25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Heipsis!
Nyt kyllä kuulostaa hyvältä, katti =) Toivottavasti saadaan pian plussauutiset... Olet ainakin kaikkesi antanut kertomasi perusteella, eli plussan ansainnut ehdottomasti =)

Jos meikälläkin nuo menkat alkaa jälleen 14 päivää (voimakkaiden) ovisnippailujen jälkeen,niin sitte on 100 varma että se todellakin on se ovis,oon kyllä aika varma nytkin sillä ne on niin selkeät tuntemukset ja edelliset kaksi kiertoa menkat alkaneet just pariviikkoa sen jälkeen... tietty parasta olis että olis raskaana eikä tulis koko tätiä, mut tuskin näin päässy käymään :\| ei oo sellanen fiilis...
Mutta mikäs tässä "yritellessä" näinkin mukavassa seurassa :D Jotenka edelleen ++++ :whistle: ja tervetuloa uudet mukaan joukkoon :wave:
Ja hyvää viikonloppua,jee.... :)
 
Moi.. Ja tervetuloa joukkoon uudet..

Mie oon kärsinyt useamman tunnin alavatsa ja -selkä kivuista eli ei taida tädin tuloon olla enää kauaa..hiukan on harmittanut, ku meni kuitenkin vähän yli ja aamulla mietin, et viikon päästä teen testin, jos ei siihen mennessä ala.. se on jännä, et vaikka on selvät menkkaoireet, niin silti sitä pettyy.. tällä kertaa on ollut kyl outoa, et alavatsa ja -selkäkivut ovat tulleet ennen menkkoja.. aikaisemmin on ollut aina toisinpäin eli ensin oon nähnyt et menkat ovat alkaneet ja sen jälkeen vasta alkanu särkemään..no, vaihtelu virkistää.. :whistle:

sellaista täällä tällä kertaa..
 
Tervetuloa kaikki uudet mukaan :)!

Katti vaikuttaa aika positiiviselta tuo sinun tilanne :). Ihanaa, että saatais tähänkin ketjuun plussauutisia :).

Itsekin olen miettinyt noiden ovistikkujen käyttöä, mutta en ole vielä ostanut . Mammaksi.fi kautta kyllä katsoin niitä liuskatestejä, mutta jospa nyt vielä muutaman kierron yritetään ilman niitä :whistle: .

Ulkona on aivan mahtava ilma, joten nyt painun haukkaamaan raitista ilmaa =) .

Hauskaa viikonloppua kaikille ja edelleen niitä plussatuulia!!!
 
LAUANTAI 20.1.2007

Peppi1981: kp 1/28-30
Ciba: kp 5
Veeruska-81: kp 6/28
Äitsy: kp 6/29
Taika-79: kp 7/30-35
Piipi: kp 12/
hobitti2003: kp 18/27
henkka81: kp 19/28-36
Repa: kp 23/29-31
kukka80 kp 28/29-31
SnowTiger : kp 29/28-34
elmeri: kp 31/25-30
äisky81: kp 31/25-32
katti: kp 32/28
nanna81: kp 32/32-39
Ruukengu: kp 48/
Joe80: kp 32/28-35

Minski: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
satunen: kp
ankka-80: kp
Unico: kp
Mamitre: kp

PLUSSANNEET:

Jempu


Päivitin listan.. mie sit pääsin sitten aloittamaan uuden kierron tänään.. ei muuta kuin uutta yritystä päälle..muutin omat kiertopäivät.. nyt ku näyttää siltä, että se on kokonaan muuttunut sinne 30 kp paikkeille..

mieki toivon, että kohta tulisi plussauutisia ku kuitenkin niin monella on nyt yritys päällä.. :) <br><br>
 
Peppi 1981: :hug: Kovasti Sulle onnea uuteen yritykseen!!!!

Päivät tässä kohta alkaa täyttymään.. Oire vai ei mut rinnat ei vieläkään kipeät toisin ku aiemmissa kierroissa jo kovasti tähän aikaan (ja silloin ei siis tärpännyt) . Tänään kaupas vihlas alavatsaa tosi kipeesti ja tuntu niinku jossain tos häpyluun kohdallakin vähän aikaa, muuten pientä nippailua alavatsalla aika tasaseen vähän väliä ollu. No tällasta täällä, oireita tai kuvittelua mut näillä mennään.

"Snoukku"
 
Mulla on tänää kp1/32-35 :/ . Nyt ei onneksi niin masentunut olo ole ku viime kerralla. Meille tulee pieni koiranpentu ens sunnuntaina ja yritän siirtää nyt kaikki ajatukset siihen :) . Onko kellään kokemuksia siitä donna-sylkitestistä? Mietin että jospa semmoisen ostais jossain vaiheessa jos ei näytä muuten tärppäävän.
 
SUNNUNTAI 21.1.2007

nanna81: kp 1/32-35
Peppi1981: kp 2/28-30
Ciba: kp 6
Veeruska-81: kp 7/28
Äitsy: kp 7/29
Taika-79: kp 8/30-35
pikku-jussi: kp 12/28-30
Piipi: kp 13/
hobitti2003: kp 19/27
henkka81: kp 20/28-36
Repa: kp 24/29-31
kukka80 kp 29/29-31
SnowTiger : kp 30/28-34
elmeri: kp 32/25-30
äisky81: kp 32/25-32
Ruukengu: kp 49/
Joe80: kp 33/28-35


Minski: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
satunen: kp
ankka-80: kp
Unico: kp
Mamitre: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
katti
<br><br>
 
Nannalle ja Pepille parempaa onnea uuteen kiertoon :heart:

Mä en viime kierrossa onnistunu tunnistamaan ovista enkä kyllä muista et aiemminkaa olisin tai sit en vaan oo kiinnittäny siiihen huomiota :ashamed:. No nyt saa pikkuhiljaa alkaa pohtia ja etsiä mahdollisia ovisoireita tai sit tilaan niitä tikkuja jos ne mua auttais asiassa ;)

Tuli kunnon pakkaset, toisaalta kivaa kunhan ei viikkokaupalla jatku.

Mitähän katille kuuluu ja muille piinailijoille? Toisi kummasti toivoa meille muillekkin kun jollain onnistaisi =)
 
no hei kaikille! en oo taas pitkään aikaan kirjotellu mitään,kun ei oikein oo ollu minkään laisia tuntemuksia edes siitä,et oliko se ovis ny vai ei.......elikkä maanantaista lauantaihin tuli oltua lakanoitten välissä ihan mukavasti eli kp14-19 mut kertaakaan ei tuntunu siltä,et ovis ois ollu,ei edes limojen perusteella....vähän ärsyttää,kun ei tie mitä odottaa.....ylihuomenna on yksityinen gyne ja näkeeköhän se,et onko ovista tapahtunu vai ei? tietääkö kukaan????
tänään kaverikin soitti,et oli tehny aamulla testin ja plussaa näytti,onnelinen oon hänen puolesta,mut vois se plussa jo tännekkin tulla... :ashamed:
 
Moi,
katilla alkaa kuulostaa todella hyvältä, tulehan kertomaan meille testin tulos! Ja muillakin lupaavia oireita...

Täällä ei mitään erikoista kerrottavaa, paitsi että tihkutteluvuoto loppui eilen onneksi. Vaikea on sanoa, onko kohta ovisaika (kiertopäivin mukaan olis), mutta harrastellaan vaan säännöllisesti, niin eiköhän se osu oikeellekin kohdalle! Jossain vaiheessa aion niitä ovulaatiotikkuja hankkia, mutta katellaan täs nyt muutama kuukausi ihan rauhassa.

Kesälomamatkoja ollaan tässä selailtu, jos saatais joku reissu varattua. Ois sitten ainakin jotain odottamista.

 
Taidanpas liittyä minäkin listalle vihdoin. Kp 12/28-30. Kolmas yrityskierros on menossa.
Oviksen havaitseminen ei olekaan ihan helppoa. Mulla ei ole mitään erityisiä oireita silloin. Olen yrittänyt "pelata" tuolla vauvan ovistestillä. Tarttis varmaan hakea "oikeita" kaupasta ja yrittää. Eipä silti mikään kiire tässä ole mutta ei sitä vauvaa kovin kauan pää kyllä kestä odottaa varsinkin jos tuntuu tärppäys venyvän.
Teen lasten parissa töitä joka päivä ja asia pyörii mielessä aina. Varsinkin kun hoidettavana eräs varsinainen hurmuri 1v. Tulee välillä ihan toivoton olo, että jos kuitenkaan koskaan tärppää............. :(

Tsemppiä kaikille yritykseen =)
 
Katti täällä ilmoittelee, että oli se ihan selkeä plussa! Eli jos millään raskaustestillä tulee kohtuu ajassa plussaa, niin kyllä se yleensä varmaan on sit jotain. Kokeilkaa sitä juttua, että saisitte itse ekaksi (jos mitenkään mahd.), muistan että joku raskautunut oli kirjoittanut aiheesta myös aiemmin. Elikkä jos kohdunsuu olisi jotenkin paremmin auki.

Kun olette nyt pohtineet noita ovistikkuja, niin mun kyllä täytyy sanoa, etten saanut niillä viime kierrossa positiivista ollenkaan. Jos joku haluaa ostaa multa jäljelle jääneet, niin onnistuu (muistaakseni 12 kpl ja 2 raskaustestiä). Jotain haaleaa kyllä sain, mutta mammaksillahan se tarkoittaa negatiivista. Mittailkaa lämpöjä, jos ne toimisivat myös teillä. Mulla lämpö laski ennen ovista dramaattisesti 0.5 -1 astetta. Ja huomasin kyllä, että lima muuttui värittömäksi.

Ja sitten tietty vaan paljon treeniä. Me harrasteltiin päivinä 12,13 ja 14 ja ennen sitä joka toinen päivä koko viikon, kun luulin että oli ovulaatio. Oli siinä vähän työn meininkiä, myönnetään. Mutta toisaalta ajattelin, että ompahan sit tuoreet siittiöt ja tuotanto jyllää täysillä. Tosin kyllähän siittiöiden tuotanto kestää paljon kauemmin.

Join alkukierrosta greippimehua, en tiedä oliko vaikutusta. Ja foolihappoa ja jotain monivitamiinivalmistetta olin syönyt kuukauden ennen maagista hetkeä. Punaviinin kanssa en lätrännyt, kuten jotkut ovat kirjoittaneet. Mulle yks lääkäriopiskelija sanoi, että hänen mielestään jo ihan alkuvaiheen viinin juonti on pannassa, sillä silloin on niin herkät hetket muutenkin.

SnowTigerille ja muillekin parhaillaan jännääville positiivisia tuulia. Mulla oli juuri sellaista nipistelyä mahassa.

Olen muuten urheillut nyt vähän rauhallisemmin, ajattelin että kiinnittyminen ei saa epäonnistua ainakaan siksi, että kävisi vetämässä jonkun hullun rankan jumpan. En tiedä onko sillä merkitystä, mutta yritin ottaa varman päälle. Olen kyllä harrastanut sellaista kestävyystyyppistä syke alle 140 treeniä lähes päivittäin.

Tsemppiä ja lisää +++!

Tulen kannustamaan aina välillä! Kuulemisiin!
 
Katille ihan tooosi paljon onnea :flower: Ja kiitos kannustuksesta. Alkaa pikku hiljaa jännittään kovastikin. Ei tiedä miten päin ois. No onneksi huomenna töihin niin ei ehdi ihan koko ajan mietiskellä omaa napaa.

Tsemppiä kaikille!

"Snoukku"
 
Onnea plussanneille!

Tänään meni kurkusta alas viimeinen pilleri, nyt pääsee sitten ihan oikeasti toivomaan ja jännittämään kunhan tulis nyt ne menkat ensin. Sen jälkeen ei sitten tarvis tullakkaan. ;)

Sain sitten kirjauduttua minäkin.
 
Oi, valtavan paljon onnea sinulle katti! :flower: Ja kiitos vinkeistä, täytyy sanoa, että teillä se plussa oli oikein työvoitto, eli niksit puri B) . Vois kokeilla tuota lämpöjen mittaamista vaikka ens kierrossa, onko sulla jotain vinkkejä siihen liittyen? Eli mittasitko aamulla heti ennen vuoteesta nousemista vai riittäiskö siihen tyyliin, et kun nousee ja mittaa sit heti ja aina samalla tavalla.

Nämä plussat antaa toivoa näin yrityksen alkuvaiheessa, että kyllä se joskus palkitaan toivottavasti...
 
MAANANTAI 22.1.2007

nanna81: kp 2/32-35
Peppi1981: kp 3/28-30
Ciba: kp 7
Veeruska-81: kp 8/28
Äitsy: kp 8/29
Taika-79: kp 9/30-35
Poikien äiti: kp 12/24-26
pikku-jussi: kp 13/28-30
Piipi: kp 14/
hobitti2003: kp 20/27
ankka-80: kp 20/31
henkka81: kp 21/28-36
Repa: kp 25/29-31
kukka80 kp 30/29-31
SnowTiger : kp 31/28-34
elmeri: kp 33/25-30
äisky81: kp 33/25-32
Ruukengu: kp 50/

Minski: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
satunen: kp
Unico: kp
Mamitre: kp
Hedelmä: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
katti
Joe80
<br><br>
 
:wave:

Katti: Tosi paljon onnea plussasta :flower: !

Peppi81: Tsemppiä uudelle kierrolle :hug:

Viikonloppu hurahti hurjaa vauhtia ohitse ja paluu arkeen koettaa taas. Itselläni alkaa ovisten aika lähestyä :). Välillä tunnistan ovisten ajankohdan, mutta välillä on kuukausia, että en huomaa mitään :whistle: . Mutta en ainaskaan vielä ota käyttöön ovistikkuja vaan koetetaan pupuilla sen verran useaan, että jospa se tärppi ajankohta osuis kohdalle ;).

Ja tervetuloa kaikki uudet joukkoomme!
 
Tänään aamulla (kp35, listassa virhe) testasin plussan. =)
Viiva oli heti sen odotusajan jälkeen yhtä tumma kuin kontrolliviivakin..

Olo on vielä hyvin epätodellinen, mutta ehkä se tästä.

Täältä :whistle: :whistle: :whistle: plussatuulia teille kaikille!!
 
ankka-80
Katti ja Joe80: oikein paljon onnea plussista!

Meilläkin on nyt sitten yritys alkanut, tänään kp 20/31. En oo huomannut ovista tässä kierrossa ollenkaan, on ollut niin kiireistä etten oo ehtiny merkkejä tarkkailemaan. Mutta luulisin kuitenkin, ettei tähän kiertoon vielä ehitty ajoissa, kun eilen vasta jätettiin ehkäisy pois. Aika näyttää ;)

Tietääkö kukaan muuten, löytyykö sellaisia monivitamiineja, joissa ois foolihappoa, mutta ei rautaa? Mulla on tuo hb niin korkea, etten viiti yhtään lisää rautaa syödä, mutta muille aineksille ois varmaan tarvetta.
 

Yhteistyössä