Mukavaa huomenta kaikille tuleville äiskille! (näin täytyy uskoa
)
ja tietysti niillekin, jotka jo sitä ihanaa roolia toteuttavat)
ÄITSY80 on jo pirtsakkana päivittänyt ton listankin, iso kiitos! :hug:
Tänään vietän vapaapäivää, ihanaa! AJattelin laitella kotia vähän viikonloppukuntoon ja sitten jos kävis vaikka uimassa ennen kuin menen hierojalle B)
Eilisestä haluisin "avautua" kun tulin kotiin aika mukavasti menneen työpäivän jälkeen olin kiukkua täynnä ja suoraan sanoen, saako täällä kiroilla, #&%?$!* ihan kaikki. En mitään syytä löydä, olin vain niin kiukkkuinen ja itkuinen ja V-mäinen ikävä akka. Kertakaikkiaan en jaksanut mitään! Olin ajatellut laittaa pääsiäisruohon ym. mutta sen sijaan vain paiskoin tavaroita: heitin pyykit keskelle lattiaa kun en jaksanut niitä likapyykkikoriin viedä ja..ja.. riittänee jo?
no eipä tuo nyt aivan tavatonta minun elämässäni ole, mutta itsekin ihmettelin kun olen ollut omasta mielestä pitkän aikaa niin hyväntuulinen ja miehen sanoin, tasapainoinen =)
Mittailin huvikseni kiukuspäissäni kuumettakin, olo kun oli ihan sellainen että sitä on rutkasti, kun vapaapäiväkin edessä, niin ajattelin että kipeekshän mä tietty tulen. No ensin näytti alkuiltapäivästä alilämpöä 35,5 ja sit parin tunnin päästä 37. sen enempää ei noussut ja nyt jo normaali. Voiko olla jotain tekoa oviksen kanssa?
tai sitten mun rääkyminen aiheutti mokoman..testit kun näyttäneet koko ajan (yhtä pientä poikkeusta lukuunottamatta, jossa kaks viivaa kyllä tuli, mut erivahvuisia) negaa vaik kierrossa jo 18 pvä menossa..
siitä kysynkin että onko muilla usein tai ikinä niin ettei ovista todellakaan tule joka kierto? mistäköhän sekin johtuu..mielenkiintoiseksi tämä mun vuodatus tuskin muuttuu, joten parempi lopetella. kiitos vaan niille, jotka lukivat loppuun
MUKAVAA VIIKONLOPPUA!