En oo minäkään kuullu etteikö yrityst vois heti alottaa pillereiden lopettamisen jälkeen,mut kait siin on ideaan sit se se et ois helpompi päätellä la helpommin ku ois joku mihi verrata. Ja joskus oli juttua et tulis helpommin raskaakski pillereiden lopettamisen jälkee,ni johan mä oon tääl miettiny et pitäisköhän kokeilla et jos söis vaik puol vuotta ja kokeilis uudestaa et oisko siit tehoo,mut sit taas puol vuottaki on aika pitkä aika oottaa vaik kai sen nyt ehkä jaksais,ku johan täs nyt on muutenkin ootettu jo yli 2,5v.
On muuten niin orpo olo olla yksin kotona,ku on niin hiljasta,eilen aamul oottelin et mun täti tulee hakee meiän neitii lomalle ja sit ku ne oli lähteny ni ehtiny kuluu ku puoltoist tuntii ni oli jo ikävä eikä osannu tehä mitää ku ei toinen ollu hääriis jaloissa
Piti sit jo illal käydä siel kyläilees,onneks ei oo pitkä matka =) Nytkin tääl mietin et kuinhan tän päivän sais kulumaa ku ne taitaa kuiteski viel tän päivän pitää meiän neitokaist siel,orpoo on!
Kai tää aikaki menis nopeemmin,jos ois terve,et jaksais tehä jotai,mut nyt ku vähäki jotaa ees yrittää ni samantien nousee kuume
Mutta muuten ei mulle sen kummempia,tädistä ainakaan toistaiseksi mitää havaintoa et ois ihan heti tulos,mut yleensä ku tänne tällee kirjotan ni mee ku hetki ni johan alkaa olee oireet siihe suuntaa et kohta se rynnistää kylään,piru vie :kieh: