoista huhtikuun alkua kaikille!

Oon ollut vähän aikaa takavasemmalla, ollut niin paljon touhua että hyvä että sähköpostia kerennyt/jaksanut silloin tällöin lukasta. Ollut aika väsynyt, töissä stressiä ja muutenkin vähän höntti olo. Mua on meinaan alkanut vähän epäilyttää, että ovuloinko ollenkaan. Mulla on tullut nyt 3 luomumenkat ja ovat olleet tosi niukat ja viimeiset varsinkin todella lyhyet 3 pv. Luin että jollain toisellakin sama tilanne (kukakohan se oli?), toivottavasti tää tästä tasoittuu, eikä meinaa et olisi jotain häikkää vehkeissä... :eek:

Mulla myös samanlainen tilanne kuin teillä Lellu1 ja SnowTiger. Saattaa olla, että eräs vakityöntekijä jää vuorotteluvapaalle puoleksi vuodeksi ja mulla saattaisi olla mahkuja paikkaan. No tää pesti alkaa varmaan vasta elo-syyskuun tienoilla. No jos nyt napsahtaa niin haaveeksi jää paikka. Ei se nyt muuten niin väliä, mutta mulla melko epävarmaa nää työtilanteet muutenkin, ettei sitä tiedä yhtään tilannetta kesästä eteenpäin. Kesän saakin sitten olla kokonaan töissä... :ashamed:
Toisaalta taas kun ei tiedä kuinka vaikea sitä on ylipäänsä raskautua, kun kuukautisetkin on mitä on....mutta olisi se työ vaan aika tärkee juttu. Kai sitä miettii liikaa asioita järjellä välillä, kuume senkun kasvaa!

Ihan pakko tähän loppuun sanoo mitä mun nero mies just tajus...TV:ssä alkoi Raid-leffa ja se oli ihan ihmeissään et se onkin suomalainen leffa. Luullu että on joku saksalainen poliisisarja... :headwall:
 
Tervehdys :wave:
Nyt kun alkaa taas kierto olemaan viimeisellä viikolla, niin palaan tänne keskustelujen ääreen :p Eli kp 26/31? on menossa. Oireina ovat kipeytyneet rinnat ja tuntemukset alavatsassa. Veikkaan kylläkin että oireet enteilevät vaan tulevaa tätiä :( Tässä kuussa on nimittäin pupuilu jäänyt aika vähälle. Liika yrittäminen tekee hallaa myös parisuhteelle, sen olen huomannut. Nyt olemme päättäneet olla enemmän tjot-linjalla. Toivotaan että se tuottaa paremmin tuloksia, kun ahkera pupuilu ei ole tähän mennessä tuottanut toivottua tulosta =)

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille ja onnea plussanneille (jos heitä on)!!
 
juku juku :flower: Onnea! Kyllä se vielä siitä vahvistuu!

Tsemppiä kierron lopussa oleville jännäilijöille! =)

).( Ei näy tätiä ei...Tää ahdistaa...Yritä tässä nyt sit ottaa rennosti ja olla ajattelematta suuremmalti vauvaprojektia, kun oma kroppa ei toimi kunnolla... :ashamed: :'(
 

TIISTAI 3.4.2007


Nanna81: kp 3/32-37
Lellu1: kp 3/?
Jahvetti: kp 4/26
Piipi79: kp 9/24-29
Robotti Ruttunen: kp 11/24-29
Unico: kp 11/31
Minski25: kp 11/24-29
Papunen: kp 12/24-27
Kälättäjä: kp 14/30
Mints: kp 15/29
Repa: kp 17/29-31
Peppi1981: kp 17/28-30
Neppis 18/32-42
Taika-79: kp 19/30
Helsku: 20/29
Viena: kp 21/28-33
Äitsy80: kp 22/26-31
Katherine: kp 22/28-30
Sitä saa mitä tilaa: kp 23/24-31
Iita82: kp 24/37-63
Inessa kp 27/31
Schätzchen: kp 27/28
Miina: kp 28
Vähän väsynyt: kp 28
Juku juku: kp 31/31
Miuku79: kp 34/29-28
Mila-80: kp 36
Ciba: kp 36/42
Veeruska-81: kp 36/28
Tresum: kp 41/28-38
Sunshine: kp 44/38
SnowTiger : kp 47/35-55
Hipsu: kp 55/28(?)
Hobitti2003: kp 65/27


Emilia: kp
Haahuilija: kp
Sini: kp
Hilipati: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81



 
Heipsis

Katselin tuossa, että Hobitti2003:lla ja Hipsulla on jo kiertopäiviä aika runsaasti, mitähän heille mahtaa kuulua?

Minä olen vielä hiukan kahden vaiheilla, että testaanko torstaina vai maltanko odottaa vielä viikon :snotty: . Oireita ei kyllä suuntaan tai toiseen kauheasti ole ollut ja mitä on, olen ajatellut, että ovat vain päähänpistoksia :p

Ulkona on ilmakin taas viilentynyt aika rajusti.. kävin äsken lenkillä ja empä tajunnut ottaa hattua mukaan, niin korvathan siellä meinas jäätyä :(. Toivottavasti ei lunta enää kuiteskaan tule...

 

Yhteistyössä