25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Snoukku
Jaahas... en sitten testaile tänään kun ei tullut niitä testejä! Eli eipä vielä mitään uutisia. tänään taas sellanen päivä et en ihan varmasti oo voinu raskautua, kuvittelen vaan kaiken taas! Ajatukset seilaa kyllä laidasta laitaan suunilleen joka päivä! No mutta nyt jotain hommaileen et saa ajatukset johonkin muualle! Kivaa päivää kaikille!

"Snoukku"
 
Papunen, mulla ainakin on ollut just noin kuin sanoit, että kolmet luomumenkat on tullut pillereiden jälkeen säännöllisesti, mutta todella niukkoina (max 3 päivää, ja sekin tihkuttaen). Mut kai se säännöllisyys merkkaa, et kroppa kuitenki toimii... Oon nimittäin ainakin ovisplussia saanut tikkuihin pyydystettyä. Kiinnittymisestä en sit tiiä, et miten ohut se limakalvo sit on tms.

Tänään tuli jus kontrolliviivaa vahvempi testiviiva aamulla, joten täytyis sitä miestä taas tässä vokotella :D
 
Päivelöitä!!!

Kiitoksia tsemppaamisesta, vaikka vähän epäilyttää että tuliko sitä nyt hyödynnettyä sitä ovista,mut sen näkee parin viikon sisään =)

Papuselle lähin vastaamaan,että mulla on ollu pillereiden jälkeen tosi niukat ja lyhyet menkat... Tosin pillereiden kanssahan ne ei ole "oikeet" kuukautiset ja oon alkanu syömään niitä aikoinaan joskus 17 kesäsenä, eli en kyllä muista tarkkaan millaset ne luomumenkat silloin oli...mut ei kyllä ihan näin "suppeat".
Eli tokat luomumenkat pillereiden jälkeen oli ihan olemattomat,mut niiden jälkee tulin kuitenkin raskaaksi ja keskenmenon jälkeen kun nyt on ollu yhet menkat,niin ne oli,jos mahollista,vielä olemattomammat :/ mut se saattaa johtuu ihan siitä keskenmenosta...
Jos sulla silloin aikoinaan oli ennen pillereitäkin runsaammat menkat,niin ne varmasti ajankanssa palautuu samanlaisiksi..ja mikä vielä parempaa,ei tuu ollenkaan... :D Eli en olis sinuna huolissani, vaan nauttisin niukoista menkoista =)
 
Heipsan täältäkin päin! :wave:

Ajattelin ottaa myös osaa luomumenkkakeskusteluun, vaikka en kyllä muista oonko täällä jo niistä ehtinyt toitottaa...joka tapauksessa mulla on nyt ollut yhet luomut pillerien jälkeen ja toinen ovis tuntui olevan tuossa toissa yönä. Mulla ainakin luomut oli paljon runsaammat kuin pillereillä ja kesti melkein viikon! :kieh: Hermo meinasi mennä...
En kuitenkaan usko, että vuodon määrällä olisi vaikutusta siihen kiinnittymiseen, eli nautiskelkaa vaan te ketkä helpolla pääsette!

Plussatuulia ja onnea plussanneille toivottelee Hilipati =)
 
:wave:
Täällä oloja ollut enemmän ja vähemmän eikä ees yhtään kuviteltua!
Voisin melkei sanoa et hämmästyn jos menkat alkaa mut olen siis henkisesti siihen varautunut ja koska yrityksemme on vasta niin alussa ja eillen saimme tietää että saamme haluamamme koiranpennun kesäkuussa kotia niin sallittakoon menkkojen tulla jos on tullakseen..
Hienoa et täällä päivitellään mein kp:ä muuten oisin aina ihan sekaisin :D joten kukkia päivittäjälle :flower:
 
Moih!
Rupesin kanssa miettimään millaisia menkat olivat ennen :D Siis mä olen teinistä syönyt pillereitä, en ees muista millon aloittanut. Mä sillon vuosin kun seula 3päivää ja muutenkin kesti ainakin viikon ;) oli pirun kipee paripäivää. Vielä ei ainakaa ole samanlaisiksi palanneet (onneksi). Viime kierrossa tosin epäilin kun eka päivä vuosin kun seula mut sit se rauhoittu.
Mitäs tänne muuten, taas on kuvottanut koko päivän. Mut tuskinpa tuo merkkaa mitään, koska mulla on kuvotusta ollut enemmän tai vähemmän säännöllisesti pillereiden lopettamisen jälkeen, nyt tosin on ainakin viikon verran ollu ok olo =) No kaippa se ovis on tullakseen tässä viikon sisään taio sitten ei ;) maha ollu hiukka kipeä mut ei mitään selvää. en tosin tiiä osaanko erottaa, no aika rtaasen näytttää mitä taoahtuu...
Rattoisaa illan jatkoa ystävät...
 

Nyt kun on ollut luomumenkoista puhe ni kysyn et onko "pakko" odottaa pillereiden lopettamisen jälkeen et tulee yhet luomut ennenku alkaa yrittämään lasta? Onko siihen joku terveydellinen syy? Onko joku tullu raskaaks ennen luomuja? Uskaltaako ottaa sen riskin että tulee touhutipasta raskaaks? Kortongin kanssa on sama ku rukkaset kädessä kättelis!
 
Haahuilija: Mitä minä oon kuullu/lukenu niin ei sille mitään terveydellistä syytä ole. Ja joku on jopa sanonu että sillon saattas tärpätä helpomminki??? Mutta en varmaksi osaa sanoa, muistaakseni täällä lukenu jotain keskustelua.
 
Haahuilija: jotkut lääkärit on sitä mieltä et kannattais jättää yhet luomut väliin ja jotkut taas et mitä turhia eli tuskin on ehdotonta kun mielipiteet on noin jakaantuneita..kyllä joku saattaa ja on tullutkin raskaaksi siitä ekasta kierrosta mut harvemmin!kyllä mä sinuna antasin vaan palaa...
Omia menkkoja odotellessa :(
 
Sitä saa mitä tilaa
En oo minäkään kuullu etteikö yrityst vois heti alottaa pillereiden lopettamisen jälkeen,mut kait siin on ideaan sit se se et ois helpompi päätellä la helpommin ku ois joku mihi verrata. Ja joskus oli juttua et tulis helpommin raskaakski pillereiden lopettamisen jälkee,ni johan mä oon tääl miettiny et pitäisköhän kokeilla et jos söis vaik puol vuotta ja kokeilis uudestaa et oisko siit tehoo,mut sit taas puol vuottaki on aika pitkä aika oottaa vaik kai sen nyt ehkä jaksais,ku johan täs nyt on muutenkin ootettu jo yli 2,5v.

On muuten niin orpo olo olla yksin kotona,ku on niin hiljasta,eilen aamul oottelin et mun täti tulee hakee meiän neitii lomalle ja sit ku ne oli lähteny ni ehtiny kuluu ku puoltoist tuntii ni oli jo ikävä eikä osannu tehä mitää ku ei toinen ollu hääriis jaloissa :) Piti sit jo illal käydä siel kyläilees,onneks ei oo pitkä matka =) Nytkin tääl mietin et kuinhan tän päivän sais kulumaa ku ne taitaa kuiteski viel tän päivän pitää meiän neitokaist siel,orpoo on! :( Kai tää aikaki menis nopeemmin,jos ois terve,et jaksais tehä jotai,mut nyt ku vähäki jotaa ees yrittää ni samantien nousee kuume :(
Mutta muuten ei mulle sen kummempia,tädistä ainakaan toistaiseksi mitää havaintoa et ois ihan heti tulos,mut yleensä ku tänne tällee kirjotan ni mee ku hetki ni johan alkaa olee oireet siihe suuntaa et kohta se rynnistää kylään,piru vie :kieh:
 
taidanpa rohkaista mieleni ja liittyä tänne :wave:
olen 25v. ensimmäistä kuumeileva mieskin löytyy
pillerit lensi nurkkaan viimekuussa ja nyt olisi kiertoa 22/24 rupeaa olemaan hikiset paikat kun täti tuntemukset puuttuu kokonaan ja erotiikkaakin teki eilen mieli vaikka yleensä näin lähellä tätiä se ei maistu :x
keväisiä plussatuulia kaikille :wave:
 
KESKIVIIKKO 4.4.2007


Nanna81: kp 4/32-37
Lellu1: kp 4/?
Jahvetti: kp 5/26
Piipi79: kp 10/24-29
Robotti Ruttunen: kp 12/24-29
Unico: kp 12/31
Minski25: kp 12/24-29
Papunen: kp 13/24-27
Kälättäjä: kp 15/30
Mints: kp 16/29
Repa: kp 18/29-31
Peppi1981: kp 18/28-30
Neppis 19/32-42
Taika-79: kp 20/30
Helsku: 21/29
Viena: kp 22/28-33
Amppari: kp22/24
Äitsy80: kp 23/26-31
Katherine: kp 23/28-30
Sitä saa mitä tilaa: kp 24/24-31
Iita82: kp 25/37-63
Inessa kp 28/31
Schätzchen: kp 28/28
Miina: kp 29
Vähän väsynyt: kp 29
Juku juku: kp 32/31
Miuku79: kp 35/29-28
Mila-80: kp 37
Ciba: kp 37/42
Veeruska-81: kp 37/28
Tresum: kp 42/28-38
Sunshine: kp 45/38
SnowTiger : kp 48/35-55
Hipsu: kp 56/28(?)
Hobitti2003: kp 66/27


Emilia: kp
Haahuilija: kp
Sini: kp
Hilipati: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81


Terve tuloa amppari!!
Jokos snoukku on testannut :heart: <br><br>
 
Snoukku
No Snoukku sai vasta just äsken noita testejä niin varmaan jos huomen aamulla rohkenis testaamaan. Mut onks se liika aikasta jos kierto oiski taas 55 päivää... No testaan kuitenki olkoon miten on!

Edelleen on rinnat kipeät. Vatsaa nipistellyt harvemmin. Alaselkää vihlassu pariin otteeseen, mut seki voi olla ihan muuta! meinaa usko loppua ku testaus lähestyy, on sieltä niin monta negaa jo tullu!

Niin tuosta pillereiden lopetuksesta. Heti mekin aloitettiin yritys, ei ootettu yksiä luomumenkkoja. Nyt taitaa olla menossa 4yk. On niin pitkäks venyny nuo kierrot et ei pysy perässä!

Tervetuloa uudet joukkoon mukaan minunkin puolestani!

Tänään tuli sit talvi takas, maa ihan valkoinen!

"Snoukku"
 
Piti tulla pikaisesti teitä moikkaamaan kun meillä onpi nettipimento ja tulin kirjaston koneelle =) Toivon mukaan huomenna saadaan yhteys kuntoon tai sit menee ensi viikolle. Toivotan varuiksi teille kaikille jo nyt hyvää pääsisäistä jos en koneelle tässä välissä pääsekkään!!

Snoukulle edelleen peukutan testaukseen ja kaikille muillekkin joilla jännät päivät menossa. Toivotaan että saataisiin paljon uusia plussanneita :D

Tänään taas toiveikas olo vaikka eilen olin jo maani myynyt ja ihan varma ettei taaskaa ole tärpännyt...Eli jännäksi menee :whistle: Eipä erityisiä oireita mutta oviksestakin niin vähän aikaa ettei vielä voi ollakkaan.

No mutta palataan asiaan viimeistään ensi viikolla :wave:
 
Hrrrrr...tuolla pihalla on kylymä!! Piti lenkille lähtee, mutta en taidakkaan viitsiä...ennemmin suoraan saunaan!
Eipä kummempia tänne,, huomenna viimeinen työpäivä ainakin toistaiseksi. Töiden jälkeen reissuun kotikulmille tapaamaan kavereita pitkästä aikaa. Eli en taida tännekkään muutamaan päivään päästä, joten kaikille munarikasta pääsiäistä!! :D
Jännääjille paljon peukkuja!! :wave:
(kun palaan astioille, täällä toivottavasti muutama plussannut lisää!)
 
Tervetuloa uusille!

Täällä on ovis tullut ja mennyt, parin viikon kuluttua selvinnee tärppäskö vai ei...toivottavasti tuli käytettyä päivät tarpeeksi hyvin. Innostuttiin tosin touhuamaan joka päivä, toivottavasti siitä ei ollut haittaa :whistle:

Nyt pitäis vaan osata olla kyttäämättä oloja liikaa, muuten alan kuvitella itelleni kaikkia oireita.

 
Tervetuloa Amppari :flower:

Juu ei sillä mitään merkitystä oo aloittaako yrityksen ennen luomumenkkoja, muuta kuin se että laskettu aika on helpompi määrittää... ja raskaushan ei ala ellei siihen ole edellytykset,eli jos kroppa ei ole valmis,niin ei se sitten alakkaan...
Ja luulen että se miks pillereiden lopetuksen jälkeen tulis helpommin raskaaks perustuu jotenkin siihen hormoniheilahdukseen mikä siinä tapahtuu... kun keskenmenon jälkeenkin sanotaan että pitäs tulla (siis helpommin raskaaks) mut en kyllä lähe vannomaan...

Ja luomumenkoista vielä,et silloin kun ne ekaa kertaa alkaa niin ne on monella runsaat pari ekaa vuotta ja sit asettuu,joten jos teininä on alottanu pillereitä popsimaan,niin voi olla että ne ei ihan samanlaisiksi pillereiden jälkeen palaa,onneks todellakin :D

Huomenna vielä töitä ja sitten perjantain saa levätä,jee... :p
 
Amppari tervetuoloa!

jukujuku onnea valtavasti!

Repa tuo onkin hyvä tietää että ei ne välttis menkat palaa saman laisiksi kun ennen pillereitä, tosiaan aloittanut teininä.

Mitäs osaako joku kertoa miltä ovis tuntuu? juu tiiä tää on tyhmä kysymys, mut kun en tiiä tai oo varma. Mulla mahassa mituisia tuntemuksia arka/kipeä vasemmalta lonkan korkeudelta. painae4ssa enemmän mut koko ajan tuntuu? voisko tehä ovista? Ja juu en uskalla avata anatomian kirjaa ja ruveta kurkkimaan, muuten lähtee mielikuvitus lentoon. :D
 
Unico ovishan ei mun käsittääkseni kaikista tunnu yhtään miltään ja ite oon aina pitäny hulluina niitä jotka sen voi tuntea mutta....kun lopetin pillerit niin tunnetta todellakin löyty!olin vauva lehden sivuilta laskenu et millo ovulaation pitäis suunnilleen olla niin osasin yhdistää sen tosi voimakkaan alavatsakivun tuohon tapahtumaan,pakko oli syödä burana niin ilkeeltä se mun mielestä tuntu ja seuraavana päivänäkin pikkasen vielä juimi ja sen lisäks olin ovulaatio ajankohtana erittäin "kostea"..toivottavasti sait nyt tuosta ees pikkasen apua =)

Plussanneille onnittelut :flower:
Itse odottelen vieläkin menkkoja

:x
 

Yhteistyössä